Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,
    ik heb geweldig geslapen niet normaal meer ben om 22:15 naar bed gegaan en om 9 uur pas weer wakker.
    is toch niet normaal de ene avond slaap ik niet en de andere heel veel. :) :) :)
    mijn meisje was gisteren gelukkig ook weer wat rustiger.
    vandaag heb ik een verjaardag van zoontje van een vriendin
    hij heet jay en word alweer 1 jaar dat gaat snel.:p :p :p
    en ik heb de 37 weken gehaald joepie gaat toch wel snel. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    vanavond om 20:45 gaan wij pas naar de vk dus daarna schrijf ik
    er wel over.
    een hele fijne dag vandaag allemaal.

2. Female

Female Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd naar Assepoester, wat een vreemd en bijzonder idee zeg..... :D

3. Female

Female Niet meer actief

Ik zag trouwens die foto van female van de bruiloft (je zag er mega mooi uit trouwens!) waar ze de ring om krijgt. Ik dacht gelijk: dat past nooit :confused: Hihi niet iedereen houdt vocht vast Amilah! :)[/quote]

@ Amilah hihi! Nee idd ik hou helemaal geen vocht vast eigenlijk, ring ging dus vlekkeloos... Tuurlijk, lichamelijk wordt het allemaal wat zwaarder en je krijgt wat meer ongemakken, maar verder heb ik echt niet te klagen want alles verloopt perfect de hele zwangerschap... lucky me... besef ik

Voor jullie allemaal nog een x succes met de laatste loodjes!

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik had gisteravond pijn in m,n vinger waar mijn trouwring omzit...heb hem dus afgedaan voor vanacht en krijg hem nu met geen mogelijkheid meer om :cry:

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAA eindelijk verlof.

Ben eerder naar huis gegaan, vingers worden weer steeds dikker en pijnlijker. En collega's vonden het al niet meer normaal dat ik er nog was en toen ze hoorden dat ze mij gisteren eerst wilden opnemen, zeiden ze helemaal dat ik gek was.
    Ben toen maar naar huis gegaan.

Ga nu maar lekker genieten dat ik thuis ben, zolang het nog kan.

Dinsdag weer naar de gyn, kijken wat hij zegt hoop dat ik gewoon weer naar huis mag

Iedereen een fijne dag gewenst

Groetjes

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Alida gefeliciteerd met je verlof. Nu lekker genieten hoor.
    @Chantal fijn dat je goed hebt geslapen :whistle: , maakt je toch een stuk vrolijker he.
    @Amilah komop volhouden meid! Balen dat je zoveel vocht vasthoud. Klagen mag best hoor! Die harde buiken zijn ook een rotgevoel als het er veel zijn.
    @Rachel mischien wel goed dat je hem hebt afgedaan dan, is toch ook niet goed als de ring zo strak om je vinger zou zitten.
    @LZ veel plezier met je mams.
    @Mama1986 leuk dat gepapagaai van je dochterje. Levert vast leuke uitspraken op. Ik vind het toch al zo een leuke leeftijd als ze zo babellen.

Alle andere knuffesl en groetjes

Ben heel benieuwd of Assepoester inmiddels haar dochtertje al vast heeft. Hoe laat was de ks?

Hier alles ok. Voel mij bijna schuldig als ik jullie verhalen allemaal lees. Ik voel mij gewoon lekker, hooguit wat ongeduldig. Het eige wat niet zo goed gaat is lopen. Dan waggelk ik en krijg steeds harde buiken. Fietsen gaat veel beter, kotm volgens de vk doordat ze ingedaald is.'
    Ik ga vandaag even wat kleertjes strijken en bij mijn zus in de tuin zitten.
    Groetjesssss

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Alida gefeliciteerd met je verlof meid geniet ervan!

Mijn oude stage belde net of ik vanmiddag zin heb om langs te komen, komen me dan ophalen en brengen me weer thuis. Voel me nog steeds niet lekker maar misschien wel beter als ik even ga. Wat afleiding kan geen kwaad en ben anders binnen 10 min weer thuis. Is zoiezo de laatste keer dat ik er heen ga zonder kleintje dus heb maar ja gezegt.

Ben het trouwens ook echt zat hoor, kan zo gaan huilen als ik denk dat het nog tot 42 weken zo door kan gaan....nee laat ons meisje eind volgende week maar komen vind ik! ;)

8. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Tjonge, wat zijn we toch erg eigenlijk. Eerst maar wachten op die positieve test, en nu weer zeuren dat zwanger zijn niet leuk meer is. :rolleyes:

Ben net even naar mijn werk geweest voor een bakkie koffie, na een uurtje helemaal munt weer naar huis. :( Heb dan ook weer een hele korte nacht gehad van 3 uurtjes. Zo nog even naar de acupunctuur om te kijken of zij mijn blaas wat sterker kan maken en dan languit op bed pfff kijk er nu al naar uit.
    Weet niet meer wie het zei over dat urineverlies, maar denk dat ik dat ook voel. Dacht ook dat het vruchtwater was, voelde echt vanuit de vagina, maar zie niks op de wc :oops: Of toch wat dun slijm of zo? Lastig hoor, ga je daar nu je aandacht weer op leggen. Zo is er elke keer wel wat waar je onzeker van wordt. :rolleyes:

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Even snel, krijg zo visite...

Assepoester, je hebt misschien nu je meisje al in je armen.. Geniet ervan!

De rest: fijne dag, tis heerlijk weer.
    En nog even volhouden dames...
    Vanavond ga ik er even voor zitten.. ;)

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Zou Assepoester al mama zijn ? Ben zo benieuwd.
    Mocht je dit lezen Assepoester: veel sterkte en geniet van jullie kleine meid !

@Tigger: tot vanavond.
    @Bianca: ik hoop dat je vanacht beter kunt slapen. En dat dunne slijm herken ik hier ook wel.
    @Rachel: veel plezier op je stageplek, en idd 42 weken hoeft van mij ook niet hoor.
    @Erica: heerlijk tuinweer idd, geniet maar even lekker van de zon.
    @Alida: geniet maar lekker van je verlof ! Hopelijk heb je snel minder last van je vingers.
    @Female: mooi dat alles goed gaat.
    @Chantal: jij ook al de "magische grens" van 37 weken, gefeliciteerd !
    @Lz: ga jij maar lekker je kamer showen.
    @Nathasja : ook jij maar lekker genieten van het super mooie weer.
    @Amilah: ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
    @mama1986: ik ben ook benieuwd wie de volgende is.

Nu 2e dag van mijn verlof en heb nog heerlijk niets gedaan :D Zal zo weer even beginnen met schoonmaken. Hoop niet dat de baby tot 42 weken blijft zitten want ga me dan wel vervelen denk ik.
    Verder gaat het hier prima, niet noemenswaardige klachten.
    Ben gewoon zooooo benieuwd wanneer ons kindje komt.

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Choco zou een berichtje plaatsen als er nieuws was van Assepoester dus ben benieuwd....!

@Bianca ik was dat van die urineverlies...voelt vies kan ook slijm zijn maar zie op de wc ook niets. Voel het alleen lopen zeg maar....

@Nemo geniet lekker van je verlof meid!

@Tigger veel plezier met de visite :D

12. Niet meer actief

Chantal; Lekker hoor dat je zo heerlijk hebt geslapen. Mag ook weleens.

Rachel; verevelnd dat je je zo ziek voelt. Als je er zin in hebt moet je lekker naar je oude stageplek gaan en anders een andere keer. Ik kan me voorstellen dat het even afleiding geeft. Veel plezier. Ik heb trouwens mijn trouwring al tijden om mijn ketting zitten.

Alida; gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van !

Erica; Heerlijk toch dat het zo goed gaat en schuldig voelen moet je je helemaal niet. Ik zou zeggen niet meer lopene alleen nog maar fietsen. :D

Bianca; Geniet van het liggen. Ik hoop dat de accupuriste wat voor je kan betekenen.

Tigger; Tot vanavond en geniet van je dag!

Nemo; Veel plezier met poetsen volgens mij glimt jouw huis straks van onder tot boven. :D

Liefs Nathasja

13. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo Meiden,

Daar was ik weer... ik ben vandaag ontslagen uit het zh moet nu iedere 2 weken wel op controle komen....Het was allemaal ff schrikken ik ging gewoon voor de zekerheid langs omdat ik me niet zo lekker voelde en kon dus uiteindelijk gelijk blijven bloeddruk was steeds veel te hoog 160/105(schommelde steeds iets) .Er is een beetje te veel gebeurd en geschreven ik trek het niet om alles terug te lezen moet ook nog veel gaan rusten maar misschien kan iemand me even in het kort vertellen hoe het gaat hier met iedereen :)
    Daar reageer ik dan later op ben heel erg blij om weer thuis te zijn

Doei doei liefs van Jessie

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Fijn dat je weer thuis bent Jesie! En dat jullie kleintje er nog zit :D Rustig aan doen meid!

Simalex is bevallen van een gezonde dochter met 35 weken zwangerschap, ze is nu nog in het ziekenhuis.

Assepoester is als het goed is nu ook bevallen (keizersnee)

Verder zijn er een aantal meiden waar het wat minder goed mee gaat en veel klachten hebben.

Dit was ff een hele snelle update.

15. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    ben heerlijk aan het genieten van mijn 3de officiele verlofdag.
    Dinsdag had ik het best druk, tandarts, koplamp auto laten vervangen (normaal doe ik het zelf maar deze lukte niet), naar de ikea, naar de wibra (maar ze hadden niet de kleur aankleedhoes die ik wilde niet), boodschappen doen en 's middags naar zwangerschapsgym (extra lessen, 2x per week een uur).
    Gisteren de intake van de kraamzorg. Alles is nu duidelijk en alles was in orde. zeiltje inderdaad pas met een paar maanden onder de billen, nu nog niet. Slaapzakje ook pas met 5 maanden gebruiken. Weer wat proefdingetje gekregen (altijd handig). Gisteren lekker gaan zwemmen, was heerlijk, 30 baantje gezwommen. Was daarna wel moe, dus nog even gaan liggen. Want 's avonds was er een informatie-bijeenkomst in het ziekenhuis bij ons in de stad. Ook al wil ik thuisbevallen, toch altijd handig om wat informatie te hebben. En weer wat proefdingetjes gekregen, en in een kraamkamer mogen kijken. Vandaag lekker wat uitgeslapen (dwz tot half 10), maar ik heb niet zo goed geslapen. Ga vanaf morgen weer aan de andere kant van het bed liggen (je moet als je aan het voeteneind staat links liggen). Zo even boodschapjes doen, misschien een zomerbroek kopen ivm de warmte die eraan gaat komen. En dan daarna weer naar zwangerschapsgym. De eerste is al bevallen van mijn groep (was ook uitgerekend in april).

Inderdaad moeten we mei-mamma's blijven, en niet in april gaan bevallen, maar goed wat komt komt. Ik voel mij nog goed en van mij mag het kindje nog wel even blijven zitten. Dames sterkte met de aankomende warmte, zeker de dames die vocht vasthouden, blijven drinken.

Moet mijn vluchttas nog gaan maken. Nemen jullie die mee als jullie ergens heen gaan, bijv. ouders?

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Jesise fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk rust je daar lekker uit. Nou niet teveel moeite doen om alles hier bij t ehouden hoor. Denk lekker aan jezelf en post gezellig mee, succes.
    @Janice fijn dat het met jou ook allemaal goed gaat. Bedoel je het zeiltje voor de baby? Ik heb dat i.d.d. ook niet, wel een molton onderlegger voor de zekerheid.
    Ik neem mijn vluchttas eigenlijk nooit mee. Ben ook niet zo ver weg meer. Ga er eigenlijk vanuit dat ik sowieso altijd tijd zat heb om terug thuis te komen. Ik bedoel vanaf de eerste wee duurt het toch nog wel een paar uurtjes.
    @Nemo ik herken het wel dat ik hoop dat het niet tot week 42 blijft zitten i.v.mn. vervelen. Nu scheelt dat ik een uitslaper ben (tot 11.00 ongeveer). even eten, douchen en aankleden en mijn dag is al half om :oops:
    @Rachel veel plezier, wel lief van je 'stage collega's dat ze zo aan je denken.

Ik heb effe twee uurtjes in de zon gebakken, ben nu gaar :D

17. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Nou nou, ben weer terug van de acupunctuur. Sorry voor wie er wel baat bij heeft, maar ik vind het 10x niks. ](*,)
    Kreeg 3 naaldjes in mijn hoofd en het advies niet met blote voeten in het natte gras te gaan lopen :rolleyes:
    Voor de zoveelste keer gehoord dat ik veeeeeel moet drinken. Mag geen ijsjes :confused: :( meer, want is te koud voor de buik. Ja daaag [-X
    Kostte me nog 65 euro ook, nou was direct de laatste keer.
    Dan nog maar een paar weekjes last van mijn blaas, maar dit vind ik iets te ver van mijn bed allemaal. Na de bevalling maar eens een flinke dosis antibiotica en dan zal het allemaal wel weer over gaan.

18. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Update van Simalex/Simone: Yildou ligt inmiddels in een wiegje op de kinderafdeling. Ze krijgt afgekolfde bv, misschien kunnen ze rond het weekend al naar huis. Ik kreeg gisteravond een sms van haar.

Ik ben zo benieuwd naar Assepoester :D lijkt me heerlijk om eindelijk te zien hoe je kind eruit ziet.
    @janice: zo jij hebt een drukke dag gehad, pff ik kan dat echt niet meer volbrengen dan moet ik echt ff 1uur slapen.
    Ik ga mijn vluchttas pas meenemen als ik echt heel ver rijd want mijn ouders en schoonouders wonen om de hoek dus dat is niet echt nodig. Ik ben wel al begonnen met de spullen apart te zetten alleen moet ik nog een tas/koffer vinden :D maar eigenlijk moet je veel dubbel hebben zoals tandenborstel/tandpasta enz want ik ga het niet pas op het laatste meenemen.
    @jesie: gelukkig dat het wat stabieler is nou weer, wel schrikken zeg. En nu echt gelijk aan alarmbellen trekken wanneer je twijfelt.

Ik ben maar ook begonnen met strijken :( maar ik moet me echt toezetten om het huis schoon te maken hoor. Pff ik haat het ineens :) nou ja gelukkig is het niet vies want we hebben geen huisdieren of veel bezoek (ja dat krijg je als je geen meubels hebt :D ). Maar ik doe maar 1 keer per week stofzuigen en dweilen en dat vind ik al teveel.

19. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Jesie: fijn dat je weer lekker naar huis mocht! Toch veel prettiger om in je eigen omgeving rust te houden dan in een ziekenhuisbed he? Heb je ook medicatie gekregen voor je bloeddruk?
    Maak je geen zorgen om alles terug te lezen, gewoon lekker doen waar je zin in hebt!
    Rachel heeft de meest belangrijke gebeurtenissen al voor je opgeschreven (niet dat de rest niet belangrijk is meiden... maareh ach jullie begrijpen wel wat ik bedoe)

Rachel hoe is het nu met jou? Nog weggeweest vandaag? Hoop dat je snel weer wat beter voelt...

Hier verder alles redelijk oke gezien de omstandigheden.... drinken gaat wonder boven wonder opeens veel beter :) :) :) !
    Mijn moeder vond ons kamertje helemaal super! Ze had natuurlijk al wel ook foto's gezien, maar dat is anders dan in het echies...

erica: heel herkenbaar, lekker laat uit bed komen (ik alleen net wel iets eerder dan jij, meestal tussn 9:30 en 10:30) en vorodat je dan aangekleed bent....oeps dan is er al een halve dag idd voorbij... en dan ga ik rond 1400 ook weer liggen tot 1600 uur... logisch dat ik aan niet zoveel dingen toe kom....maar goed, dat mocht ook niet...

Gisteren BV infoavond gehad... pfff wat een boel info zeg. Komende woensdagavond nog een keertje... en dan ben ik helemaal voorbereid hopenlijk.

Bibiche: 1 keer per week dweilen.... wow dat vind ik veel.... dat gebeurt hier echt niet.... tx voor de update over simone! Wow dat zou lekker snel zijn dat Yildou mee naar huis mag, geweldig voor hun!

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Zo, ik mag even 5 pagina's opdreunen.. :D

*Erica, fijn dat alle oke was bij de vk...

*Jingels, super dat het bijna klaar is, dan is het ook wel erg genieten...
    Hier gaan ze er ook niet van uit dat ze nog draait hoor. Ondanks dat iedereen het om mij heen anders beweert. Moet je nog naar het ZH voor een echo en dergelijke?

*Momtobe, gelukkig dat er niets ernstigs was.. Pfieuw.. Ik denk dat je placenta gewoon een beetje op aan het raken is..

*Nemo, heerlijk meid verlof! Genieten nu!

*Bibiche, super dat alles goed leek. Ik heb momenteel ook niet echt nesteldrang, ben zelfs een beetje lui, hihi.. :oops:

*LZ, dat merk je nu wel inderdaad als je even gaat shoppen. Als ik 's ochtends druk ben geweest is het 's middags klaar nu..

*Ik ben het nog niet echt zat, maar merk wel dat ik verlang naar mijn gewone omvang, hihi. Het is heel dubbel..

*Hier bijna alles adressen klaar. Wij maken ze op sticker, vind ik netter. Maar mis er nog een paar.

*Alida, hoe is het nu met je. Fijn dat je gelijk mocht komen, goed dat je gelijk gebelt hebt hoor.

*Babymei, whaha.. zo wat zul jij moe geweest zijn, na zo'n poetsdag, hihi...

*Mignon, het einde is in zicht, nog even vol houden.. Waarom wordt je ingeleid eigenlijk?

*mama, ja de gordijnen hangen weer.. :D
    Whaha, die Eva.. Nog even en ze zegt dat papa een lekker ding is.. :D

*Amilah, sterkte meis.. Kan me voorstellen dat je er niet echt blij van wordt.. *knuf*

*Tassie, fijn dat je beter geslapen hebt. Goede van je, die kratjes.. Ik zou het zo vergeten.. Zal volgende week even naar de zorg rijden om ze op te halen.

*LZ, ja het weer is echt super! Ik vind dat we dat toch wel ernstig mogenw aarderen, wat een geluk hebben we.
    Hoe was het met je mams? En he vond ze het kamertje?

*Rachel, *dikke knuffel voor jou*

*Jeetje Chantal, wat heerlijk dat je even zo goed hebt geslapen! Je zal je gelijk een stuk beter voelen.. Gefeliciteerd met Jay!

*Alida, geniet van je verlof meid! heerlijk voor je!

*Erica, ik heb ook weinig klachten hoor. Dus voel me ook wel iets bezwaard etgen over de andere meiden. Ik heb hetzelfde als jou, ook het lopen gaat niet zo goed meer, wel last van mijn rug, harde buiken en ik slaap slecht. Maar goed, echt iets om me druk over te maken is het ook weer niet...

*Rachel, was het gezellig? Wel lief dat ze je belde.

*bianca, wel gezellig dat je even geweest bent...

*Haha Nemo, ik heb de 1e week ook eigenlijk geen r**t uitgevoerd, ik dacht steeds, ach kan morgen ook.. Hihi...

****** HEE JESIE, fijn je te zien meid!
    Super dat je weer thuis bent.Kan me voorstellen dat je daar blij om bent. Foei we hebben ons wel zorgen gemaakt. maar gelukkig was de vriendin van je neef(?) daar om ons op de hoogte te brengen.

*janice, jeetje wat ben je druk geweest!
    Nee, ik neem die nergens mee naar toe, zou dat slim zijn?

*Erica is aangebakken lees ik net.. :D

*Whaha Bianca, dat is echt de alternative kant.. Tja ik weet ook nooit zo goed wat ik daar van moet denken. Jammer dat ze dan zweverig doen, want volgens mij kan het heel goed helpen (accupunctuur bedoel ik)

*Bibiche, wat super fijn voor ze en wat leuk dat eveneen berichtje heeft gestuurd!
    Haha, en Bibiche heeft het tegenovergestelde van nesteldrang.. ;)

*LZ, oh lees dat het gezellig was! En wat heerlijk dat het drinken nu zo goed gaat.

Zow.. ben helemaal bij... :D

Hier alles goed, ben een beetje zenuwachtig voor morgen... :oops: Weet niet eens waarom. Krijg wel ons kleintje weer te zien.. :D

Vandaag vriendinentje op visite geweest met haar bijna 4 maanden oude dochtertje, wat een plaatje...
    En zo lief... Ze is veel wakker overdags, maar oergezellig... Ze laht de hele tijd en kan zich ook heerlijk zelf vermaken. Was echt gezellig.
    Had nog een leuk zomers linnenpakje gekocht, maar ze is nog veel kleiner dan ik dacht, dus die past ze van de zomer nog echt niet...
    Stom, kon het echt niet inschatten. :oops:
    Dus ik ga hem ruillen. Maar volgens mij was het de laatste.. Baal ik wel van. Maar ik zoek wel wat anders leuks uit..

Deel Deze Pagina