Ik meld me ook Alles goed hier behalve veel vocht etc en voel me nog steeds niet lekker maar kleine zit er nog hoor Jullie hebben wel veel geschreven ik dacht dat iedereen wel op stap zou zijn Nouja alles oke dus Ben blij dat ik de enige niet ben die zo ongeduldig is hoor Simone knuffel voor je meisje!
Assepoester hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! er zijn nu 3 meiden geboren he ben benieuwed wat de meerderheid zal zijn straks!
Hoera voor de meldplicht! LZ: Ok, ok, eerlijk is eerlijk. Ik sta nog steeds voor...uhm..zullen we met een schone lei beginnen? Of zullen we een turf-lijstje bij gaan houden ? Flauw: Ik kan nu met alle eerlijkheid zeggen dat iedereen (na vandaag) half-gaar is . Sorry, heel flauw, moest er even uit . Nothing personal though... Wat hebben er veel mensen last van vocht zeg, ik heb daar gelukkig (bijna) geen last van, maar het lijkt me toch behoorlijk irri. mvjanelle: Ik ben ook benieuwd. Ik vermoed dat het overgrote deel uit meisjes zal bestaan, maar je weet maar nooit. Hoe is het trouwens met jou en je gezin?
Haha ben je bang dat er binnenkort nog een paar naar jou gaan? wie weet..... half-gaar hihi ja, we liggen, lopen en zitten momenteel allemaal onder zo'n broedlamp.... ONvrijwliig..... lang leve het "broei"-kas effect..... broeden, broeden en nog een broeden..... en in mei leggen alle mei-mama's een..... oke de hitte is naar mijn hoofd gestegen, alhoewel het nu buiten heerlijk is! misschien toch nog een klein ommetje maken.... ondanks alles...
ohja... wie wist nou ook al weer wanneer de prenatal 20% korting zou gaan hebben op het hele assortiment... kan wel alle pagina's gaan afstruinen... maar misschien weet iemand de datum nog uit haar hoofd? (test om te zien wie nog functionerende hersenen heeft )
Hahahahaha . Misschien is dat ommetje niet zo'n goed idee ? *steekt tong uit* . Bang?Bang? Ik sta/zit/hang hier te trillen op mijn benen . Kom maar op! . Functionerende hersenen? Whaha, nou, dan moet je niet bij mij zijn. Het beetje hersenen dat ik had is grotendeels verschoven naar mn buik, en de rest is vandaag in de zon gesmolten . Dus sorry .
@LZ: a.s. donderdag begint 20% korting bij prenatal volgens mij tot zaterdag. He meiden ik heb nog helemaal niks gelezen sinds gisteren maar wat schrijven jullie veel in 2 dagen Gisteren eindelijk meubels binnen, zo ik ben zo blij met ons huis. Het is nu echt een huis en helemaal klaar. Als de baby zou komen dan is het eindelijk woonbaar zeg maar. Ik ben zo happy. Gisteravond voor het eerst echt tv gekeken met mijn vriend want daarvoor was het niet te doen hele avond op stoel zitten. We hebben nu ook een lougegedeelte dus heerlijk liggen en film kijken. Vandaag hele dag op het strand gezeten onder parasol met vriend en familie echt heerlijk. Ik ga nu slapen want ben doodmoe en zal morgen lezen en reageren als het lukt
@Simone: ja volgens mij ben ik echt helemaal klaar. Of heb je nog tips ? En heb je nog wat aan de pufcursus gehad ? @Bibiche: fijn dat de meubels eindelijk binnen zijn ! Enne welterusten. Verder weinig nieuws, behalve dat het warm is Heb dan toch ook maar ons winterdekbed afgedaan
Hm kunnen we afspreken dat we alle details over vreeeeeselijke pijnen, scheuren, hechten, knippen enz. bewaren totdat iedereen bevallen is
@ liefzonnetje; een paar jaar geleden ben ik heel ongelukkig gevallen , ik ben toen een week thuis gebleven en daarna weer aan het werk gegaan. Had ik het maar nooit gedaan! Eigenwijs als ik ben, ben ik ook niet naar een arts geweest. Nouja hierdoor heb ik dus altijd een opgezette rechterenkel. In het begin tapete ik deze goed in, maar eigenlijk hielp dat helemaal niets. Nu ik een paar jaar verder ben, blijf ik er last van houden. Ik heb alktijd zwakke enkels gehad.
M'n man zijn opa is net overleden.... hij is nu naar het ziekenhuis toe, waar de hele familie nu is.... Ik ben toch maar naar huis gegaan.. gebracht eigenlijk... want dit gaat waarschijnlijk wel tot in de vroege uurtjes duren en dat hou ik toch niet vol. Ben benieuwd hoe deze week verder gaat verlopen. Zal wel slopend zijn!
MomToBe gecondoleerd en veel sterkte jingels ik heb ook zwakke enkels maar het gaat geluukig beter dan een paar jaar gelden ging vaak door me enkel ect 8) simalex nou bij eva had ik echt geluk had geen complicaties ect ben benieuwd bij deze bavalling maar ben gelukkig er niet bang voor ben er nou heel nuchter in komt ook door de bevalling van eva Nemo ben je bang voor de bevalling zie je er tegen op : Bibiche leklker joh dat je meubels er zijn lekker alles af en zo heerlijk gevoel he : goddess tear heb echt veel bewondering voor jou zeg en iedereen mag ff klagen he liefzonnetje heb je nog een ommetje gemaakt : heb je niet last van harde buiken als je wat langer loopt : mvjanelle ben ook benieuwd of er nou meer meisjes of jongentjes hiero geboren worden Rachel1984 hoop dat je je beter voelt Erica een ijsje met dit weer is echt heerlijk en inderdaad softijs jammie amilah lekker hoor dat je zo lang hebt geslapen nou hier soms ook als je bij mensen op bezoek gaat ga nu meestal hoog zitten biancanr1 zwemmen is heerlijk ja toen ik zwanger was van eva heb ik veel gezwommen maar nu niet is altijd zo druk hiero in het zwembad 8) Tigger hoop dat je snel een goeie persoon vind voor je paard tassie1723 meestal als je ergens tegen op ziet dan is het 9 van de 10 keer mee Rebtam hoe was het bij de vk : Nathasja hoe was het bij de gyn : Emmetje75 van die afstanden ik ben vanaf week 34 niet meer zo ver van huis gegaan want me schoonouders wonen in westdorpe en sinds eind maart ben ik daar niet meer geweest en nu komen ze lekker naar ons toe me pa woont in rheden en daar ben ik na maart niet meer gewweest en hun komen ook naar ons toe me ma woont gelukkig lekker in tiel en daar zijn wij ook vaak de rest van de familie spreek ik op msn en soms wat afspreken want ze wonen overal 8) Chantal87 mijn vriend is ook zo zenuwachtig als het maar kan voor iedereen zwaai dikke knuffel zwaai zo hier gaat alles wel goed hoor met ons gezinnetje we waggelen gewoon vrolijk veder met dit warme weer met water ijsjes en zo lekker op het balkon zitten beentjes omhoog en eva is dan lekker aan het spelen morgen naar de vk toe ff me olifanten voeten laten zien tjee had dikkke voeten bij eva maar bij deze doet gewoon ect pijn 8) maar nog ff nou geniet van het weer en doe alles lekker op het gemakkie aan groetjes van ons
Momtobe; Gecondoleerd met de opa van je vriend. Veel sterkte! Mama1986; Ik moet om 14:50 in het ziekenhuis zijn. Daarnaheb ik een verjaardag van mijn schoonmama. Dus ik meld mij pas vanavond. Bibiche; Fijn dat de spullen nu eindelijk binnen zijn. Nemo; HEt is ook warm en vandaag weer zo een dag. Laten we er maar lekker van genieten. Straks is het weer over. LIefs Nathasja
Haha, meld plicht.. Vind ik wel een goeie... Amilah, whaha wat een geweldige droom.. Super dat je zo genoten hebt van je goede dag.. Lz, balen dat hetw eer even minder is mt eten en drinken... Verdorie... Simone, jij hebt juist meldplicht! We willen niets missen van Yildou... Hoe kom je aan haar nama trouwens? erg mooi! Oh ik zwijmel helemaal bij je verhalen.. Ik vind het leuk om te lezen! Zo kunnen we alvast wat voor genieten, haha. Super dat bv zo goed gaat en dat ze zelfs al mag doorslapen 's nachts. Ik hou daar wel van, niet teveel miepen, maar gewoon op gevoel.. Natas, wij hebben echt veel dingen hetzelfde, hihi. Grappig is dat... Goddess, vuchtwater was nog voldoende vrijdag op de echo... Dus tja.. Mama, lekker hoor pizzaatje op zijn tijd.. LZ, haha ik erger me juist dood aan gillende kids, whaha... erica, thanks... het zal ook wel oke zijn. Maar ben me ineens zo bewust ervan dat ik op haar hoofdje lig zeg maar.. Haha, Rachel we zitten allemaal in de tuin met een laptoppie op schoot weg te zweten.. haha Bibiche, heerlijk dat je eindelijk je meubels hebt! Zal een verademing zijn! Nu lekker inrichten enzo. dat is zo leuk! Tassie succes vanmiddag! Zo en weer bij. Hier alles zijn gangetje. Had vannacht buikpijn en mijn schaambeen deed erg zeer, beebje is wat stil.. Maar ben druk geweest, dus vandaag verplicht een rust dag.. Hubby is nu boodschappe doen (is maandags altijd vrij) En dan ga ik straks maar in de tuin zittten.. Even niets vandaag...
zat net ff hier bij menu te kijken en dan bij babynamen de naam wat wij voor onze zoon en broertje hebben komt er nog niet in voor
AGENDA April 16e Rebtam - vk - Nathasja - Gyn 17e Amilah - voorlichtingsavond zh - Alida - gyn - mama1986 & Nathasja& Erica-vk - Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding 18e Rachel - vk - Jessie- Gyn 19e Amilah - Gyn - Tiggers mama wordt EVA! 20e Babymei - vk Tigger - Gyn, mogelijkheden bespreken vanwege dwarsligging. 23e Jessie- Gyn - Liefzonnetje - vk - Babymei - intake kraamzorg 24e MomToBe - Jarig!!! Bibiche - VK Mei 1e Jessie- Gyn 2e Rachel - vk 8e Verjaardag Moppies 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+19 (36.4) ~ verlof~ hoofdlig en volledig ingedaald Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+16 (36 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en ingedaalt Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart ~ onvolkomen stuit ~ gevoels datum: 23 april tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+14 (35) ~ verlof: 1 april ~ dwarsligging ~ gevoels datum: 12 mei Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan) Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: 1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: 47 cm ~ gew: 2635 gram 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 2840 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger