@Nemo vervelend he dat slechte slapen! @Tigger succes met de verkoop van je paardje *knuf* @Bibiche ik heb even gezocht over het breken van de vliezen, als je een normale zwangerschapsduur hebt (37 tot 42 weken) moet de kleine idd binnen 48 uur komen. Maar als je vliezen eerder breken is dit niet het geval omdat je dan word opgenomen en continu in de gaten word gehouden. Dus dan laten ze je tot 37 weken liggen mits er geen infectie's etc optreden.
Thanx Rachel dan weet ik dat ook weer is inderdaad beter om baby zolang mogelijk in buik te houden. Zo spannend vind ik het nou worden voor ons allemaal.
Goedemorgen meiden, Het lijkt wel of alles in 1 keer in een stroomversnelling komt, bij iedereen.... Je leeft er zo naar toe en dan opeens is het zover. Ik heb alles van iedereen gelezen, en wil iedereen veel sterkte, fijne verjaardag, goede nachtrust en beterschap voor dieren toewensen.... Assepoester, ik leef met je mee hoor, ben echt zo vreselijk benieuwd, zelfde geldt natuurlijk voor Simone en Alex. ik ga maar eens even boodschappen doen, moet ook gebeuren.
@mama1986 Ik zit net op mijn nichtje haar babysite te kijken zie ik een berichtje van jullie in haar gastenboek (grootwondertje) wat toevallig zeg Jingels succes met boodschapjes doen!
fijn te horen Bibiche... Ik duim dat het niet nodig is.. Rachel, dank je lieverd! Ah en bedankt voor het opzoeken, ik vroeg het me ook al af... Jingels, boodschapse. Ik ga even een broodje eten. Wat een lekker weer weer.. In de tuin komen de lindes en de druif alweer in dikke knop! Jeuh! Wordt het snel weer groen.
@Tigger succes met de verkoop van je merrie. @Chantal veel plezier met oppassen vandaag. @Nemo dat slecht slapen is zo vervelend, hopelijk slaap je snel weer beter. @Lz fijn dat het drinken beter gaat! Heel soms bevliegt het mij ook eventjes, zal het allemaal wel goed gaan..... Gelukkig kan ik het altijd snel weer relativeren en ombuigen naar meer positieve gedachten. Jouw zwangerschap verloopt op het moment ook met wat meer kwalen en wellicht maakt dat wat meer onzeker. Hopelijk vind je afleiding (paaseitjes zoeken?) @Rachel tijd gaat zo snel he. Hier redelijk geslapen, duurde even voordat ik sliep maar duurde ook even voordat ik weer wakker was. 11.45 vanmorgen Allemaal een fijne dag.
Thanks erica! Lief van je. Tjonge, wat kun jij slapen, haha. Dat lukt mij helaas echt niet... 8 uur half 9 ben ik echt wakker...
Iedereen: Super Bedankt! Mama: Gefeliciteerd met Eva! Assepoester: Wel fijn dat jullie zo goed worden voorbereid zeg. Ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakte om je meisje, maar gelukkig is alles in orde. Jesie: Ik duim voor je dat alles in orde is, heel veel sterkte! Bibiche: Dankjewel. We zitten er al over te denken om hulp te gaan zoeken, maar we hebben besloten het nog even aan te kijken. Wat balen van de meubels... LZ: Ik ben de laatse dagen ook vreselijk onzeker. Ik wist eerst wel zeker dat ik een goede moeder zou zijn, maar nu niet meer, ik heb gewoon even geen vertrouwen meer in mijzelf. Zal wel met de dood van Nick te maken hebben, maartoch. Ik voel me ineens heel erg kwetsbaar en vraag mezelf steeds af of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Ik voel me heel schuldig over het feit dat ik twijfel aan mijn keuze, want natuurlijk wil ik mijn kindje bij me hebben, maar ik twijfel nu heel erg aan mijn eigen kwaliteiten als moeder, waarschijnlijk omdat ik onbewust teleurgesteld ben over mijn kwaliteiten als vriendin zijnde. Mar dat soort onzekerheden zijn vast weg zodra de beeb er is. Ik ben nu ook onzeker over de bevalling, ben ik daar wel sterk genoeg voor? Maar zoals je vriend al zei: Er is nog nooit een baby blijven zitten ! Chantal: Veel plezier met de meiden!
@Tigger ik moet bekennen ik ben een enorme uitlspaer normaal. Maar als je lekker vroeg bent zoals jij dan heb je ook wat aan je dag. @Jesie al nieuws? @Goddes je bent een super sterke meid. Dat dit soort zaken je aan het twijfelen maken is echt heel normaal, het haalt je even uit je evenwicht. Hou vertrouwen in jezelf, jij kan het echt aan! Enne af en toe hulp ontvangen of vragen is ook niet erg toch. Zo wij komen net van het strand. Heerlijk via de bloeiende bollenvelden naar zee gefietst, daar een terrasje gepikt. Ik woon hier nu bijna 3 jaar maar vind het soms nog net alsof ik op vakantie ben door de omgeving. Aan zee was het gewoon heerlijk, zeker achter de beschutting uit de wind. Mensen zaten gewoon allemaal in shirtjes te zonnen. O mijn meisje heeft weer de hik, dat gebeurt tig keer per dag. Zo grappig. Vraagje wat zijn navelbandjes? Waar koop je die Staan op het lijstje maar ik kan ze nog niet vinden, helpt ook vast als ik weet waar ik naar zoek.
@Erica: de hema heeft in elk geval navelbandjes. Zijn een soort lapjes stof die ze om de navel doen om te beschermen. Ik heb ze niet want mijn kraamzorg gebruikt ze niet. Nog geen nieuws van Jessie he ? Toch wel benieuwd hoe het was bij de gyn. Iemand vroeg me een paar bld terug hoe mijn uren van de kraamzorg verdeelt werden. Dit gaat in overleg met de kv. Dus kan de eerste dagen meer uren doen en dan afbouwen of gewoon elke dag hetzelfde. Ik denk dat ik het even bekijk als ik bevallen ben. Eerst maar even zien hoe het bevallen me bevalt
Nemo bedankt voor je antwoord. Hopelijk bevalt het bevallen! Ze zeggen dat je daarna zo alles weer vergeten bent, hoe komt het dan dan alle vrouwen mij nu tot in detail hun bevallingsverhalen aan het vertellen zijn?
Hallo allemaal, ik denk ik laat weer even wat horen maar ik ben doodmoe dus heb niet echt de puf om fatsoenlijk te reageren.. maar ik heb wel weer even bijgelezen.. Het gaat op zich redelijk hier. Alleen ik houd veel vocht vast en mijn handen doen nu zo zeer dat ik slecht slaap. En lopen kan ik ook ineens veel en veel korter (en ik hield het al zo kort vol ). Maar ja het hoort er gewoon bij! Hopelijk haal ik de slaap vannacht een beetje in.
Ik heb geen navelbandje nodig want als je in het ziekenhuis bevalt, doen ze het daar om. Ik heb er wel 1 van mijn kraampakket maar de kraamzorg vertelde dat als het echt nodig is dan hebben zij het wel of de VK.
Is het trouwens een leuk idee om Simone een kaartje te sturen ? Ik weet wel welk ziekenhuis ze ligt. Of zal ik Alexander eerst even mailen ze dat wel op prijs stellen ?
Hm wat is het rustig hier. Iedereen zit te eten zeker. Ja sorry dames ik verveel me. Wordt nog wat als ik verlof heb
Lijkt me wel leuk om Simone een kaartje te sturen.. En misschien kan je haar even smsen Bibiche dan heeft ze je nummer weer omdat ze dat is vergeten. Dat kan ik me trouwens goed voorstellen dat je daar niet aan denkt als je hals over de kop ineens naar het ziekenhuis moet..
Rachel zou je mijn sms-buddy dan willen zijn? Want ik denk niet dat er nog iemand is die een buddy mist... Ik heb geen buddies hihi geintje
Vind ook wel leuk om Simone een kaartje te sturen. Ben ook heel benieuwd hoe het met Jesie gaat, hoop dat alles goed met haar is! Ja hoor amilah ik zal je mijn nummer even pben dan mag je me smsen als je kleintje er is
Amilah, heb je de skeelerhandschoenen al geprobeerd? Werkt bij mij echt een heel stuk. Niet pijnloos, maar ik kan in ieder geval weer slapen. Alhoewel, al 4 dagen weinig geslapen door rugpijn. Vannacht zelf een zetpil genomen, maar hielp ook niet echt. Ben nu echt vreselijk moe. Vanmiddag naar de drukkerij geweest voor de definitieve versie van het kaartje. Ook de naam staat er al op, dit ivm spelfouten aangezien het een Italiaanse naam is. Maakt het wel heel echt. Alleen de datum en het gewicht nog..................