@nemo: wat lief van je! Ik heb haar gesmst en ik las het dat je het al had gedaan. Maar ik heb het adres nog wel of is het goed zo? @momtobe: heel veel sterkte! Ik heb dat ook een beetje met mijn oma, ze ligt niet op sterven maar ze is wel bijna 93jaar en heel veel last van haar suiker. Ik hoop echt dat ze haar eerste achterkleinkind kan meemaken. Ik slaap tegenwoordig elke middag 30-60 minuten want dat heb ik echt nodig, jullie ook?
Mamma1986 -> Fijn dat Eva een leuke verjaardag heeft gehad. Ik vind het niet gek dat ze al die spulletjes voor haar broertje wil bekijken. Het is voor haar ook ontzettend spannend natuurlijk. En over dat klagen, nou dat doen we allemaal hoor, mag best Bibiche -> Wat vervelend dat je soms zo slecht slaapt. 's middags slapen is wel goed dan denk ik ja. Ik slaap ook wel soms even in de middag maar ik wordt daar zo lui van en dan krijg ik daar weer last van dus ik doe het niet vaak. Maar ik slaap 's nachts meestal wel redelijk gelukkig Alida -> Kun je als da tuin klaar is niet eens foto's maken? ik ben wel benieuwd Momtobe -> wat afschuwelijk van je schoonopa Lijkt me voor je man ook zo verschrikkelijk. Wat zou het heerlijk zijn als zijn opa de baby nog kan zien. Dat zou ik hem echt gunnen. Nemo -> Leuk dat je een kaartje aan Simone hebt gegeven van ons. Verveelde ze zich heel erg? en hoe zag ze er verder uit? Nou ik voel me een beetje somber op het moment. Geen idee waarom. Maar ja zal wel door de hormonen komen ofzo.. Een nachtje slapen en dan is het vast weer weg.. Ik ga maar eens bij mijn familie op de bank ploffen, we gaan morgen naar mijn oma dus dat wordt nog een zware dag.. Liefs
Hallo allemaal, Wil jullie even snel op hoogte brengen wat er hier allemaal speelt. Ik ben gisteren thuisgekomen na opname in ZH omdat ik al ruim 2 cm ontsluiting heb. gehele week met harde buiken (weeen) heb gelopen en dachten aan een blaasontsteking. Donderdag alles nagekeken maar urine bleek helemaal schoon. bij verder onderzoek bleek alles al verweekt en klaar te zijn om de bevalling in te zetten. Vrijdag leek het door te gaan zetten en ben ik opgenomen. alles weer afgezwakt en mocht weer naar huis onder die voorwaarde dat ik heel kalm aan zou doen iedere dag het het bij mij binnenin zit is meegenomen. Voor nu is het rustig in mijn buik en we moeten afwachten waneer het nu verder door gaat zetten. Ze gaan het niet meer tegen houden als het gebeurt, kleine lijkt voor nu sterk genoeg om al geboren te worden. Daarnaast is Gerard onderweg naar zijn moeder omdat we net telefoon hebben gekregen dat zijn vader is ingeslapen vanacht. Na een kort ziektebed van nog geen week. Het is allemaal even heel hectisch nu zo dubbel allemaal zeker omdat ik nu op afstand moet toekijken. Als het toelaat kom ik of Gerard snel met een berichtje hoe het gaat.
@Rebtam jeetje zeg! 2 cm ontsluiting al. Succes meid! En heel veel sterkte met het overlijden van je schoonvader, ook voor je man! @Nemo leuk dat je Simone een kaartje hebt gebracht! @De rest ik ben alles alweer kwijt met bijlezen maar wens jullie fijne paasdagen! Hoop dat met Jesie alles goed is en met Assepoester ook. Word spannend.
goedemorgen meiden, Een volijk pasen toegewenst! Esther; gecondeleerd met het verlies van je schoonvader ook voor je man/vriend. Ik kan me voorstellen dat je het verevelend vind dta je moet toekijken, maar hou in gedachte dat je het voor de kleine doet en je schoonvader zou willen dat je er goed voor zorgt en de andere mensen hebben daar ook begrip voor. Doe rustig aan! veel sterkte de komende tijd. Nemo; bedankt dat je een kaartje aan Simone hebt gebracht! Mama1986; Ik kan gewoon af en toe niet eens normaal staan van de pijn. Het is echt heel vervelend. Goddes; hoe is het gegaangiser? Jessie; Ik hoop dat alles goed met je is. Alida; doe rustig aan. denk goed aan je zelf en de kleine! Goed dat je man zo op je let. Momtobe; Vervelend van je man's opa. Laat de kleine nog maar even zitten is beter. over 2 weekjes mag het wel! Erica; Ik zou er ook maar vanuit gaan dat ze een lui dagje heeft! Amilah; Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt! Hier gaat alles redelijk veel pijn maar ach dat weten we nu wel. Ga vandaag lekker brunchen en vanavond lekkker eten. Lekker van het zonnetje geniete. Oja slapen blijft kl*te! Liefs nathasja
Sjesus Rebtam! Ik schrik ervan. Das wel alle stegelijk. Sterkte voor jullie met het verlies van je schoonvader. En zet hem op, nog even binnen houden hoor.. *knuf* Ik ga even terug lezen...
Mama, leuk dat Eva zo verwent is. Bibiche, volgens begint het slechte slapen nu inderdaad voor de meesten... Alida, leuk dat de tuin zo opschiet! Hier schiet gelukkig alles al weer in knop... MomToBe, heel veel sterkte... Ik hoop dat hij jullie kindje nog te zien krijgt.. Nemo, wat lief van je! Ik maak me nu ook wel een beetje zorgen om Jesie.. Hopelijk is alles oke.. Erica, is ze al weer wat drukker? Mooie buik, Bibiche. Ik kan niet slapen overdags, alleen als het echt heel erg is. Nu de nachten slechter worden hoop ik dat het wel gaat lukken, want pffff Amilah, *knuf* Zullen inderdaad de hormonen wel zijn.. Rachel en Tassie, fijn dat alles oke is aan jullie kant! Fijne paasdag allemaal!
Goedemorgen iedereen Rebtam: Heel veel sterkte met het verlies van je schoonvader, ook voor je man/vriend. En laat de kleine nog even binnen he Bibiche: Mooie buik hoor, en zeker groot verschil met de vorige keer. Tassie: ik ben ook erg blij dat mijn man goed op mij let want als hij dat niet deed dan ging ik gewoon de hele tijd door. Amilah: Als het helemaal klaar is zal ik proberen foto's te maken. Goddess: Hoe was het gisteren? Manlief zit nog even in de tuin om onkruid weg te halen zodat we volgende week graszoden op kunnen halen. De tuin waar we de hele week al mee bezig zijn in op zij van ons huis voor en achter het huis was al klaar. Op zij hebben wij een heel groot stuk grond en daar doen we dus gras op zodat de kleine daar straks ook lekker kan spelen. Gisteren nog allemaal plantjes gekocht en en bloembakken gemaakt, lijkt ook weer erg mooi. Hier wordt er steeds slechter geslapen, vreselijk dove handen in bed en daar wordt ik wakker van. De doofheid in handen gaat overdag ook niet helemaal weg het blijft in de vingertoppen zitten. Vandaag de 33 gehaald nog 7 weekjes schiet lekker op, voor jullie helemaal dames want ik ben 1 van de laatste dus nog een paar weekjes. Groetjes
@rebtam: gecondoleerd meid lijkt me heel erg moeilijk om het allemaal van een afstand te moeten meemaken maar nu is de baby echt belangrijker hoor. Neem de rust en in gedachte ben je gewoon bij je man. Ik wens je echt heel veel sterkte. Zo ik ga me aankleden en daarna lekker mijn verjaardag vieren en daarna pasen. Fijne dagen meiden
hoi rebtam, gecondoleerd met je schoonvader. en ik hoop dat je baby nog even blijft zitten en zo niet dat alles goed gaat. heel veel sterkte. liefs Chantal.
Rebtam: Heel veel sterkte. Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Ik heb de begravenis overleefd, ik wil er verder even niet zoveel over wkijt... Ik heb alleen 2/3 van de ceremonie niet meegemaakt omdat mensen mij er niet door lieten. Sta ik daar: Hoogzwanger, de beste vriendin van de overledene, buiten op een stoepje te janken omdat de mensen die Nick maar 1 keer in hun leven hadden gezien mij er gewoon niet langslieten. Toen het me uiteindelijk was gelukt om binnnen te komen werd er een stukje voorgelezen uit mijn tekst (die heb ik jullie laten lezen), dat vond ik wel erg speciaal... Heel veel familie leden kwamen naderhand naar me toe over mijn stukje tekst, dat voelde heel goed. Nadat ik bloemen had neergelegd bij zijn graf (het meest vreselijke gevoel ter wereld) kwam zijn moeder op mij afgerend, gaf mij een kus op mijn wang en liet mij even niet los, en bedankte me honderden keren voor mijn tekst, het had heel veel indruk op haar gemaakt. Ik ben ook nog met een aantal mensen naar de flat gegaan waar hij vanaf is gesprongen... kippenvel.... "Djezus...zo hoog". Daar hebben we rozen neer gelegd, en 1 minuut stilte gehouden. Ik heb trouwens een hele tijd met mijn ex gepraat. Het lijkt er op dat we gewoon leuk contact gaan krijgen, maar dat is altijd even afwachten natuurlijk. Het was wel fijn dat we gewoon weer samen konden lachen, we hebben samen op een bankje gezeten en herinneringen opgehaald aan Nick, en over ons. En voordat we het wisten zaten we gezellig tegen elkaar aan en hielden elkaars hand vast, zoals we dat altijd deden voordat het uitging. Daar schrokken we allebij wel een beetje van, die macht der gewoonte. Dat we zelfs na een half jaar elkaar toch wel een beetje misten. Mijn ex is heel erg lief voor me geweest die dag, hij heeft mij zelfs naar huis gebracht, beiden zenuwachtig giegelend omdat we nooit hadden gedacht dat wij weer normaal met elkaar om zouden kunnen gaan. . Het gaat nooit meer goed komen (in de trant van een relatie) tussen ons, dat weten we ook wel, daar hebben we ook allebei vrede mee. Maar ik vind het wel fijn als we gewoon leuk met elkaar om kunnen gaan. Als het goed is laat hij deze week nog even van zich horen, dan weet ik of hij nou wel of niet contact met me wil, of hij de beeb een keertje wil zien of niet etc.. Ik vond het wel heel lief dat hij zijn zelfbeheersing verloor en toch even aan mijn buik voelde, en vanaf dat moment sprak hij ook niet meer over "dat kind" maar over "Josh". Wat ook zo'n mooi moment was: Ineens keken we allebei naar boven en zeiden tegelijkertijd: "Nick wilde dat het weer ok zou worden tussen ons". En toen moesten we allebei erg lachen. Toch vreemd wat een begravenis allemaal teweeg kan brengen...
Hallo allemaal, Heb alles bij gelezen.... maar weinig onthouden... excuses.... Lijkt erop dat Jesie in het ziekenhuis moest blijven..... ze had exact de klachten waarmee ik ook met spoed contact op moet nemen omdat dan je bloeddruk waarschijnlijk echt veel te hoog is en een opname zou volgen... zelf dacht ze dat immers ook al....... tis niet te hopen, maar ik vermoed het wel.... arme meid! Rebtam: pff zeg voor jou ook een hele moeilijke tijd. Lijkt me moeilijk om in deze situatie rustig af te wachten.... sterkte! Verder weet ik het even niet goed meer... dus lieve meiden allemaal succes, sterkte en geniet ze van het mooie weer! Wij hebben eindelijk ons kamertje af! Ik ga nu de foto's in mijn album proberen te zetten...... kijken of het lukt.... Wij vinden de boom helemaal super geworden.. was behoorlijk wat werk, maar het resultaat mag er zijn...
Bibiche ik slaap bijna nooit smiddags want onze dochter slaapt 9 van de 10 keer smiddags niet meer maar als ze slaapt kruip ik lekker bij haar Alida127 hoop dat de stekren weg zijn MomToBe sterkte en Erica soms voel ik ons ventje ook wat minder en dan in 1k krijg je een por dan heb je het gevoel dat je aan de anderen kant van de kamer ligt maar ja ze worden ook steeds groter en hebben bijna geen ruimte meer maar ik heb ook wel zo iets vasn als hij een dagje wat rustiger is dat ik dan ff tegen me buik een zacht duwtje geeft en dan krijg ik 9 van de 10 keer wel een reactie terug zo lief Nemo leuk van dat kaartje bedankt babymei ik maak elke week een buik foto had het bij eva bijna niet gedaanvind dat echt zonde maar ja kan het jammer genoeg niet meer terug draaien en zo iets vergeet je gelukkig toch niet amilah hoop dat het beter gaat soms die hormoontjes he rebtam jeetje zeg gecondoleerd voor de mensen die ik vergten ben of zo ZWAAI KNUFFEL hier gaat alles wel goed hoor doe alles lekker op me gemakje nou ga nog ff lekker genieten van het weer fijn paasweekend allemaal groetjes chantal georgie eva baby b
hmmm tis eindelijk gelukt om de foto's in mijn album te krijgen... op de een of andere manier, werkt bij mij het foto verkleinen van deze website niet... tja en toen zat ik ook nog eens achter een verkeerde computer waar niet alles op geinstalleerd stond... anyway, de foto's staan er eindelijk in! Ohja en ik heb een nieuwe bijnaam.... geen pinguin, kamerolifantje of iets dergelijks meer.... maar........................ paasei..... Kijk maar in mijn album... staat een foto met een nieuw shirtje... en mijn lief vindt het net op een paasei-wikkeltje lijken... tja en dan een bolle buik..... mannen... hmm mijn buik is weinig gegroeid in de afgelopen 4 weken zo aan de foto's te zien...
LZ; fijn dat je kamertje af is, leuk zeg! Hihihi, een paasei?!?! Hahaha, dat heb jij weer. *gniffel* . mama: Heel fijn pasen, geniet van het weer. amilah: Tja dat zouden idd hormoontjes kunnen zijn. ...Verdorie, ik wordt helemaal gek van die weeen en harde buiken...
Ja en bedankt he om me weer eens gezellig UIT-te-lachen... Tja mijn lief heeft nogal veel gevoel voor humor! errug gezellig hoor.. maar waar hij het steeds vandaan haalt?
Hihihi, sorry, kon het niet laten Tja, die mannen en hun humor... Het is gewoon een groot complot . Volgens mij hebben ze gewoon hun eigen forum waarop ze grappen uitwisselen, en daardoor altijd met nieuwe grappen aankomen, die uietraard door een vrouw zijn verzonnen (vrouwen zijn natuurlijk VEEEL grapiger dan mannen, dat snap je wel ) . Maar dat is slechts een theorie... En anders weet ik het ook niet. * Lijkt me trouwens een leuke vraag om aan een filosoof te stellen: Hoe komen mannen aan die humor/grappen? *