Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Simalex hartelijk gefeliciteerd lekker genieten nu he!

2. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Ook hier eentje die er schoon genoeg van heeft. :oops:
    Vanmiddag bij de vk geweest. Ze vroeg hoe het ging; meteen de tranen over de wangen dat ik er genoeg van heb. :oops:
    De laatste loodjes letterlijk ja, het wordt nu echt zwaar. Die kleine hier wordt ook niet rustiger, voel me behoorlijk beurs. Volgens de vk zullen de blauwe plekken binnenkort wel komen. Nog even doorbijten.
    Alles was prima met de kleine, bloeddruk 110-65 dus heel netjes. Het is al een eindje ingedaald, dat voelt toch echt als we gaan richting het einde :)

Assepoester; verschrikkelijk veel succes morgen! Eindelijk zal je je kleintje vast mogen houden, fantastisch!

3. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Nou dames, heb al jullie verhalen weer even bijgelezen en er is weer een hoop gebeurd!

In ieder geval de felicitaties aan Female (getrouwd) en Amilah (nieuw huis)!

Rachel: succes met je bloeddruk, hoop echt voor je dat het minder wordt. Helaas las ik dat Jessie met haar bloeddruk inmiddels is op genomen.

Momtobe: gelukkig was het bloed niets ernstigs.

Jingels en Tigger: jullie ook erg veel succes gewenst met de komende keuzes over jullie stuitkindje! Tigger iig alvast sterkte vrijdag, ik hoor later wel hoe het gegaan is.

Erica en Liefzonnetje: ben blij dat ik alleen goed nieuws lees (behalve dan over de kookkunsten, hihi)

(nu heb ik dit even uit het hoofd gedaan, en hopelijk heb ik nergens de verkeerde naam gebruikt of mensen vergeten :oops: )

Vandaag de laatste dag met ons tweetjes! Ben enorm zenuwachtig voor morgen (had gister ook een overstuur-huilbui van hier tot tokio) en het aftellen is begonnen... Alles is verder klaar, de tassen staan gevuld in de kamer en morgenochtend 8.00 uur moeten we in het ziekenhuis zijn. Jullie zijn allemaal zo ontzettend lief aan het meeleven en ik wil jullie daar dan ook heel erg voor bedanken! Jullie zijn allemaal superschatten!
    De eerste keer dat ik zelf weer online zal komen is hopelijk maandag, dus dan zullen ook de eerste foto's in mijn album te bewonderen zijn.
    Haha, ga nu zo in mijn emoties op dat ik 'judging amy' helemaal vergeet! Eerste kwartier alweer gemist.

Nou goed: hou jullie taai, denk een beetje aan ons morgen en dan spreek ik jullie hopelijk maandag weer!

Liefs Assepoester en vriend (en vanaf morgen ons meisje ook *zwijmel*)

Edit: Rachel -> bedankt voor je leuke kaartje!

4. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Momtobe : schrok me en hoedje net :confused: , maar gelukkig inmiddels gelezen dat niks ernstigs is. gelukkig....

Bianca en Alida : Hang in there meiden, nog effies..... Maar ik ken het gevoel.

Assepoester : Ik ben zelfs een beetje zenuwachtig voor jouw :oops: en stiekem ook een beetje jeloers dat je morgen je kindje mag verwelkomen :rolleyes: :) Heel veel succees morgen meid ;)

Jingels : gelukkig dat alles goed was :)

Heb vandaag een beetje last gehad van een schoonmaak dag :oops: , boven alles gesopt, gestofzogen, en gedweild, beneden alles gestofzogen, gedweild. 2 wassen gedaan en gestreken, nog even wat boodschapjes. Dus een productief dagje zo vandaag ;)

Met ienimini is ook alles goed, heb maar weer eens en buik foto gemaakt (staat in me album mocht je nieuwsgierig zijn)

Ga maar even voor eten zorgen voor me mannetje, heb zelf niet zo veel honger, eet wel een beetje mee. ;)

Fijne avond allemaal gr babymei

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @ Assepoester ; Oh wat erg, ik word helemaal emotioneel van je bericht ( heb ik toch lange tijd niet gehad).
    Zet 'm op, heel veel succes, ook voor je man uiteraard ( hem zal het ook wel dun door de broek lopen), en ik ben ontzettend benieuwd hoe het allemaal gaat morgen.

@ Nemo, ja ik heb ook zo'n stuiterballetje in mij zitten ;)

@ Bianca; begrijp dat je het zat bent, wel fijn dat bij de controle alles goed is.

@ Erica ; ik heb je stukje gelezen weet alleen niet meer waar het over ging.

@ de rest ; heb ik ook gelezen, kan het alleen niet onthouden.

We lopen allemaal op onze achterste benen heb ik het idee. Vorige week was mijn kindje vier-en-een-half pond, bij doorberekening komt je dan uit op ong. 7 pond. Nou we wachten het maar af.

6. mignon

mignon Lid

13 mrt 2007
    49
    0
    0
    almelo
    Momtobe:
    Dat je placenta aan het verouderen hoef jij je echt geen zorgen om te maken hoor. Geloof mij maar. mijn placenta was al aan het verouderen met 25 weken. en daar kun je makkelijk de 40 weken nog mee halen.
    Ik maakten mij daar zo ontzettend zorgen om toen der tijd mijn placenta zit nu in stadium 3 wat ik er van begreep, maar zolang je kleintje goed groeid en lekker beweegt is er helemaal niks om je zorgen om te maken.

Zelf ben ik vandaag op controle geweest in het ziekenhuis, alles is goed moet nu wel iedere week terug komen voor controle. rond de 39 weken gaan ze kijken in hoeverre ze het in kunnen leiden. Zoals het er nu uit ziet wordt deze kleine meid iets groter als onze zoon. die was 49 cm 2580 dus dat is altijd gunstig. Over 4,5 week ben ik al 40 weken. okal ben ik het nu al aardig zat hoor aangezien ik al problemen heb vanaf het begin maar als ik dan denk dat ik over 4,5 weken uitgerekend ben klinkt dat toch al heeeeeeeeeeeeel snel.

Meiden ik hoop echt dat de komende weken voor iedereen zo probleemloos mag verlopen voor iedereen. lekker genieten van het goede weer en de laatsten dingen regelen die geregeld moeten worden. ik probeer ook vollop te genieten van de laatsten weken die wij hier in huis met zijn drieën hebben voor we met zijn vieren zijn. zoveel mogelijk aandacht voor mijn zoontje. want hij zal ook dadelijk mijn aandacht moeten delen. pffffffffffffffff hoop dat ik dat allemaal goed voor elkaar krijg zeg, soms krijg ik het zo benouwd als ik denk aan dat ik straks de verantwoordelijkheid heb over twee kinderen in plaats van 1 zal wel bij de hormonen horen.

liefs mignon

7. mignon

mignon Lid

13 mrt 2007
    49
    0
    0
    almelo
    assepoester: Wilden jou en je man nog even heel veel succes en sterkte wensen voor morgen. Spannende dag. Hoop dat jullie en klein beetje kunnen slapen vanacht.

Denk maar aan het mooiste geschenk dat er is dat je morgen in je armen kunt houden. De voetjes kunt zien die je al die maanden geschopt hebbben.

zal zeker aan je denken morgen!

(ben wel een beetje jaloers hoor )

liefs mignon

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Oh Assepoester ik leef echt met jullie mee :D morgen is D-day morgen is DE DAG dat jullie leven voor altijd zal veranderen. Morgen houden jullie je dochter vast, oh wat leuk. Wij kunnen dus echt niet meer wachten en speculeren elke dag over momenten. Ik wil jullie beide heel veel sterkte wensen en jij ook beterschap na de operatie. Hopelijk verloopt alles soepel en zal je niet al te veel pijn krijgen erna. Meid denk aan je hoor. Hoe laat precies?
    @bianca: ik ben ook helemaal op, op van de pijn die ik dagelijks continu voel. Voor en achter bij dezelfde rib en soms zelfs tegen mijn rugwervels. Het doet zo'n pijn, ik ben ook zo moe en loop ook echt mega langzaam en beetje pinguin en dat terwijl ik echt een beschaafd buik heb volgens iedereen. Maar baby is al ingedaald dus ik denk dat het daar mee te maken heeft.
    @erica: ik heb de geboortekaart al af en de adressen in excel bestand want ik laat het allemaal doen via geboortepost, dus ik hoef zelf niks te schrijven.
    @alida: lijkt me ook echt geen pretje zoveel vocht vasthouden. Ik merk sinds gisteren dat ik een beetje vocht vasthoud want mijn ringen zitten mega strak en ik had 2 uur lang de afdruk van mijn sokken op mijn enkel.

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ assepoester (en je man): veel succes morgen! en daarna héérlijk genieten met elkaar van die kleine spruit.

@ momtobe: gelukkig blijkt alles goed te zijn!

@ de rest: ik hoor veel verhalen dat jullie het ondertussen zat zijn. Natuurlijk kan ik ook niet wachten om onze kleine te kunnen vasthouden, maar ik kijk op dit moment eerst nog uit naar mijn verlof, nog 2,5 week werken (en veel werk verzetten ...) en dan eindelijk rust en lekker in huis bezig kunnen zijn en de laatste dingen voorbereiden e.d. Nou ben ik natuurlijk als een van de laatsten hier uitgerekend.
    Ik zelf hoop dat de kleine niet teveel te vroeg komt, ivm verjaardagen van mijzelf en m'n moeder medio mei, ik wil graag een 'eigen' verjaardag voor onze kleine, zo ongeveer vanaf 21 mei vind ik prima.
    De laatste jaren heb ik op mijn verjaardag resp. moederdag bij m´n oma, m´n moeders verjaardag bij m´n moeder en de 80e verjaardag van een oudtante op een rondvaart etc gevierd ipv mijn eigen verjaardag. Zelfs m´n 30e verjaardag heb ik niet uitgebreid gevierd...

Bovendien heeft mijn man vrij kunnen regelen van de laatste week van mei t-m 2e week van juni. Zou toch mooi zijn als in die periode ook de kleine geboren wordt.

Ach, we zien het wel. In ieder geval hou ik het nog wel uit, heb gelukkig niet veel klachten. Zeker niet als ik sommige verhalen hier lees mag ik niet klagen.

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Assepoester en man,
    heel veel succes morgen spannend hoor.
    liefs Chantal.

11. Niet meer actief

Goedenavond meiden,

Er is weer een boel geschreven in een middag :)

Jingles; Fijn dat alles goed is. Ik las ook je berichtje met de vraag over ervaringen van de stuitligging. Ik hoop dat je daar wat aan hebt. Maak je niet al teveel zorgen en ik vind het goed dat je al een besluit hebt genomen. Ik moet vrijdag voor echo om te kijken hoe het ligt. De vk denkt dat hetmet het hoofdje naar benden ligt en is daar voor 80% zeker van vooral ook, omdat het hartje beneden het duidelijkst is te horen, maar toch denk ik er ook over na wat als het toch niet goed ligt.

MomToBe; fijn dat alles goed was! Ik heb al zolang geen echo meer gehad. Lijkt mij wel normaal dat die aan het verouderen is maar mischien moet je het aan je vk vragen. Als het niet goed was geweest had ze het vast gemeld.

Chantal; fijn dat je nu wel weer wat geslapen hebt. Je hebt je rust toch nodig he.

Erica; lekker hoor dat je zo aan het poetsen bent! Ik heb vandaag de huiskamer even goed gestof en gedweild banken van de kant gehaald etc.

Nemo; Geniet maar lekker van je verlof. Goed te horen dat alles goed is!

Bibiche; wat een goede dagcurve. Ik ben blij dat ik toen zelf kon prikken en niet naar het ziekehuis hoefte.

Alida; wat ontzettend vervelend zeg! Doe rustig aan en je hoeft geen sorry te zeggen daar zijn we hiervoor. Dat is het fijne dat je hier gewoon even kan klagen en dat mensen je ook weer op peppen.

Assepoester; Morgen is de dag, je kan dan straks heerlijk genieten van julie gezinnetje. Heel veel succes morgen en maak je niet te druk!

Female; je zag er mooi uit!

Liefzonnetje; vervelend die harde buiken en lekker dat je mannetje vor je zorgt. Ik heb dat ook en ik wordt er niet goed van elke stap die ik zet dan is het mis vooral in de avond. Terwijl ik toch echt niet veel doe, maar ja het zal er wel bij horen.

Mignon; Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis en ik hoop dat voor jou ook alles goed verloopt de laatste weken. Dat zat zijn ken ik wel zeker, omdat ik al vanaf week 17 ofzo zo veel last hebt van dingen, maar ja nog heel even en dan begint het echte werk :)

Liefs Nathasja

12. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Laatste berichtje van mij: ik ga lekker douchen en dan naar het ziekenhuis (met het zweet in de handjes en een beetje boel emotioneel).
    Nogmaals erg bedankt voor alle steun (heb gisteravond ook nog flink wat traantjes gelaten) en dan kan ik straks eindelijk vol trots mijn dochter aan jullie voorstellen!

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    assepoester succes!
    En hoop dat alles je mee zal vallen.
    Mijn dochter lag ook in stuit en is met een ks gehaald en alles is mij 100% mee gevallen!

14. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goedemorgen iedereen

Ten eerste wil ik assepoester nog succes wensen vandaag, ze zal het wel niet meer lezen want als het goed is is ze al in het ziekenhuis.
    Ben best wel jaloers dat zij zo de kleine vast kan houden.

Nou ik voel me iets beter maar nog niet super, doe het vandaag nog even rustig aan. Ik ga zo nog even naar mijn werk, laatste dag anders was ik niet heen gegaan maar wil toch nog even afscheid nemen van mijn collega's.

Iedereen een fijne dag. Groetjes Alida

15. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

Assepoester veel succes vandaag echt spannend :D en geniet er heerlijk van jullie kindje :idea:

Chantal87 hoop dat je vanacht lekker geslape hebt :D ben benieuwd hoe het bij de vk was :D

Tigger en hangen de gordijntjes al :(:

tassie1723 hoop dat je ook beter geslapen hebt :D

Jesie sterkte hoop dat je bloedruk zakt :idea:

Alida veel plezier bij de voorlichting in het ziekenhuis :D

Female is leuk he dat je ff kan kijken hoe het in het ziekenhuis er aan toe gaat :D vind het heerlijk om in het ziekenhuis te bevallen bij eva was het echt super geregelt je hoeft maar op de knop te drukken en ze staan naast je :)

biancanr1 lekker dat je nog ff geslapen hebt knap je lekker van op :D

Erica leuk he dat waggeltje ik heb al verschillende bijnamen :oops: maar heb gezegt als ik ben bevallen dat ikze terug pak :)

jingels mooi dat alles goed is:D

MomToBe gelukkig dat alles goed is:idea:

Nemo lekker je hebt verlof:D geniet er lekker van :D

liefzonnetje hoe was de borstvoedingscursus :(:

babymei last van nesteldrang :)

mignon nou ik vind dat niet raar hoor ik zit daar soms ook aan te denken wij hebben een dochtertje van 2j en dan ons 2e kleintje hoe je dat gaat plannen ect :D maar daar groei je vanzef helemaal weer in lijkt mijn :D
    en het voordeel bij ons is me vriend werkt in ploegen us we doen veel samen en kan veel helpen :D

Emmetje75 lekker hoor dat je niet veel kwaaltjes hebt:D

voor iedereen zwaai dikke knuffel :D

zo hier gaat alles goed hoor :p
    we waggelen vrolijk veder :)
    vandaag ben ik al weer 36 weekjes zwanger van onze zoon en broertje :idea: :p :idea: heerlijk zeg :D
    gisteren om 21u naar bed gegaan en vandaag was ik om 7.30 wakker :D
    alleen een paar keer er uit geweest om te plassen 8)
    me vriend heeft morgen een dagje vrij genomen omdat ik het gisteren een beetje gehad had :oops: maar nu voel ik me toppie hoor klinkt zo lekker 36 weekjes zwanger :)
    eva heeft trouwens ook wat leuks ik zeg altijd papa is een lekkerding en nu zegt eva de hele dag papa is lekker :) en als je vraagt wat is de baby zegt ze lief echt zo schattig smelt :p
    ben benieuwd waneer iedereen hiero gaat bevallen en zo :D
    zo ga ff lekker eten en zo :D

groetjes chantal georgie eva baby b :p

16. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Halloooo,

IK voel me mega beroerd. Ik heb de hele nacht harde buiken gehad en gisterenavond ook :( En ik ben zo opgezwollen door dat vocht das ook niet fijn.
    Maar vooral die harde buiken, ik vind dat zo'n rotgevoel..
    Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen he? Want zoveel klachten heb ik de laatste paar weken niet gehad, maar ja het is toch ff wennen.
    Ik ben ZO ongeduldig.. Ik wil mijn meisje zien! :)

Ik zag trouwens die foto van female van de bruiloft (je zag er mega mooi uit trouwens!) waar ze de ring om krijgt. Ik dacht gelijk: dat past nooit :confused: Hihi niet iedereen houdt vocht vast Amilah! :)

17. Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Ik heb iets beter geslapen, maar nog steeds niet goed genoeg.

DIe Assepoester heeft zo haar kleine in de arme. Wil ik ook. Ben er helemaal klaar mee met het zanger zijn, maar ja we moeten nog even.

AMilah vervelend; dat je je niet lekker voelt. DOe rustig aan.

Alida; Goed te horen dat je je iets beter voelt. Veel plezier zo direct.

Mama1986; gefeliciteerd met de 36 weken. Ik nog 1 dagje en dan is het ook zover.

Ga vandaag de kratjes voor het bed halen en maar mijn vluchttas klaar zetten. Verder ga ik ook lekker genieten van het zonnetje.
    liefs Nathasja

18. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Dan stop je toch met zingen ;) :oops:
    sorry hoor.... vond het wel een mooie verschrijving....

Volgens mij heeft echt iedereen het hier wel gehad zo te lezen.... pfff gelukkig... hoef ik me niet schuldig te voelen.....

Assepoester is vast ondertussen mama nu..... WOW :) :) :) :)
    Wel leuk dat ze vanochtend vroeg nog even een berichtje hier had achter gelaten.... en nu maar wachten tot maandag ofzo... :rolleyes: we gaan geduld met z'n allen hebben...

T wordt wel echt super weer he ladies.. speciaal om ons op te beuren... (alhoewel er dan misschien nog meer vocht vast gehouden gaat worden door sommige? maar weet niet of dat ook zo is...)
    Vandaag komt mijn mams gezellig langs.... :) ben benieuwd wat ze live van ons kamertje gaat vinden .......

nou ga zo langzamerhand maar eens ff douchen...

19. Niet meer actief

Liefzonnetje; Ja ben gestopt manlief vond het ook niet echt fijn :)

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Assepoester meid heel veel succes!

Ik heb geen puf om op iedereen te reageren, voel me doodziek. Hele nacht niet kunnen slapen, misselijk overgeven bah!

Had ook ff het idee dat ik vruchtwater verloor (voelde me steeds gewoon leeglopen) maar is urine (heb het opgevangen en was geel en rook naar urine) dus leuk...heb nu maar maandverband in.

Voel me echt zo beroerd ben het zwanger zijn ineens ook helemaal zat. Van mij mag ze volgende week wel komen hoor!

Bah duik me bedje weer in. (en dat met dit prachtige weer :( )

Deel Deze Pagina