Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    @ MomToBe... heel veel sterkte!
    @ Assepoester... van harte gefeliciteerd!
    @ Iedereen... Sorry dat ik niet meer reageer, maar... pfffffffffffffffff, deze 'tientonner' kan ff niet meer. Niets verontrustends aan de hand hoor... de zeer bekende laatste loodzware loodjes :( Ik behoor ook tot de olifantenpoten-club. Als ik achter de pc zit, kruipt er steeds een kont (of voetjes?) tussen m'n ribben en dat is ook... pffffffff...

Ik zal even stoppen met zeuren, lekker dat het weer iets minder warm wordt, alhoewel het van mij nou ook weer niet hoeft te gaan vriezen... :(
    Het lijkt mij perfect om op een heerlijke, aangename lentedag te bevallen (ook voor de herinneringen later) :)

2. Female

Female Niet meer actief

Hebben we inmiddels al iets van Assepoester vernomen? (of ben ik zo kippig dat ik erover heen lees...) Nou ja ze zal het ook wel druk hebben natuurlijk! :D Ben wel erg nieuwschrierig inmiddels!

3. Momtobe: Heel veel sterkte gewenst.
    Moppies: Schrijf het hier maar van je af hoor.
    Female: Ja ik ben ook benieuwd naar Assepoester...

:confused: Yes, ik had net weer een wee, ow, en nu de tweede :confused: .
    [-o< Please laat het doorzetten! [-o< .
    Kom op, het is nog 16 april, ik weet dat ik dat niet ga redden, maar ik vind 17 april dan ook wel goed, kom op!

[-o< Please, please, pretty please?

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Moppies: leuk dat je even weer wat van je laat horen.
    @Female: nee niets gehoord van Assepoester. Heb net hun site even bekeken en ook daar geen nieuws. Anders kunnen we choco wel even een pb sturen hoe het nu met Assepoester is.
    @Goddes: veel succes met je weeen. Volgens mij ben jij de enigste met zoveel weeen. Dus wie weet ben jij nu aan de beurt !

5. Nemo: Dankjewel!
    Ik hoop het ik hoop het ik hoop het.

Ik ga nu even rustig zitten/liggen/hangen. Mocht het allemaal doorzetten dan laat ik het Tigger weten, maar verwacht er maar niet te veel van.

Alvast een hele fijne nachtrust iedereen!

6. Niet meer actief

Goedenavond dames,

Wat is er een boel gekletst vandaag zeg! :D

Ik heb even geen puf om op iedereen te reageren.
    Ik heb vandaag gesproken met de gyn heb meteen gezegd dat ik geen stuitbevalling wilde. Ik heb nog wat vragen gesteld over het draaien. Ze heeft mij toch wel gerust gesteld en heb morgenochtend dan ook een afspraak om een draaipoging te doen.
    We hebben wel af gesproken dat ik op ieder moment kan zeggen dat ik wil stoppen. Dus ik ga het toch proberen. Vind het wel eng, maar heb er ook wel weer vertrouwen in.

Veel liefs Nathasja

7. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Natasja heel veel succes morgen! Ben benieuwd hoe je het gegaan is en of je kleintje ook echt gedraaid is... ik hoop het voor je meid!

Verder net terug van laatste pufclubles..... en nu een hyperbaby in mijn buik die ook nog de hik heeft... en mijn lief die gaat stappen met een vriend, terwijl ik zo graag lekker tegen hem was gaan kroelen.... :( dus voel mezelf ff zielig... sorry ladies...

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @goddess: weeen :confused: oh jee het zal toch niet al begonnen zijn :D

Vanavond partnerles gehad en wat hebben we gelachen zeg maar het was ook zeer leerzaam voor mijn man want die weet nu dat ik 5 keer puffen fijn vind :)

Ik heb nu zoveel moeite met uit de auto stappen niet normaal meer zeg. En die steken onderin worden steeds gemener en ook weleens pijn in mijn buik als ik te snel opsta of zo.

Ik vind het echt niet erg dat het morgen 10 graden kouder word want dan kan ik tenminste gaan stofzuigen en dweilen :D

9. mignon

mignon Lid

13 mrt 2007
    49
    0
    0
    almelo
    Hallo dames,

al een tijdje niet meer gereageerd was me iets te warm hoor, sorry daarvoor.

goh goddes wie weet zet het wel door en heb je dadelijk een kleintje.

Mijn buik is ook erg aan het rommelen hoor de hele dag al. harde buiken eerst om de 10 minuten, toen 5 minuten ,toen 2 minuten maar ze werden niet pijnlijker als normaal.
    Nu heb ik regelmatige steken en krampen boven in mijn buik zo,n steken die je kan hebben wanneer je te hard en lang gerend hebt.

Gek eigelijk zit hier maar af te vragen of het misschien begonnen is terwijl ik toch al twee keer eerder bevallen ben. dan zou je toch verwachten dat ik meteen zou weten wanneer het begonnen is.
    Maar nee hoor vraag het me echt af misschien is het ook wel helemaal niks. ga toch zo boven mijn koffer maar eens inpakken want die kan ik maar beter klaar hebben okal mocht het misschien nog wel 4 weken duren. altijd andig als je die klaar hebt staan.

Nou meiden iedereen veel sterkte gewenst met et warme weer en idd het mag wel een paar graden afkoelen zodat hier het huishouden ook een verder kan gaan. veel te warm om iets te doen.

veel liefs mignon

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Heel veel succes tassie, hopelijk lukt het, ben benieuwd.
    Ik moet morgen naar de gynaecoloog, 15.30. Dan hoor ik of mijn beebje nog steeds in stuit ligt.

@ Goddess; succes!

11. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Helleuj,

Ook hier is de puf kwijt. Wat vreselijk die laatste weken. Niks ernstigs hoor, ik ben het gewoon zat en dat stomme vocht doet zeer en down under is alles schraal (dat was al lang maar nu heb ik er genoeg van) en ik kan amper lopen.
    Ik wil mijn lichaam terug..

Hebben jullie dat ook dat gevoel dat je nooit meer energie zult hebben? Ik weet het met mijn verstand maar kan me niet voorstellen dat dat lijf van mij weer eens normaal gaat doen.

Nou sterkte allemaal en sorry dat ik zo vaak op niemand reageer maar ik ben zo brak :(

Oh en Momtobe heel erg veel sterkte, ik vind het echt vreselijk voor je :(

BTW is Assepoester al thuis dan?

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Momtobe, het zal inderdaad wel even pittig worden deze week. Sterkte en we denken aan jullie!

Moppies, knuffel voor de laatste loodjes...

Tassie, heel veel succes straks.. Ik denk aan je!

LZ, de avond een beetje door gekomen?

Bibiche, nee ik vind het ook niet erg dat het wat koeler wordt, phoe.. Was wel even heel extreem...

Mignon, jeetje spannend bij jou! Ik ben benieuwd!

Jingels, ik duim dat je beebje gewoon netjes gedraaid is!

Amilah, bij deze een enorme knuffel! Nog even meid, straks ben je alles vergeten als je je kleintje vast hebt...

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Sluit me even hierboven bij Tigger aan :oops:

WHOEIIIIII 37 weken! De beste grens om te bereiken :) Vanaf nu mag ons meisje komen...... :D

Rare gedachte hoor dat ik over 5 weken Mama ben! Maar oei die laatste loodjes...afschuwelijk :( Heb zoveel pijn in mijn benen/knieen en die nachten ben helemaal kapot. Maar goed dat hebben jullie allemaal.....Kom op meiden nog ff volhouden :)

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Gisteren laatste zwanky gehad. Was wel gezellig.
    Vertelde van de dwarsligging. Toen zei de zwankyjuf doodleuk: Moet je je voorstellen als je 100 jaar geleden dit had meegemaakt, dan had het waarschijnlijk je leven gekost.. omdat je in dwarsligging onmogelijk kan bevallen. :confused:
    Pfff, lekker dan... Moet je ook niet bij stil staan, maar dan besef je eigenlijk pas in wat een benarde situatie zo'n kleintje ook zit nu.. Als de bevalling zou beginnen, kan ze geen kant op..
    Nou ja, was stiekem wel even onder de indruk..

Heb nu soms wat last van schuldgevoel tegenover beebje, dat ik niet in staat ben haar normaal op de wereld te zetten. Nu kan ik er niets aan doen, dat weet ik wel, maar toch.
    Beetje raar allemaal even...

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Super Rach! Heerlijk idee!

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ook al zo vroeg wakker Tigger :confused:

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Half 7 al.. Kan echt slecht slapen.. *zucht*
    Jij dan?

18. Niet meer actief

Meiden,

Bedankt voo rhet denken aan mij.
    Ga zo weg en dan zien we wel.

Liefs Nathasja

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Tassie veel succes.

Manlief ging op 7 uur uit bed en sinds die tijd ben ik ook wakker wel even blijven liggen lezen heerlijk even.

Hebben we al weer wat gehoord van goddess ben erg benieuwd!

Ik ben zelf erg zenuwachtig, heb gisteren mijn koffer klaar gemaakt, voor de zekerheid. Die gaat bij mijn moeder achterin de auto.
    Als ik dan moet blijven heb ik mijn koffer bij me.
    Hoop zo dat ik weer naar huis mag, elke keer als ik er aan denk moet ik weer huilen.

Iedereen een fijne dag en als ik moet blijven laat ik het jullie via nemo weten en als ik weer naar huis mag kom ik hier zo snel mogelijk.
    Moet om 13.50 bij de gyn zijn dus het duurd nog wel even.
    Ga zo nog even bij een vriendin op visite, heb ik eigenlijk geen puf voor maar de afspraak staat al heel lang en om nu nog af te bellen vind ik ook zo wat.
    Ga nu even douchen. Groetjes

20. N22

N22 Actief lid

5 dec 2006
    119
    0
    0
    Bediende
    Antwerpen
    tassie, ik hoop dat het allemaal goed gaat, en dat ze eindeljik goed ligt.

Amilah, dat gevoel heb ik ook hoor, begint echt zwaar door te wegen nu. Maar kop op meid, we hebben allemaal al zoveel doorstaan, dus nog even door de zure appel bijten en dan krijg je het zoete.

Rachel, laten we hopen dat we niet allemaal zo lang overtijd zullen lopen, 5 weken is nog lang zeker met de hitte van afgelopen dagen. Haha mag er niet aan denken.

Tigger, dankzij de vrouwen die 100 jaar geleden een dwarsliggertje hadden, is ook de technologie vooruit gegaan. Dus langs de ene kant is dit erg, maar langs de andere kant, weten ze nu wat te doen.

Het slechte slapen ken ik ook, slaap nog denk ik 3 uur per nacht en in de dag helemaal niets.

Voor de rest weinig te melden eigenlijk, vind het weer nu wel beter, echt een verademing.

Nog steeds geen nieuws van assepoester?

Groetjes,
    N23

Deel Deze Pagina