even een ego berichtje van mij, ga zo meteen even weer bijlezen (10 pg alweer). Kleintje is gedraaid en ligt goed voor de bevalling, hij is al 42 cm en weegt al 1.900 gram. Nu moet ik over 3 weekjes al terug voor een echo en bloed prikken. Hij heeft al meer vet tegenover 4 weekjes geleden. begint echt vorm in te komen. Echo's in mijn album. Groetjes, N23
Hoi Meiden, Bedankt voor al jullie leive reactie's. Ik heb alles gelezen (5 pagina's) maar even geen puf om te reageren heb net gezwommen. Goddes; meid ik vind het heel erg. gecondeleerd en je moet je niet schuldig voelen dat je niet op andere reageert. straks naar de vk dus ga nu nog maar even liggen spreek jullie straks. Liefs Nathasja
Hoi hoi, Allereerst wil ik Goddess alle sterkte toewensen die ik maar kan. Hou je taai meid! Hier een redelijk rustige nacht gehad, wel nog altijd die buikpijn, erg vervelend. Volgende week woensdag pas naar de VK, dus duurt nog even voor ik weer echt gerustgesteld ben. Gelukkig is de kleine nog net zo actief als altijd. Vraagje; ik ben nu al een maand geen grammetje meer aangekomen, is dit uitzonderlijk of kennen jullie dit ook? Had nl begrepen dat je nu bijna een halve kilo per week zou aankomen?
Heel erg bedankt iedereen. Ik ga zometeen weer naar Alkmaar, ik ben er vrijdag dan weer. Ik wens iedereen een heel fijne week, veel suc6 bij de vk/gyn. En even Bibiche in het bijzonder: Maak er een prachtige dag van!
AGENDA April 2eEmmetje intake kraamzorg, - Nathasja VK 3e Bibiche & mama1986 & Emmetje & Goddess tear & Babymei vk 4e Bibiche - Trouwdag - Amilah - Verpleegkundige en anesthesist en gynaecoloog - Jingles & Assepoester - gyn 5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling - Chantal-vk 6e MomToBe - vk 7e Goddess - Begravenis. 10e Tigger en Simalex - vk 11e Janice - intake kraamzorg, Erica vk 12e Alida - voorlichting over bevallen in zh. 12e Jessie- Gyn 13e Nemo & Liefzonnetje - vk 16e Rebtam - vk 17e Amilah - voorlichtingsavond zh - Alida - gyn - Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding 18e Rachel- vk 18e Jessie- Gyn 23e Jessie- Gyn - Liefzonnetje - vk 24e MomToBe - Jarig!!! Mei 1ste Jessie- Gyn 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ vast in stuit ~ gevoelsdatum: 17 april Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+18 (34.5) ~ verlof~ hoofdlig en dalende Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 ~ hoofdlig, nog beweegbaar ~ gevoelsdatum 22 apr of 12 mei Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu di-o en do-o ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: ?? Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Simalex --> Bibiche ~ Reserve: Goddess Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Chantal-->Mannetje
Bibiche, veel plezier bij de vk.. Jesie, balen van het vocht vathouden. Goddess, zou wel gaaf zijn als het lukt, van dat petje! En natuurlijk mag die datum erbij.. *knuf* MomToBe, nee ik hou niet persee de lijst bij, maar heb je toegevoegd! LZ, gaat het nu wat beter met je? Nog steeds alles binnen gehouden? Erica, zou te gek zijn als hij zijn kleinkind nog kan bewonderen.. Dat soort dromen zijn niet leuk... brr.. N23, super dat je kleintje gedraaid is! Natas, veel plezier bij de vk.. Geen idee, Bianca ik weeg me alleen nog maar de vk. De laatste keer was ik over 3 weken nog geen kilo aangekomen. Maar dat was niet gek ofzow...
Zo ik voel me ook weer wat beter. Had gisteren een mega dip....voelde me zielig en alleen en ben het thuis zitten helemaal zat (ben tenslotte al vanaf eind januari thuis) maar nu gaat het weer beter. Net lekker boodschapjes gedaan...Nog wat extra hydrofiele luiers gehaald omdat ik gisteren hoorde dat je die echt zo goed overal voor kan gebruiken. Net ff met de hondjes gewandelt en zo ff stofzuigen dan is het weer aan kant hier.... Gisteravond op de cursus was een stel dat 9 juni was uitgerekend...zegt die man zo tegen z,n vrouw jij hebt al een veel dikkere buik dan haar en je bent een maand korter....pfff lekker fijne info ga je toch meteen weer vergelijken en kijken of dat zo is enzo... Jasper meteen nee hoor schat jou buik is veel voller maar zit lager omdat de kleine is ingedaalt en dan lijkt het misschien zo....*toch lief hihi*
N22: hmmm die echo's zijn nu wel moeilijk te "lezen".... wel gaaf dat ze nu nog echo's maken! fijn dat alles goed was! natas: hoe was het bij de VK? Bianca: dat schijnt wel vaker voor te komen....de baby pakt wat ie nodig heeft zegt mijn VK steeds... je moet alleen niet afvallen heb ik begrepen van de gyn... of misschien mag een klein beetje wel maar niet 1,5 kilo... Tigger: alles binnengehouden vandaag... maar dat is dan ook nog niet veel. Gaat vandaag weer moeizamer dan gisteren.. zit pas op 0,5 liter en 1,5 boterham.... straks maar weer wat proberen te eten en te drinken... maar hoe is het met jou... je hebt alleen maar op de andere gereageerd.. wat natuurlijk heel lief is...... alles goed? Erica: wat een vreselijke droom zeg.... nou je zal het vast allemaal extra goed gaan doen nu... aangezien je al tips vooraf hebt gekregen.. Rachel: Wat is jouw mannetje toch een schatje! fijn dat je je weer iets beter voelt... af en toe zo'n mega dip is normaal hoor... heel herkenbaar (tja en als ik zou zeggen dat het niet normaal is.. ben ik dat zelf ook niet.. haha dus daar pas ik wel mee op...) Nou meiden, ik ga ff tukken..
Goddess -> Heel veel stertke gewenst deze week! En misschien kun je die rouwadvertentie of krans als groep regelen en dan samen betalen? *knuf* Liefzonnetje -> Volgens mijn vk is het niet erg om af te vallen (tenminste, met mijn lichaamsbouw niet). De baby pakte wel wat hij/zij nodig had. Maar het is natuurlijk wel belangrijk dat je niet ineens 2 kg per week afvalt lijkt me... Fijn dat je weer wat binnenhoudt. En de dag is nog lang toch? Rachel -> Fijn dat je weer beter voelt. En wat die buik betreft, dat hangt ook heel erg van je bouw af natuurlijk. Een bekende van mij is 27 weken zwanger en heeft bijna een grotere (in ieder geval meer opvallenderende) buik dan mij. Terwijl ik mezelf als hoogzwanger mag reken inmiddels... Maar wel lief van je mannetje dat ie het voor je opneemt. Tigger -> Ik sluit me bij LZ aan... Hoe voel jij je eigenlijk? Bibiche & mama1986 & Emmetje & Goddess tear & Babymei -> Veel plezier bij de vk. Bianca -> Als je buik wel goed groeit, denk ik niet dat je aan 'moet' komen hoor. Tassie -> Hoe was het bij de vk? N23 -> Mooie echo's. Fijn dat je kindje goed ligt en goed groeit! Erica -> Rare droom heh? Hopenlijk komt jullie kleintje voor je vader weggaat. Momtobe -> Dus jullie kunnen straks elkaars babietjes bewonderen, leuk is dat heh? Jesie -> Wat vervelend dat je je zo voelt. Misschien kun je eerder naar de gyn? Kan me op zich wel voorstellen dat je liever in het ZH bent. Dan wordt je en je kleintje goed in de gaten gehouden. Bibiche -> Eum . Vergeetachtig heh? Maar dan in ieder geval voor morgen heeel veel plezier gewenst op je trouwdag. Ik hoop dat je een lekker zonnetje erbij hebt! Emmetje -> Wat verstandig om de auto op tijd voor de APK te doen idd. Dubbele gevoelens betreffende het lange zwangerzijn kan ik me voorstellen. 15 maart zou ik uitgerekend zijn .... van de eerste zwangerschap. De week voorafgaande heb ik er veel aan gedacht, maar op de dag zelf heb ik er eigenlijk nauwelijks bij stil gestaan. Erica -> Lekker geslapen? Mignon -> Anderhalf jaar hormonen... fffff das lang. Hopenlijk kun je na deze 40 weken eindelijk genieten van je kleintje. OJa, over vocht vasthouden. Dat doe ik blijkbaar ook in mijn voeten. Of mijn klompen krimpen.... Maar ik heb er gelukkig niet echt last van. Vandaag weer een vermoeide start. Terwijl ik eigenlijk het huis op orde wil maken, heb ik toch niet genoeg energie voor. Ik voel me zo loooom. Groetjes Simone
godess tear, gecondoleert, heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode. Bibiche hoe was het nu afgelopen met die vrouw? En ben ook blij dat je al wat beter eet nu. volhouden. En natuurlijk ook veel plezier morgen. Mignon, je bent hopelijk bijna van alle hormonen vanaf. en heb je een prachtig wondertje in je armen. Zelf heb ik voor deze zwangerschap ook een miskraam gehad met 6 weekjes, en ik werd toen na 3 maanden terug zwanger. Wat vrij snel was, want voor de miskraam waren we al bijna 2 jaar bezig. vocht vasthouden doe ik hier ook, vooral de enkels. Maar ja dat hoort erbij, zolang het maar niet zeer doet. Meiden thx voor de felicitaties. Liefzonnetje, elke keer dat ik ga krijg ik een echo, zij hebben daar zelf zoveel apparatuur staan in hun praktijk, dat het gebruikt moet worden haha. Ik vind het niet erg hoor. Meiden die naar de vk moeten veel plezier. En hopelijk zijn er nog meer stuitertjes gedraaid. Groetjes, N23
Nou vandaag was het bij de Vk niet zo leuk voor mij ik moet volgende week terugkomen omdat ze vind dat de baby niet heel groot is voor bijna 34 weken. Daarna uitgelegd dat ik vaak moet plassen en dat ik heel erg pijn heb aan mijn rib voor maar ook achter. Ze wilde liever dat ik gelijk mijn urine liet nakijken ivm rugpijn achter omdat het wel mijn nieren kon zijn. Dus zojuist gebeld voor de uitslag, ik heb geen blaasontsteking maar wel suiker in mijn urine : Maak we wel gelijk zorgen hierover. Huisarts assistente wist ook niks voor de rest, dus ik heb maar spoed nummer gebeld van de Vk en uitgelegd. Nu moet ik donderdag weer terugkomen om bloed te laten prikken. Ik vind het echt vreemd ik dacht juist als je suiker hebt dat je dan juist een grote baby had?! Nou dus een beetje baaldag voor mij.
AGENDA April 4e Bibiche - Trouwdag - Amilah - Verpleegkundige en anesthesist en gynaecoloog - Jingles & Assepoester - gyn 5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling - Bibiche - VK om bloed te laten nakijken op suiker - Chantal-vk 6e MomToBe - vk 7e Goddess - Begravenis. 10e Tigger en Simalex - vk 11e Janice - intake kraamzorg, Erica vk - Bibiche - Vk 12e Alida - voorlichting over bevallen in zh. 12e Jessie- Gyn 13e Nemo & Liefzonnetje - vk 16e Rebtam - vk 17e Amilah - voorlichtingsavond zh - Alida - gyn - Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding 18e Rachel- vk 18e Jessie- Gyn 23e Jessie- Gyn - Liefzonnetje - vk 24e MomToBe - Jarig!!! Mei 1ste Jessie- Gyn 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ vast in stuit ~ gevoelsdatum: 17 april Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+18 (34.5) ~ verlof~ hoofdlig en dalende Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 ~ hoofdlig, nog beweegbaar ~ gevoelsdatum 22 apr of 12 mei Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu di-o en do-o ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan) Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Simalex --> Bibiche ~ Reserve: Goddess Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Chantal-->Mannetje
bibiche, ik hoop dat alles goed komt hoor. Laat dit iig je dag morgen niet verpesten, probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, makkelijker gezegd dan gedaan. Maar er zal wel niks aan de hand zijn. Groetjes, N23
Ja ik probeer er niet teveel bij stil te staan maar is ineens zoveel info op een dag zeg maar. Ze was wel volledig ingedaald
ff heel snel de uitslag van de echo van vandaag, omdat ze dachten dat de baby voorlag op groei: niks aan de hand! Ligt precies op schema, leek alleen groot, omdat ik zelf maar een klein meisje ben *ga nu gauw ff eten, zometeen naar voorlichting over bevalling* lees volgende keer weer bij!
Bibiche: alvast veel plezier voor morgen! Geniet er lekker van. Mooi dat ze al volledig is ingedaald, misschien dat de vk daarom het gewicht niet goed kon voelen. Goddess: veel sterkte gewenst voor zaterdag, hopelijk met petje! Simone: ik zou ook een hoop doen vandaag, maar heb de hele middag op de bank liggen slapen. Heb wel een rotnacht achter de rug waarin ik steeds wakker schrok met een onbestemd gevoel van rampspoed. Voor de dames die vocht vasthouden: ik kan me alleen voorstellen hoe vervelend dat moet zijn, ik hoop dan ook dat jullie daar snel van verlost worden! Ik ben eigenlijk de laatste tijd weinig aangekomen (hoewel vriendlief mijn buik wel veel groter vind), nog steeds +7. Bij de laatste meting donderdag (36+3) was ons meisje 2524 gram. Volgens mij wel wat aan de kleine kant, maar de gyn heeft er verder niets over gezegd.
zo net terug van de vk en alles is PRIMA in orde hartje geluistert en ze hebben ook ff snel met een echo gekeken ik ben nu in totaal 15 kilo aangekomen 8) bij eva eva was ik in totaal 10 kilo aangekomen 17 april om 15.45 hebben we onze afspraak bij de vk