Allereerst ik begrijp iedereen die geen nekplooi meting doet ook volkomen hoor. Al jullie redenen zijn namenlijk een deel van het dilemma. Alleen zie ik ook voordelen van meer kennis. Nou ja ik kan er nog even over na denken dus laat het maar rusten, wie weet komt mijn beslissing dan makkelijker. @Tigger fijn dat het goed met je gaat, alleen die vermoeidheid he @Esterw ik duim mee voor je hoor, wat moet het spannend zijn voor je nu. Hopelijk kun je wat afleiding vinden. @Nemo mooie theorie van je vk. Die hou ik ook maar in gedachte . @Chantal ik hoop dat je morgen een hele mooie echo zal hebben. Fijn dat het vroeg is en je niet de hele dag hoeft te wachten. Op naar het kloppende hartje!
Ja, gaat ineens heel snel zo he? Was zo blij dat ik de dinsdag na de echo een 9 zou hebben, blijk je diezelfde dag al een 10 te krijgen Ik ben in de tweede ronde zwanger geworden en de eerste ronde was 37 dagen. Dus hebben we op de 37e dag getest en dachten dus dat we 4 weken waren. Achteraf had ik dus de tweede ronde een cyclus van ±28 en was dus op de 37e dag al 5 weken ipv 4. Ik heb tijdens de echo alleen het hartje zien kloppen. Heb er nog naar gevraagd of we het ook konden horen en ze zei dat het daar nog te vroeg voor was. Er zijn echter wel dames die dit in de 8e of 9e week al wel hebben kunnen horen. Gewoon naar vragen, niet geschoten is altijd mis @Chantal: heel veel plezier bij je echo morgen! Geniet ervan. @Tigger: wie weet wordt ik toch nog een mei-mamma door overtijd te bevallen @Esterw: hopelijk ziet alles er op de tweede echo veel beter uit en is er een groeispurtje gemaakt. We zullen de vingers voor je gekruist houden!
Hallo iedereen Moest weer vroeg beginnen vanmorgen maar dat valt zwaar val bijna in slaap achter de computer. Iedereen die vandaag een echo heeft veel succes en hopen dat het allemaal goede berichten zijn. Esterw heel veel sterkte de komende dagen en hopen dat de tweede echo gewoon goed is en dat je spruitje gewoon gegroeit is en dat alles goed met hem/haar is Groetjes
Hoi allemaal, Gister naar de vk geweest. het zijn 2 leuke meiden ik denk dezelfde leeftijd alsik zelf. Er is een hoop gevraagd en verteld. Helaas nog nie het hartje gehoord, daar was het nog te vroeg voor zei ze. Vandaag een afspraak maken voor een echo. Ook moet ik vandaag mijn urine even laten testen op blaasontsteking vanwege mijn buikpijn. ze gaaf aan dat het waarschijnlijk groeipijn is, maar omdat ik er wel vaak last van heb wil ze het zeker weten, Veel liefs Nathasja
Hey dames! Ik heb vandaag een 8 in mijn banner! Net als iedereen hier ben ik ook ontzettend moe. Gisteren naar school geweest en dan gewoon een uur liggen pitten op de bank. Gelukkig heb ik een erg lieve man die voor ons eten kookt en zo. @ nemo. Wat een goede benadering van je VK over dat moeder worden. Dat is het inderdaad. @ esther. Ik hoop dat je op de 2de echo een mooi kloppend hartje kunt bewonderen en dat alles goed gaat daarbinnen. Ik was ook minder ver op mijn echo, maar het blijkt dat ik gewoon een late eisprong heb gehad na mijn MK en met 3,5 week al positief getest heb, terwijl ik dacht dat ik 4,5 week was. Snapje het nog? Groetjes Simone
Voor alle dames die lid zijn van de keutelclub: Obstipatie Een vervelend kwaaltje waar je last van kunt krijgen is verstopping, oftewel constipatie. Het wordt veroorzaakt doordat je darmen trager werken (alweer door die hormonen!) en doordat er meer vocht wordt onttrokken aan je darmen. Extra (water) drinken helpt, net als vezelrijk eten. Ontbijt bijvoorbeeld met roggebrood of muesli. Neem de tijd voor een toiletbezoek. Te hard persen kan tot een ander kwaaltje leiden: aambeien. Groetjes Simone
hallo meiden, wat ben ik blij het hartje klopt zo mooi om te zien. mooie foto mee gekregen . echt ik ben zo opgelucht. ben ook 1 dag verder dus ga snel mijn banner verandere 9 weken staat toch mooier. ben nu dus 3 mei uitgerekend. liefs chantal.
WOW Chantal prachtig zeg ! Ik was ff aan het schoonmaken en ik dacht even kijken of Chantal al heeft bericht. Gelukkig voor jullie ook supernieuws
ben ook zo blij. hoop echt dat we allemaal van die mooie echos krijgen. dat is zo leuk om te zien kregen we er maar elke maand 1. liefs chantal.
Chantal, het ziet er prachtig uit. Ik heb gebeld met de verloskundige, en ik heb 18-10 het eerste gesprek met haar , volgens haar ben ik dan ruim 10 weken. Ben benieuwd!
bedankt meiden. spannend jingels ik ga vanavond naar de verloskundige met goed nieuws gelukkig. liefs chantal.
@chantal: fijn zo'n mooie echo met een kloppend hartje. Veel plezier bij de VK vanavond! Groetjes Simone
Assepoester, dat is ook zo.. Maar ik hoop voor je dat je niet teveel over tijd bent, want dat is vast geen pretje...
@Chantal wat een super echo, heerlijk voor je. Vond je het erg spannend? Ben super blij dat er weer een mooie echo bij is in ons mei clubje! @Tassie weet je al of je blaas ontsteking hebt?
Hoi Erica, Het was gelukkig geen blaasontsteking. Het is gewoon groeipijn en zal straks wel minder worden. Dus daar was ik wel weer blij mee. liefs Nathasja
Mooie echo! Hier lijkt het langzaam aan wat beter te gaan....wel nog misselijk maar hoef niet meer te spugen..... Volgende week zondag om 12.00 vertrekken we naar Costa Rica (blegh 16 uur vliegen en dat voor de 1e keer in m,n leven) dus hoop wel dat de misselijkheid dan ook verdwenen is...... Alvast een fijn weekend allemaal! Ik ben 12.30 klaar met werken gelukkig en maandag ook vrij