Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Bibiche: Heb net even in ons trouwboekje gekeken, en daar staat hetzelfde en je geslachtsnaam is en blijft altijd je eigen achternaam het is gewoon je meisjesnaam zeg maar.

Nemo: gelukkig willen jullie mij erdoor slepen als ik wel de laatste ben.

Groetjes Alida

2. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Nemo, snap wel wat je bedoelt hoor over Simone. Ben ook spontaan druk met het laatste beetje babywas strijken. Krijg ineens toch haast dat het af moet. Je weet maar nooit.

Vanmiddag nog even de ramen van de babykamer gelapt, nu is het toch echt bijna af. (nou ja, de poten van de commode moeten nog korter gezaagd en dit geeft natuurlijk weer troep maar goed)

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ja alles lijkt hier opeens in een stroomversnelling te gaan.... pfff spannend hoor....
    zul je zien, blijft het straks hier 4 weken stil... voor de volgende die gaat bevallen.... of dat iedereen tot bijna 42 weken door blijft hobbelen... (dat laatste hoop ik toch echt niet!)

hier kriebelt het ook erg... babywas strijken... ? ik heb gewoon alles opgevouwen... zo erg kreuken die kleine kleertjes toch niet? Of ben ik gewoon een mega luie huisvrouw? ;)

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Schijnt toch te moeten? :oops: Zeg niet dat het niet zo is! Vond het nl al erg overdreven :(
    Heb dan ook alleen de kleertjes gedaan die meegaan naar het ziekenhuis 8) En lakens / luiers.

Goed ik ga dobberen, misschien nog tot later *zwaai zwaai*

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    waarom moet dat? weet iemand dat?

De hydrofielen heb ik wel gestreken, maar meer omdat ik dat mooier vond staan in de kast... hoe erg kun je zijn ;)
    Hoeslakens heb ik niet gestreken.. vind dat altijd zo'n ondingen en dan ook nog strijken.... (eigen beddegoed strijk ik ook nooit..)

Kleertjes die meegaan naar het ziekenhuis... die moeten wij nog kopen.... heb heel veel 2-de hands gekregen/geleend, maar wil wel zelf iets kopen voor de allereerste dag :)

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Zou niet weten waarom je het moet strijken, tenzij je het leuker vind staan. De meeste van mijn vriendinnen deden het echt niet hoor.

@Assepoester, spannend nog maar een week......

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ff weer snel berichtje van mij (weer niet zo lekker :( )

@Assepoester aaaaah over een weekje word je mama! Spannend hoor! Geniet van je laatste weekje....

Denk ook steeds aan Simone, hoop dat alles goed gaat.

@Bibiche gefeliciteerd vrouw van!

Ik heb trouwens vandaag mijn diploma niet gehaald (had ik dat al verteld?) was weer van alles fout gegaan en word toch nog juni :rolleyes:

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb ook niet gestreken hoor. Typisch voorbeeld van luie huisvrouw hier. Nah ben niet echt lui hoor, maar heb echt bloedje hekel aan strijken.
    En hydrofiele luiers kun je beter niet strijken omdat ze dan minder vocht opnemen.

@Rachel84: ik hoop dat je je snel beter voelt. En wat een gedoe met je diploma zeg.
    @liefzonnetje: ben niet van plan om door te blijven lopen tot 42 weken hoor ;)

9. Niet meer actief

Nemo: Ik heb contact gehad met de andere dierenarts. Zij heeft gekeken naar de foto's en het is toch de ernstigste vorm van heupdysplasie. Zij gaf aan dat Sheba er tochmisschien nog wel een tijdje mee voort kan mits er een juiste behandeling wordt gedaan . Ze wil sheba dan ook zien maar omdat ze al zo een pijn heeft gehad bij de andere dierenarts hebben we het even uit gesteld naar over 2 weekjes. dan weten we ook hoe ze reageert op de medicatie en voeding. Dus even aankijken. Misschien dat we naar de dieren fysio moeten.

Wat beterft het strijken en wassen mijn schoonmoeder heeft dat voor ons gedaan. ik geloof dat het moet vanwege bepaalde stoffen die er in kunnen zitten.

Liefs Nathasja

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb alles wel gestreken :D maar volgens mij doe ik dat alleen de eerste keer :). Ik heb het ook gedaan omdat het wel 2 maanden in de kast moest blijven liggen.

@rachel: waarom kreeg je je diploma niet? Beterschap meid
    @tassie: arme hond, hopelijk geneest ze snel.

11. Niet meer actief

Bibiche; helaas zal het nooit genezen,maar misschien kan ze er wel mee leren leven met weinig pijn

12. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Arme Sheba ik blijf maar duimen dat ze iig snel minder pijn heeft..

Alida -> Ja tanden poetsen doet bij mij pijn. Ik kan niet zo goed kracht meer zetten met mijn handen door dat vocht. Boterham doorsnijden doet ook zo zeer. En lopen kan ik ook ineens veel minder lang door het vocht. Ik heb gelijk zere voeten :(

Ik hoorde dat je de babykleertjes moet strijken en dan het strijkijzer erg heet, dit om te zorgen dat alle bacterien gedood zijn die op de kleding zit. Dus vooral belangrijk voor kleding die rechstreeks op de huid zit.
    Ik heb wel alles gestreken maar ik vond dat zo leuk om te doen. Zo schattig al die kleertjes.. Wassen vind ik erger.

Ik heb dat idd ook dat doordat Simone's vruchtwater is gebroken ik ineens denk oei dat komt wel erg dichtbij. Laat ik maar eens zorgen dat alles klaar is hier..

13. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Dan zou je de binnenkant dus ook moeten strijken? Uhm, ben ik nou raar als ik zeg dat me dat echt te ver gaat?

We hebben een box gekregen van een collega van mijn man.. Maar wat een onding... Blugh..
    We hebben al zo'n onhandige huiskamer... 't ziet er echt niet uit... ](*,)

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Tigger: moet je box maar versieren/opfleuren met mobiel en knuffels e.d. En straks natuurlijk met je baby ;)

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

Over het strijken, ik heb de hydrofiele luiers ook gestreken maar officieel mag het niet eens omdat ze dan minder vocht opnemen.
    Maar het staat veel mooier in de kast.

Amilah: O zo bedoel je dat ja dat is bij mij wel pijnlijk maar niet heel erg.

Tassie: wat erg voor je sheba, maar hoop voor je dat ze een goede behandeling kunnen vinden.

Groetjes Alida

17. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja daar zat ik ook over te denken. De binnenkant strijken vond ik ook erg ver gaan. En als de baby last krijgt van een geirriteerde huid kunnen we altijd nog maatregelen nemen lijkt me..

18. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goedemorgen dames

Vandaag weer wat meer last van mijn handen heb gisteren toch teveel gedaan denk ik maar ja de tuin wil ik ook graag af hebben.
    Nou nog 1 dagje werken en dan eerst 4 vrij en dan nog 3 daagjes werken en dan eindelijk verlof.

Iedereen een fijne dag en tot vanmiddag.

Groetjes

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goeiemorgen meiden!

Zo dat was ff snel wakker worden...de wasmachine is al bezorgt :confused: Dacht dat ze pas na 9 uur zouden komen staan ze hier om 8.15. Maar goed dat ik al aangekleed was (naja half heb gauw wat aangetrokken :p )
    Nog geen nieuws over Simone? Wie was haar sms buddy eingelijk? Misschien kan die haar even smsen hoe het gaat....ben wel benieuwd :D

ff terug gelezen wat jullie allemaal hebben geschreven. Over het strijken, ik heb alleen de hydrofiel luiers gestreken omdat die er anders echt niet uit zien. Helemaal in de kreukels. Volgens mijn vk hoef je de kleertjes niet te strijken, alleen maar te wassen. Was ook eingelijk niet van plan om ze te gaan strijken :oops: Werd al gek van de luiers hihi....

Vind het maar raar hoor...Dat Assepoester over een week haar kleintje al heeft....Simone ook niet meer zolang zal duren....gaat hard ineens vinden jullie niet?! Ik bedoel ik moet nog 5 weken (onee 4 weken 5 dagen ;) :) ) en vind het op zich best lang lijken... Maar als ik dan dit lees dan denk ik weer help het is al bijna!

Ik ga om 9 uur even de kapper bellen of ze vanmorgen nog een plekje voor me hebben. Krijg dode punten en dan kamt zo rot. En straks is het een stuk lastiger om ff te gaan dus hoop dat ik vanmorgen terecht kan. Vanmiddag ga ik naar mijn oude stage op bezoek, collega komt me ophalen en brengt me weer thuis...service he :D

Nou dit was em weer voor nu hoor, fijne dag allemaal!

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Rachel84: ik zit idd ook ongeduldig te wachten op nieuws van Simone en Alexander. Maar ze moeten ook eerst maar even aan hunzelf denken hoor !
    Ik heb ze ook in mijn msnlijst staan en daar ook geen nieuws. We wachten maar af.
    Vind het stiekem toch wel spannend ;)
    En jij kunt gelijk je nieuwe wasmachine testen !
    @Alida: ik zie ook uit naar mijn verlof hoor (moet volgende week nog 1.5 dag werken)

Nou dames zal hier nog even wat opruimen want ik heb zo de intake.

Deel Deze Pagina