nemo: hoe zet ik mezelf dan op de agenda? bianca: gaat het echt vriezen?nee toch? jeetje dat meen je niet.....mag wel iets koeler van mij maar vriezen! erica: ja het is me het jaartje wel!haha, het stond al tijdje vast dat we gingen trouwen, en in de maand dat we gingen trouwen, kochten we ons huisje...erg veel stress hahah want voordat we op huwelijksreis gingen moest de flat leeg! toen we terug kwamen van huwelijkreis kwamen we er achter dat ik zwanger was....erg veel in korte tijd maar we zijn dolgelukkig!
Zow hallo, wat veel gekletst ineens! Desi,w at leuk dat je er weer bent. Balen dat je zo snel plat moest.. Maar gelukkig heb je je kindje nog in je.. Dat is goed! Nog even volhouden!
Alida, iderdaad meld plicht is met een vette knipoog.. Lekker rustig aan doen! Koppie op voor morgen! Je mag vast naar huis.. *knuf*
hey tigger wij hebben volgens mij ook nog vaak zitten te kletsen toen we nog zwanger moesten raken!klopt dat?bij de NOD's?
Ben ik dan de enige die het helemaal niet erg vind als het gaat vriezen Zo erg vind ik het namelijk niet....*weg vocht....lekker onder dekbed slapen...mmmmm* hehe! Belde net iemand die de ruit vanmiddag wilde komen vervangen (gebarsten) of ik thuis was...heb nee gezegt Geen zin in nu heb nergens zin in. Nu komen ze morgenochtend, is het tenminste weer koeler
@Alida: ik hoop dus dat ik geen sms van je krijg, want dat betekend: goed nieuws. En idd laat Assepoester nog maar even genieten. Als alles meezat mocht ze vandaag naar huis toch ? @Rachel1984: moeten we ons topic maar voltypen @Bianca: serieus dat vriezen ? Ik heb er trouwens geen last van dat mijn banner blijft staan. @Eric: ik denk er hetzelfde over als jij. Zal wel niet gemakkelijk zijn in het begin. Maar waar een wil is is een weg. @Desi: je zoekt de agenda even op. Staat wrs een paar pagina's terug, en dan druk je op Quote (rechts boven) dan kun je jou gegevens toevoegen. @Tigger: het is hier idd ineens gezellig druk. Hebben jullie ook dat iedereen zo met je begaan is ? Soms leuk en soms minder leuk. Liep ik gister in een museum en daar hadden ze ook een bedstee. Roept een man: Mevrouw ga maar even in de bedstee liggen kunt u even bijkomen. Bleek hij het dus tegen mij te hebben :x Even later riep hij: we krijgen straks een live bevalling in een bedstee Ik heb maar net gedaan of hoorde ik het niet. Maar slaat toch echt nergens op ? En vriendinnen die je bellen en die 3x binnen een gesprek van 5 minuten vragen of je het nog vol houdt, of het niet te heet is, of je geen last van weet ik veel wat hebt.
Ja soms is die intresse heel leuk soms minder....word nu al iedere dag paar keer gebeld met de vraag of er al een baby is...en als wij even iemand bellen word er meteen opgenomen met komt ze al? Eh is wel leuk hoor maar kan nog zolang duren....dat die vragen me dan echt wel m,n neus uitkomen denk ik! Iedereen wil ook dat ik ga bellen als ik weeen heb...ja daaaag dan weet ik al precies hoe het gaat en heb ik om de 2 min iemand aan de telefoon.... Nee ik hou het gewoon lekker stil....behalve dan voor jullie
Rachel: Ook op 7 mei? We zullen het zien, van mij mag het ook eerder (veeeeeeel eerder). Welkom desi! Nemo: Volgens mij heb ik ook een pak (met drie zakjes erin) gekregen die je gelijk vanaf het begin kunt gebruiken, maar ik zal voor de zekerheid nog wel even kijken. Bianca: He bah, vriezen? Het mag van mij wel iets koeler, maardat gaat nou weer net iets te ver. Rachel: Hahaha, tja bij mij is het nu ook van :wel laten weten he? Ja...uh...ik zie wel. Jullie krijgen het idd wel te horen.
Van mij mag het ook wel wat kouder worden maar meteen vriezen is wel weer het andere uiterste. Ik zelf neem die adviezen maar voor lief ze bedoelen het vast goed. Alleen dat grapje bij Nemo zou ik ook niet zo leuk vinden wat een lolbroek. Als het bij ons begint bel ik ook niemand behalve de vk dan. Ze horen wel als mijn meisje er is.
word sinds vandaag veel gebeld van hoe gaat het nog niet ect nou nee nog niks nee anders hadden we het wel ff laten weten iedereen denkt dat het eerder komt omdat onze dochter met 37w en 4d zwangerschap geboren is nou ik heb er een zwaar hoofd in hoor denk steeds meer aan dat ik overtijd ga lopen 8)
Vriezen, nee bah. Maar goed bij de meerdaagse verwachtingen staat toch echt dat het lenteweer blijft. Wel wat koeler. Nemo zulke grapjes zijn gewoon net niet leuk. Mijn omgeving is tot nu toe wel geduldig, vragen wel hoe het gaat als ze me zien maar ze hangen nog niet steeds aan de telefoon. Denk trouwens zelf ook dat ik de 41 weken in ieder geval dik ga halen. Schijnt toch ook aannemelijker te zijn voor een eerste kindje. Verveel mij eigenlijk een beetje. Alles wat ik nog zou kunnen doen zijn nou net de dingen waar ik geen zin in heb. Moet me er denk ik zo maar even overheen zetten.
Vervelen doe ik mij niet heb gewoon nergens zin in. Moet eigelijk stozuigen maar heb besloten dat het daar echt te warm voor is. Ik ben ook bang dat mijn meisje later komt mischien is dat omdat ik zelf liever heb dat ze vandaag nog komt .
Van mij mag hij vandaag ook wel komen hoor . Maar hij zit nu weer vrolijk rond te klooien, en hij wastijdens de ween toch wel redelijk rustig, dus ik denk niet dat het nog gaat komen. Het leek trouwens wel alsof hij op een gegevn moment meewerkte met de ween, als of hij zich afzette tegen mij om eruit te kunnen . Kom op kleintje, breek even snel de vliezen, zet de weeen aan en kom te voorschijn! blerh, Ik heb ook niet de puf om ook maar mn pink op te tillen vandaag. Dat warme weer is echt vermoeiend...
hoi Goddess, Als de pendel klopt duurt het bij jou ook nog even . Wel een mooie datum 7 mei mag bij mij ook wel.
Pfff, nou sta toch maar eens op van die bank en ga de boodschapjes halen. Ga maar ff snel op en neer met de auto Vanavond koude rijst-schotel mmmmm. Heb er nu al zin in. Voor de liefhebber; -rijst -knakworstjes -tomaat -appel -komkommer -meloen -olijfjes -kaas Zo meteen even mijn eigen geheugen getraind
Hebben jullie de tekst onder de banner van Goddes al gelezen ? Is er al iemand aan het sexen ? Bitter lemon aan het drinken ? Ananassen aan het verslinden ? Enne 7 mei wil ik ook wel. Wordt wel druk dan.