Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Helleuw, ook hier even slappe hap.. sorry :oops:

Vandaag is iemand wezen kijken bij mijn merrie. Erg psoitief, dus dames, duimen voor me.
    Klikte ook heel leuk, ik zou het leuk vinden als ze daar heen mag... :D

Verder veel harde buiken, beebje nog steeds in stuit en morgen naar de vk...

Assepoester nog 2 dagen meid! Hang in there, wordt nu wel erg spannend!

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Simone en Alexander van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !
    Geniet er lekker van. Hopelijk is ze snel thuis.

Sorry voor de rest heb wel gelezen maar even geen zin om te reageren.
    Hier alles oke.

3. Alida: Tja dat zou je denken, maar ze doen al meer dan een maand niks. Ik ga morgen weer terug naar Alkmaar, en het dan nogmaals proberen schoon/schimmelvrij te krijgen, en anders moet ik maar met schimmel gaan wassen, ik moet toch wat. Ik heb al 5 weken niet kunnen wassen.

Rachel: Ik hoop dat de bloeddruk weer wat zakt, ik wens je een fijne nachtrust toe.

Tigger: Ik duim voor je dat je merrie naar haar toe gaat!
    Sterkte met die (kl*te) harde buiken!
    Veel suc6 bij de vk morgen.

Nemo: Fijn dat alles ok is.

Het schiet nu wel erg op zeg! Nog een week en 4 dagen en ik mag thuis bevallen!

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Zo net wakker het was een lange dag voor me en ik heb lekker ff 40 minuten geslapen. Merk echt dat mijn licham snel op is.

Iemand vroeg over mijn oma maar zij is zo oud 93 jaar dat ze ook niet aangeeft dat ze niet kon poepen of buikpijn had en de verzorgsters kunnen dat niet nagaan natuurlijk. Hopelijk zal er nu wel extra opgelet worden.

Voor de rest allemaal ff een dikke kus want ik ben ook helemaal op vandaag en zoveel pijn aan mijn rib en rug.

5. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

wat een schatje mooie foto op jullie site :idea:

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Goddess -> Misschien heb ik wel een klacht. Ik kan niet meer in bad :( Nou ja erin nog wel maar eruit niet meer hahaha. Nou daar had ik toch nog niemand over gehoord, is toch een beetje orgineel he? :)

Ach wie weet winnen we nog eens de loterij.. Dan kunnen we anderen lekker maken ;)

Oh ja ik woon leuk he? hihi. Het zit zo. Ik woon officieel in Utrecht maar dat huis is heel slecht onderhouden en er staat schimmel op de muren en omdat het met mij ook heel slecht ging logeer ik nu bij mijn ouders in Gemert (en zij gaan weer verhuizen naar Den Bosch binnenkort). Nu hebben ik en mijn man een appartementje gekocht in Amsterdam dus daar gaan we heen na de kraamtijd. Vandaar al die woonplaatsen :) Ik ga trouwens weer bevallen in Helmond ;)

Alida -> Ik weet wat het is dat vocht. Ik lijk wel een lopende waterballon.. Zit het bij jou alleen in je handen? Of ook zo'n beetje overal?

Rachel -> Oh jeej doe maar rustig aan dan. En morgen wel de VK bellen als je het niet vertrouwd hoor..

Tigger -> even volhouden nog hoor! Veel plezier en succes morgen bij de VK en ik zal duimen voor je merrie.

Bibiche -> ja dat is soms lastig met oude mensen dat ze niet meer altijd aangeven wat er met hun lichaam gebeurd. En als de verpleging verder niet helpt met naar de wc gaan is het voor hun ook niet bij te houden natuurlijk. Maar ik denk idd dat ze haar nu extra in de gaten zullen houden. Erg he als het met je oma zo gaat? Mijn oma is 94 en daar gaat het ook niet zo goed mee ik krijg er echt een wanhopig gevoel van dan.

Nemo -> Mooi dat alles ok is, ik zou zeggen houden zo!

7. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Simone en Alexander van harte gefeliciteerd met jullie meisie! \:D/ Een wat een mooie orginele naam :)

Goddess : in woon niet in alkmaar zelf maar in een heel klein dorpje z'n 10 min daar vandaan (vlakbij langedijk?) Misschien ken je dat? Kom wel vaak in alkmaar (oa prenatal) aangezien dat voor ons de dichts bij zijnde stad is ;)

Verder gaat alles hier z'n gangetje, gelukkig zijn de paasdagen weer voorbij (is op me werk altijd erg druk) en heb nu lekker 2 dagen vrij dus donderdag weer pas aan de slag, tot zondag en dan weer lekker een paar dagen vrij.
    Heb vanacht heeeeel slecht geslapen, misschien wat verkeerds gegeten of zo gister, geen idee, maar werdt rond 4 uur wakker en was dood misselijk, ben er wel 10 x uitgeweest, wel schattig zegt me vriend vanmorgen "waarom heb je me niet wakker gemaakt" Ik dacht nou wat heb hij er nou aan om mij ziek en misselijk te zien, maar hij zei anders had ik wel wat voor je kunnen doen of iets, lief he? Vond het wel schattig... :oops:

Nou meiden, douchen en lekker op tijd naar bed, morgen komen me zus en een vriendin op visite, gezellig dus. Slaap lekker allemaal

gr babymei

8. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Amilah: Ik heb vocht over mijn hele lichaam zowat, alleen het ergst in mijn handen.
    Voeten ook wel, krijg iets last als ik wat langer heb gelopen maar verder niet.
    En mijn gezicht ook, heb echt een dikke kop nu :confused:

Ik ga nu op bed heb mijn rust wel weer nodig na een weekendje tuin.

Welterusten.

Groetjes

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Simone en alexander: Knappe dochter hebben jullie hoor geniet maar lekker van haar.
    Hoop voor jullie dat ze gauw uit de couveuse kan.

Groetjes

10. Amilah: =D> Woehoe! Toch een originele klacht gevonden. Ben trots op je ! ;) :p .

De loterij winnen...hmmm... Goed plan! *scheelt ook weer moeite, hoeven we niets uit te vinden enzo *. Maar ik denk dat dat er voor mij niet in zit (proffesionele pechvogel, dan krijg je dat, ik win ook nooit met bingo)... Maar de hoop is er! :)

:) Jeetje wat een verhaal! Hihihi!
    "Wat doe jij in je vrije tijd?"
    "Nou, ik spaar steden " .
    :confused:
    Als je Haarlem en Alkmaar nog aan je lijstje toe wilt voegen, je weet me te vinden, dan kom je ook maar bij mij in wonen ;) :) .

babymei: Ja ik heb wel van langedijk gehoord, maar ik kan nog niet plaatsen waar dat precies ligt.
    Straks liggen we naast elkaar in het ZH te bevallen (tja, ik ga voor een thuis bevalling, maar je weet maar nooit) :) .
    Of we moeten elkaar sms-en in welke kamer we liggen, gaan we ff buurten ;) .
    Hihi, ik zie het al helemaal gebeuren.

Ahhh dat is wel lief van je vriend. Wel balen dat je nacht zo rot verliep. Iig kan je nu weer gaan genieten van je vrije dagen.

11. Hey, waar kun je de foto's zien van Simalex hun beeb?

12. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Goddes succes morgen, hopelijk komt het helemaal goed met je uitkering en wasmachine
    @Tigger ik duim heel hard voor je dat ze je merrie koopt, zeker omdat jij er een goed gevoel bij hebt.
    @Amilah je woon/leef/beval plekken situatie is in ieder geval heeeel orgineel
    @Babymei veel plezier morgen. Fijn dat je vriend zo lief voor je is, heb je toch effe nodig dan.
    @Bibiche succes met je rib en rug.
    @Simalex mooie foto's op je site hoor.

Hier alles ok. Vandaag er weer op uit getrokken. Heb wel steeds last van mijn stuitje aan het einde van de dag. Vooral als ik op sta.

13. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

http://www.simalex.nl/

14. Erica: Bedankt, dat kan ik wel gebruiken.
    Auw, pijn in je stuitje kan echt heel irritant zijn...

Mama: Thnx! :D

Simalex: Awww... wat een liefje! Nou maar hopen dat ze snel uit de couveuse mag.

Iedereen: Slaap lekker!

15. mignon

mignon Lid

13 mrt 2007
    49
    0
    0
    almelo
    hoi momtobe,

Ja we lopen inderdaat bijna gelijk, Nee ik mag niet thuis bevallen heb in 2002 een medische indicatie gekregen voor zwangerschappen dus een thuis bevalling mag ik vergeten. Ik ga bevallen in het ziekenhuis van Almelo.

Ga jij thuis bevallen?

jeetje heb de foto gezien van de beeb van simone wat een mooi meisje zeg. kan haast nu niet meer wachten tot onze kleine meid er is.

liefs

16. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    zo helemaal bijgelezen.
    Simone en Alex gefeliciteerd met jullie mooie dochter.

Heb een weekje moeten bijlezen en wens een aantal dames sterkte met verlies van dierbaren en de lichamelijke kwalen.

Morgen begint officieel mijn verlof, dus ik kan vanaf nu lekker elke dag rustig meelezen. Mijn gewicht is inmiddels plus 6 (dus 1,5 kilo in de laatste 4 weken). Nog weinig kwaaltjes behalve dat ik last krijg van mijn ribben tijdens het op mijn zij slapen (voedingskussen helpt niet). Dus ik ga vannacht maar met een ander kussentje proberen.

Alles gewassen en gestreken (haat strijken normaal maar veel ziet er niet uit omdat het niet in de droger mag). Morgen laatste dingen opruimen.
    Nu slapen

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goedemorgen iedereen

Ik ben de eerste zie ik wel, nou ik wens iedereen een fijne dag ik ga zo naar mijn werk voor mijn laatste 3 daagjes, ben er nu ook echt wel aan toe.

Janice: Fijn dat je al verlof hebt geniet ervan.

Tot vanmiddag

Groetjes

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Thanks allemaal voor het duimen.. Ik heb nog niets gehoord... :( Ik ben er bang voor.

Zo naar de vk, bijna net zo spannend als de 1e keer, haha. Gek he?

Ga nu snel foto's kijken van Simone...

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goeiemorge allemaal!

Heb meer dan 13 uur geslapen achter elkaar en voel me wel een stukje beter. Bloeddruk is nu nog vrij hoog maar minder klachten in ieder geval :) Straks ff rustig aan opruimen en dan tv kijken en lekker relaxen. Ben weer bijgelezen.

@Alexander & Simone jullie hebben een prachtige dochter!

@Tigger heel veel succes bij de vk ben aan het duimen voor je!

@Goddess veel succes vandaag bij het CWI, ook voor jou ben ik aan het duimen.

@De rest heb alles wel gelezen hoor alleen ff geen puf om te reageren.

20. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Wow wat een mooie baby is Yildou! Goh ik kan echt niet meer wachten op mijn kleintje.. Maar ja zal toch nog even moeten..

babymei -> wat akelig zo'n nacht. Voel je je nu weer helemaal goed?

Alida -> Ja ik heb ook zo'n dikke kop :) Zoiezo mijn hele lichaam is veranderd door dat vocht, ik vind het maar een raar gezicht. Maar ja gelukkig verdwijnt dat allemaal heel snel, als het vet was was het erger geweest..
    Maarre lekker hoor nog maar een paar dagen en dan heb je verlof. Ik heb zelf het gevoel dat het bij jou heel erg lang geduurd heeft, dus zal het voor jou helemaal een eeuwigheid zijn geweest.

Goddess -> Jeeuuuj is het me toch nog gelukt.. Ik ben alleen zelf mijn orginele klacht vergeten.. Na ja ik heb in ieder geval orginele woonplaatsen. Ik kom trouwens wel eventjes bij jou logeren ook dan, dan maakt mijn lijstje nog meer indruk ;)
    Ik win ook nooit hoor maar eens moet de eerste keer zijn..!

Erica -> Ja he? :) Misschien ben ik bang dat mensen me saai vinden anders haha.
    Heb je enig idee waar die last in je stuitje vandaan komt? Is vervelend, zo'n rotplek :(

Janice -> Goh heej weinig kwaaltjes en ook maar zes kilo aangekomen. Ik ben lichtelijk jaloers.. Heerlijk zeg! Hopelijk vind je nog een goede manier om te liggen. Ik heb zelf geen last van mijn ribben bij het slapen maar wel van mijn heupen dus moet dan ook anders gaan liggen. Het is nog even behelpen maar het is het waard dat is een ding dat zeker is!

Tigger -> Ben benieuwd hoe het is bij de VK. Ik kan me voorstellen dat het nu erg spannend is..

Deel Deze Pagina