Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Hallo allemaal,

Even een berichtje van hier, Kleine zit nog steeds warm bij mij maar is ontzettend onrustig.
    Als ik maar een stukje loop of wat ook heb ik gelijk een buik zo hard die continu aanspant.
    Het is allemaal zo dubbel gevoel nu, aan de ene kant hebben we zo iets van kom nu maar we zijn er klaar voor en de andere kant is iedere dag er weer één en word het sterker het is nog zo klein.
    We zijn in ieder geval wel blij dat het niet geboren is afgelopen zondag. Wat de vk in het zh zei van zo is de cirkel van het leven het neemt een stukje weg maar er komt iets moois voor terug. En zo is het natuurlijk ook, op deze manier word je weer met je neus op de feiten gedrukt dat de mens niet alles in de hand heeft en dat leven en dood heel dicht bij elkaar staan.
    Het enige is rustig blijven en hopen dat het tot na donderdag (en nog wel langer maar zeker donderdag) zo blijft.

Verder wil ik Alexander en Simone feliciteren met hun mooie dochter.

En voor de rest zal ik proberen om jullie op de hoogte te houden hoe het gaat en voor de agenda eind van de week weer naar gyn(zo even afspraak maken) en tussen door komt vk kijken.

2. janice: woehoe, gefeliciteerd met je verlof!
    Alida: suc6 met de laatste dagen!
    Tiggertje ;) : Veel suc6 bij de vk.
    Rachel: Gelukkig voel je je weer wat beter, ik duim dat de bloeddruk gaat zakken. Hang ze ;) !
    Oh, en bedankt! :D

Amilah: Yiehoe! Ik weet het nog wel -> het bad niet meer uitkomen.
    Hihihi, dan kun je later tegen je kleinkinderen zeggen dat je overal wel een keer geweest bent (en dan zo'n verveelde : "Ja oma *zucht* dat weten we nu wel" dr achter aan).
    Ik hoop maar dat die eerste keer snel zal zijn en heel veel nullen bevat :) !
    Rebtam: Hey, ik wens je ontzettend veel sterkte toe. Doe rustig aan (voor zover mogelijk), en ik hoop dat de harde buiken wat af gaan nemen ( ik snap dat je er gillend gek van wordt, heb het zelf ook, hoort er nu eenmaal bij).

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @rebtam: gelukkig dat baby nog warm in je zit, is toch vaak het beste voor de kleine. Sterkte iig
    @Amilah: balen joh dat je zoveel vocht vasthoudt dat lijkt me ook ontzettend pijnlijk zeg. Gelukkig ben je het zo weer kwijt na de bevalling :)
    @simone: wat een popje zeg, kan niet wachten zeg het lijkt ineens wel heel langzaam te gaan en aan de andere kant gaat het ook weer super snel.
    @janice: ik sterf van de pijn in mijn rib volgens vk waarschijnlijk gekneusd maar paracetamol helpt niet eens. En plus dat het niet alleen de voorkant is van de rib die pijn doet maar ook de achterkant pff dus mijn rechterkant is ontzettend pijnlijk. En ik had vannacht ineens ook onderrug pijn ach joh kan het allemaal wel hebben joh :x

Zo naar de VK en hopelijk is baby goed gegroeid en hoef ik me geen zorgen te maken over groeiachterstand.

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai lieffies, ik moet zo gelijk weer weg, maar wilde even snel laten weten.

Vrijdag dus toch naar de Gyn voor een echo..Blugh...
    Het ergste vind ik dat IK moet beslissen of er gedraait wordt of niet.
    Verstandelijk: ja, gevoel: nee!
    Ik ben zo bang dat ik straks iets laat doen wat ik helemaal niet wil eigenlijk, omdat het dus beter zou zijn enzo..
    Nou ja eerst vrijdag afwachten. Laatste keer lag placenta nog voor, als hij dat nog ligt wordt er sowieso niet gedraaid..
    En als alles heel gunstig lijkt, dan denk ik dat ik weinig keus heb... Verstandelijk gezien dan...
    Ik wil niet kiezen.. *snif*

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    AGENDA

April

10e Tigger, Bibiche, Moppies - vk
    Amilah - krijgt sleutel van het nieuwe appartement
    11e Janice - intake kraamzorg, Erica vk
    - Bibiche - Vk
    Amilah - kraamzorg op bezoek
    12e Alida - voorlichting over bevallen in zh.
    - Jessie - Gyn
    - Assepoester - keizersnede. Vandaag is dé dag!
    13e Nemo & Liefzonnetje - vk-
    - Tigger & Nathasja- Gyn voor echo ligging baby
    16e Rebtam - vk
    17e Amilah - voorlichtingsavond zh
    - Alida - gyn - mama1986 & Nathasja-vk
    - Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding
    18e Rachel & Babymei- vk
    - Babymei intake kraamzorg
    - Jessie- Gyn
    19e Amilah - Gyn
    23e Jessie- Gyn
    - Liefzonnetje - vk
    24e MomToBe - Jarig!!!

Mei
    1e Jessie- Gyn
    8e Verjaardag Moppies
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (37.3) ~ fulltime thuis ~ vast in stuit ~ keizersnede 12 april
    Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+18 (34.5) ~ verlof~ hoofdlig en dalende
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis
    Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei
    Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan)
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april
    wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit
    Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit

Geboren:

1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: ? ~ gew: 2650 gram

SMS-Buddy's:

Assepoester --> Choco
    Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger
    Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje[/quote]

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Veel succes, Tigger, het blijft een onmogelijke keuze he?

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Veel succes vrijdag bij de gyn meid!
    Ik blijf duimen dat jullie meisje toch nog draait en je geen keuze hoeft te maken!

8. Tigger: Aaach *knuf* .
    Balen allemaal zeg... Ik duim voor je dat vrijdag alles goed is, heel veel suc6 vrijdag!
    Jingels: Hoe is het nu allemaal met jou?

Blergh...heb ik weer... Sta gewoon rustig mn tanden te poetsen, voel me beroerd worden, en ja hoor: Hele golf dr uit. Ik ben zo ongeveer de hele ochtend bezig geweest om een ontbijt naar binnen te proppen, hup zo dr weer uit.
    Mijn lichaam dacht blijkbaar : als ik het toch doe, doe ik het goed - resultaat: Hele badkamer onder.
    Nou, een betere start van de dag kan ik me niet wensen..grmlrrr...

9. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    [/quote]

10. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Goddess: dat is echt balen zeg dat ze niets aan die wasmachine doen! waardeloos, kan me voorstellen dat je daar al moedeloos van wordt als je neit eens zwanger bent ... laat staan nu ....
    en neeeeee ga jij nou ook niet weer ko*sen... :( that's not funny!

Erica: mooie buik! wowsie dat is echt een hoogzwangere buik.... prachtig hoor en dan nog zo actief! Heerlijk lijkt me dat! Fietsen gaat bij mij wel ietsje beter dan lopen, maar vriendlief moet me regelmatig ff duwen... :oops: krijg veel harde buiken dan. En het tempo ligt wel errug laag.... (goed om je evenwicht te trainen zeg ik dan ;) )

Assepoester: nog 2 daagjes..... pffff logisch dat je in spanning zit en goed van je dat je lekker wat relaxte luie dagen gepland hebt... waarschijnlijk je laatste 2 luie daagjes voor de komende tijd.... want als straks jullie meisje er is.... geniet nog even van de laatste daagjes met z'n 2-en... van je dikke buik en de bewegingen van je meisje.... en droom alvast maar van jullie mooie meisje wat er heeeeeel snel gaat zijn. knuffel!

Alida: tja waar mijn lief mijn nieuwe bijnaam nou weer vandaan haalt... ik heb geen idee.... tis echt een schatje hoor... met erg veel humor ;) :) maar laat ik het zo zien.... hij is de enige die hier paaseitjes eet en dus blijkbaar HEEEEEEL lekker vindt... dusseh mij ook :oops: ;)

Rachel: hoop dat je bloeddruk weer wat gezakt is nadat je bent gaan slapen.... heb je trouwens thuis zo'n automatische meter? gelukkig minder klachten las ik, maar nog wel hoog... hoe hoog? sterkte joh!

Bibiche: ik dacht dat jij vroeg of er nog iemand was die overdag wat bij slaapt... hier nog een slaper overdag.... maar meestal al snel 1,5 a 2 uur... laatste nachten iets minder goed geslapen door een overactief kind in mijn buik... ik weet niet wat hij of zij aan het doen is... maar gisteren bleef er maar geschoven, gestrekt enzo worden... hebben jullie dat trouwens ook? nog zo'n actief kind?

Amilah: hihi die is origineel... niet meer uit bad kunnen komen! Wel erg jammer overigens... bij mij gaat het ook wat moeizamer, maar het lukt nog steeds.... wat ik doe is eerst rechtop zitten, dan 1 been zo draaien dat je op je knie komt te zitten en dan op gestrekte knie zitten en zo proberen op te staan... misschien nog een handje van je man erbij om te helpen? tis namelijk zoooo heerlijk in bad en zonde dat je dan niet meer gaat omdat je er niet of bijna niet meer uit kan komen... maar tis wel een onderneming idd... succes met proberen ;)

babymei: vervelend dat je zo'n rotnacht gehad hebt... en wel heel lief dat je man zei dat je hem had mogen wakker maken..... maar ja, kan me voorstellen dat je dat ook niet zo snel doet... sterkte joh!

Janice: haha dus jij bent ook aan de strijk ;) er staat inderdaad op veel dingen dat het niet in de droger mag... nou ik heb alles gewoon in de droger gegooid... alles was 100% katoen, dus begrijp niet waarom dat niet mag enneh het wordt er zo ontzettend zacht van..... en moet er niet aan denken om al die kleine sokjes en dingetjes 1 voor 1 aan de waslijn te gaan hangen ;) ;) volgens mij is niets gekrompen.... heb het wel op kastdroog gedaan, dus niet te heet...

Tigger: neeee nog steeds in stuit.... jij ook die lastige keuze... moeilijk joh! ik wens je veel wijsheid in het nemen van je beslissing... sterkte!

Nou ff een update van hier....
    sinds 2 daagjes lijkt het weer wat beter te gaan! :) :) :) heb zowaar weer zin om te drinken, dus dat gaat niet meer tegen heug en meug! eten blijft nog wel problematisch, maar er gaat wel wat in!
    Verder is de baby echt super druk... gisteren de hele dag door rek en strekoefeningen in mijn buik... en dat ging s nachts nog ff langer door... een hyperactief kindje....
    Ga straks even naar de H&M... moet gewoon een koelere broek hebben... en nog wat shirtjes... heb vrijwel alles met lange mouwen en met 20 graden buiten straks is dat natuurlijk niet echt fijn.... heb trouwens van een vriendin die 1 mnd geleden bevallen is, begrepen dat je toch nog ff je zwangerschapsbroeken draagt na de bevalling.... dus toen heb ik maar de knoop doorgehakt. pff is wel heel lang geleden dat ik naar de stad geweest ben... hoop dat het goed gaat...
    Verder vandaag mijn eerste dag van mijn verlof... tis een beetje dubbel gevoel... ben natuurlijk al weer bijna 10 weken thuis... maar vind het nu wel lekker dat ik verlof heb... niet dat er iets verandert, maar ja.... tis het gevoel he?

ohja ik las iets van foto's van simone en haar kleine meis... ik ga maar snel ff kijken.... ben heeeeeel benieuwd!

11. Tot de volgende keer iedereen, ik ga weer naar alkmaar (Amilah, zal ik het logeer bed alvast klaarzetten? ;) ), ik wens iedereen een fijne en goede week toe, en ik hoop op heel veel goed nieuws en wonderen.

Heel veel liefs,
    Samira

12. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    wow wat een schatje...... hoop dat ze lekker snel mee naar huis mag!
    smelt....

13. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Tigger,
    ik hoop echt voor je dat ze nog gaat draaien.

hoi Simone en Alexander,
    wat een mooie meid zeg ben een beetje jarloes :(
    maar op een leuke manier. :) :)

hoi Goddess,
    vervelend dat overgeven.
    en dan moet je het ook nog opruimen echt niet leuk.

hoi Bibiche,
    succes bij de vk vandaag.

en voor iedereen die ik niet gedaan heb
    knuffels en heel veel sterkte.

ik had gisteren echt steken in mijn buik niet
    normaal meer.
    mijn meisje was ook de hele dag druk echt vreemd.
    mischien indaal weeen ofzo.
    vandaag is het weer normaal dus wachten wel af.

groetjes van Chantal.

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Maak me toch wel beetje zorgen, wij hebben zo,n digitale bloeddruk meter gekocht en heb nog steeds hoofdpijn.
    Hij geeft steeds als bloeddruk 150/100 aan....weet natuurlijk niet of hij precies klopt maar zag net ook sterretjes, echt heel raar.

Wil eingelijk de vk niet bellen want ben bang dat als ze dan komt er niets aan de hand blijkt te zijn en ik gewoon griepje heb ofzo :oops:

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Rachel,
    ik zou toch maar bellen naar de vk.
    al is het voor je eigen zekerheid.
    gr Chantal.

16. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Nou gelukkig alles goed bij de VK baby was heel erg goed gegroeid :D maar volgende keer hoef ik niet 1 week van tevoren te horen dat het misschien niet goed groeit want 1 week lang toch een beetje zorgen maken om niks want het was loos alarm. Ik hoef pas over 2 weken terug te komen en daarna ieder week. Ik hoor van elk vk dat ik echt een mooi beschaafde buik heb :D ik vind het ook wel schattig.

Mijn vriend, die in een ziekenhuis werkt, gaat heel goed om met een gyn daar. En hij had mijn verhaal uitgelegd 2 keer suiker (glucose) in urine gevonden maar in mijn bloed juist weer een te lage suikergehalte. Ik had 2,2 1 uur nadat ik had ontbeten. Volgens VK helemaal prima maar volgens gyn niet. Zo vreemd 2 verschillende antwoorden. VK zei dat gyn soms mensen bang maken voor niks maar gyn zei 2,2 is tegen hypo aan (voelde me wel dizzy maar kan ook gewoon bij zwangerschap horen) en helemaal te laag als je al ontbeten hebt. Plus dat suiker ook in de familie zit.

Dus ik uitgelegd aan VK voelde me wel opgelaten maar ze begreep me wel en beter het zeker voor onzeker nemen. Maar vind het wel vreemd dat ze 2 verschillende dingen zeggen. Maar voelde me wel een zeurpiet. Op mijn kaart staat nou ook partner gyn gesproken moet dagcurve. HIhi een beetje gek geschreven. Nou ja morgen dus een dagcurve, lekker lang dag dan.

@tigger: volg je gevoel en dan zit je altijd goed het belangrijkste is gewoon dat de baby en jij het goed doen. Maar waarschijnlijk wordt het toch een kz als je placenta ervoor ligt. Sterkte meid.
    @goddess: bah ineens overgeven :cry: ja onze maag kan minder hebben ook nou en helemaal als de kleine blijft trappen.
    @chantal: mijn meisje was gisteren ook aardig aan het trappen, feestje zeker :)
    @LZ: gelukkig dat het wat beter gaat met eten. Ik ga ook 2 joggingbroeken kopen die ik lekker aan kan na de bevalling.

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    AGENDA

April

10e Tigger, Bibiche, Moppies - vk
    Amilah - krijgt sleutel van het nieuwe appartement
    11e Janice - intake kraamzorg, Erica vk
    Amilah - kraamzorg op bezoek
    12e Alida - voorlichting over bevallen in zh.
    - Jessie - Gyn,Chantal-vk
    - Assepoester - keizersnede. Vandaag is dé dag!
    13e Nemo & Liefzonnetje - vk-
    - Tigger & Nathasja- Gyn voor echo ligging baby
    16e Rebtam - vk
    17e Amilah - voorlichtingsavond zh
    - Alida - gyn - mama1986 & Nathasja-vk
    - Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding
    18e Rachel & Babymei- vk
    - Babymei intake kraamzorg
    - Jessie- Gyn
    19e Amilah - Gyn
    23e Jessie- Gyn
    - Liefzonnetje - vk
    24e MomToBe - Jarig!!!
    Bibiche - VK

Mei
    1e Jessie- Gyn
    8e Verjaardag Moppies
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (37.3) ~ fulltime thuis ~ vast in stuit ~ keizersnede 12 april
    Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+18 (34.5) ~ verlof~ hoofdlig en dalende
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis
    Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei
    Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan)
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april
    wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit
    Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit

Geboren:

1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: ? ~ gew: 2650 gram

SMS-Buddy's:

Assepoester --> Choco
    Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger
    Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Bibiche fijn dat alles goed was!

Ik heb net even de assistent van de HA gebeld en die meten ook bloedrukken. Kan om 14.00 even langskomen om mijn bloeddruk daar te laten meten. Wel fijn, als hij dan daar ook te hoog is bel ik de vk. Dan kan ik ook zeggen dat ik daar geweest ben.

Dus even tot 14.00 wachten...

19. Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb alles gelezen net en sluit me even aan bij wat de andere hebben gezegd. Beetje moe en geen puf. Sorry.
    Net gezwommen, had alleen steeds harde buiken dus dat was wat minder.

tot later!

liefs Nathasja

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Hoi Bibiche mooi dat de baby goed gegroeid is. Moet je nu morgen naar het ziekenhuis om een dagcurve te maken of ga je zelf prikken?
    @Tigger jammer dat de beeb niet gedraaid is. Succes bij de gyn. Lijkt mij ook een lastige beslissing.
    @Amilah Youhoe de sleutel :whistle: Gaan jullie er veel aan doen?
    @Chantal hopelijk blijven de steken weg, vervelend hoor.
    @Moppies succes bij de vk
    @Goddes weer succes deze week in alkmaar, hopelijk voel je je ook snel wat beter.
    @LZ shopse. Het is inderdaad allemaal snel te warm nu he. Ik heb nog wat gewone shirts die ik aantrek met een buikband (zoals op de foto). Zo hoop ik de laatste weken door te komen. Bedankt voor je compliment over mijn buik, word ik vrolijk van. En ja ik beweeg wel veel maar ook niet snel hoor.
    @Rachel gewoon bellen, komop je bent geen zeur en hebt al genoeg dingen mee gemaakt tijdens de zwangerschap. Als jij jer er niet lekker bij voelt dan moet je echt even bellen.
    @Janice gefeliciteerd met je verlof!

Zo ik kom net mijn bed uit :oops: . Ik ga maar eens douchen en iets nuttigs doen. Ik moet ook het beddengoed van de baby nog wassen. Dacht iedere keer ach het duurt toch nog zo lang. Maar ja zie maar bij Simone het kan ook sneller gaan dan gedacht. Vrijdag ben ik ook al 37 weken, vanaf dan noemen ze het 'op tijd'als het geboren word. Wel een raar maar fijn idee hoor.

Deel Deze Pagina