Onze naam wel.. Wij hebben ook best een populaire naam.. maar hier hoo ik hem weinig. Volgens mij komt ie meer in het westen voor. Ik zie ook allemaal hippe en aparte namen... Zelfs de twee extra namen van onze meid zijn "ouderwets". Maar dat komt omdat ze vernoemd wordt. Ik begon er over te twijfelen, maar aan de andere kant denk ik.. tegenwoordig allemaal hippe aparte namen, dat die van ons ook weer apart is, omdat je het amper nog hoort, haha. en we vinden de voornaam gewoon echt mooi en is al helemaal ingeburgerd.. Ik zou haar niet eens meer anders kunen noemen denk ik..
Goedemorgen iedereen. Het is weer een tijdje geleden dat ik hier wat heb geschreven. Heb erg veel last van mijn vocht wat ook erg pijnlijk is. Ben ook vreselijk zenuwachtig voor morgen, ben gewoon bang dat ik opgenomen moet worden. We waren gisteren 2 jaar getrouwd en hebben de hele dag visite gehad, ben toen ook weer erg ziek geweest. Ben dan ook erg misselijk en heb dan vreselijke hoofdpijn. Probeer nu even op een paar te reageren, maar er is al zoveel geschreven dat ik niet meer op iedereen kan reageren van de laatste paar dagen. momtobe: Gecondoleerd met dit verlies, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe de komende dagen. De meldplicht kan ik mij op dit moment niet aan houden, voel me soms echt niet goed en om dan wat te schrijven heb ik dan echt geen puf voor. Tassie: veel succes bij het ziekenhuis vanmiddag Bibiche: Mooi dat je meubels eindelijk binnen zijn. Groetjes aan iedereen
@Rebtam succes bij de vk! @Nathasja veel succes bij de gyn! @Bibiche fijn dat alles nu klaar is meid! @Momtobe gecondoleert! Ook voor je man! Onze naam komt wel maar voor maar word anders geschreven, dus eingelijk komt hij toch weer niet voor Hebben jullie ook zo slecht geslapen van de warmte? Pffff heet zeg! Ben nu wel weer blij dat ik niet lig te bevallen haha. Vanaf morgen word het iets koeler gelukkig. Hoop dat jullie allemaal vandaag nog kunnen genieten van het mooie weer.
En de winnaar van de hersenkraker is: Bibiche! Tx voor de datum van de korting! Ik wist dat het binnenkort zou zijn... maar niet meer precies... kan ik mooi dan de laatste spullen inslaan He en wat super fijn dat nu eindelijk al je meubels er zijn! Heerlijk joh! Lekker lui op de bank hangen, filmpjes kijken, relaxen en straks kindje voeden, spelen etc... Nemo: pfff het winterdekbed nog... heb jij het niet (naast deze warmte dan he ) al enorm warm? Wij hebben een waterbed en ik wilde het bed altijd warmer hebben dan mijn lief, maar tegenwoordig staat mijn kantje toch echt kouder.... Jingels: hmm dat is een vervelende kwaal... misschien destijds toch iets gebroken gehad? Lijkt me erg vervelend! Hoop dat het ooit nog over gaat.. mama1986: tuurlijk krijg ik harde buiken van een klein eindje lopen.... heb ik al vanaf week 23 ofzo... in combi met de hoge bloeddruk mag ik dus niet veel doen... maar ff een ommetje buiten is toch wel heerlijk... alhoewel het echt op een slakketempo gaat ach vriendlief past zich goed aan! Vervelend dat jij zulke dikke voeten heb, hoe was het bij de VK? enneh als de naam niet voorkomt in het babynamen menu...w at wordt het dan ? Natasja: succes bij de VK vandaag Tigger: haha dat wordt nog wat straks als de baby er is... niet van gillende kids houden.. onze achtertuin en achterpad grenst aan een creche (waar wij ons hebben ingeschreven lekker makkelijk dichtbij ) is een afgesloten gebied waar alleen bewoners kunnen komen.... tja en met dit weer spelen al die kids op het grote terrein lekker buiten... dus gekakel, van die plastic-wieltjes die over de stenen rijden etc.... en dan een klein eindje verder staat de basisschool... en die kids zijn nu ook buiten.... nog meer gekakel.... en rond 17:00 uur begint het huiluurtje op de creche... dan zijn die kids moe, beu, hongerig of weet ik niet wat... en dan wordt de rest van de buurt ook aangestoken hoezo rustig wonen In het begin vond ik het wel eens irri... maar ik moet bekennen dat ik het steeds leuker ga vinden... (gelukkig maar) ze hebben soms gewoon zulke geweldige uitspraken... en dat kleine grut... zwijmel.... sta soms gewoon lekker uit het raam te kijken en te dromen.... net als vriendlief....
Alida: die meldplicht is met een vette knipoog he! dus maak je geen zorgen! Vervelend dat het niet goed gaat.... houd je lekker rustig vandaag, beetje op de bank hangen enzo en niet in het zonnetje... Rachel: ja hier nog een die slecht geslapen heeft... het suffe is dat ik overdag zo ongeveer niet kan plassen en tja dan moet ik er s nachts om het uur uit... hebben jullie dat ook?
Ja bekend liefzonnetje! Overdag gaat het redelijk met plassen, moet wel vaak maar niet supervaak. En s'nachts inderdaad ieder uur
@momtobe: gecondoleerd en veel sterkte deze tijd. @LZ: ik weet het van prenatal omdat een vriendin van mij daar heeft gewerkt en zij wordt nu nog op de hoogte gehouden van zulke acties. @Simone: wat een popje zeg Voor de rest heb ik alles wel gelezen maar het was zoveel dat ik het niet meer weet Ik plas overdag juist heel veel en de laatste week maar 1 of 2 keer uit bed geweest om te plassen, heerlijk. Ik slaap ook deze week veel dieper en beter gelukkig maar. Ik hou ook nou vocht vast in mijn vingers en enkels maar niet heel erg veel. Vanavond partnerles bij zwangerschapsgym zo grappig hihi ben echt benieuwd. Ik heb nou wel steeds vaker als ik loop steken onderin dan moet ik ook echt ff stoppen want het zijn gemene steken. Meiden ik kan niet geloven dat het al weer bijna zover is ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat we echt gaan bevallen Brrrr soms krijg ik er rillingen van aah. Fijne dag meiden ik ga nu weer de hort op naar Ikea ff ons huis inrichten.
momtobe gecondoleerd. Ben gisteren heerlijk bezig geweest met van alles en nog wat maar niet veel buiten geweest. Ging om 4 uur even een kaart posten, had snel last van harde buiken. Dus maar even op de bank gaan liggen. Voor de dames die vocht vasthouden, blijven drinken, dan kan het vocht weg. Praktische vragen die ik vanmorgen bedacht: - voor diegenen die het geslacht nog niet weten, hebben jullie al versiering gekocht of doen jullie dat na de bevalling? - voor diegenen die borstvoeding gaan geven, hebben jullie iets in huis gehaald voor het geval het niet lukt of wat? (ga vanavond naar een informatiebijeenkomst dus daar zal ik vast het antwoord wel krijgen, maar was benieuwd). Zo probeer vanmiddag nog even online te zijn, maar ga straks weer zwemmen, boodschapjes doen, boek uitlezen, naar de bieb en uitrusten. Mijn schoonpa komt aan het eind van de middag, dus weer een drukke dag.
Bibiche: Hoera! Fijn dat je meubels binnen zijn! Ik kan me helemaal voorstellen dat er dan een hele grote last van je afvalt. Ik heb dat ook, alleen dan met een commode, die krijg ik trouwens donderdag (JEEEJ! ). Het is een tweedehandsje, hij stond er voor 100 euro, raad eens wat ik ervoor betaald heb? Nee, fout : 5 euro! Now that's business ! Wat heerlijk dat je je daar nu niet druk om hoeft te maken! Nemo: Hihihi. Ach kom op, we zijn sterke vrouwen! Bloederige verhalen over uitgescheurd zijn tot onze oksels, zoveel hechtingen dat we een metaaldetector niet meer doorkomen, en zover ingeknipt zijn dat we van onderen onze stembanden kunnen zien werken kunnen we wel aan . . Mom2be: Wat verschikkelijk meis. Probeer rustig aan te doen, want enige stress slaat ook over op je beeb. Heel veel sterkte gewenst en gecondoleerd. mama1986: Dankjewel . Geniet jij ook maar lekker van het weer, olifantenvoeten goed omhoog houden , en alvast veel suc bij de vk morgen (ik moet morgen ook). tassie: Veel sterkte bij het ZH en gefeliciteerd met je schoonmama! tigger: Dan zal het waarschijnlijk nu ook nog voldoende zijn, maar bij twijfel kun je natuurlijk altijd even vragen, toch? Veel plezier met niets-en vandaag . Alida: We snappen het wel hoor. Schrijf maar gewoon wanneer je je daar goed genoeg voor voelt. janice: bij een van die zwangerschapsdozen zat wat flesvoeding, verder heb ik niet iets in huis gehaald. Bah bah bah! Heb ik vanaf 01.45 weeen gehad (inclusief trillende benen, hoogst irritant), en vanaf 10.45 s'ochtends helemaal niks meer. Ik hoopte zo dat het door zou zetten en dat ik toch op 16 april mn kindje zou hebben. . Ik weet dat de dag nog lang is, maar ik ben toch bang dat 16 april als een gewone dag voorbij gaat... Verdorie! Ik zat net te denken: Het zet doorr, ze worden heviger en sneller, maar nee hoor. Ik ben dus steeds voor niks wakker geworden en mijn benen en liezen dus dus helemaal voor niks verkrampt door het trillen. .
@Goddess whoeiii hoe heb je dat gedaan....een commode die 100 kost overgenomen voor 5...super joh! Vervelend hoor die weeen! Maar goed laat je kleintje nog maar een paar dagen zitten dan mag je gewoon lekker thuis bevallen Of wil je juist in het ziekenhuis? In ieder geval sterkte ermee, heb zo nu en dan wel wat gerommel maar geen weeen gehad. Lijkt me niet fijn met die warmte. Nou zit al uur achter de pc beetje niets te doen hihi...buiten is het veeeeeeels te warm. Voor mij was trouwens maanden geleden gependelt dat ik op 7 mei zou bevallen van een meid....meid klopt 7 mei mag van mij ook eerder
hallo allemaal, ik ben ook een mei mama, ik ben al een hele tijd niet meer op de site geweest, vanwege van alles en nog wat haha, trouwen, huis gekocht die volledig opgeknapt moest worden (dus geen internet )en natuurlijk de zwangerschap. zelf ben ik 20 mei uitgerekend, ik ben al ruim 9 weken thuis, ik ben met 26 weken opgenomen geweest met veel te hoge bloeddruk en zwangerschapsvergisftiging, gelukkig mocht ik na een week weer naar huis met volledige rust en medicatie. ik ga elke dinsdag op controle in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. 2 weken geleden werd ik weer bijna opgenomen...ging weer de verkeerde kant op, nu heeft de gyn mijn medicatie verhoogd en moest me wel weer strict aan de regels houden.....soms erg moeilijk.....je voelt je niet ziek maar je moet wel de hele dag plat het liefst! ik dacht ik zal eens een berichtje sturen...vind wel leuk, nu ik toch zeeeen van tijd heb, en weer internet heb om lekker te babbelen en lekker te lezen wat jullie allemaal meemaken! ik moet nog heel wat lezen, want jullie schrijven echt ongelofelijk veel! nou ik ga er maar eens mee beginnen met het leeswerk! groetjes dees
@MomToBe: gecondoleerd voor jou en je man. Veel sterkte. @mama1986: ik zie niet op tegen de bevalling hoor. Weet wel dat het zeker weten pijn gaat doen. Stond ook een achter mijn berichtje. @Alida: ik hoop dat je je toch wat beter mag gaan voelen, en dat je zeker niet opgenomen hoeft te worden. Je laat het wel even weten morgen toch ? Als dat lukt tenminste ? @Rebtam: hoe was het bij de vk ? @Nathasja: hoe was het bij de gyn ? @Rachel: zul je niet zien liggen we met 30 graden te bevallen met zijn allen @Lz: in onze slaapkamer blijft het altijd superkoel. Maar was idd de laatste tijd wel een beetje te heet. Dit slaapt toch echt beter. En lekker makkelijk zeg zo'n chreche zo super dichtbij. Gelukkig hier 's nachts niet plassen. @Bibiche: veel plezier vanavond op de partnerles. En die steken "onderin" herken ik wel ja. Wat dat nu weer is Zou de baby liggen wroeten met zijn/haar hoofdje ? @Janice: antwoorden op je practische vraagjes. Ik ben er zo heilig van overtuigd dat we een meisje krijgen dat ik alleen een slinger: hoera een meisje heb Wel ballonnen in 2 kleuren. En anders heeft mijn moeder nog wel een slinger: hoera een jongen. We zullen het wel zien. Wij hebben 2 pakjes kant en klare melk (nr 1) in huis liggen voor het geval dat de bv niet wil. Dit wilde mijn vriend perse, stelde hem erg gerust. Kant en klare pakjes kosten 1 euro ofzo. Als je n.m. zo'n pot met poeder koopt en die 1x gebruiken moet is dat zonde. Zo'n pot poeder is n.m. maar heel beperkt houdbaar als die open is. Dus vandaar. @Goddes: jee wat een gedoe zeg met die weeen steeds. Het kan nog steeds 16 april..... we zullen zien. Enne besef je wel dat in die zwangerschapsdozen wel melk zit maar dit nr 2 is ? Dus voor later dan een half jaar ? Hier gaat nog steeds alles goed (wordt bijna saai) heb verder dan ook niets te melden.
Janice: Ik weet niet wat het wordt en ik heb gewoon voor beide versieringen opgehaald. En ik wil ook graag borstvoeding geven en ik ook niets in huis als het niet lukt. Mijn schoonzus is kraamverzorgster geweest en zij zei dat ik dat altijd nog kon doen, er is altijd wel iemand die even flesvoeding voor je kan halen met een fles. Groetjes Alida
@Desi23: welkom hier. Veel leesplezier Enne als je wilt kun je jezelf wel even op onze agenda zetten.
Ja nemo, Als ik in het ziekenhuis moet blijven zal ik mijn man vragen of hij jou even een berichtje wil sturen zodat jij het hier even heen kunt zetten. Assepoester is ook mijn sms buddy maar die laat ik nog even lekker genieten van de kleine. Groetjes
@Nemo begin het ook saai te vinden hoor haha...heb ook niet veel te melden. Zitten allemaal beetje te wachten nu lijkt het wel
Helleu! Hebben jullie de weersvoorspellingen al gezien? Volgende week gaat het vriezen! Val je nu om van de hitte, moeten de handschoenen weer uit de kast, echt belachelijk. Komen onze kleintjes toch nog in een sneeuwstorm ipv een hittegolf hihi. Welkom Desi, klets gezellig mee hoor! Helemaal nu het weer zo koud wordt dat we toch allemaal bij de kachel kruipen. Ga zo snel nog ff ijsjes halen, kan nu nog haha. Moet je je inbeelden dat ik vroeger geen ijs lustte. Ben gaan werken bij Talamini-ijssalon (via via van gehoord, kende het zelf niet aangezien ik geen ijs at). Getrouwd met het zoontje van.... en nu zwanger van een kleine ijsboer. Zorgt er dus voor dat ik helemaal verslingerd ben aan ijs op het moment!
Loopt bij jullie trouwens die banner wel goed? Die van mij blijft steeds stil staan. Erg frustrerend, want elke dag is er weer één! Moet hem steeds aanpassen bij mijn profiel grrr
@MomToBe gecondoleerd, sterkte deze week. @Desi welkom en inderdaad veel lees plezier. Wow trouwen, een huis en een kindje jij hebt je jaar ook wel he . Hoop dat je er met volle teugen allemaal van geniet. @Tigger wat leuk dat je vriendin ook zwanger is, dan schelen de kids straks ook niet zoveel als jullie samen dingen gaan doen. Onze voornaam is redelijk populair (niet in top 20 maar je hoort het zeker vaker). Persoonlijk maakt dat mij ook niet zo uit, we vonden het gewoon leuk. Ik wil ook borstvoeding geven en heb ook niets in huis voor als het niet lukt. De vk zei dat het niet hoeft. Je kan altijd nog wat halen. In ons dorp zijn d ewinkels ok nog eens elke zondag open dus het komt wel goed. Ik ga er vanuit dat het wel lukt, lukt maar bij een klein percentage niet. Ga er overigens niet vanuit dat het een makkelijke start is, veel aanleggen etc.