Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Bibiche: dat is zeker veel info op 1 dag! Pff suiker in je urine.... is ook niet goed he? (wat kan je trouwens veel uit urine opmaken... suiker, eiwit, ketonen... en dan is er vast nog veel meer) kan me voorstellen dat je geschrokken bent.. en dan de baby die ook nog te klein lijkt.... sterkte donderdag met bloedprikken en ik hoop dat alles met je kindje goed is!

Oek oek: super nieuws joh! Wat zal jij opgelucht zijn! Heerlijk! veel plezier vanavond...

mama1986: lekker dat bij jou alles wel goed was!

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Bibiche balen van die suiker hoop dat alles goed is! Maar voor ik het vergeet....HEEEL VEEL PLEZIER MORGEN MEID! GENIET ERVAN :D

@Oekoek fijn dat alles toch goed was :D

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    BIBICHE: Heeeeeeeel veeeeeeeeel plezier morgen! Morgen ben je de vrouw van.... en heb je geen vriend meer maar een man.... :)
    Geniet lekker van de dag en ik duim voor je voor heeel veeel zon! :)

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    hallo allemaal,

@Goddess; wat verschrikkelijk, probeer het een beetje van je af te zetten, je moet ook aan je kindje denken. ( makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het) Sterkte a.s. zaterdag.

@Bibiche: ik wens je een fantastische dag toe, probeer er zoveel mogelijk van te genieten.
    Wat die urine betreft, morgen lekker genieten, donderdag zie je wel weer verder, nu niet druk om maken.

@ de rest..... ik ben het even kwijt..sorry

Morgen naar de gyn. Spannend!

6. Niet meer actief

Bibiche; wat vervelend. Ik hoop dat je donderdag wat goed nieuws krijgt. Heel veel plezier morgen! Probeer er van te genieten.

Oek oek; fijn dat alles goed is.

Bij mij was ook alles weer goed bloedruk 115/70.Kleine ligt met het hoofdje als het gooed is naar beneden en al een beetje ingedaald,maar nog niet vast. Vk wilde voor de zekerheid toch nog een ech laten maken dus 13 april heb ik een afspraak hiervoor. Ze is vooor 80% zeker dat het zo ligt, maar wil die 20% ook zeker weten. Ik vind het prima kan ik het ook weer even zien en misscien dat we dan ook het geslacht kunnen zien.

17 april weer terug naar de VK en ik moet haar alleen bellen als de baby toch in stuit blijkt te liggen. Ze zei ook dat ik waarschijnlijk een 8 ponder krijg. Ik had toch een beetje de hoop dat het een kleintje zou zijn, maar helaas.

Als ik mensen ben vergeten sorry daarvoor. Hoofd loopt een beetje over.

Liefs nathasja

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Dank je wel meiden! Mijn vriend zegt ook dat ik me geen zorgen moet maken maar ik word nu wel gek van het plassen hoor. Ik heb al 5 keer geplast in 1,5 uur tijd. En ik maak me eigenlijk ook meer zorgen om mijn rugpijn wat misschien mijn nier kan zijn volgens vk.

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Goddes: Nogmaals veel sterkte meid.
    @Jingels: veel plezier morgen bij de gyn.
    @Bibiche: ik wens jullie een super dag morgen ! Ik zal mooi weer voor jullie bestellen.
    En suiker in urine wil niet perse zeggen dat je suikerziekte hebt hoor, schijnt n.m. wel vaker voor te komen in de zwangerschap. En weet niet in wat voor potje je urine hebt ingeleverd. (veel mensen leveren urine in in jampot b.v. dan is het niet gek dat er suiker in zit). Ik hoop in elk geval dat je snel duidelijkheid hebt.
    @mama1986: mooi dat alles goed was, en super dat jullie weer even hebben kunnen "gluren".
    @Assepoester: ik hoop dat je vanacht wat beter kunt slapen.
    @Oek oek: gelukkig dus voor niets zorgen gemaakt. Veel plezier nog op je voorlichtingsavond.
    @N22: hoorde vandaag een astroloog op tv zeggen dat de maan invloed heeft op je waterhuishouding :( Dus ik hoop voor je dat als de volle maan weer voorbij is jouw waterhuishouding ook weer normaal wordt.
    @Simone: hahahaha krimpende klompen :)
    @Rachel: "leuke" opmerking over jouw buik zeg ! En wat dan nog stel jij had een kleinere buik, zegt niets over jullie baby hoor.
    @Bianca: ben ook al 4 weken niet aangekomen, snap het ook niet echt. Maar de baby doet het prima volgens de vk en voel me zelf ook prima. Dus zal wel goed zitten.
    @Erica: nou hopelijk heb je goed opgelet in je droom ;)

Voor de meiden die weer zwanger zijn na mk. Wij hadden een 20 weken echo op de dag dat ik anders uitgerekend was. En nu ik straks 37 weken zwanger ben had ik verleden jaar een mk. Toevallig ? Vind het wel heel toevallig. Ik vind 37 weken n.m. wel een hele speciale datum, omdat het kindje dan eigenlijk mag komen.
    Verder weinig nieuws hier.

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @nemo: nee geen jampot echt potje van de ha :D

Ik ben de laatste 6 weken volgens mij maar 1 kg aangekomen maar ik las dat het wel normaal is om nu gewicht te verliezen of amper aankomen omdat we nu ook minder trek kunnen hebben.

10. Niet meer actief

nemo; dat is zeker speciaal! Ik zou dat ook heel spoeciaal vinden.

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

Heb me vanmiddag verder niet meer gemeld hier, heb enorme last van armen en vooral handen en daardoor wordt het typen erg pijnlijk dus heb vandaag wel mee gelezen maar niet getypt. Sorry misschien morgen wel weer.

Groetjes Alida

12. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    AGENDA

April
    4e Bibiche - Trouwdag
    - Amilah - Verpleegkundige en anesthesist en gynaecoloog
    - Jingles & Assepoester - gyn
    5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling
    - Bibiche - VK om bloed te laten nakijken op suiker
    - Chantal-vk
    6e MomToBe - vk
    7e Goddess - Begravenis.
    10e Tigger en Simalex - vk
    11e Janice - intake kraamzorg, Erica vk
    - Bibiche - Vk
    12e Alida - voorlichting over bevallen in zh.
    12e Jessie- Gyn
    13e Nemo & Liefzonnetje - vk
    16e Rebtam - vk
    17e Amilah - voorlichtingsavond zh
    - Alida - gyn - mama1986-vk
    - Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding
    18e Rachel & Babymei- vk
    - Babymei intake kraamzorg
    - Jessie- Gyn
    23e Jessie- Gyn
    - Liefzonnetje - vk
    24e MomToBe - Jarig!!!
    Mei
    1ste Jessie- Gyn
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ vast in stuit ~ gevoelsdatum: 17 april
    Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+18 (34.5) ~ verlof~ hoofdlig en dalende
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis
    Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 ~ hoofdlig, nog beweegbaar ~ gevoelsdatum 22 apr of 12 mei
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei
    Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu di-o en do-o ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan)
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april
    wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit
    Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

SMS-Buddy's:

Assepoester --> Choco
    Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger
    Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Simalex --> Bibiche ~ Reserve: Goddess
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah -->
    Chantal-->Mannetje

13. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi allemaal,

Bibich : Hele fijne dag morgen!

Goddess : heel vel sterkte zaterdag, misschien een domme tijd om te vragen maar, ga jij in het ziekenhuis bevallen of thuis? Reden waarom ik dat vraag..... Ik woon ook bij alkmaar, ik ga zo ie zo in het ziekenhuis bevallen, misschien komen we dan elkaar nog tegen, je weet maar nooit....Zou wel grappig zijn, toch?

Verder begon ik van de week over de kraamzorg, die belde dus gister, woensdag 18 april komen ze langs. Ben benieuwd.

Vanavond naar de vk geweest, alles was dik in orde met ienimini, hartslag erg duidelijk en goed. Bloeddruk 120/70 dus ook goed. Ienimini lag met hoofdje naar beneden precies het zelfde als de vorige keer, moet nu weer 18 april (zelfde dag als de kraamzorgkomt).

Me vriend en ik hebben namelijk nog even een weekje vakantie gekregen van ons baas dus gaan we dan ook lekker even 3 dagen weg met z'n tweeen. Had laatst een hotel cheque gewonnen, dus mogen we 2 nachten gratis slapen in een hotel naar keuze (keuze uit 450 hotels in ned / belgie / duitsland. Maar blijven natuurlijk in de buurt, gewoon even er uit.

Verder niet heel veel te melden. Ga nog even verder terug lezen (jullie hebben in 3 dagen 8 pagina's geschreven ;) gezellig!

doeg, slaap leker straks,
    babymei :thumup:

14. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Babymei lekker nog even samen weg, wanneer ga je? Mooi dat alles weer ok was bij de vk.
    @Nemo inderdaad apart met die mk en data's, toch iets waar je aan blijft denken lijkt mij.
    @Bibiche veel plzezier morgen, hopelijk kun je deo nzekerheden even loslaten.
    @LZ heb je het nog wat in kunnen halen dat drinken? En ja hoor de aanwijzingen heb ik wel onthouden uit mijn dromen, dat mens schreeuwde dat gewoon tegen me ;)
    @Tassie een extra echo is dan wel weer leuk toch! W.s. ligt het vast wel zoals ze denken (positief denken he).
    @Oekoek mooi dat alles goed was! Heb je een beetje genoten van de echo, kon je nog wat zien rond deze tijd?
    @Mama ook alles weer ok, toppie!
    @Rachel irritant dat die mensen zo vergelijken, gewoon trots zijn op je eigen buik!
    @Simone dat je uberhaupt op klompen kan lopen vind ik al kanp, friezin he ;)

Jingles & Assepoester en Amilah succes bij de gyn morgen.
    Ik ga ook lekker slapen, mijn vader is net pas weg. Het was erg gezellig.
    Heb mij voorgenomen mij morgen eens bezig te houden met de kraamcadeautjes. heb een hele zak kleine knuffelbeertjes waar een naamkaartje van ons meisje aan moet komen, met roze lint.

15. Niet meer actief

Erica; ben ook positief. Ik heb ook zoiets van dan zien we het weer een keer. Leuk hoor de beertjes als kraamkadootjes. WIj doen niet aan kraamkadootjes.

Assepoester; veel swucces morgen bij de gyn. Ik hoop dat je weet wanneer de kleine wordt gehaald dan.
    Amilah en Jingels veel plezier bijn de gyn.

liefs nathasja

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen!

Bibiche: Een ontzettend fijne dag vandaag!!!! Geniet ervan!!!

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Rach, fijn dat je je weer beter voelt. Buik vergelijken heeft echt geen zin.. de 1 heeft een grote buik, de ander bijna geen buik.. Het zegt echt niets. Geen zorgen maken..

Hmm, LZ.. wel fijn dat je iig alles binnenghouden hebt. Dat is iig al iets..

Met mij alles oke hoor. Weinig te vertellen. Geen nieuws is goed nieuws.. ;)
    Beetje aan het niksen nog, haha. Heb absoluut geen zin om iets te doen. Beetje aan het opruimen hier en daar. Maar eigenlijk niet veel te doen thuis. Weinig klachten momenteel. Kleintje is druk voor haar doen. Wel wat rug en ongi klachten, maar niet erg. Harde buiken weer meer dan van het weekend. Maar ook nog goed te doen. Slapen gaat nu weer minder. Ben vanmorgen ook echt mijn bed uitgevallen. Blugh, weet echt niet meer hoe ik moet liggen.

Oh N23, meen je dat.. 2 jaar bezig en dan een miskraam.. Wat vreselijk lijkt me dat.
    Uhm, het is altijd vreselijk natuurlijk.. :oops: Maar je begrijpt me wel denk ik. Wel super dat je zo snel weer zwanger was.. Gelukkig maar.

Bibiche, o jeetje. Kan me voorstellen dat dat niet lekker zit. Probeer er niet teveel aan te denken vandaag.. *knuf*

OekOek, fijn dat alles oke was! Super!

MAma, fijn dat alles oke was!

Tassie ook alles oke, mooi zo! Ach, heeft de kleine het iig goed gehad bij je.. ;) Ik hoop dat het goed ligt, dat zou fijn zijn!

Nemo, ik vind dat inderdaad ook wel heel bijzonder die datums...
    Lijkt me best even moeilijke momenten ook..

Alida, sterkte met de handen.. Als het niet gaat, gaat het niet..

BAbymei, super dat alles oke is..
    En wat heerlijk, een paar dagen weg! Geniet ervan!

Erica, wat een leuk idee van die kraamkadootjes. Wij doen niet aan kraamkadootjes denk ik..

Amilah, Jingels en Assepoester, veel plezier en succes bij de Gyn!

18. mignon

mignon Lid

13 mrt 2007
    49
    0
    0
    almelo
    goede morgen ,

ff snel een vraagje misschien dat jullie daar een antwoord op hebben, ik heb ontzettend last van maagzuur/zuurbrand het wordt nu zo erg dat ik niet meer kan functioneren. heb de hele nacht niet kunnen slapen en nu ik op stond vanmorgen is het er nog. et doet zo ontzettend zeer dat ik niks meer kan slikken bah bah,

ga zo ff mijn kleine man naar de peuterspeelzaal brengen en dan ff rustig bijlezen.

hopelijk hebben jullie een antwoord voor mij kan er echt niet meer tegen bah wat doet dit zeer zech.

liefs

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Gebruik even jou krant hoor kan niet zo lang typen.
    Hier is het nog steeds hetzelfde, hoop dat het nog een keer beter wordt.

Bibiche een hhhhhhhhheeeeeeellllllllllllleeeeeeeeeeee fijne dag gewenst!.

Groetjes Alida

20. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    mignon: ik gebruik gaviscon en dat is super spul hoop dat het jou ook helpt.

Deel Deze Pagina