Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goedemorgen zwangere dames.

Gisteren een leuke avond gehad bij mijn ouders.
    Vandaag weer lekker naar de gyn, kijken hoe hij vandaag weer is. Als het maar allemaal goed is met de kleine dat vind ik het belangrijkste dat hij daar naar kijkt.

Voor iedereen die mijn msn wil graag even een pb sturen zodat ik hem naar jullie kan sturen want ik gebruik ook mijn prive email.

Mijn nickname is mijn eigen naam plus ons huisnr

Simalex ik heb je ook toegevoegd bij msn.

Tigger ik heb je een pb gestuurd.

Goddess: ik heb je toegevoegd bij msn

Emmetje: Mijn man zit niet zo ver weg als die van jou maar ik heb gewoon gezegt zo gauw ik weet dat het echte weeen zijn of dat ik mijn vruchtwater ben verloren bel ik hem en komt hij naar huis.

Iedereen een fijne dag

2. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    babymei heb jou ook toegevoegd bij msn

3. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Heb net weer alles bij gelezen, maar heb geen tijd om te antwoorden.

Want ik ga zo lekker zwemmen.

Voor degene met MSN en die mij ook willen toevoegen mijn naam is tassie1723@hotmail.com.

Tot vanvanmiddag!

Liefs nathasja

4. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Hoooooooooi!
    Hier even een kort berichtje van Moppies (wel veel gelezen, maar voel me niet altijd 'in staat' om te reageren).

@Liefzonnetje: Mijn nickname heb ik omdat mijn (buitenlandse) vriend mij altijd Moppie noemt (vond hij leuker en gemakkelijker dan 'schat', ik ook ;))... en toen we zwanger bleken zei hij: Dan heb ik nu twee Moppies! ... Vandaar!

@?(ben 't even kwijt): Hier ook nog geen vluchtkoffer. Moet ook nog e.e.a. aan het kamertje doen en ben het iedere dag van plan, maar kan het steeds niet opbrengen (onzin natuurlijk, want hoe zwaar is het om een pyjama in een tasje te doen?). 'k Zal het binnenkort wel weer benauwd krijgen en dan ineens alles gaan aanpakken wat er nog ligt ;)

@Tigger: Ik denk inderdaad dat het indalingsweeën zijn.

@ Rachel: Gefeliciteerd!

@ De rest: Sorry dat ik niet op iedereen reageer, hopelijk volgende keer beter! Maar voor allen de hartelijke groeten en een zeer ZONNIGE dag toegewenst!

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goeiemorgen!

Nou zo goed als ik gisteren heb geslapen zo slecht vanacht. Heb totaal 2 uurtjes geslapen de rest van de nacht opgezeten met ontzettende buikpijn. (precies de pijn die tigger beschreef bah) nu zakt het alweer een beetje.
    Ben helemaal dood nu, maar wil zo wel ff wat rustig in huis doen is weer aardig een zooi hihi...

Gisteren van Jasper een enorm lieve knuffel gekregen omdat ik ben geslaagd :D echt super lief!

Vandaag voor mij toch weer een mijlpaal....34 weken! :D
    Best raar dat ik over 3 weken al gewoon mag bevallen joh :confused:

Dit was het weer even.

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen..

Oh meiden:
    Mijn laatste uurtjes zijn ingegaan! Whoehoe!
    Heb donderdag en vrijdag vrij genomen en nu ben ik dus vanaf half 3 officieel met Zwankyverlof!

Oh Rach, klote is dat he? Het gaat hier nu iets beter, vanmorgen nog wel even, maar nu lijkt het weer wat gezakt te zijn...

He Moppies! *zwaait*

Goddess hopelijk ben je gauw weer in de lucht. Zal je even toevoegen op MSN.. :D

Tassie, hoe was het zwemmen?

Emmetje, veel plezier vanavond...

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Wat zal ik eens gaan doen allemaal?

8. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    emmetje: tja dat is een lastige vraag.... mijn lief werkt 3 dagen 1,5 uur hiervandaan, 1 dag 1 uur en 1 dag thuis.... (dus dan moet het maar op die dag of in het weekend gebeuren ;) )
    Nee, ken het voorgevoel dat dan precies de treinen niet rijden (hadden wij met de 20 weken echo nl ook...)
    tja, meestal begint de bevalling s nachts... geloof ik... dus daar hoop ik dan maar op en anders gewoon direct bellen... beter een keer voor niets naar huis gaan, dan te laat komen....
    en anders heeft hij waarschijnlijk vast wel een collega die hem "even" naar je toe wilt brengen?
    Verder probeer ik me maar voor te houden dat een bevalling in principe lang duurt dus mocht er file staan.... dan zal hij vast wel op tijd zijn... alleen idd vreselijk om dan alleen de eerste weeen op te moeten vangen... (onze ouders wonen ook ver weg...)
    brrrr toch maar niet aan denken.......

9. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Verder nog even een update van mij..

gisteren pufclub gehad en ook oa leren persen.... vaag is dat om te doen als je niets voelt...

weer een rotnacht gehad.... voelde me weer zo beroerd... en de baby maar schuiven en druk doen in mijn buik..... lekker tegen mijn maag aan gaan liggen enzo... dus vanochtend weer gespuugd.... :(
    Ik zei vannacht dus tegen mijn lief dat ik het nu echt niet leuk meer vind en dat ik gewoon meer mijn eigen lichaam terug wil...
    het lijkt wel of de baby via mijn maag en mond naar buiten wil komen..... :( :( :( :(

10. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nog net goedemorgen dames,
    Snel even een berichtje hier mannetje is jarig en er komt zo nog visite.

@Tigger fijn voor je je laatste uurtjes lekker idee hé.

@rachel van harte meid met je diploma enne lekker showen straks wat is er nu leuker.

@Emmetje kan je niet een vriend of vriendin achter de hand houden de je dan kan brengen en bij je blijft tot mannetje bij je is, lijk me wel zo pretig om een vertrouwd iemand naast je te hebben als het eenmaal zover is.

@Assepoester jij ook veel plezier bij vk en @Alida en @Bianca bij de gyn. vind het zelf ook wel weer fijn om even te kijken of alles nog oke is daarbinnen.

Verder kies ik toch ook om hier bij de mei mama's te blijven hoor heb soms al moeite om up to date te blijven.

Oja en wat nickname betreft die van mij zijn de begin letters van mijn dochters Rebecca en Tamara.

En voor de gene die me willen toevoegen op msn rebecca-tamara@hotmail.com ;) streepje hoort er echt tussen :)

Ik ga er vandoor misschien tot vanavond als ik bij de vk ben geweest anders tot morgen.
    Iedereen een lekkere zonnige dag. :)

11. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    haastige spoed is zelden goed zeggen ze toch altijd.

:oops: :oops:

12. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    was weer is te snel dat ie dubbel poste.

Fijne dag allemaal :) :) :) :)

13. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    vind het wel grappig om te lezen heo jullie aan de nicknamen gekomen zijn.....

en iemand vroeg waarom ik destijds liefzonnetje gekozen had.... tja eh omdat ik meestal wel een zonnetje ben (alleen nu even niet :( ) en houd van het zonnetje.... en gewoon "zonnetje" was destijds al in gebruik... en toen gewoon lief ervoor geplakt .... tja en mijn lief is er blijkbaar ingetrapt ;) ;)

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @Rebtam: gefeliciteerd met je man
    @LZ: balen joh dat je zo beroerd bent :cry: ik heb daar gelukkig nog geen last van gehad
    @tigger: lekker joh eindelijk verlof :D en het is mooi weer wat willen we nog meer
    @rachel: vervelend is dat ene keer wel goed slapen en de andere keer weer totaal niet. Ik heb vannacht gelukkig goed geslapen.
    Lijkt me inderdaad gek dat je eigenlijk ook ieder moment kan gaan bevallen :confused:
    @emmetje: kunnen ze inderdaad niet meer spoed achterzetten bij je man dat hij toch eerder verhuisd? Ik zou het gewoon nog eens aankaarten. Mijn vriend werkt in het ziekenhuis waar ik ga bevallen en dat is 10 min van ons huis vandaan dus ik heb gelukkig geen angst dat hij niet in de buurt zal zijn. Vervelend joh en ook geen goede vriendin?

Nou ik krijg eindelijk eindelijk eindelijk volgende week vrijdag mijn meubels binnen meiden :D gelukkig maar want ik vier volgende week zondag mijn verjaardag.

Vanavond weer lekker zwemmen met mijn vriend en vandaag ff boodschappen, strijken en koken.

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mijn nickname is ontleend aan mijn poezendochter Jingels. Die naam komt weer uit de film; the green mile met Tom Hanks. ( een muis die een belangrijke rol speelt in die film wordt mr.Jingels genoemd.)

16. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Wie mij wil toevoegen op msn.. moet maar ff een PB'tje sturen.. :-D

17. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Goede middag dames,

Lekker weer hé? Is rustig op me werk en aangezien ik alleen op kantoor zit, zat ik lekker buiten :) heerlijk, heb de telefoon gewoon mee naar buiten genomen... Had me werk wat ik moest doen al af voor vandaag. Nou ja nog effe ben altijd s'middags om 2 uur klaar dus nog effies..... ;)

@ Rebtam : Gefeliciteerd met je man!
    @ Liefzonnetje : Hoop dat je beter gaat voelen, waardeloos als je niet lekker bent vind ik altijd.
    @ Tigger : Ik ben jeloers :oops: :rolleyes: ik moet nog tot 18 april..... :(
    @ Rachel : Gek hé, dat de eene nacht goed gaat met slapen en de andere niet... Ik heb tot nu toe niet echt slecht geslapen maar af en toe wakker ivm plassen, daar na val ik zo wwer in slaap. Lief de knuffel van je mannetje.
    @ Moppies : Gezellie je bent er weer =;
    @ Alida : Blij dat alles goed was met je kleine man...
    @ Emmetje : goed dat je daar over begint, weer iets waar ik nog niet overnagedacht had :oops: Manlief werkt 15 min van huis momenteel en denk wel dat hij op deze locatie blijft tot juli z'n beetje, maar ga er wel over beginnen idd ;)

Meiden die ik vergeten ben sorry :rolleyes:

Fijne middag nog allemaal!

gr babaymei

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Degene die nog werken, werken jullie fulltime of parttime?

Ik wilde eerst tot 4 weken voor datum blijven werken, maar kwam er al gauw achter dat 5 dagen van 7 tot half 4 echt teveel was..
    Vandaar mijn vraag of er nog fulltimers zijn die nu nog steeds fulltime werken..

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Tigger gefeliciteerd met je zwangerschapsverlof! Geniet ervan! :D En wat je allemaal moet gaan doen? Ehm....geen idee heb hetzelfde elke dag :p

@Babymei lekker hoor ff buiten zit! En het is al bijna 2 uur dus het schiet op :D

@Bibiche fijn dat volgende week de meubels binnenkomen! En succes met zwemmen vanavond, lijkt mij ook wel lekke zal eens gaan kijken tot hoelaat het zwembad open is....

@Rebtam succes bij de vk vanavond!

@Liefzonnetje vervelend he dat slechte slapen! En idd ik kan ook niet wachten tot de kleine er is en m,n lichaam weer "normaal" is.

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb ook een nieuwe account gemaakt Bibiche_1979@hotmail.com :D

Tussen Bibiche en 1979 moet er een lage streep _
    Bibiche_1979#hotmail.com

Deel Deze Pagina