Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Nemo succes bij de intake en succes met opruimen!
    Ik heb ze ook in mijn msn maar zullen het uiteraard veel te druk hebben om online te komen ;)

Ik kan om 10 uur bij de kapper zijn....fijn :D tot straks!

2. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

Rachel1984 ik wil ook nog wel ff voor me bevalling naar de kapper toe we moeten er natuurlijk wel ff goed uiyt zien he bij de bevalling en zo :)
    dat is lekker vroeg dat ze al met de wasmachine voor de deur stonden :confused:

tassie1723 hoop dat je lekker geslapen hebt :D

liefzonnetje

Assepoester wat spannend en leuk zeg 12 april :idea:

Erica van die krampen ken ik ja en dat is soms echt ff vervelend maar nog een paar weekjes :D

Chantal87 van dat maagzuur je kan ook kleine beetjes steeds eten en dat dan goed over de dag verdelen dan krijg je het toch binnen :D

jingels mooi dat alles goed is ben benieuwd wat er nou gaat gebeuren :D

Tigger lekker hoor is een relax dagje :D

Alida127 nog ff en je hebt lekker verlof :D

amilah zo je hebt een drukke dag gehad zeg :D

Bibiche gelukkig dat je mooi weer hebt gehad en zo en een trouwdag zeggen ze dat het een mooie dag van je leven is ik weet het niet ga in 2008 trouwen :) maar als je je kindje op je buik krijgt of het eerste huiltje nou dat vind ik het mooiste moment uit mijn leven hoor :D

biancanr1 was het zwemmen lekker :(:

mvjanelle ja het begint nu op te schieten voor de mei mamas :D

Nemo geen nieuws is goed nieuws zeggen ze :D zwaai :D

zo voor de gene die ik vergeten ben enzo zwaai knuffel :D

hier gaat alles goed :D
    vandaag ben ik 35weekjes zwanger van onze zoon en broertje :p
    en morgen is onze dochter jarig :p
    heb de ramen al versiert maar alleen de slingers nog en dat laat ik lekker aan georgie over :)
    kleintje is vandaag heerlijk actief echt lief we kunnen bijna echt niet meer wachten maar ja nog 5 weekjes :D of minder :p of uiterst 7 8)
    maar daar gaan we niet van uit hopelijk en ik weet zeker dat niemand overtijd wilt lopen :oops:
    ga vandaag een beetje rommelen in huis had gisteren ook die matras beschermer op het bed gedaan nou het lijkt nu net een broeikast pff kan al moeilijk in slaap komen maar nu ;)
    en dat plastic kraakt als de neten maar ja ben in slaap gevallen na zon 30 keer draaien 8)
    nou ga weer ff veder en doe alles heerlijk op me gemakje aan :)

groetjes

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen..

Tja en als het echt over bacterien gaat met dat strijken, dan blijf je bezig, want die dingen zitten altijd overal.. En volgens mij kun je je kindje op deze extreme manier ook gevoelig maken ervoor.. :oops:

Nemo, dat ding gaat er weer uit. ;) We hebben hem gekregen van iemand die ervan af moest, dus we kijken toch nog even verder.. Want ik moet er wel zeker een jaar tegenaan kijken.. :oops:

Alida, nog even volhouden.. Bijna verlof! :whistle:

Rachel, lekker dat de wasmachine er is...
    Tja het is ook een raar idee, nog een paar weken en dan begint de mei golf echt...

Nemo, succes met de kraamzorg!

Mama, gefeli met 35 weken en de verjaardag van eva!

Ik ben ook benieuwd hoe het met Simone en alexander is..
    Tjonge wat is dit spannend!

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

@mama1986: heb ook een onderlegger onder mijn hoeslaken gelegd. Zweet nog als de ziekte :x Jij had toch een of andere waterdichte hoeslaken gehaald ? Is dat wat zo kraakt ?
    @Nathasja: is in het alternatieve circuit ook niets te doen voor jullie hond ? Of fysio, wat jij ook al zei ?

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hier nog een die heel benieuwd is hoe het met Simone en haar man en wellicht ondertussen kleine uk gaat... :)
    Maareh wij moeten echt niet naar hun gaan smsen hoor.... zij laten vanzelf wel wat horen! Wij moeten gewoon geduldig afwachten..... hoe lastig dat ook is ;)

Kennen jullie deze site trouwens al:
    www.watkosteenluier.nl
    staan alle aanbiedingen van de week op.... luiers en doekjes... :)

OVerigens hoeveel hydrofiele luiers hebben jullie gekocht? Ik hoor van alle vriendinnen dat je er niet genoeg van kan hebben.. maar ja... hoeveel is dat? Heb er nu 12, gewoon het standaardlijstje gevolgd.

Joehoe Rachel kan weer wassen.... heb je een wasmachine met extra spoelmogelijkheid gekocht? Hebben wij vorig jaar wel gedaan... beetje uit voorzorg (onze wasmachine was toen kapot gegaan) maar ook voor onze eigen waardeloze allergie huidjes..

Nemo; hoe was de intake? Gaan ze dan alles controleren?

Met strijken maak je toch gewoon de eventuele huisstofmijt nog dood? tja en bacterien... die zitten er zo weer op en overal zijn die kleine beestjes te vinden.... dus daar ga ik echt niet voor strijken.....
    Ik heb me ook wel eens laten vertellen dat als je kleding strijkt het er zachter van wordt.... daar kan ik nog wat mee, maar dan werkt de wasdroger veel efficienter... ;)

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Nemo ben het met je eens hoor... we moeten gewoon afwachten...

Ja ik heb dat ook gehoord dat je e rniet genoeg kan hebben, ik weet niet hoeveel ik er nu heb. Maar ik moet nog wel wat bij hebben...

Thanks voor de link, heb hem gelijk even bij favo's gezet...

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Zo ik ben weer geknipt :D
    Zou vanmiddag dus weggaan maar hebben helaas afgebeld, jammer had me er best wel op verheugd.

@Tigger als je hem echt lelijk vind zou ik ook ff verder kijken naar één die je wel mooi vind hoor! Marktplaats staan er genoeg.

@Liefzonnetje weet niet of er een extra spoelfunctie op zit volgens mij wel... enne ik heb 18 hydrofiele luiers gehaald. Had er 12 maar nog maar pak erbij gehaald omdat ik ook hoorde dat je die dingen niet genoeg kan hebben. 9 washandjes heb ik trouwens.

@Mama1986 leuke dag morgen dus voor jullie en je dochtertje! Ik heb de matras beschermer ook al, slaap er trouwens best goed op :D

Nogmaals @ Liefzonnetje: Die link doet het bij mij niet...krijg iets te zien met allemaal rare tekens enzo?

8. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

nee had het niet gehaald zat zon blauw geval in het kraampakket ;)
    maar echt fijn is het niet :oops:

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wij hebben 18 hydrofiele luierst, mocht dat nog onvoldoende zijn dan zijn er zo nog een paar gehaald.

Intake gehad. Ik alles schoongemaakt, heeft ze alleen maar op de bank gezeten :D . Werden gewoon vragen gesteld: of je bv of kv wilde gaan geven, waar je wilt bevallen, waar je bedklossen kunt halen enz. En over arbo dingen: heb je een dweil in huis, heb je een stofzuiger en dat soort dingen.
    Zelf kun je ook wensen doorgeven als je die hebt.
    Krijg gewoon 44 uur.

Heb er nu toch wel echt zin in, laat die baby maar komen !

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Rachel is nu nog blij dat ze geknipt is, als ze straks gaan knippen is ze niet blij ;) Sorry flauw hoor. Maar moest gelijk aan een andere "knip" denken.

11. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Ik slaap sinds een dag of 3 ook op dat blauwe zeiltje, maar heb er nog zo'n wit wattenopvangmatje overheen gelegd. Nu kraakt het ook niet meer zo, zweet niet zo en wordt eventueel water goed opgezogen ipv dat dat op dat plastic blijft liggen.

We hebben hier 12 hydro-luiers, kan er later altijd nog meer bij halen. Bovendien heb ik ook 6 flanel-luiers. Die zijn wel lekker zacht. Kleertjes en beddegoed heb ik ook niet gestreken (lakens wel trouwens) maar de luiers wel. Zag er gewoon niet uit al die kreukels.

Vandaag weer een drukke dag op het programma: om 13.30 hebben we het PAS-gesprek (over de anesthesie) en daarna op de kraamafdeling. Formulier inleveren over medische geschiedenis etc. Heb gister bloed laten prikken en moet volgende week weer. Zit een hoop voorbereiding aan, zo'n keizersnede!

Liefzonnetje: bedankt voor de link!

Rachel: wat fijn dat de wasmachine er al is. Vind zelf niets zo vervelend als ergens op moeten wachten ;)

Nemo: zo te horen heb je er ook wel zin in! Wie weet, kan maar zo :confused:

Tassie: hoe is het verder met Sheba? Is er al wat verbetering?

Mamma: alvast voor morgen van harte gefeli met de verjaardag van Eva. Maak er maar een leuke dag van en geef haar maar een knuffel van mij :D

Oh, zal het lijstje ook nog even aanpassen, was ik in alle opwinding alweer vergeten, hihi.

12. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    oeps.... weer een bewijs dat mijn geheugen niet meer goed werkt...

het moet zijn:

www.watkostenluiers.nl

als het goed is... doet ie het nu wel.... :oops:

13. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    :confused: hihi :oops: :( :) ;)

14. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    AGENDA

April
    5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling
    - Bibiche - VK om bloed te laten nakijken op suiker
    - Chantal-vk
    6e MomToBe - vk
    7e Goddess - Begravenis.
    10e Tigger en Simalex - vk
    11e Janice - intake kraamzorg, Erica vk
    - Bibiche - Vk
    12e Alida - voorlichting over bevallen in zh.
    - Jessie - Gyn
    - Assepoester - keizersnede. Vandaag is dé dag!
    13e Nemo & Liefzonnetje - vk
    16e Rebtam - vk
    17e Amilah - voorlichtingsavond zh
    - Alida - gyn - mama1986-vk
    - Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding
    18e Rachel & Babymei- vk
    - Babymei intake kraamzorg
    - Jessie- Gyn
    23e Jessie- Gyn
    - Liefzonnetje - vk
    24e MomToBe - Jarig!!!

Mei
    1ste Jessie- Gyn
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (37.3) ~ fulltime thuis ~ vast in stuit ~ keizersnede 12 april
    Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+18 (34.5) ~ verlof~ hoofdlig en dalende
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis
    Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 ~ hoofdlig, nog beweegbaar ~ gevoelsdatum 22 apr of 12 mei
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei
    Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu di-o en do-o ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan)
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april
    wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit
    Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

SMS-Buddy's:

Assepoester --> Choco
    Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger
    Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Simalex --> Bibiche ~ Reserve: Goddess
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah -->
    Chantal-->Mannetje

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Nemo neeeeee zo,n knip wil ik niet hoor! Krijg je trouwens die 44 uur ook over 8 dagen van 5,5 uur of anders?

@liefzonnetje jaaaa nu doet hij het wel :D

@Assepoester druk dagje voor jullie! Nog precies een weekje spannend hoor! En maar goed dat je 12 april en gaat en niet 13 april....vrijdag de 13e :p

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Assepoester succes met alle regelzaken
    @Mama1986 versierse vandaag, leuk hoor zo een kinderfeestje.
    @Rachel ben je nu het hele huis aan het afspeuren naar was om je machine te testen? Ik moet ook echt naar de kapper en stel het steeds maar uit...
    @Nemo komt toch weer een stapje dichterbij als de intake geweest is he, hou het hoofd koel ;) :)
    @Chantal hoe was het bij de vk?
    @Bibiche ben je vandaag nu zelf jarig? Succes met prikken brrrr.

Hier alles ok, slapen gaat de laatste nachten goed. Ik heb nog geen bescherming onder mijn laken. Lijkt mij zo rot slapen, wacht er nog maar een poosje mee. Hoorde ook al iets over onderleggers of zo die minder zweten. Denk dat ik het na week 38 doe (heb er vertrouwen in dat ze gewoon blijft zitten tot week 41).

17. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    AGENDA

April
    5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling
    - Bibiche - VK om bloed te laten nakijken op suiker
    - Chantal-vk
    6e MomToBe - vk
    7e Goddess - Begravenis.
    10e Tigger en Simalex - vk
    Amilah - krijgt sleutel van het nieuwe appartement
    11e Janice - intake kraamzorg, Erica vk
    - Bibiche - Vk
    Amilah - kraamzorg op bezoek
    12e Alida - voorlichting over bevallen in zh.
    - Jessie - Gyn
    - Assepoester - keizersnede. Vandaag is dé dag!
    13e Nemo & Liefzonnetje - vk
    16e Rebtam - vk
    17e Amilah - voorlichtingsavond zh
    - Alida - gyn - mama1986-vk
    - Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding
    18e Rachel & Babymei- vk
    - Babymei intake kraamzorg
    - Jessie- Gyn
    19e Amilah - Gyn
    23e Jessie- Gyn
    - Liefzonnetje - vk
    24e MomToBe - Jarig!!!

Mei
    1ste Jessie- Gyn
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (37.3) ~ fulltime thuis ~ vast in stuit ~ keizersnede 12 april
    Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+18 (34.5) ~ verlof~ hoofdlig en dalende
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis
    Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 ~ hoofdlig, nog beweegbaar ~ gevoelsdatum 22 apr of 12 mei
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei
    Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu di-o en do-o ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan)
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april
    wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit
    Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

SMS-Buddy's:

Assepoester --> Choco
    Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger
    Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Simalex --> Bibiche ~ Reserve: Goddess
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah -->
    Chantal-->Mannetje[/quote]

18. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo Nemo

Ik was het die een waterdicht hoeslaken heeft gehaald, en dat is echt ideaal. Hij zweet niet, kraakt niet en het ligt gewoon net als anders.

Groetjes Alida

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff spannend Assepoester...
    Ik moet zeggen, ik volg je bijna op de voet :oops:
    Zo raar idee dat je volgende week sowieso mama bent...

LZ, heb d elink vervangen in mijn favo's, haha. Had niet eens gekeken of ie het deed...

Erica, jij gaat ook al hard!

Rach, hihi nee dan kun je beter je haar laten knippen..

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Bij de Leenbakker hebben ze ze ook..

Deel Deze Pagina