Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het lijkt me zeker leuk om Simone ff een kaartje te sturen! Goed plan!

Erica: Dankjewel, lief dat je het zegt.
    Wat heb jij een lekker dagje gehad zeg!
    Navelbandjes worden tegenwoordig zelden tot nooit meer gebruikt, ik zou ze niet/weinig aanschaffen.
    Ik heb ze wel, maar ook alleenmaar omdat ik ze gehad heb.

Tigger: Succes met je merrie!

Ik maak me behoorlijk zorgen om Jesie, ik vermoed dat zij is opgenomen...

2. simalex

simalex Bekend lid

Hallo iedereen, weer een berichtje van ons.

Alles is nog steeds rustig, Simone haar temp is o.k., bloeddruk is goed. En natuurlijk de harttonen van de kleine zijn ook perfect.

Dus het is nog steeds afwachten.

Groeten Alexander

p.s. reacties en dergelijke print ik uit voor Simone

3. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Bianca leuk hoor een italiaanse naam. Wij hebben ook eeb proefdruk laten maken met naam. Wij kregen alleen de tekst weer terug op de manier waarop het op een kaartje zou komen, gewoon op een a4 (zonder de afbeeldingen van het kaartje). Ik had eigenlijk op een echt kaartje gehoopt, hadden jullie dat wel.

Nou die navelbandjes laat ik maar even zitten dan.

@Amilah hopelijk wordt het niet erger met het vocht, lijkt mij erg vervelend.

@Simone en Alex super dat het goed met jullie gaat. Het is niet niks om een poosje in het ziekenhuis door te brengen maar gelukkig gaat het goed. Jullie baby heeft het schijnbaar nog prima in de buik van Simone. Zet hem op meid, ik denk aan je! Kunnen ze geen internet regelen op je kamer want ik ga je al missen hier hoor! Hopelijk heb je gezellige babbelkousjes in de buurt daar.
    Dikke knuffel voor jullie!

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Erica, ik ben met een Italiaanse man getrouwd, vandaar. Ons kaartje hebben we volledig laten ontwerpen, met een plaatje van het behang van de babykamer en de achtergrond in de kleur van het geslacht. Dus ja, we hebben een echt kaartje als voorbeeld.

Simone, blijf toch nog maar even rustig liggen meid. Kun je daar geen laptop aansluiten op de telefoonlijn? Dat kon hier wel toen ik in het ziekenhuis lag. Kost je alleen de huur van de telefoon. Moet je wel een laptop hebben natuurlijk.
    Misschien is die ook nog wel te huren daar. En anders moet Assepoester maar wat vaker buurten na een CTG. Sterkte!

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest in de tuin, en was daarna doodmoe maar we moesten nog op verjaardag bij een vriend ben er nu net weer en ik ga nu direct op bed.
    Morgen gaan we verder met de tuin dus weet niet of ik morgen nog kom.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ben echt heeel moe.

Groetjes

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Geen nieuws van Jesie? :(

@Alexander & Simone fijn dat alles goed gaat met jullie! Laat jullie kleintje nog maar ffies binnen blijven hoor ;) Al kan ik me goed voorstellen dat je je door verveelt! Sterkte we denken aan jullie!

@Goddess heel veel sterkte vandaag op de begrafenis meid! Denk aan je!

Wij zijn vandaag ff een dagje weg, heerlijk er ff uit :D Ben er morgen weer.

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goddess heel veel sterkte vandaag!

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ah Alex, echt super dat je ons zo op de hoogte houdt! Thanks!
    Simone, we denken aan je en gelukkig doe je het goed! Nog even volhouden meis!

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goddess: Ik wens je heel veel sterkte vandaag.

We gaan straks weer verder in de tuin, het schiet gelukkig op.

Vanavond moeten we weer op verjaardag en morgen ook weer dus ik weet niet wanneer ik weer online ben.

Iedereen een heel fijn weekend.

Groetjes Alida

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gelukkig gaat het goed met simone
    en ook met de baby.

11. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Hallo meiden,

Ik ben blij dat het goed gaat met Simone. Wat zal zij zich nu vervelen zeg lijkt me echt saai. Maar ja als het beter is voor het kindje zo dan houdt ze het wel vol denk ik... en alex bedankt dat je ons op de hoogte houdt :)

Bedankt Rachel voor je nummer, ik zal je smsen als het bij mij zo ver is zodat je iedereen hier op de hoogte kunt stellen.

Hey Bianca bedankt voor de tip, die ga ik zeker eens proberen. Het lijkt wel of ik met de dag meer vocht vasthoud. Ik heb echt last van mijn voeten ook nu. Ik ga vandaag maar eens kijken voor slippers want ik pas niet goed meer in mijn schoenen en dan ga ik gelijk naar die skeelerhandschoenen kijken.
    Leuk trouwens een Italiaanse naam. Ik ben benieuwd.

Ja ik zat ook al te denken aan Jesie. Ik hoop maar dat alles goed met haar gaat...

Goddes -> Ontzettend veel sterkte vandaag! Wat verschrikkelijk moeilijk lijkt me zo'n dag als vandaag maar het is goed om afscheid te nemen denk ik... Volhouden meid!

Erica hoe gaat het eigenlijk met jou verder?

Alida - Al een beetje uitgerust? Dat je dat nog lukt om te werken in de tuin. Ik moet er niet meer aan denken. Ik kan me voorstellen dat het nu vermoeiend voor je is.

12. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

Alida127 staat de schutting al en hoe is het geworden :(: "

Assepoester het is nu echt spannend he zal zeker aan jullie denken :D

JeSiE hoop dat het beter met je gaat :D

tassie1723 pijn in het schaambeen dat ken ik ook ja heb jij ook soms moeite met rechtop lopen door de pijn :(:

Rachel1984 ja dat klopt kom vaak ff spieken op hun site :D

Bibiche wat rottig zeg dat je meubels wat later komen:idea:

liefzonnetje gelukkig dat het drinken beter gaat is natuurlijk heel belangrijk :D

Chantal87 leuk zeg oppassen ik heb nog een broertje van 5 een zusje van 9 en een broertje vasn 10 is altijd leuk om ff op te passen :)

Nemo hoop dat je vanacht beter hebt geslapen :D

Erica lekker uitgeslapen dus :)

goddess tear wat kan jij mooi schrijven zeg :idea: veel sterkte vandaag :idea:

simalex gelukkig dat alles goed is :idea:

biancanr1 ons kindje word vernoemt naar een beroemt iemand :)

:idea: en iedereen ook natuurlijk bedankt voor de feliciteties voor onze dochter :idea:

en voor de mensen die ik vergeten ben ect zwaai knuffel :D

zo hier gaat alles wel goed hoor :p
    gisteren bezoek gehad en vandaag weer :D
    eva is al goed verwent veel kleding speelgoed knutselspulletjes en geld :D
    vanacht had ik slecht geslapen ons kindje was echt actief en ik had veel vage buikpijn zeg :confused: en toen kreeg ik een hele druk op me buik had echt zo iets van oei joei joei :oops:
    maar het is gelukkig weg gegaan :D
    en nou waggel ik weer heerlijk rond met me mooie vocht beentjes en voetjes heb er nu sinds 3 dagen last van tjee het is niet normaal weer net zo dik als bij eva :confused:
    maar ik kan alls nog goed onder controle houden :p en mag dus eigenlijk niet klagen 8) heel soms wel hoor :oops:
    maar ik denk dat de meeste het nou wel een beetje zat zijn en zo :oops:
    maar nog eventjes en dan hebben we onze zoon en broertje in onze armen :D
    ik heb trouwens ook een heel lief mutsje gekregen en er staat op lief he ow echt zo schattig :D
    eva vind de spulletjes van haar broertje super interesant en kan er ook bijna niet van af blijven :oops:
    georgie loopt zo zenuwachtig als het maar kan wel lief hoor om te zien wat hijn allemaal doet en zo :idea:
    nou vandaag is ons kleintje ook lekker actief bezig en als ik nou soms een por krijgt nou dire voel je echt wel :oops:
    nou ga me schooonouders van de trein halen :idea:

groetjes chantal georgie eva baby b

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @goddess: sterkte vandaag meid :cry:
    @jessie: laat snel wat van je weten meid, we maken ons zorgen om je
    @simone: gelukkig dat alles goed gaat met jullie maar het lijkt me inderdaad heel saai zo'n hele dag liggen/zitten
    @mama: druk zo'n verjaardag hè, ik heb het morgen de hele dag.

Ik heb ook zo slecht geslapen meiden, volgens mij was het voor velen van ons een slechte nacht. Ik was van 4.30 t/m 7.30 uur wakker ik had het weer zo benauwd en zo'n pijn in mijn rug achter. Ik wist niet meer hoe ik moest liggen. Ik ben maar tv gaan kijken.

Ik ben inmiddels alweer 2kg aangekomen sinds 2 weken :confused: :)

Zal ik Simone sms? Of kan ik haar beter met rust laten?

14. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

De schutting staat dus dat is klaar, alleen nu moet de tuin nog.
    Manlief en schoonvader zijn daar mee bezig.
    Ik mag van manlief niets in de tuin doen, omdat ik gisteren ook zo kapot was.
    Ik ga vanmiddag even met mijn mams potgrond en plantjes etc. halen en ik heb al bloempotten dus daar ga ik vanmiddag mee bezig lekker rustig aan doen.
    We moeten vanavond naar meppel op verjaardag en we wonen zelf in provincie groningen dus we moeten een dik uur in de auto zitten dus dat wordt voor mij ook een hele rit.

Simone: Ben blij dat het zo goed met je gaat.

Heb vandaag ook veel last van een soort mildsteek in mijn buik dus daarom doe ik het ook maar rustig aan.

Meiden die slecht slapen hoop voor jullie dat jullie vanavond beter slapen.

Je kunt simone wel sms-en, denk dat ze dat wel leuk zal vinden.

Groetjes Alida

15. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Ik had net een stuk geschreven.. nu is het weg...
    Ik moet opschieten want ik moet er zo vandoor...

Gisteren bij de VK geweest, ze denkt nog steeds dat ik eerder ga bevallen en dat de beeb waarschijnlijk ook dan al 8 pond zal zijn.. ZO ZO! Ben benieuwd.. beeb mag over 2 weken komen van mij... dan mag ik thuis bevallen...

Verder hectische dagen hier.. de opa van mijn man ligt 'opeens' op sterven.... Slopende dagen! Heel stiekem hoop ik dat hij blijft leven tot zijn achterkleinkind er is.... zou ik voor mijn man heel fijn vinden, hij is echt door zijn opa opgevoed... Maar ja we hebben het niet voor het zeggen helaas....

Goddes: sterkte vandaag!
    Simalex: Ik hoop dat alles goed gaat....

Groetjes,
    Momtobe

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    momtobe: Sterkte deze tijd, hoop voor jullie dat op zijn achterkleinkind nog krijgt te zien.

Groetjes Alida

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Alida tuinierse!
    @Rachel veel plezier met je mannetje samen.
    @Mama 1986 dus eva is lekker verwend, mooi zo. En je mag best soms klagen hoor, dikke voeten is ook niet niks. Daarbij heb je al een kleintje en kun je minder rust nemen dan de meeste van ons.
    @MomToBe sterkte met opa.

Ben zo benieuwd hoe het met Jesie gaat, hopelijk hoefde ze niet in het ziekenhuis te blijven.

Hier alles prima. Meisje is wel al erg rustig sinds gistermiddag. Dat vind ik niet zo prettig. Ik voel haar wel maar heel zacht. Ik heb liever die hele verschuivingen. Ach ik ga er maar vanuit dat ze een lui dagje heeft.

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

Heb Simone even een kaartje gebracht namens de meimama's. Het gaat naar omstandigheden goed met haar. Ze ligt alleen op een kamer. Ik heb geen idee of ze een telefoon bij haar heeft, dus weet niet of sms'en zin heeft.

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Wat leuk dat je dat hebt gedaan Nemo, bedankt!

Wat een rust hier, iedereen lekker buiten aan het genieten?

Deel Deze Pagina