@Renate wil je Jesie de groetjes doen. @Chantal wat vervelend zeg dat je zoveel last hebt van maagzuur. Nog 1 dag en dan ben je op de magische 37 weken, gefeliciteerd vast.(dan mag je zelfs thuis bevallen als je wil). @Amilah haha dus ik was even je agenda. Gelukkig maken ij en de baby het verder goed. @Bianca succes bij de vk @Female gefeliciteerd. Mooie foto's hoor. @MomToBe succes! @Assepoester succes morgen, dat het allemaal maar heel voorspoedig mag verlopen. Nog een nachtje en dan ben je mama.
Zo ik ben net terug van de vk. De baby was volgens haar heel diep ingedaald, ligt dus goed vast. Dus dat gewaggel is niet van niks Verder is de baby heel actief, een goed teken. Ze heeft even in haar billen geprikt n de hartslag ging direct omhoog, heel grappig. Mijn bloeddruk was 100/70 prima en ze zei dat het niet vaak zo laag bleef rond deze tijd. Ik en de baby zijn dus weer apk gekeurd.
hoi meiden, ben net mijn bed uit gehaald door mijn mannetje anders ga ik de dag en nacht omdraaien. ik dacht juist dat de baby minder zou gaan bewegen nou die van mij alleen maar meer. hoi Erica, gelukkig is alles goed met jou en de baby. jij bent ook bijna 37 weken ook vast gefeliciteeerd. hoi Female, gefeliciteerd je zag er echt heel mooi uit. hoi biancanr1, ik zou het niet erg vinden om een april mama te worden. blijf dan gewoon bij de meimama`s kletsen hoor. hoi momtobe, heel veel sterkte. hoi amilah, dat is even schrikken gelukkig was alles goed. heb jij veel last van de oefenweeen volgens mij heb ik daar ook last van. groetjes chantal.
Hallo allemaal, @ Diegene met *rommelige* buiken, succes en blijf kalm ( heel belangrijk) Gelukkig is het einde van de verbouwing in zicht, ben bezig met opruimen. Nog een paar daagjes en ik zit er spik en span bij Vanochtend naar de vk geweest, even lekker gebept, bloeddruk was goed gezakt 150/70 en ze was helemaal opgetogen, ik ook trouwens. Harttonen waren goed, groei ook goed. Kortom alles goed, dus ik heb een goede dag. Vk vertelde ook dat de baby waarschijnlijk niet meer draait, schijnt meestal zo te zijn bij een eerste kind. Ik moet eerlijk zeggen heb mij al helemaal niet meer ingesteld op een * gewone* bevalling. Voor de rest geen nieuws. Jullie?
Hoi dames, Ik ben weer terug... Echo gehad... zag er allemaal goed uit... Waarschijnlijk dat er een bloedvaatje in de baarmoeder is geknapt.. en dat daar het bloed van daan kwam... niets om me zorgen om te maken. Was wel heel leuk om mijn lieve ukkepuk weer ff te zien hoor op de echo.... al keek de VK meer naar de placenta etc.. of die niet had los gelaten.. ik kreeg het koppie ook nog ff te zien.... De VK gaf wel aan dat mijn placenta aan het verouderen is... hebben jullie dat wel eens gehoord? Groetjes, Momtobe
@MomToBe fijn dat alles goed was! Ik heb al zolang geen echo meer gehad. Lijkt mij wel normaal dat die aan het verouderen is maar mischien moet je het aan je vk vragen. Als het niet goed was geweest had ze het vast gemeld. @Jingels ook weer alles goed, mooi zo. @Chantal fijn dat je nu wel weer wat geslapen hebt. Je hebt je rust toch nodig he. Ik heb net even de ramen in de babykamer gelapt. De vitrages in onze slaapkamer gewassen en geboortezegels gehaald. Je doet wat om je dag om te krijgen he.
@Erica: verveel je je ? @MomToBe: placenta verouderen ? Lijkt mij heel normaal. Dat is toch een van de redenen dat je kindje wordt geboren ? Of je kindje vindt het tijd of de placenta is "uitgewerkt" ? Dat is mijn theorie hoor, weet niet of het klopt. @Jingels: ligt jou kindje ook in stuit ? Heb je vast wel eens verteld dan, sorry Wel mooi dat verder alles goed is. @Chantal87: hier ook nog een heel bewegelijke baby. Mag soms wel eens wat minder vind ik. Want doet zo'n pijn soms ale: @Bianca: hoe was het bij de vk ? @Female: gefeliciteerd ! Ziet er mooi uit ! @Assepoester: veel succes morgen. Ga maar lekker genieten van jullie meid ! Voor de meiden waarop weeen op het CTG gezien zijn: voelen jullie ook al wat ? Of zagen ze het alleen op het CTG. Hier verder alles prima. Ben zo blij, want ben met verlof ! YAHOO ! Weet niet of ik het nu wel rustiger krijg want ik ga gigantisch soppen hier in huis
@nemo: nou gelukkig alles goed nuchter 4.3, om 12 uur 4.9 en om 14 uur 5.3 dus echt goed. Ik ben wel blij met de uitslag want dat ga ik me toch geen zorgen meer maken. Wel vermoeiend zo'n dag 3 keer naar het ziekenhuis. Soppen pff ik heb juist helemaal geen zin om iets in huis te doen ik heb echt geen nesteldrang. @female: je zag er stralend uit @assepoester: is het morgen al oh spannend zeg.
Gelukkig dat alles goed is Bibiche. Ach heb vandaag sopzin kan morgen wel weer anders zijn Ik vind dat alles netjes moet zijn, want wil dat alles superschoon is als kraamverzorgster komt.
Ha ladies.... wat een boel verhalen weer... Bibiche: ja ik had die stickers ook al in het foldertje gezien en bedacht me dat dat wel handzaam zou zijn voor de laatste spulletjes jij bent dus gelijk al gaan shoppen.. ik ga denk ik vrijdag even. Tigger: 2 keer per week... hmmm misschien ga ik me ook naar dat niveau brengen Amilah & momtobe: fijn dat er niets aan de hand was joh! Jullie zullen wel geschrokken zijn! Female: nog een getrouwde vrouw erbij... GEFELICITEERD! Chantal: irri die maagzuur... ik zelf heb gelukkig sinds mijn spugerij enzo geen last meer, maar dat zal wel komen omdat ik heel weinig nog steeds kan eten... enneh ik heb gemerkt dat paprika en sinaasappelsap waardeloos blijken... dat blijft terugkomen... en dat Cola en neutrale ijsthee super is... ik roer wel veel bubbels eruit. Misschien dat het jou ook helpt? Sterkte.... Ik dacht trouwens ook dat de baby rustiger zou worden naar mate het einde in zicht kwam... hier ook het tegen gestelde... een vriendinnetje van mij was vandaag op visite die ook VK is... en die vond het ook maar een drukte makertje Heb haar gevraagd om te voelen hoe het kindje lag... nog steeds met hoofdje naar beneden! en ruggetje links en billen lekker in mijn maag.... rechts de armpjes en beentjes...die kon ze heel goed voelen zei ze... maar die vole ik zelf ook, alhoewel ik niet weet of het nou een voetje of een handje is... Erica: joepie weer voor een week door de APK heen! Lekker joh dat het zo goed gaat! Nemo: heerlijk je kunt je verlof gaan vieren.. wordt ook al weer zo mooi weer.... lekker genieten! Gisterenavond trouwens super veel harde buiken gehad, die maar aanbleven.. had gewoon buikpijn ervan..was echt niet leuk meer... vriendlief was wel heel lief voor mij! misschien ook wel een beetje bezorgd... Vandaag gaat het wel weer een stuk beter! Gisteren was het kleren kopen denk ik toch gewoon veel te veel, ondanks dat ik al met al maar 1,5 uur weg geweest was en met de bus nog was gegaan.. Vanavond borstvoedingscursus eerste bijeenkomst... ben benieuwd!
pppff van mij mag de baby komen... ik ben d'r echt al zat van... de baby is nu al zeker 6 pond.... jaja.. Hebben meer mensen dit....
Assepoester, ik weet niet of je vandaag hier nog even een kijkje komt nemen.... en of je de afgelopen dagen nog meegelezen hebt, maar ik wil je toch nog even een hart onder de riem steken. Heel veel succes morgen en het gaat vast allemaal goed komen. Vind het knap hoe je alles gedaan hebt tot nu toe en morgen zal het vast ook goed gaan! Binnen 24 uur kun je je meisje vast houden en bewonderen! Geniet en natuurlijk zien we je graag hier weer terug om te horen hoe het gegaan is... Veel sterkte om vandaag de dag nog door te komen, ik hoop dat je vannacht nog een beetje kan slapen. Knuffel!
Yep hier nog eentje... maar ik weet dat het beter is als ie nog even blijft zitten... ik wil zo graag gewoon mezelf weer wat beter voelen.... ben alle klachten zat... errug he? terwijl ik ook weet dat dit uniek is.... maar het blijft toch eigenlijk een klein parasietje.... maar wel een lief parasietje hoor ! 6 pond haalt mijne nog niet... ze schatten tot nu toe dat ie bij de geboorte 6 a 7 pond zal zijn.... dus nog even verder groeien...
@Nemo geniet van je verlof, niet alleen maar poetsen hoor . @Lz leuk dat je vriendin even heeft gevoeld, dan weet je zeker dat de beeb nog in hoofdligging ligt. Toevallig heb ik ook al anderhalve dag behoorlijk veel harde buiken. Lopen is dan inderdaad ineens een stuk vermoeiender . @Bibiche fijn dat alles goed was meid. @MomToBe vervelend dat je het zo zat bent nu. Wellicht draait het weer bij. Kan toch beter nog effe blijven zitten hoor. Ik herken het nog niet zo. Word wel wat ongeduldiger maar ik ben het niet zat. Zo net de geboortekaartjes geschreven, hadden jullie dat al gedaan? Ben nog niet helemaal klaar, ontbreken wat adressen.
Hallo dames Ik kom net van het ziekenhuis, ik hou zoveel vocht vast dat ik gewoon dove vingers heb de hele dag door en ik voel me er gewoon niet lekker onder. En had de kleine ook al de hele morgen niet gevoeld. Dus ziekenhuis gebeld en ik moest direct komen urine meenemen. In het ziekenhuis ben ik aan de ctg gekomen en hartslag was verder goed. Urine zat een kleine spoor van eiwit in. Nu moest ik dinsdag zowiezo al weer naar de gyn dus die afspraak blijft gewoon staan. en als ik twijfel tot dinsdag moet ik direct weer bellen. Ben nu ook erg moe, en voel me een beetje onzeker. Ik heb nu ook echt het gevoel dat de kleine wel mag komen, moet bij mij nog wel even blijven zitten, maar ben er gewoon flauw van ook omdat er steeds meer klachten bij komen. Sorry dat ik mijn beklag even doe, maar moest het even kwijt. Heb even geen puf om op iedereen te reageren. Groetjes
ik ben het ook zat hoor en kan ook tegenwoordig weinig hebben maar nog ff 8) en dan hebben we onze wondertjes en dan kletsen we lekker veder over onze kids
@MomToBe fijn dat alles goed was bij de vk! Hele opluchting lijkt me! Ik weet dat een placenta gaat verouderen, volgens mij is dat vanaf 36 weken maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. @Jingels fijn dat bij de vk ook weer alles goed was! @Erica jeetje meid wat ben jij actief haha! @Nemo nee ik voel de weeen niet zag ze alleen op de ctg.... @Bibiche fijn dat alles goed was, lijkt me ook erg lastig 3x naar het ziekenhuis op een dag hoor! @Liefzonnetje cola helpt bij mij ook super! Vind het ineens ook heel lekker maar probeer me wel beetje in te houden. @Alida vervelend meid dat het weer even wat minder gaat! Over het komen van de beeb...aan de ene kant heb ik zoiets van ze mag volgende week wel komen (dan mag het tenminste ook gewoon...) maar aan de andere kant heb ik zoiets blijf nog maar ff zitten want anders komt het wel erg dichtbij. Maar toch ik hoop dat ze wel tussen de 37 en 39 weken komt en niet lekker blijft zitten tot 42 weken hoor!