@Mignon sterkte met de laatste weken. Lijkt mij raar al zolang zwanger te zijn, hopelijk ben je straks snel ontzwangert en blijft je kindje lekker zitten tot 40 weken. @Tigger ja het einde komt in zicht en de nieuwsgierigheid groeit . Helemaal met weer nieuwe lieve/leuke/schattige spulletjes in huis. Nog een paar weekjes.... @MvJanelle Benthe verdiend het dubbel en dwars om te winnen en ik heb gestemd hoor . @Lz go girl dat gaat de goede kant op met het eten en drinken toch. Hopelijk werken de sportdrankjes ook. @Nemo zo dat was schrikken, wel even de vaatwasser na laten kijken he. Mijn baby blijft wel met het hoofdje naar beneden maar verder draait ze wel. Ene keer beentjes boven andere keer links of rechts, dat voel ik ook gebeuren. Toch ligt ze meestal met haar rug rechts en beentjes links, voorkeurshouding. @Bibiche hopelijk is alles goed met die vrouw. @Oekoek succes morgen. Je hoort het wel vaker toch. Hopelijk is alles gewoon goed en kun je gewoon lekker een keer extra van een mooie echo genieten @Emmetje veel plezier morgen bij de vk. Alle andere zwaai zwaai Ik ben vandaag zo actief geweest dat ik nu wel weer moe ben. Hopelijk slaap ik daardoor vannacht weer als een roosje.
@ mignon: jeetje anderhalf jaar is inderdaad ook al een lange tijd zeg. Kan me voorstellen dat je nu al die dubbele gevoelens hebt. Nog even een paar weekjes en we weten hier straks allemaal hoe dat wondertje van ons er uit ziet en hoe het ze vergaat. De zorgen voor je kind zullen altijd blijven, dat begint bij een positieve test en houdt vervolgens nooit meer op... @ nemo: ik had dat gisteravond met mijn wasmachine. Vanwege mijn lange haar ben ik vrij snel statisch geladen en ik moet dus heel voorzichtig de wasmachine uitladen (alleen dacht ik daar gisteren even niet aan..) Je schrikt inderdaad enorm, gelukkig reageerde de kleine daarna snel genoeg weer. Vannacht was tie wel rustig, maar zodra wij beiden goed wakker waren was de kleine dat ook! (Hopelijk went die kleine van ons zich nu al een gunstig slaap/wakker ritme aan) @ bibichie: dat lijkt me inderdaad schrikken, hoop dat het goed gaat met haar. Vandaag even een afspraak maken voor de APK van de auto, dat moet voor 14 mei... Kan het beter iets vroeger dan iets later laten doen. Je zal maar net op hét moment je auto bij de garage hebben staan
AGENDA April 2eEmmetje intake kraamzorg, - Nathasja VK 3e Bibiche & mama1986 & Emmetje & Goddess tear & Babymei vk 4e Bibiche - Trouwdag - Amilah - Verpleegkundige en anesthesist en gynaecoloog - Jingles & Assepoester - gyn 5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling chantal-vk 10e Tigger en Simalex - vk 11e Janice - intake kraamzorg, Erica vk 12e Alida - voorlichting over bevallen in zh. 12e Jessie- Gyn 13e Nemo - vk 16e Rebtam - vk 17e Amilah - voorlichtingsavond zh - Alida - gyn Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding 18e Rachel- vk 18e Jessie- Gyn 23e Jessie- Gyn Mei 1ste Jessie- Gyn 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ vast in stuit ~ gevoelsdatum: 17 april Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+18 (34.5) ~ verlof~ hoofdlig en dalende Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 ~ hoofdlig, nog beweegbaar ~ gevoelsdatum 22 apr of 12 mei Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu di-o en do-o ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 7,5 (32,2 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden!!! Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: ?? Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Simalex --> Bibiche ~ Reserve: Goddess Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Chantal-->Mannetje * ik heb de lijst weer even wat naar voren gehaald en gelijk moederdag en m'n verjaardag er tussen gezet. Ik ben benieuwd voor hoeveel van ons het een 1e moederdag zal zijn. Fijne dag allemaal
Goedemorgen dames Allemaal hartelijk bedankt voor de tips, ik reageer vanmiddag weer op jullie. Ga nu eerst aan het werk. Groetjes
Hoi iedereen. Heel erg bedankt allemaal, de sterkte die jullie mij hebben toegewenst heeft echt geholpen. Toen mijn moeder thuis kwam heb ik het haar gelijk verteld, gelijk tranen en shock (Nick kwam al twee jaar bij ons over de vloer, dus ze kent hem echt wel, daarnaast had ze ook een zwak voor hem omdat hij autistisch is, en zulk "sophisticated humour" had) dus ook voor haar was het even slikken. Voordat ik het nieuws had gehoord hoorde ik mijn broertje (bijna 16) over dat hij een trauma helicopter heel laag over had horen vliegen die nacht, rond half twee. Pas veel later kwam ik erachter dat dat de helicopter was die Nick naar het ziekenhuis had gebracht... Mijn moeder en ik hebben elkaar de hele dag bezig gehouden, en zitten lachen (ja, we hebben echt zitten lachen, klinkt heel raar in zo'n situatie, maar we wilden ons de leuke dingen van hem blijven herinneren) om alle rare en grappige herinneringen die ik/wij aan hem hadden. Later in de middag werdt ik gebeld of ik naar de plek toe kwam waar Nick altijd graag was, een parkje. Heel veel mensen hadden zich daar verzameld, dat was heel fijn, bijna de hle groep (bahlve mijn ex, zwakkeling! Hij is echt al JAREN bevriend met hem, maar hij vond dat hij hier geen tijd voor had, rotzak!) en een groep mensen die ik verder niet niet zo goed kende waren daar. Er werd gelachen om rare herinneringen, er werd gehuild, er werd geknuffeld, iedereen zocht elkaar toch wel op, dat was wel heel mooi. Het ging met mij opzich wel redelijk, tot dat ik hoorde waar Nick zelfmoord had gepleegd... 1 straat verderop, toen werd ik toch wel even beroerd. Ik had het bij wijze van spreken kunnen zien gebeuren... Toen dacht ik het ergste nieuws wel gehad te hebben, maar toen kreeg ik nog te horen dat hij niet ter plekke dood was toen hij neer was gekomen, hij leefde nog. Hij had zijn hoofd, heup en benen verbrijzeld, maar leefde desondanks nog. Hij is toen met de helicopter (!) naar het AMC gebracht, ze hebben hem stabiel gekregen (!) en verder is de rest me ontgaan. Ik kan me alleen nog herinneren dat hij niet in staat was te praten. Dat vind ik misschien nog wel het gruwlijkst, dat hij gewoon nog leefde, ik had toch zo gehoopt dat het in een keer over was, wat een pijn moet hij hebben gehad, misschien kreeg hij wel spijt in de tijd dat hij daar gebroken op de grond lag. Ik weet niet in hoeverre hij alles heeft kunnen registreren na de klap. Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er maar vanuit dat zijn hoofd zodanig verwoest was dat hij in coma lag, en als dat niet zo was dan wil ik dat denk ik niet weten. Mijn broertje heeft er ook een flinke klap van gehad, en is toch meer een gevoels mens dan wij dachten. Hij wist niet precies waar Nick gesprongen was, maar hij raakte helemaal in paniek toen hij door het donker langs de flatgebouwen in de desbetreffende straat fietste. Over en over zag hij Nick van het gebouw springen, helemaal overstuur, huilend en trillend kwam hij thuis (mijn broertje is altijd heel nuchter, dus mijn moeder en ik schrokken ons helemaal wild toen we hem in deze staat binnen zagen strompelen). Hij legde uit wat hij telkens had gezien, en toen wij vroegen waar hij dat dan had gezien en hij de straat opnoemde waar het ook daadwerkelijk gebeurd was stonden bij mijn moeder en mij onze nekharen toch wel overeind. Mijn broertje begon ontzettend te huilen, begon heel erg te trillen en koelde toen ineens heel erg af, hij was er echt beroerd van. Hij kreeg het beeld niet meer uit zijn hoofd. Toen wij vertelden dat het idd in die straat gebeurd was werd hij nog beroerder. We hebben hem slaap pillen gegeven en een boekje laten lezen, maar slapen heeft hij niet gedaan (hij is zelfs bij mijn moeder in bed gaan liggen, dat is me nogal wat voor iemand van bijna 16). Mijn moeder heeft ook niet goed geslapen. Ik kreeg diezelfde dag nog meer rot nieuws. Een andere vriend van mij, zijn moeder heeft border-line, zij is in de afgelopen maand al 3 keer opgenomen. Nick kwam daar heel vaak over de vloer, en toen het nieuws haar bereikte kon zij dat verdriet niet aan, en probeerde gelijk (weer) zichzelf van het leven te beroven en is dus weer opgenomen. Ik vind het zo vreselijk voor dat gezin, het hele gezin is is kapot van het nieuws, en ze verliezen gelijk daarna bijna ook nog een familie-lid omdat ze het nieuws niet aankon. Als Nick nou eens wist hoeveel mensen hij hiermee geraakt heeft dan... Het zijn er iig meer dan hij ooit had kunnen denken. Het nieuws verspreid zich ontzettend snel, en heel veel mensen zijn er door geschokeerd. En laat dat, hem kennende, nou net z'n bedoeling zijn... Ik weet nog dat hij mij eens vertelde dat hij het belangrijk vond dat niemand hem zou vergeten, vandaar dat ik met alle zekerheid kan zeggen dat 1 april geen toeval was. 1 april is een bekende dag,m die vergeet je niet, hem dus ook niet, simpel... En tegelijkertijd heel ziek. Heel bizar, dit was zijn laatste "grap". Mijn laatste grap naar hem toe zal op zijn begravenis zijn, hij droeg heel vaak een geel ice-tea petje, waar we hem altijd mee plaagden etc. Omdat dat ding te belachelijk voor woorden was. Ik ga nu proberen zo'n zelfde soort petje te bemachtigen (ik ga zo even bellen met Lipton, hoop ik..), dat petje was gewoon een onderdeel van hem, waar Nick ging, was dat petje ook. En ik vind dat dat nu dan ook zo moet zijn... Sorry voor het lange verhaal, jullie hoeven er niet op te reagerenals jullie dat niet willen, ik wilde het alleen even kwijt. Heel veel liefs & dikke knuf, GT
Goeiemorge allemaal! Het lukt me weer niet om op iedereen te reageren, sorry hoor meiden! Maar er is weer zoveel bijgeschreven, heb alles gelezen en ben de helft alweer kwijt Niet lullig bedoelt, weten jullie wel he! @Goddess meid nogmaals heel veel sterkte hoor! Is gewoon te erg voor woorden allemaal! Blijf je nog even een paar dagen bij je moeder nu? *knuf* Vanacht redelijk goed geslapen gelukkig. Gisteren naar een nieuwe cursus geweest voor ouders/verzorgers. Waren incl de docent met 6 man dus lekker rustig clubje. Was wel gezellig. Nou ga ik nog ff op bed tv kijken en beetje indutten...beetje moe nog
Bibiche hoe was het bij de vk : Emmetje hoe was het bij de vk : Goddess tear hoe was het bij de vk : meid gecondoleert Babymei hoe was het bij de vk : mvjanelle tuurlijk gaan we ff stemmen Erica lekker hoor dat je lekker geslapen hebt fietsen gaat hier niet zo makkelijk meer Alida bij eva hield ik ook veel vocht vast ik was net een olifantje met me benen en voeten en me handen dat waren gewoon worstenvingers bij deze hou ik een beetje vocht vast gelukkig niet zo veel Tigger leuk he shoppen al die spulletjes en hebben dingentjes echt verslaafd Oek oek ben benieuwd wat je te horen krijgt vandaag bij de echo ik heb dat ook gehad omdat ze dachten dat ons kindje een 10 ponder zou worden en groot was maar dat is dus NIET zo we moeten rekenen op het geboorte gewicht en zo van onze dochter en eva is geboren met 37w en 4d zwangerschap en woog 3490 gram en was 50 cm super dus Nemo jeetje dat is zeker schrikken ik had er dan ook ff niet meer aangekomen mignon hoeft geen sorry te zeggen hoor is heerlijk he als je hhet ff kan vertellen of het even van je af kan schrijven biancanr1 dat wist ik niet van de melk drink ook wel 1 l per dag ff in de gaten houden liefzonnetje ors vind ik ook niks hoor en dan ook nog een zon groot glas nee dank je Rachel1984 lekker dat je goed geslapen hebt voor de gene die ik vergeten ben ect hooi zwaai knuffel zo hier gaat alles goed vandaag om 16.10 een afspraak bij de vk nou schrijf dan ff hoe het was en zo groetjes
Bedankt allemaal. Nee, ik blijf niet bij mn moeder (zou wel willen!), ik moet zometeen weer naar Alkmaar, naar de vk en andere afspraken... Is misschien wel het beste, gewoon doorgaan met "het gewone leven" . Ik kan het niet bevatten dat mijn leven gewoon doorgaat terwijl... Ik heb net met Lipton gebeld, met een beetje geluk kan ik nog zo'n petje krijgen. Hoop echt dat het (op tijd) lukt.
Goedemorgen.. Jeetje Goddess, wat een verhaal en wat een ellende allemaal bijelkaar! Dat van dat petje is een "leuk"idee... Ik denk dat hij niets meer gevoeld heeft hoor. Zo'n klap schakeld gelijk alles uit. Wel enomr vreselijk dat hij niet op slag dood was, stel je voor... Sterkte meis... Mama, veel plezier vandaag bij de vk! Rach, fijn dat je beter geslapen hebt. je hoeft je niet steeds te verontschuldigen hoor.. Gewoon lekker mee kletsen.. klarie.. Emmetje, ja je kan hem maar beter klaar hebben staan... Jeetje Bibiche, das schrikken! Hopelijk is het allemaal goed gekomen... Gek idee, om al zo lang zwanger te zijn inderdaad...
Het spijt me trouwens dat ik even niet reageer op iedereen, het is misschien heel ego, maar mijn hoofd staat er echt even niet naar. SJESUS, waarom zijn die rouwkransen zo f*cking duur! En voor een advertentie in de krant moet je ook al een miljoen op je rekening hebben staan. Echt respectloos. "Een laatste eerbetoon? Prima, alles kan! Dat wordt dan 6000 euro alstublieft !" Hoe HALEN ze het in hun hoofd!
AGENDA April 2eEmmetje intake kraamzorg, - Nathasja VK 3e Bibiche & mama1986 & Emmetje & Goddess tear & Babymei vk 4e Bibiche - Trouwdag - Amilah - Verpleegkundige en anesthesist en gynaecoloog - Jingles & Assepoester - gyn 5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling chantal-vk 10e Tigger en Simalex - vk 11e Janice - intake kraamzorg, Erica vk 12e Alida - voorlichting over bevallen in zh. 12e Jessie- Gyn 13e Nemo & Liefzonnetje - vk 16e Rebtam - vk 17e Amilah - voorlichtingsavond zh - Alida - gyn Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding 18e Rachel- vk 18e Jessie- Gyn 23e Jessie- Gyn ; Liefzonnetje - vk Mei 1ste Jessie- Gyn 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ vast in stuit ~ gevoelsdatum: 17 april Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+18 (34.5) ~ verlof~ hoofdlig en dalende Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 ~ hoofdlig, nog beweegbaar ~ gevoelsdatum 22 apr of 12 mei Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu di-o en do-o ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: ?? Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Simalex --> Bibiche ~ Reserve: Goddess Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Chantal-->Mannetje
Ik snap wel dat je niet op iedereen reageerd hoor goddess en de andere meiden denk ik ook. Je hebt een hoop aan je hoofd. Is het trouwens misschien een idee om slachtofferhulp in te schakelen voor je broertje? Of gaat het alweer met hem? Ik heb er namelijk goede verhalen over gehoord. Ik hoop dat je het petje nog op tijd krijgt en wens je nogmaals erg veel sterkte met alles.. mamma1986 veel plezier bij de VK. Ik hoop dat alles goed is met jullie.. Liefzonnetje -> bedankt voor de uitleg, Ik ga gelijk even stemmen want Benthe moet zeer zeker winnen! Bibiche -> nog iets gehoord over die zwangere mevrouw? Ik hoop maar dat alles ok met haar is.. Mignon -> jeetje en ik vond al dat die klachten door hormonen zo lang duren maar voor jou lijkt het me helemaal een eeuwigheid. Hopelijk kun je na de bevalling even bijkomen.. Ik ben weer vele vergeten sorry
@goddess: heel veel sterkte en hopelijk zal je broertje ook snel zich beter voelen maar inderdaad vaak erover praten, lucht ook heel veel. Inderdaad goed idee van Amilah van slachtofferhulp. @amilah: nee ik weet niet hoe het met haar gaat, we hebben naast gym geen kontakt met haar en ik zie haar hopelijk over 2 weken weer (volgende week geen les ivm 2de paasdag). Zo ik ga ff naar de Vk en daarna ff bij de Wibra checken of ze nog wat leuks hebben.
Hallo Allemaal, @ Liefzonnetje Mooi dat het allemaal weer wat beter met je gaat meid, en nee hoor we hebben niet alles zelf gekocht mn zusje en moeder hebben de zelfde koopziekte als ik hihi. Wij hebben trouwens wel alles van Zwitsal hoop dat ons ventje er tegen kan. @ Assepoester Gefeliciteerd lijkt we ook wel raar hoor om de de 37 te hebben, hihi mijn nichtje is ook geboren met 37 weekjes. @ Natas Sheba hoort er ook gewoon bij hoor meid sterkte * knuf* @ Goddes heel veel sterkte meid met dit verlies @ Bianca vervelend he die ongi krampen ik heb er ook best veel last van. @ Tigger ja hoor we hebben weer heerlijk geshopt, jullie ook leuk he al die baby spullen. ik ben ook heel erg zenuwachtig hoor ...... @ mama1986 jullie ook aan het shoppen geweest...heerlijk he. @ Oek Oek hoe is het gegaan? @ Simone wandelen was heerlijk steeds kleine stukjes en lekker zitten op bankje Spike is al lekker het water in geweest heerlijk van zon wandeling kan ik echt genieten.Hoe is het verder met jou. Ik hou nu echt super veel vocht vast echt overal en ben steeds vaker misselijk, eigenlijk hoop ik dat als ik de 12de bij de gyn kom dat hij zegt van oke bloeddruk is gestegen we houden je hier.......heb er echt super veel last van vooral het vocht in mn benen en voeten niet normaal meer. Ik heb gemist waar wat dat lijstje moeten invullen hihi of ik ben het vergeten..... Voor de meiden die fles voeding gaan geven welke voeding gaan jullie gebruiken......ik dacht zelf aan Nutrilon..... Liefs van Jessie
Amilah: Dankjewel. Ik weet niet hoe het met mn broertje gaat, hij is nu naar school en ik zie hem vrijdag pas weer. Maar ik zal het in gedachten houden! Ik werd net gebeld door Lipton ice-tea. Ze kunnen mij niet garanderen dat het petje er voor zaterdag zal zijn, maar ze verzekerde me dat ze haar best zou doen om het zo snel mogelijk naar mij toe te sturen. Hopen dat het lukt, ik vind het iig wel erg fijn dat ze zo behulpzaam waren. Ik heb mijn best gedaan, zij doen hun bets, meer kunnen we niet doen. Bibiche: Dankjewel, ik hoop ook dat het met mijn broertje weer wat beter gaat... Jesie: Dankje. Ik hoop maar dat deze week snel voorbij gaat. Ik hoop ook dat jullie week beter gaat verlopen dan de mijne. Nogmaals, heel erg bedankt voor jullie steun, het betekent erg veel voor me.
Jesie: pfff vocht vast houden is ook geen pretje... raar eigenlijk dat ik juist niets kan (eh kon) binnen houden met mijn hoge bloeddruk.. (maar die wisselt wel enorm steeds gedurende de dag, dus dat zal het wel zijn) en jij juist alle vocht vast houdt. maar jij bent dus ook zo misselijk.. alleen houd je wel alles binnen? Jouw bloeddruk zal vast hoger zijn dan de mijne.... Heb jij ook veel rust voorgeschreven gekregen? Ik neem in ieder geval aan dat je toch echt niet meer werkt.... Tja en moeten blijven in het ziekenhuis is just iets wat ik absoluut niet wil.... liever thuis in bed liggen en wat bank hangen.. met mijn eigen spulletjes om me heen.... sterkte meid...
Hello lady's... Goddes tear: heel veel sterkte de komende dagen... Jessie: Als ik flesvoeding moet geven doe ik waarschijnlijk ook nutrilon. Bibiche & mama1986 & Emmetje & Goddess tear & Babymei: Veel succes/plezier bij de Verloskundige! Assepoester: wat heerlijk de 37 weken bereikt.. dat klinkt hier nog zo ver weg eigenlijk.. nog 3 te gaan.... Tiger: ben jij diegene die de lijst meestal bij houd? Dan heb ik nog wat aanvullingen, ik had het laatst gedaan, maar blijkbaar is er daarna weer een oudere lijst gebruikt dus doe ik het maar rechtstreeks naar jou.. Gewicht is nu totaal + 12 (34weken) Baby is al deels ingedaald met hoofdje naar beneden. 6april moet ik naar de VK. 24 april ben ik jarig! Ik hoop dat het zo goed komt! Gisteren laatste keer zwangerschapsbegeleiding gehad... was wel leuk al met al! We hebben afgesproken om af te spreken wanneer alle baby's geboren zijn.... leuk idee he... Groetjes Sharon
Misschien een rare vraag... Maar zou ik de datum van de begravenis (zaterdag ) op het lijstje erbij mogen zetten? Als iemand daar problemen mee heeft begrijp ik dat hoor! Het is verder ook niet belangrijk, maar voor mijn gevoel hoort het erbij.
@Goddes schrijf maar lekker van je af, op iedereen reageren hoeft toch sowieso niet. Sterkte meis. @Bibiche & mama1986 & Emmetje & Goddess tear & Babymei veel plezier bij de vk. @Bibiche nog een nachtje, ben je nog steeds niet nerveus? @Jesie zo zijn het wel echt de laatste zware loodjes he, hopelijk zitten er vele goede dagen tussen. Hier vannacht weer lekker geslapen. Wel gedroomd. Ik moest de baby aankleden en vond dat zo moeilijk, ze huilde en huilde en de vrouw van de kraamzorg maar opdreunen wat ik allemaal verkeerd deed. Werd ik natuurlijk nog onzekerder van. Slaat allemaal nergens op, ik weet het maar denk dat onzekerheid en alles ook een plekje in mij dromen krijgt. Vandaag komt mijn vader (nog steeds in nl tot 11 mei). Balen dat het mooie zonnetje weg is.