Hallo dames Ben er weer van een dagje werken nog 1 week te gaan gelukkig! Mama1986: Rot voor je dat je veel last hebt van harde buiken. IK ben er af en toe ook echt flauw van en dat wou ik ook graag dat we de kleine al in de armen konden sluiten maar we moeten nog even geduld hebben. Rachel: Vervelend de wasmachine, je hebt er zeker gelijk in dat beter de droger stuk had kunnen zijn. Tassie: Balen he dat slechte slapen, kan erover mee praten, maar ja we kunnen er niets aan doen. Assepoester: Veel succes Erica: Mooi dat je zo lekker kan slapen. Ben benieuwd hoe het met simone is hoop dat we gauw weer wat horen. Jingles: hoop voor je dat de kleine nog wel draaid succes ermee. Hier zijn de handen weer iets minder pijnlijk dus gauw een krant getypt voor dat het weer begint. De maagzuur wordt ik ook gek van maar de gaviscon helpt ook prima maar dat mag je maar 4 keer per dag hebben dus af en toe loop ik toch met maagzuur. Verder iedereen een fijne middag
Hallo meiden, Jesie -> Jij begon over de flesvoeding. Ik ga ook flesvoeding geven maar heb geen eens een idee welke soorten er zijn haha. Dus ik denk dat ik bij het ziekenhuis of aan de kraamhulp wel ga vragen wat ik het beste kan doen want ik weet er echt niets over. Goddess -> Ontzettend veel sterkte zaterdag en ik duim voor een pet die op tijd is. En het is helemaal goed hoor dat je de datum erbij hebt gezet, ik snap dat dat fijn voor je is. Rachel -> erg he als je al zo lang thuis zit? Ik zit al thuis sinds september. Het is maar goed dat ik zoveel afspraken heb dan heb ik wat te doen hihi.. Bibiche -> Jeetje ga je trouwen hoor je de dag van te voren dat ze suiker in je urine vinden. Ik d8 idd ook dat je kindje dan juist groot was. Hopelijk is het niks en ik hoop ook dat je lekker kunt genieten vandaag. Ik ben een beetje laat en je leest dit pas na je huwelijk waarschijnlijk maar toch hoop ik dat je een geweldige dag hebt! Mamma 1986, Oekoek, Chantal, Babymei en Emmetje -> Goed om te horen dat alles bij jullie goed gaat. Houden zo! Nemo -> Goh wat lijkt me dat raar dat die miskraam op dezelfde datum valt als nu de 37 weken. Dat is een dubbel gevoel. Toch ergens ook wel mooi.. Alida -> Jeetje jij hebt echt erg last van vocht. Ik heb er ook wel veel last van maar volgens mij toch nog wel een stuk minder. Heb jij ook zo'n moeite met tanden poetsen? Erica -> Wat schattig die beertjes... Mignon -> Ja iedereen zegt wat anders maar ik heb Maalox tabletjes gebruikt bij brandend maagzuur en dat hielp bij mij erg goed. Natasja -> Hoe is het met je hond nu? Assepoester -> Heej kun je niet eens op bezoek gaan bij Simone. Dat zou geinig zijn! Lijkt me zo raar om te weten dat je vlakbij haar bent. En ja Simone ik ben er helemaal zenuwachtig van merk ik. Ik hoop maar dat alles goed met haar gaat en met de baby en met Alexander want het is voor hem natuurlijk ook stressen. Gelukkig zijn de kansen erg hoog voor een kindje dat geboren wordt na ruim 34 weken. Ik, ga hier maar zitten duimen voor ze Nou zelf vandaag dus een tour in het ziekenhuis gemaakt. Ik begon bij de gyn. Mijn babytje is ingedaald maar ligt nog niet helemaal vast. Hoofdje is netjes naar beneden en het hartje was goed. De baby was het wel erg oneens met het gedruk op mijn buik haha.. Daarna moest ik naar de verpleegkundige. Zij heeft me wat dingen over de bevalling verteld en over als ik daar moet blijven want het ziet er nu naar uit dat ik op zijn minst 36 uur in het ziekenhuis moet blijven. En ik ga nog een keertje terug en dan gaat ze me meer vertellen over de keizersnee omdat ik dat prettig vind om te weten voor het geval dat. Toen kreeg ik een rondleiding op de couveuseafdeling want daar zal mijn kindje 36 uur heen gaan. Ze komt dan als ze niet te vroeg is in een gewoon bedje te liggen. Er staan webcams dus ik kan vanuit mijn bed mijn kindje altijd zien en ook familie en vrienden kunnen via internet de baby op de webcam bekijken. Vervolgens ging ik naar de anesthesist. Stelde niks voor. Die wilde gewoon wat gegevens. En toen moest ik nog bloedprikken. Ik was daarna kapot en ik ga zo dus ook maar even op bed liggen, poe poe. Ik was trouwens vier kilo aangekomen in twee weken Kwam ook door vocht dat ik vasthou zeiden ze dus ze maakten zich niet zo'n zorgen. Zo mijn boek is weer geschreven.. nu maar eens uitrusten.. Succes allemaal maar weer
Goedemiddag dames! We zijn net terug van de gyn en hebben goed nieuws...... Wij weten wanneer we pappa en mamma gaan worden! Op 12 april staat onze keizersnede gepland aangezien het toch haar koppie was die tegen de ribben duwde Meteen allerlei formulieren gekregen en folders en afspraken en bloedprikken etc. Om 8.00 moeten we dan in het ziekenhuis zijn en dan zijn we voor de middag de trotse ouders van ons kleine meisje!
Hi meiden hier de vrouw van... Nou we hebben echt mooi weer gehad hoor, niet normaal. Ik moest wel lachen dat trouwen zelf wat is dat snel hahaha binnen 10 min waren al klaar Ik had al Ja gezegd voordat de ambtenaar klaar was met haar zin, oeps hoe bedoel ik wil heel graag. Daarna met mijn (schoon)-ouders, broers/zus en aanhang en oma ergens wat gaan drinken. En daarna kwam iedereen bij ons lunchen in de tuin. Maar om 14.30 uur ben ik toch echt gaan slapen want ik was helemaal op. Ik heb wel 1 uur geslapen en voel me al wel stukken beter. Het maalt wel door mijn hoofd suiker en groeiachterstand maar ik probeer er niet veel bij stil te staan. @assepoester: wow wat gek dat je het weet hè maar wel een opluchting of niet? En het is volgende week al wow wat snel zeg, zo gek. Vind je het niet eng? @amilah: oh dus bij jou ook al een geplande keizersnee, wel fijn dat baby ingedaald is.
Jeetje assepoester, dat moet een raar idee zijn... Nog 8 daagjes.. Hihi, wel uber-spannend hoor! Hoe voel je je eronder nu? Amilah, fijn dat alles goed gegaan is en dat je zoveel info hebt gekregen! Alida, fijn dat je handen even wat beter zijn. Lijkt me erg vervelend..
Hallo meiden Assepoester: Jeetje wat spannend om te weten dat je volgende week mama bent. Geniet deze week nog even van de schopjes etc die je van de kleine meid gaat krijgen want dit is echt de laatste week. Succes. Bibiche: Van harte gefeliciteerd. Amilah: Nee ik heb geen last met tanden poesten hoezo? jij wel. Groetjes Alida
Whaha, Bibiche, ik had precies hetzelfde! Mijn lippen trilde asl een gek en kon me niet inhouden en riep ook al ja.. haha Fijn dat het verder leuk is geweest. En gelukkig goed weer erbij! Nu op naar morgen...niet teveel dubben hoor.. *knuf* van mij... O ja en natuurlijk gefeliciteerd!
Whoeaaaaah Assepoester wat spannend! Ineens is het nu heel echt, gaaf man! En Simone ook al bezig. Wat gaan we hard! Grrr waarom ben ik ws een van de laatste? Wil ook nu mama worden! Nou ja, nog even wachten........ dan ga ik nog maar lekker zwemmen vanavond, is in ieder geval even het gewicht weg heb er helemaal zin in.
Wow hey Assepoester wat raar lijkt me dat. Mooie datum wel 12 april! Ik hoop dat je nu iets minder last hebt van het feit dat het een keizersnee wordt.. Nee hoor Bibiche, geen geplande keizersnee bij mij. Ik krijg er alleen wat meer info over. Mijn moeder en oma hebben beiden twee keizersnedes gehad dus ik houdt er altijd rekening mee dat het misschien kan gebeuren. En als ze ineens tegen me zeggen dat ze een keizersnee gaan doen en ik weet er verder niks over dan raak ik helemaal overstuur. Dus vandaar dat ik me liever goed voorbereid. Ik hoop toch echt op een gewone bevalling [-o<
Tigger: Ja ben ik ook blij om dat de handen ook wat beter zijn maar er zit nog wel vreselijk veel vocht in en heb vanmiddag weer even geholpen in de tuin en nu zijn de handen nog dikker, maar ja eigenschuld Bianca: Ja het schiet nu zeker op dat er al iemand bezig is en de andere al een geplande keizersnee. Ik vind dat soms ook wel wat ik ben ook 1 van de laatsten maar ja is niet anders we blijven elkaar gewoon steunen als we de laatsten zijn. Groetjes Alida
Vandaag echt een relax dagje gehad. Vanmorgen eerst twee vriendinnen wat thee afhandig gemaakt. Wat boodschapjes gedaan. In de schuur wat gerommeld, valt me nog mee wat een bende het daar is... Wat klavertjes 4 van de AH geplant buiten... en de tuin opgeruimd. Wat tv gekeken, brownies gebakken.. haha... Ik ga nu de sla klaar maken voor straks. Echt heerlijk...
Amilah; Fijn dat de baby goed ligt. Lijkt me een fijn gevoel dat je het zewker weet. Fijn dat ze je wat meer info geven voor het geval dat je een keizersnee moet hebben. Met de Sheba gaat het. ieder dag een klein stukje beter, maar nog niet goed. Dus afwachten maar. Assepoester; wel lekker dat je het nu weet! Je hebt iets om naar toe te leven. Hebben we allemaal,maar bij ons is de data nog niet zeker. Bibiche; Van harte gefeliciteerd! Hoe is het nu met de pijn en koorts? Liefs Nathasja
Ooh, wat ga ik dat missen inderdaad! Goed dat je het zegt, ga er nu dubbel van genieten (zelfs driedubbel!). Het is echt heel raar om te weten dat ik nog maximaal 8 dagen zwanger ben... Ga het wel enorm missen maar ja, we krijgen er iets supermoois voor terug. En ja, we zijn nu écht begonnen, Benthe is er al, Simone heeft haar kleintje ook 1 dezer dagen en strakjes wij. En we zijn nog maar net 4 dagen april, haha. Nog even en dan zijn we allemaal mamma! Bibiche: van harte gefeliciteerd! Ga maar lekker uitrusten en droom van je man! Het lijkt me wel speciaal om 'man' te zeggen ipv 'vriend'.
spannend zeg dat er al wat meiden bezig zijn om in deze periode hun kindje in hun armen te kunnen sluiten! Meiden ik wil jullie veel succes en geluk wensen met jullie kleintje! Liefs Annemarie
Tigger: Lekker he zo'n relax dagje, ik zou anders spaggetti maken maar schoonvader helpt manlief even in de tuin, en dus heb ik maar aangeboden dat ze hier kunnen eten dus heb ik even besloten dat we chinees gaan halen voor mijzelf ook wat makkelijker Tassie: Mooi dat het wat beter gaat met sheba, hoop voor je dat het weer helemaal goed komt.
Asspoester: Goed zo dat je er driedubbel van gaat genieten, en ik kan mij voorstellen dat je het vreslijk gaat missen. Maar je hebt gelijk je krijgt er iets heeeeeeeeeeeeellll moois voor terug. Genietse deze week. Annemarie: Lief van je maar het duurd nog even voor dat iedereen de kleintjes in de armen heeft. Heel erg bedankt voor de geluk wensen. Jullie kleine is alweer 2 maanden gaat echt snel Groetjes Alida
@tassie: het gaat veel beter, ik voelde me koortsig maar had geen koorts. Ik denk gewoon oververmoeid. Maar na 1 uur slapen gaat het weer ok. Ik zit net in trouwboekje te kijken en volgens mij staat een fout. Geslachtsnaam na het huwelijk staat nog steeds mijn meisjesnaam. Terwijl we duidelijk hadden aangeven dat ik zijn naam zou dragen en dan die van mij erachter aan.
Bibiche.... vrouw van..... GEFELICITEERD! je hebt wel idd een prachtige zonnige dag gekregen he? hmm en van trouwboekjes weet ik helemaal niets.... maar hoop dat het toch goed is wat er in staat voor je... nou morgen nog jarig.. kunnen we je weer feliciteren.... en dan nog bloedprikken enzo en hopelijk gaat dat ook goed zijn.. zodat we je weer kunnen feliciteren.. Enneh veel plezier op je huwelijksnacht Assepoester: WOW nog maar 8 daagjes te gaan... ongelooflijk zeg! Wordt hier inderdaad wel spannend... geniet nog lekker van alle trappetjes en schuifeltjes.... ik laat het hier ff bij... moet nog weer gaan verzinnen wat we gaan eten... ga maar eens even bij de lounche kijken of ze nog goede suggesties daar hebben
@Bibiche: mijn broertje is net getrouwd en die had hetzelfde, maar het schijnt toch te kloppen. Vraag me niet hoe. Maar anders gewoon even de gemeente bellen. @Assepoester: jee jij ook al bijna moeder. Lijkt me wel appart om gewoon te weten wanneer je baby komt. Mischien een tip voor thuis je kunt een bed bestellen van de thuiszorg, als je dan vraagt om een electrisch bed met een papegaai dat schijnt makkelijker te zijn met een buikwond. Ik weet niet of je uberhaupt wel een bed wilt, maar ik dacht ik bemoei me er even mee @Simone en Alexander: hopelijk komt de bevalling goed op gang, en kunnen jullie genieten van jullie wondertje. Ik wens jullie een goede bevalling. @Alida: lekker chinees Eet smakelijk. Enne omdat jij een van de laaste bent wil niet zeggen dat jij ook het laatste bevalt hoor. En anders wij slepen je er doorheen ! @Nathasja: gelukkig gaat het iets beter met jullie hond. Al bij die andere dierenarts geweest ? @Tigger: sla is ook lekker (ik moet nog bedenken wat wij eten dus doe hier even suggesties op) @Amilah: een beetje informatie kan idd geen kwaad mocht het toch op een kz uitlopen. @Bianca: zwemse ! Heel saai hier heb geen nieuws. Maar vind het wel "schocking" dat Simone nu (bijna) aan het bevallen is. Niet in negatieve zin, maar drukt je even met de neus op de feiten dat "het" zomaar kan gebeuren. Maja daar doen we het voor toch ?! Wacht met spanning af of er al meer nieuws is van Simone.