Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Rachel goed dat je gebeld hebt :thumup:

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    GEWOON DIRECT BELLEN!
    Je weet... beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig... en met bloeddruk moet je wel uitkijken!
    succes... en houd ons op de hoogte!

hmm fijn dat er een wijzig knop op zit... was natuurlijk te snel...
    goed dat je gebeld hebt!

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Bel op de één of andere manier toch liever de HA dan de vk....
    Maar goed als hij bij de HA te hoog is bel ik meteen de vk. Vind wel fijn dat ik naar de HA mag, lekker dichtbij en dan komt de vk ook niet voor niets.... Bedankt trouwens voor jullie reactie's! Ben gewoon altijd bang dat ik me aanstel! Hoop dat hij straks gewoon normaal blijkt te zijn.

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hoi hoi,

Wat een mooi meisje in dat bedje zeg! Word al helemaal verliefd!

Ook hier is het slapen een drama. De pijn in de rug is minder, maar de kleine is echt hyperactief! Gisteren heeft het ontdekt dat het nog wel de beentjes kan strekken tot in mijn rechterzij. Alsof mijn darmen eruit getrapt werden! :confused: Werd echt even gek van de pijn. Het is zo bezig geweest tot vanmorgen 5 uur. Nu net wakker, dus toch nog wat geslapen uiteindelijk. :oops:
    Ook weer voor het eerst overgegeven gisterenavond. Het leek allemaal veel te vol van binnen. Letterlijk en figuurlijk. Ruzie om wie er wat ruimte mag benutten..... en de kleine heeft gewonnen. 8)

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Bianca aan de ene kant klinkt je verhaal heel vervelend (is natuurlijk niet leuk pijn te hebben en misselijk te zijn). Aan de andere kant klinkt het heerlijk, je kleintje beweegt prima en vermaakt zich schijnbaar nog lekker. Fijn hoor.

Mijn baby is gelukkig ook weer wat actiever dan een paar dagen geleden. Ik kan echt genieten van het getrappel in mijn buik, vind het gegolf zo leuk zwijmel zwijmel.
    Ben nu de laatste babykleertjes aan het wassen. Zo schattig al die kleine sokjes aan de lijn, ben gewoon al verliefd op de sokjes :oops:

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Verdorie! Net dus bij de HA geweest bloeddruk 150/100
    Moest dus de vk bellen. Word ik eerst ontzettend afgekat dat ik eerst naar de HA ben gegaan en niet meteen naar hun.

Ten eerste zitten hun hier 15 km vandaan en is lastig zonder auto....en ik wilde ze niet voor niets laten komen.

Nu moet ik alsnog daarheen, gelukkig kan m,n beste vriendin mee maar zit meteen te janken omdat ze zo boos deed....

Ze gaan nu daar kijken en anders naar de gyn toe...voel me echt heel rot nu :(

Mocht er echt iets zijn dan sms ik mijn buddy wel even....dan horen jullie het vanzelf.

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Rachel sterkte!

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @erica:ik moet morgen naar het ziekenhuis, gelukkig niet zelf prikken :D @rachel: sterkte! Kan me voorstellen dat je je verdrietig voel maar ik zou het nogmaals aan haar uit leggen waarom je eerst naar de ha ging.

9. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Rachel: sterkte meid en wat Bibiche al zegt, gewoon even uitleggen waarom je naar de HA ging en niet direct hen gebeld hebt... kan me voorstellen dat je voor die volgorde kiest hoor, als zij zover weg zitten! Ik hoop dat alles verder goed is met jou en je meisje!

Verder heb ik wat geshopt, 1 linnenbroek en wat bloesjes.... daarna helemaal op en super veel harde buiken... maar nu ik op bed heb gelegen om proberen te slapen, begint de baby weer gezellig aan zijn/haar rek en strek oefeningen....
    Voel alles weer laag.. hoop niet dat de kleine terug gedraaid is... :( en net als Bianca (tenminste ik dacht dat zij het schreef) met beentjes weer afzetten in mijn lies (auw) en daarna doorschieten helemaal in mijn rechterzij en dan de andere kant van het kindje helemaal links... geen gezicht mijn buik.... haha maar wel grappig
    Denk dat ik nog maar even in bad ga liggen, kijken of het dan iets rustiger wordt in mijn buik....

10. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    morgen komt er trouwens een vriendinnetje van mij langs die zelf VK is.... dan ga ik haar maar ff vragen hoe zij denkt dat de baby ligt... :)

11. Niet meer actief

Rachel sterkte! laat het me maar weten.

liefzonnetje; ik hhop niet dat het weer terug gedraaid is. laat je vriendinnetje maar ff kijken morgen. lekker dat je geshopt hebt.

liefs Nathasja

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai meiden.. Thanks allemaal.. *Smak*

Rach, dat meen je.. Niet zo leuk dat z enou zo lelijk doen.. *knuf* Sterkte en succes!

ga even bijlezen...

13. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hebben jullie het weerbericht gezien...?

http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldw ... LinkList=1

is dan wel voor Utrecht... maar zo groot is NL niet...
    owwww wat ben ik blij dat ik net een paar bloesjes met korte mouwen en een linnenbroek gekcoht heb :) :) :)
    nou ik ga nu echt ff lekker badderen... (heb nog ff zitten catanen... ;) is zo leuk... :)

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goddess, tot het weekend! Rustig aan meis.. *Smak*

LZ, ik twijfel ook of ik toch niet nog wat bij haal..
    Loop er momenteel bij... :confused: Kan echt niet...
    Fijn dat het beter gaat! Houden zo!

Bibiche, fijn dat alles oke was!
    ennuh, het is je man tegenwoordig.. ;)

Tassie: Haai.. *knuf*

Erica, zow heerlijk zo lang geslapen. Ik was om half 7 klaar wakker.. Blugh....
    Ben nu wel erg moe, maar hoop dat ik daardoor de nacht wat door slaap...

Haha, Bianca, moet lachen om je verhaaltje over ruimte.. Wel balen natuurlijk.. Maar het staat er zo grappig..

Oh LZ, ik had het gehoord ja! Wat een geluk voor ons!

15. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

Rachel1984 sterkte hoop dat we snel wat van je horen :D

babymei hoop dat je je beter voelt :D

goddess tear tot het weekend groetjes knuffel geniet lekker van het weer :D

Erica hoop dat het wat beter gaat met je stuitje heb je voor de rest nergens last van :(:

janice joehoe je verlof is ingegaan :D

Alida127 nog ff en je hebt lekker verlof :D

rebtam sterkte en probeer rustig aan te doen :D

Tigger moeilijk hoor zon keuze maken :idea:

liefzonnetje dat warme weer is inderdaad niet echt zo heel fijn :oops:maar wel lekker :D

Assepoester pff nog 2 daagjes spannend :idea:

Bibiche mooi dat alles goed is met de kleine :D

moppies hoe was het bij de vk :(:

tassie1723 ik heb ook veel harde buiken en vaak een gespannen buik maar nog ff :D

biancanr1 hoop dat het beter met je gaat :D

voor iedereen zwaai knuffel

hier gaat alles wel goed hoor met ons gezinnetje :p
    baby was gisteren echt actief en heb veel last van harde buiken en gespannen buiken :oops:
    maar doe alles lekker op me gemakje :D
    en georgie en eva helpen mijn goed :)
    heb ook weer veel last van vocht en drink nu per dag in ieder geval 2 liter water heb ik nou al weer op en zit nu ff aan de melk :D
    dinsdag naar de vk toe ben benieuwd :D
    nou pff het word toch wel warm he ben blij dat ik niet in de zomer zwanger loopt want me ma was met 32 graden aan het bevallen :oops:
    en het is hiero toch snel warm bij ons want we wonen 3 hoog in een flat aan de waal en er staan geen bomen ect en de zon schijnt bij ons naar binnen en dan kan ik wel de gordijnen dicht doen maar warm blijft het toch 8)
    vandaag ff naar de stad geweest we gingen voor geboortezegels en we zijn thuis gekomen met van alles maar behalve dat 8)
    vandaag ook naar de belasting geweest en ze hadden een fout bij mijn gemaakt vorig jaar en dat wisten wij maar net of die vent van vorig jaar geen tijd had ect dus vandaag is alles uitgezocht en we krijgen heerlijk veel geld terug en das mooi meegenomen en dan ook nog eens met terugwerkemnde kracht ect en dan kijken ze ook nog wat na en daar krijg ik ook wat van terug dus das lekker :D
    nou ga zo ff lekker eten maken me ventje is werken heeft deze week late dienst 8)

groetjes chantal georgie eva baby b :D

16. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Haha nu maak je me natuurlijk wel nieuwsgierig.... ;)
    Ik kan me straks in ieder geval wel vertonen als het 24 graden wordt :) :)

Ik twijfelde dus ook erg.. misschien is het nog voor 3 weken, maar misschien ook voor 8 weken... tja en om 8 weken heerlijk te zweten in de kleren die ik ook deze winter aan had... nope geen zin in....
    tja en toen hoorde ik ook nog van vriendinnen dat je nog wel ff je zwangerschapsoutfit kan doordragen na de bevalling......

Net trouwens heerlijk in bad geweest... was wel weer een hele toer om erin en eruit te komen, maar tis zoooooo zalig in bad! En de baby werd er heerlijk rustig van... :) Nu nog boodschapjes doen.. minder zin in... maar moet weer eens wat goed maken....
    Ik had afgelopen zondag echt zo enorm ranzig gekookt..... dat ik zelf na 2 happen het weg gegooid had (nou is dat trouwens niet eens zo heel bijzonder...) maar vriendlief vond het ook niet te eten... die is na een half uurtje maar een boterham met kroket gaan maken :oops: :oops:
    shame on me... dus nu MOET ik wel iets goeds op tafel zetten.... ;) vind ik zelf dan... :)

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Lz dus jij kan er tegenaan met het mooie weer ;)
    @Mama1986 ja met mijn stuitje gaat het wel wat beter, ene dag erger dan de andere.
    Verder net als jij vandaag wat meer last van harde buiken, maar doet niet echt pijn.
    Geld terug krijgen is altijd mooi meegenomen he :) :)

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Lz kookse, wat voor culinear hoogstandje ga je hem nu voorzetten dan?

19. josam

josam Lid

17 sep 2006
    20
    0
    0
    Simone en Alex,

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Prachtig zeg!

Geniet ervan.

Groet Josam

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ben ik weer! Vk deed stuk aardiger toen ik er was...heb wel gezegt dat ik niet zo leuk vond dat ze zo boos deed. Bedoelde ze niet zo zei ze en deed echt super overdreven aardig. Naja beter dan boos ;) Bloeddruk was daar ook 150/100 en moest ff plassen. Geen eiwitten maar ze wilde me toch doorsturen naar de gyn. In ziekenhuis bloed geprikt en weer geplast, alles goed. Daarna 30 min aan de ctg...kleine meid deed het prima en er was al goede weeen activiteit te zien. De verpleegster vroeg steeds voel je niets dan? Eh nee? hihi goed teken dus... Bloeddruk zakte daar weer naar een halfuur dus ben weer lekker thuis :D

Hoorde trouwens op de radio dat maxima is opgenomen vanmiddag.

Deel Deze Pagina