Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

tatlim23 Gefeliciteerd met je dochter!

2. Niet meer actief

En wie staat er op 1 :D

heb trouwens weer een zeer mooie foto in mijn album staan :D
    Heeft iedereen zich wel gemeld vandaag ?

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

@mvjanelle: tja tegen jou konden we echt niet op.
    Is Benthe al (bijna) thuis ? En hoe is het verder ?
    Het is wel een schatje hoor !

4. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    AGENDA

April

17e Amilah - voorlichtingsavond zh
    - Alida & Desi - gyn
    - mama1986 & Nathasja& Eria vk
    - Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding
    18e Rachel - vk
    - Jessie - Gyn
    19e Amilah - Gyn
    - Tiggers mama wordt EVA (50 jaar)! - Nathasja- anesthesist -
    Janice - vk
    20e Babymei & Nemo - vk
    Tigger - Gyn, mogelijkheden bespreken vanwege dwarsligging.
    23e Jessie- Gyn
    - Liefzonnetje - vk
    - Babymei - intake kraamzorg
    - Nathasja - voorlichting Sectio
    24e MomToBe - Jarig!!!
    Bibiche - VK
    24e Nathasja- Gyn

Mei
    1e Jessie- Gyn
    2e Rachel - vk
    - Nathasja- Keizersnee
    8e Verjaardag Moppies
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+19 (36.4) ~ verlof~ hoofdlig en volledig ingedaald
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+16 (36 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+12 (36.5) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en ingedaalt
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis
    Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart ~ onvolkomen stuit ~ gevoels datum: 23 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+14 (35) ~ verlof: 1 april ~ dwarsligging ~ gevoels datum: 12 mei
    Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende
    Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig, nog niet ingedaald
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan)
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april
    wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit
    Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit

Geboren:

1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: 47 cm ~ gew: 2635 gram
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 2840 gram
    4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~geboren: 13 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 3208 gram

SMS-Buddy's:

Assepoester --> Choco
    Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger
    Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger

5. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    @mignon: ga er niet vanuit dat het daadwerkelijk moederdag wordt maar het zou wel apart zijn. Mijn vader is dan jarig dus ik hoop eigenlijk niet dat ons kindje op die dag wordt geboren.

Heb de agenda even aangepast want ik stond er niet meer op, mag donderdag weer naar de vk. Zal dan ook vragen of het kindje al ingedaald is, want volgens mij is dat nog niet geval. Tenminste hij of zij ligt nog lekker (irritant soms) tegen mijn ribben aan.
    Manlief heeft net met een wc-rolletje geluisterd naar het hartje.

6. Niet meer actief

haha gelukkig zijn jullie kleintjes ook nog lekker blijven zitten! We kunnen er van uitgaan dat benthe nog sowieso een maand of 2 in het ziekenhuis ligt! het gaat super goed maar het moet helemaal perfect gaan!

7. Niet meer actief

mvanjelle; goed te horen dat het zo goed gaat. wat een schatje is het zeg!

Tatlim; van harte gefeliciteerd!

Nemo; ben benieuwd wie de top 5 sluit. :D

liefs Nathasja

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hallo allemaal,

Hier volgt mijn verslag van de gynaecoloog.
    Na de echo, waaruit bleek dat mijn kindje nog steeds in stuit lag, had ik een gesprek met de gynaecoloog.
    Hij vertelde, dat hij nu meteen maar een draaipoging wilde doen. Nou eh, dat was niet de afspraak. Ik vertelde dat ik daar geen voorstander van was. Nou en toen begon het, waarom ik dat niet wilde wat mijn bezwaren waren enz. HIj was ook nogal bot, over mijn gewicht ( lees: speklaag) nou dat vond ik toch vrij ver gaan. Ik vond dat echt heel vervelend. Ook had hij nog de fantastische opmerking, dat hij mij niet zou martelen, tijdens de draaipoging. Vond ik ook niet zo'n geslaagde opmerking.
    Uiteindelijk heb ik toch maar besloten om het te doen. Dus aan de CTG, die was goed.
    Daarna terug naar de echokamer, gel op de buik, de echoscopiste vertelde me nog dat het pijn kon doen...... Nouja goed, de gynaecoloog bepaalde de exacte ligging van mijn kindje, en ging met b eide handen aan de kant van het hoofdje heel hard duwend, tegen de wijzers van de klok in, met de vorm van de baarmoeder mee. Op sommige momenten heel vervelend, maar helse pijn, nee dat heb ik niet gehad. Na een minuut of 5, weer het echoapparaat , en nee, niet gelukt.

Daarna weer een vervolggesprek, ik ben overgedragen officieel aan de gynaecoloog, en moet volgende week terugkomen. We moeten na gaan denken over een natuurlijke stuitbevalling of een keizersnede. Hij raadde me aan een keizersnede. Ik heb allerlei info meegekregen, met alle voors en tegens. Dus ik heb wat over na te denken. Daarna nog 10 minuutjes aan de CTG.

Al met al een middag, die ik niet snel zal vergeten.
    Gelukkig is met mijn kindje alles goed, dat is het belangrijkste. Maarja, je bent wel kwetsbaar vind ik, bij zo'n gynaecoloog. De verloskundige is toch heel anders, wat vriendelijker, begrijpender.

Een gewone bevalling heb ik uit mijn hoofd gezet, van te voren had ik dit scenario ook niet bedacht,maar ik zal me erbij neer moeten leggen .

Voor de agenda, 25-4-07 , terug naar de gynaecoloog, voor controle en eventuele datum voor de keizersnede. Deze vindt altijd , tenminste een week, voor de uitgerekende datum.

Zo ik heb mijn hart even uitgestort, ik las dat het verder redelijk goed gaat met iedereen, en dat we inmiddels weer een meisje erbij hebben, gefeliciteerd!

Hoe is het met jullie verder?

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    AGENDA

April

17e Amilah - voorlichtingsavond zh
    - Alida & Desi - gyn
    - mama1986 & Nathasja& Eria vk
    - Moppies - voorlichtingsavond Borstvoeding
    18e Rachel - vk
    - Jessie - Gyn
    19e Amilah - Gyn
    - Tiggers mama wordt EVA (50 jaar)! - Nathasja- anesthesist -
    Janice - vk
    20e Babymei & Nemo - vk
    Tigger - Gyn, mogelijkheden bespreken vanwege dwarsligging.
    23e Jessie- Gyn
    - Liefzonnetje - vk
    - Babymei - intake kraamzorg
    - Nathasja - voorlichting Sectio
    24e MomToBe - Jarig!!!
    Bibiche - VK
    24e Nathasja- Gyn

Mei
    1e Jessie- Gyn
    2e Rachel - vk
    - Nathasja- Keizersnee
    4e Emmetje - vk
    8e Verjaardag Moppies
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+19 (36.4) ~ verlof~ hoofdlig en volledig ingedaald
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+16 (36 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+12 (36.5) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en ingedaalt
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis
    Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart ~ onvolkomen stuit ~ gevoels datum: 23 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+14 (35) ~ verlof: 1 april ~ dwarsligging ~ gevoels datum: 12 mei
    Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende
    Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig, nog niet ingedaald
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 2 mei ~ hoofdje beneden, indalende
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan)
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april
    wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit
    Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit

Geboren:

1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: 47 cm ~ gew: 2635 gram
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 2840 gram
    4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~geboren: 13 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 3208 gram

SMS-Buddy's:

Assepoester --> Choco
    Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger
    Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger

10. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Bianca mooi dat bij jouw ook alles goed was. Buikpijnen blijven natuurlijk vervelend. Hopelijk hebben ze gewoon een hele goede functie.
    @Alida ook alles goed, mooi zo. Irritant zo een gyn, ze vergeten soms dat het voor ons een hele ervaring is.
    @Desi gelukkig is je bloeddruk niet gestegen. Wel vervelend dat je verder ook niet echt meer info heb gekregen.
    @Jesie fijn dat het goed gaat. Hou je minder vocht vast als het wat koeler is. (je hoort mensen die veel vocht vasthouden zeggen dat het warme weer niet bevordelijk is).
    @Jingels wat jammer dat het draaien niet gelukt is, gelukkig maar dat het geen enorme pijn deed. Dat de gyn zo bot over je gewicht deed vind ik ronduit belachelijk. Klinkt als een enorme botterik op een moment die voor jou toch heel spannend was. Dapper dat je toch voor het draaien bent gegaan. Succes verder en gelukkig gaat het met het kindje allemaal heel goed.
    @MvJanelle, wat een schatje is Bente.
    @Janice kon je man het hartje goed horen. Bij ons lukt het maar niet.
    @Tatlim 23 gefeliciteerd :whistle: !
    @Amilah bij mij gaat het huishouden ook nog prima. Maar dat kan natuurlijk zo anders zijn. Vind goed luisteren naar mijn lijf veel belangrijker dan een net huishouden op het moment. Mijn mannetje doet ook ontzettend veel dus dat scheelt. Helpt het niet als je iedere keer iets kleins doet?

Ik heb last van lucht teveel :oops: Mijn mannetje heeft last van nare luchtjes :( :D

11. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Hallo,

even een kort berichtje, we hadden vanavond een bijeenkomst voor m'n werk en ben nog niet zo lang thuis. Heb dus weinig puf om een uitgebreide krant te plaatsen, ben al wel weer helemaal bijgelezen en leef met alles en iedereen mee.

Bij de vk was vanochtend alles weer goed, bloeddruk nog steeds keurig, grootte baarmoeder volgens het boekje. kindje ligt met het hoofdje naar beneden en billen zo ongeveer tegen m'n borstbeen aan. De kleine is al een beetje ingedaald. Over 2 weken krijg ik de bel- en bevallingsinstructies.
    De vk zei tegen mij dat zoals het nu gaat (alles vlgs het boekje) ik rekening moet houden met een bevalling zo'n week na de uitgerekende datum (tja, dat schijnt 'gemiddeld' te zijn voor een eerste). Dus dat zou dan juni zijn..... maar ik blijf hoe dan ook bij de mei-mama's ! Ach, zelf gok ik gewoon op het pinksterweekend ("op een mooie pinksterdag..." ), dat lijkt me wel mooi.

Welterusten iedereen!

12. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Ik werd net wakker, uurtje geleden, en 't leek net als of ik in bed ging plassen... ik schrok er van.... ben daarna naar de wc gelopen en moest toen nog gewoon plassen.. handdoek gepakt, terug gaan liggen... Toch een beetje bezorgd maakte ik mijn man wakker, en die is gaan ruiken, t ziet er kleurloos aan en is wel iets zoetigs.... Is dit vruchtwater? Ik heb verder geen last van weeen...... Ik bel anders zo toch maar de verloskundige... bbrrrr vaag allemaal......

13. Niet meer actief

Momtobe; Ik zou de VK maar even bellen al shet doorzichtig is en zoetig ruikt kan het heel goed vruchtwater zijn. Succes!

Emmetje; fijn dat alles goed was bij de VK.

Jingels; wat ontzettend vervellend dat de kleine nog steeds in stuit ligt en dat de Gyn zo raar deed. Ik vond de draaipoging ook niet super pijnlijk.
    Wel toen ie bij mijn schaambeen zat, maar dat komt omdat die toch al supergevoelig is vanwege mijn BI. Ik heb nu ook gekozen voor een Keizersnede en mijn gyn was het daar ook mee eens. Ik heb geen discussie hoeven voeren. OOk niet over de draaipoging. Ik had wel gelezen dat het voor sommige vrouwen echt een martelgang is en dat ze soms met 3 mensen aanje buik staan te trekken. Ik heb echt mijn do en dont's door gegeven en daar was ie het helemaal mee eens.
    Hij zei ook het kindje moet wel willen, maar helaas.

Zo zie je maar hoeveel verschillen er in gynacologen zijn. Ik hoop dat je eventueel een ander gyn mag kiezen en anders zou ik er wel wat over zeggen. Succes! met je beslissing voor de keizersnee of stuit bevalling. Wat voor mij de reden was om toch voor de keizersnee te gaan is dat alsje kijkt op internet dat vaak een stuit alsnog in keizersnee eindigt dat heeft voor mij de doorslag gegeven ook al weet ik dat het niet zo hoeft.

LIefs Nathasja

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goeiemorgen meiden!

Ben wakker gebeld door de vk, of ik i.p.v 16.30 om 13.30 kan komen. Ja tuurlijk hoe eerder hoe beter :D Was de leukste vk dus heb er wel zin in!

@Momtobe ik zou zeker even de vk bellen hoor!
    @Jingels wat een vervelende man zeg....en jammer dat de draaipoging is mislukt, lijken bij de mei mamma's allemaal niet te lukken :(

Ik laat het vanmiddag even weten hoe het was, ben benieuwd hoe ze ligt (iedere keer weer :p ) Kan ook meteen de po ophalen die ik nog moet van de thuiszorg, zit in hetzelfde gebouw maar kan alleen tussen 13.00 en 15.00 op woensdag dus komt nu wel goed uit ;)

15. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    De verloskundige is hier net geweest.....

Ze liet eerst het hartje luisteren dat was allemaal goed!

Toen moest ik gaan liggen... het was de bedoeling dat als ze dus op mijn buik ging drukken dat er meer vocht nog zou komen.. maar dat kwam er dus niet... Maar mijn verhaal klonk er wel precies na dat het vruchtwater zou zijn....

Nu moet ik vanmorgen maar een beetje rond blijven lopen.... heb een kraamverband voor gekregen... zodra ik weer vocht verlies of dat de weeen beginnen moet ik bellen, want dan moet ik meteen naar het ziekenhuis.... In iedergeval neemt de dienstdoenende verloskundige in de loop van de ochtend contact op om te kijken hoe het gaat...

Spannend..... ook raar idee... we zitten midden in een rouwproces.... De begrafenis is vrijdag... Ik had eigenlijk zoiets van blijf nog maar zitten... Maar nu heb ik zoiets, van kom maar mijn schatje! Liever vandaag dan morgen....

Misschien moet ik maar 10 x de trap op en neer gaan lopen.. ;) hahaha...

Ik ga maar douchen zometeen.. dan ben ik in iedergeval schoon....

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes
    Mom2be

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Momtobe,
    spannend zeg ik ben benieuwd.

hoi Rachel,
    succes bij de vk.

hoi Jingels,
    Wat een vervelende Gyn jammer dat hijn zo raar deed.
    spannend straks heb jij ook een datum.

hoi Emmetje,
    gelukkig dat alles weer goed was houden zo.

hoi mvjanelle,
    wat heerlijk om te lezen dat het goed gaat met Benthe.
    jammer dat het nog 2 maanden duurt voordat ze naar
    huis mag.

gr Chantal.

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Spannend momtobe!
    Hou ons op de hoogte....die mei baby's zijn wel vroeg zeg allemaal ;)

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    de mei baby`s worden april baby`s.
    en bij april zitten nog een hoop mama`s te wachten
    ook een raar idee.

19. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @momtobe: oh wat spannend zeg :D ik heb overal zeiltjes gelegd ivm nieuwe meubels :)
    @jingels: wat een naar gyn zeg :x ik zou hem echt verrot hebben gescholden. MOet je ook nog eens door hem verder geholpen worden?

Zo vannacht niet zo lekker geslapen maar ook niet mega slecht. Ik heb wel het gevoel of er amper vruchtwater meer zit rond mijn meissie want als ik op mijn buik voel dan voel ik zo wat alleen maar bot. Nou ja voor mij voelt het zo.

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Morgen allemaal..
    Ik ga even bijlezen..
    Blugh ik ben me een partij een misselijk.. Nu al een paar dagen steeds, maar het wordt erger..

Deel Deze Pagina