Nou ja zeg nemo, wat een mafkees... Dom volk.. Rach, haha goed geregeld toch dat ze morgenochtend komen...
Hahaha, iedereen gelijk helemaal gefixieerd op mijn banner. Ik zal m even citeren, zodat we later als we deze topic terug gaan lezen nog weten wat er stond: "We all know that mommy is trying to think of ways to get me out... She might even try S-E-X! " Nee, ik heb wel trappen gelopen (je moet wel, als je boven wilt komen) en cola gedronken. Ik heb wel ween gehad, misschien hielp het ? Hihi, ach ja al die baker praatjes. De enige waarvan het bewezen is dat het helpt is (onveilige)sex hebben. In sperma zit een stof die de baarmoeder kan prikkelen ofzo. Maargoed, het werkt alleen als je lichaam er helemaal klaar voor is. Dus sex kan alleen het laatse duwtje geven die de bevalling op gang brengt. Natuurlijk is het wel een leuke manier om de bevalling op gang te brengen . 7 mei duurt mij te lang hoor, plus dat mn broertje dan al jarig is.
Ja zag het ook staan in de banner.. Moest er wel om lachen. Ik zit niet et wachten op een spontane bevalling, nu gezien ze dwars ligt... Dus hier nog even alles stil houden tot vrijdag iig.. Tjone wat een warmte.. Iets koeler mag van mij ook wel hoor, maar vriezen vind ik niet nodig, Gaat alles weer stuk..
Inderdaad maar volgens mij zit ze er nog prima en als ze op haar moeder lijkt blijft ze ook nog wel even zitten. maar je weet het nooit.
zat net ff in je fotoalbum te kijken onze dochter heeft precies de zelfde kamer alleen dat babybedje dan niet want ze slaapt in een peuter bed en de kleine heeft beuken met grijs lijkt net ijzer
Is het niet zo dat chocola ook weeen opwekt, heeft iemand dat ooit ergens gelezen, nergens? ook niet op een buitenlandse site? iemand, niemand? Klinkt het zelfs niet een beetje logisch? Niet.....o... dan moet ik dus echt een andere rechtvaardige smoes verzinnen als ik mij vandaag toch besluit over te gaan geven aan de chocmonsters Ik heb weer een nieuw klusje bedacht. De afzuigkap grrrrr. De roosters uit de kap staan nu in de week. Laten we zeggen het was geen overbodig klusje
Gisteravond sex gehad voor het eerst sinds 7,5 weken Waren steeds beetje bang dat ze te vroeg zou komen en nu hadden we zoiets van....HET MAG JEEJ
Erica, in Italie eten ze ALLEMAAL (?) chocola voor de bevalling Schijnt alleen pas aan te slaan bij meer dan 1 reep per dag Het beste schijnen de mars-ijsjes te werken heb ik mijn mannetje verteld.
Hallo Allemaal, Ik was er weer, zag dat er inmiddels twee meiden zijn bevallen van een mooie jonge dame en natuurlijk kleine Benthe en dat alles gelukkig oke is. Het zijn inmiddels te veel pagina's om terug te lezen maar hoop dat het met alle andere ook nog goed gaat. Sorry daarvoor maar zal proberen weer wat vaker mee te kunnen kletsen. Ben vanmorgen weer bij de vk geweest en nu na twee weken aanmodderen lijkt het er op dat het wat rustiger word daar binnen. Is ook niet verwonderlijk na zulke hectische dagen. Moet nog wel heel erg kalm aan doen en zo veel mogelijk rust nemen want er is niet veel meer voor nodig om de bevalling te laten beginnen maar het is beter als de kleine nog even twee weekjes blijft zitten. We weten niet of de ontsluiting inmiddels verder is omdat de vk het niet verstandig vond om extra te gaan kijken met het risico dat het weer begint. Het laatste wat we weten is bijna 3 cm ontsluiting. Wat betreft het gewicht van de kleine die word nu geschat tussen de 5 en 6 pond, wat ik best veel vind gezien dat mijn twee andere meiden kleiner waren bij de geboorte en ik nu nog +- 4,5 weekje moet doorlopen en hun op tijd geboren zijn. Kleine is inmiddels al wel helemaal ingedaald. Voor de agenda: ik moet woensdag de 18e weer terug komen bij de gyn en heb voor 3 mei nog afspraak staan bij de vk maar de kans is groot dat die niet meer nodig is. Ga klein stukje terug lezen dus tot later
haha Bianca, das een goeie... enneh jouw mannetje gelooft dat natuurlijk Chocolade... vind ik ondertussen echt helemaal niet lekker meer... at ik ook eigenlijk nooit voordat ik zwanger werd en juist in het begin moest ik echt elke dag een boterham met hagelslag.... maar nu.... de hagelslag gaat over datum denk ik... enneh gelukkig eet vriendlief paaseitjes Dus Erica, als je nog wat choco nodig hebt... gratis af te halen hier Wat ik nu wel lekker vind met het warme weer, zijn de perenijsjes.. die waterijsjes met puur peer.. schepijs enzo moet ik weer niet aan denken... wel grappig dat iedereen zulke andere "behoeftes" heeft... maar goed, nu eerst ff mijn fruithapje.... ben net wel ff gaan liggen, maar tis te warm om te liggen boven..
vriezen ging het toch niet doen? Heb gehoord dat het vanaf woensdag frisser ging worden 18 graden, dus dat is al wat aangenamer iedereen welkom die terug is Vraag me af hoe het met assepoester gaat. ik word gewoon gek van de warmte, weet gewoon niet waar kruipen haha van mij mag onze knul nog wel even blijven zitten hoor. dat hij er maar uit komt dat het wat frisser is. Nu zal het kwa warmte ook niet te doen zijn in de ziekenhuizen. begin last te krijgen van lekkende borsten, wat een onderwerp, ik sta elke morgen op met 2 natte plekken op mijn t-shirt, echt lastig. Maar dat hoort er ook weer bij zeker. oow ja, als chocolade, sexen, cola drinken en trappen lopen echt de bevalling moest opwekken, dan ben ik al heel goed bezig zeg ik zelf, ik doe ze allemaal op 1 dag Maar ik denk dat inderdaad je lichaam er klaar voor moet zijn, vooraleer er iets gebeurt. Voor de rest heb ik niet veel te melden.
Erica en bianca: Hihihi. Stout hoor! Rachel: GOOO RACHEL! LZ: PERENIJSJES! *kwijl*. My personal favourite !
Ik heb nog niet veel mensen die bellen, maar heb al wel iemand gehad die denkt dat het niet tot 40 weken blijft zitten. Maar daar ga ik niet vanuit anders duurd wachten echt heel lang. Dat het wat koeler wordt ben ik ook wel blij om, maar vriezen hoeft van mij ook weer niet. Wij zijn nog niet echt bezig met de bakkerspraatjes, het is toch alleen maar een teleurstelling als het niet werkt. En de kleine moet eigenlijk nog zowiezo 3 weekjes blijven zitten. Voor de rest weet ik het niet meer, je kunt wel zien dat bijna iedereen nu verlof heeft want er wordt weer steeds meer geschreven. Groetjes
Zow ik heb heerlijk een uurtje geslapen! Voor het eerst! Pff, ik moet echt een half uur daarna ontdooien, maar nu gaat het wel. erica, whahaha, ik moet erg lachen om je chocola... Zou hij erin trappen? En dat heb ik nou ook, dat ik allemaal van dat soort klusjes ga doen... Die je anders nooit doet.. Is ook wel weer lekker, vind ik. LZ, ik heb helemaal geen rare eetgewoontes. In het begin moest ik melk hebben, nu eet ik gewoon alles enniets smaakt beter of minder eigenlijk.. Wij hebben de vriezer ook weer gevuld met waterijs, mjummie! N23, haha, nou dan moet het toch wel gaan beginnen, haha. Of eh: overdaad schaadt en hebeurd er juist niets.. 18 graden lijkt me heerlijk! Rebtam, he meid! Goed je weer even te horen! Goed dat alles verder oke lijkt!
Bedankt allemaal voor het medeleven. Ben net bij de aula geweest, nu ff naar huis gegaan.. Mijn man en de hele familie zijn allemaal bij het huis van oma.... drukte daar... Maar ik kan niet de hele tijd staan/lopen/zitten op klapstoeltjes.. moet echt ff liggen nu met de voeten omhoog.. ivm olifanten poten... Vrijdag is de begravenis pas.. dus het wordt een lange slopende week denk ik.... maar goed als ik af en toe naar huis ga om te rusten hoop ik 't wel vol te houden.... Sorry dat ik even niet op andere mensen reageer... heb wel alles gelezen... Normaal zou ik ook zeggen dat de beeb mag komen.. maar nu mag ze nog wel 2 weekjes blijven zitten.. 1 mei ofzo vind ik wel een mooie datum! Groetjes Mom2be