Nemo, echt? Whaha, das pas gek, zo'n test doen.. Raar. Rachel, de kat is niet meer uit bed te slaan of wel?
Haha Nemo ja die minuut wachten duurde al zo lang, laat staan dagen naar een kikkertje kijken. Je moet er toch niet aan denken dat ie dan op dag 2 ontsnapt grrrr. Tassie jammer dat het draaien niet gelukt is. 2 mei is dus de grote dag! Dus over twee weken ben je mama wow. Lz nah nah ruilen ehhhh no deal Heb net effe de douche met schoonmaakazijn gedaan. Ook dat spul stinkt eigenlijk vreselijk. Nu zit ik naar de klok te kijken tot ik om 14.30 naar de vk mag. Tijd gaat heel langzaam als je naar de klok blijft kijken Ondertussen heeft de baby vreselijk de hik.
@Erica ken dat ja dat de tijd zo langzaam gaat. Ik mag morgen pas 16.30 pffff....En sneu he dat ze steeds de hik hebben! Heb hele tijd buikpijn, beetje menstruatie gevoel hebben er hier meer lees ik.... Ben zo benieuwd morgen of alles weer goed is. Maarja....zal wel denk ik hoor Wie zal er als eerste gaan bevallen nu wat denken jullie?
Moet nu toch echt maar even wat doen in de huishouding. @Tigger: welterusten ! @Erica: veel plezier bij de vk. En idd de kikker zal maar ontsnappen #-o
Haha kijk ik toch stiekem weer hier. @Rachel: ik wil wel de volgende zijn hoor Maar eerlijk gezegd denk ik dat Goddes de volgende is. Wat denk jij ?
Nemo leuk he verlof! Dat je gewoon de hele dag de tijd hebt dit soort dingen bij te houden Ik gok op Jesie als eerste. Hoe zal het eigenlijk nu met haar gaan?
@ Tassie, jammer van de draaipoging,maarja je hebt het geprobeerd! Twee mei de grote dag, spannend. Nou ladies, ik ga ook even plat, heb net de wasmachine met babykleren gevuld, dus die draait. Vanmiddag half 4 bij de gynaecoloog, ik kom vanavond wel even rapport uitbrengen
hier eentje die de slaap niet kan vatten, dus maar ff laptop erbij gepakt... Natasja, jammer joh dat de draaipoging niet gelukt is... gelukkig is het je wel mee gevallen! en 2 mei.... oeeehhhh dat is lekker snel..... aha iedereen is nu met verlof... vandaar dat het hier zo gezellig druk is! leuk leuk! Huishouden... wat is dat Ik ga straks overigens nog ff horren maken... de muggen zijn weer in aantocht.... maar blijf eerst nog ff tot in ieder geval half 4 liggen.... nou toch nog ff een slaappoging wagen truste meiden
mooi is dat ik ben begin mei uitgerekend en ik word gewoon ingehaald door al 4 baby`s. nee hoor maakt echt niet uit mooie datum 2 mei tassie .
et is inderdaat duidelijk dat het velof voor de meeste dames begonnen is lekker druk kletsen. Goh jammer van de draai poging maar je hebt nu wel een datum waar je naar uit kan kijken. 2 mei mooie datum trouwens. Ach gisteren was hier van alles aan het rommelen zelfs tot op een punt dat ik dacht dat het echt door ging zetten, maar helaas alles is weer rustig en afgezakt. toch indalingsweeën denk ik dan. donderdag weer naar de gyn spannend. Lekker he dat het weer een stuk minder warm is toch moet ik wel zeggen dat ik erg moe ben van afgelopen nacht en de afgelopen dagen dat het zo warm was. alleen ff liggen gaat hier niet heb nog een kleinjte van drie jaar die overigens hevig aan het hoesten is al een paar dagen lang. maar hellaas wil die niet meer slapen tussen de middag. dames heb zo veel mogelijk bijgelezen maar et is nu echt een sport geworden om alles bij te houden, lol maar ga mijn best doen. liefs
ik heb trouwens weinig last van harde buiken of menstruatie gevoelens en helemaal geen last van weeen. ik ben bang dat het bij mij nog wel even duurt.
@tassie: wow 2 mei mama worden gelukkig viel de draaipoging mee @Nemo: Wazo is gewoon Nederlands hoor, je wordt betaald via uwv. Maar dat is alleen voor dames die in de ziektewet zijn voordat ze met verlof gaan, lees ik. Zo het hele huis schoongemaakt pfff ben helemaal op. Ipv dat ik het verdeel over 2 dagen nee hoor ik moet weer van boven naar beneden stofzuigen en dweilen nou ja het is eindelijk schoon. Bij Hans Textiel hebben ze leuke dingen voor de kleine, ik kreeg gisteren de folder en ik heb gelijk een boxspiraal gehaald voor 6 euro en nog een een knuffel met muziek voor 5 euro zo schattig. Ik heb ook geen ongie pijn, buikpijn alleen als ik te snel wil opstaan. En voor de rest wel steken onderin.
Even heel snel een berichtje: Alles gaat erg goed, maar we zijn we moe. Vannacht ook weer bijzonder weinig geslapen en al met al is het momenteel vooral nog wennen, nieuw en vermoeiend. Sabrina is prachtig, doet het goed en is zeer tevreden. Alleen slaapt ze overdag goed, maar is dan 's nachts veel wakker. Ook het kolven tussen de bv door is best zwaar. Ik hoop deze week echt even alles bij te lezen en weer wat mee te draaien met de dames die nog moeten. Allemaal veel succes met de laatste loodjes en jullie horen weer snel van mij. En namens mij, mijn vriend en Sabrina wil ik jullie allemaal enorm bedanken voor alle felicitaties en bezorgdheid. Liefs, Assepoester, vriend en Sabrina (blijft leuk om te zeggen )
waw 2 mei, vind ik wel een mooie datum, je moet denken dat je alles gedaan hebt om natuurlijk te kunnen bevallen. En dat je je helemaal niet schuldig hoeft te voelen. Assepoester heel goed dat jullie het goed maken, kom maar eerst terug op krachten. Dat van die kikker vind ik maar niet hoor. Maar ja als je het nu weer gaat vergelijken, of je wacht tot je zoveel weken niet ongesteld bent geworden of je wacht een paar dagen tot de kikker verkleurt, ja dan weet ik ook wel wat kiezen. haha ik gok dat mignon de volgende wordt, want bij haar rommelt het al. Natuurlijk kan een bevalling ook uit het niets beginnen maar goed. Groetjes, N23