Mignon: die bakkerspraatjes helpen alleen als je lichaam er helemaal klaar voor is. Nemo: Gefeliciteerd met de 37 en shopse Erica: 11.00 uur dat red ik echt niet meer half 10 is echt uitslapen voor mijn, maar geniet ervan straks als de kleine er is, is het uitslapen voorbij Nemo en Erica Shopse straks hoop voor jullie dat jullie wat kunnen vinden
Hallo allemaal Lekker een hoop bij gekletst zie ik. Hier alles rustig ben vanmorgen bij de gyn geweest alles was in orde bloeddruk 140/80 kleine doet het nog steeds erg lekker. Na gesprek te hebben gehad over hoe en wat en dat we beide de menig deelden dat waarschijnlijk de drukte van ons huis die in de verkoop staat nu in combinatie met het onverwachte ziektebed en overlijden van mijn schoonvader de druppel is geweest. Voor nu lijkt de rust terug gekeerd te zijn maar we moeten nog wel rekening houden dat de kleine eerder komt. Hoef niet al te veel meer plat wat ik eigelijk ook niet zo erg vind. Voel me verder goed dus luisteren naar lichaam maar denk dat voor ieder een wel geld. @mvjanelle wat een lieffie is Benthe en fijn hoor om te horen dat ze het zo goed doet. @Tatlim Gefeliciteerd met jullie mooie meid en geniet ervan. @Mom to be kom op, Wat maak je ons nieuwsgierig zeg. Wat me wel opviel is dat we nu al 4 meiden hebben waar blijven die knullen? Voor de andere die ook zoveel vocht vasthouden het is vervelend, doet zeer maar ik hou me voor ogen het is voor een goed doel nog even en we zijn het allemaal weervergeten. ( Teminste) Meiden die de 37 weken gehaald hebben lekker gevoel. nou fijne dag allemaal
wat is jouw ervaring dan? zit zelf een beetje te dubben of ik de VK moet bellen... maar wil het eigenlijk vandaag nog aanzien en als het morgen nog zo is, dan bellen... zo stom, maar als een van jullie zoiets heeft, dan weet je maar al te goed wat er gedaan moet worden.... maar zelf.... Nemo en Erica, als jullie niet kunnen slagen bij de hunkemoller... dan begint morgen de 20% korting bij de prenatal..... daar lukt het vast wel! enneh erica, ga je voor de voorgevormde of die andere? Net even bezoek van 2 collega's gehad, zijn 1 uurtje langs geweest, wilde eerst afbellen, maar dat lukte niet en ben blij dat ze toch ff geweest zijn. Wat afleiding is erg fijn!
Zo klaar met vluchtkoffer ik heb alleen geen ochtendjas nou ja neem gewoon een vest mee. Moet je ook eigenlijk kraamverband meenemen of krijg je dat gewoon in het ziekenhuis? Ja morgen shoppen bij prenatal, ik heb er zo zin in. Moet niet veel meer hebben maar nog 1 deken en babyfoon. @rebtam: kan me voorstellen dat alles bij elkaar echt veel stress oplevert. Hoe gaat het met je man? @LZ: nou ik niet maar vriendin van mijn schoonouders is overleden aan een multi bacteriele infectie. Ze had al 2 dagen niet geplast en dat is heel erg gevaarlijk want je lichaam vergifitigd zichzelf dan. Bij haar is het dan wel extreem en ze was niet zwanger maar hele dag overgeven en diarree. Ik wil je niet mega bang maken maar ik weet dat slecht plassen niet goed is.
April 18e Rachel - vk - Jessie - Gyn 19e Amilah - Gyn - Tiggers mama wordt EVA (50 jaar)! - Nathasja- anesthesist - Janice - vk 20e Babymei & Nemo - vk Tigger - Gyn, mogelijkheden bespreken vanwege dwarsligging. 23e Jessie- Gyn - Liefzonnetje - vk - Babymei - intake kraamzorg - Nathasja - voorlichting Sectio 24e MomToBe - Jarig!!! Bibiche - VK 24e Nathasja- Gyn Mei 1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn 2e Rachel - vk - Nathasja- Keizersnee 3e Rebtam - vk 4e Emmetje - vk 8e Verjaardag Moppies 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+19 (36.4) ~ verlof~ hoofdlig en volledig ingedaald Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+16 (36 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+12 (36.5) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en ingedaalt Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart ~ onvolkomen stuit ~ gevoels datum: 23 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+14 (35) ~ verlof: 1 april ~ dwarsligging ~ gevoels datum: 12 mei Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+8 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ volledig ingedaald Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig, nog niet ingedaald Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 2 mei ~ hoofdje beneden, indalende N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan) Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: 1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: 47 cm ~ gew: 2635 gram 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 2840 gram 4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~geboren: 13 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 3208 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger[/quote] Even weer bij gewerkt.
Zo ik heb ontbeten en gedoucht, jaja mij dagritme is er eentje apart. Als de baby er straks is dan moet ik wel even een nieuw schema aanlere, aan de andere kant wie niet. Tis wat Alida zegt, ik geniet er nu nog maar van. LZ die voorgevormde heb ik dus nergens gezien, alleen via de otto site. Twee keer een tpoic over geplaatst waar ook weinig reacties op kwamen, ze zijn dus of niet handig of worden niet veel verkocht. Ga dus gewoon even kijken wat ze hebben bij de winkels, kan er altijd nog een via internet bestellen. Ik pas bh's altijd graag want ze moeten gewoon goed zitten. Heb jij er al eentje? Bibiche bij ons hebben ze het kraamverband in het ziekenhuis, denk overal toch wel. Nou fijne dag, ik ga nu echt wat ondernemen.
@lz: niet/weinig plassen is een teken van uitdroging. Ook die hoofdpijn zou daar bij kunnen passen. Ik wil niet zeggen dat je nu aan het uitdrogen bent. Maar lijkt mij toch niet onverstandig om voor de zekerheid vandaag de vk te bellen. Beter 10x te vaak dan 1x te weinig bellen toch ?
@ Bibiche Voor hem is het zeker een dubbel gevoel aan de ene kant moet je iemand wegbrengen en aan de andere kant lijkt het er op dat het mooiste wat je verwacht te vroeg geboren gaat worden. (met misschien complicatie's van dien) We mogen blij zijn dat het voor nu weer even rustig is en dat we het velies van zijn vader even een plekje kunnen gaan geven en dan toe leven naar het moment dat de kleine komt. Dat neemt niet weg dat het beseffen dat opa zijn kleinkind niet zal zien hem erg verdrietig maakt. We beseffen weer dat dood en leven echt naast mekaar staan.
Mijn vriendin komt zo op bezoek, ik zie jullie morgen denk ik, 's avonds zit ik niet vaak meer achter de computer. Groetjes iedereen en nog een fijne dag
Momtobe, ik ben zo benieuwd of er iets gebeurt is. Rachel veel plezier straks. Hier schatten ze de baby bij de geboorte tussen de 3 en 3.5 kilo, dus niet al te groot. Zelf gok ik op 3.3 kilo Groetjes, N23
April 18e Rachel - vk - Jessie - Gyn 19e Amilah - Gyn - Tiggers mama wordt EVA (50 jaar)! - Nathasja- anesthesist - Janice - vk 20e Babymei & Nemo - vk Tigger - Gyn, mogelijkheden bespreken vanwege dwarsligging. 23e Jessie- Gyn - Liefzonnetje - vk - Babymei - intake kraamzorg - Nathasja - voorlichting Sectio 24e MomToBe - Jarig!!! - Bibiche - VK - Nathasja- Gyn 25e Rachel - vk Mei 1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn 2e Rachel - vk - Nathasja- Keizersnee 3e Rebtam - vk 4e Emmetje - vk 8e Verjaardag Moppies 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+19 (36.4) ~ verlof~ hoofdlig en volledig ingedaald Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+16 (36 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+12 (36.5) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en ingedaalt Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart ~ onvolkomen stuit ~ gevoels datum: 23 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+14 (35) ~ verlof: 1 april ~ dwarsligging ~ gevoels datum: 12 mei Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+8 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ volledig ingedaald Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig, nog niet ingedaald Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 2 mei ~ hoofdje beneden, indalende N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan) Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: 1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: 47 cm ~ gew: 2635 gram 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 2840 gram 4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~geboren: 13 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 3208 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger Alles was goed bij de vk. Bloeddruk 130/80 dus netjes. Baby nog steeds helemaal ingedaalt en groeit heel goed. Volgende week terug komen heb hem al in de agenda gezet. Hoop volgende week niet meer te halen
@ erica: mijn man zei van wel, moest wel even zoeken, dus ik had even een paar rondjes van het rolletje op mijn buik staan. Het schijnt dat je aan de kant van het ruggetje de meeste kans heb om de hartslag te horen. Weet niet of hij het heel goed kon horen, natuurlijk niet zoals bij de vk. Maar hij kon het horen. @ tigger: erg he als je niet meer weet hoe je moet zitten of staan. Ik had na zaterdag ook al besloten om niet meer dan een kwartier zelf te rijden. @ iedereen: goed blijven drinken, dat helpt echt tegen vochtvasthouden, dat klinkt misschien raar maar is toch echt zo. @tatlim: gefeliciteerd met jullie dochter (hier alleen maar dochters, bij mijn zwangerschapsgym alleen maar zonen) @momtobe: klinkt inderdaad als vruchtwater maar doe vooral rustig aan. En kijk hoe het vrijdag gaat, en beslis dan wat je gaat doen. heeft de vk niet zo'n teststrookje gebruikt? @ amilah: afwassen is bij ons alleen de machine inruimen en weer uitruimen. schoonmaken doe ik dus niet, omdat de hulp dat al doet. dus voor mij blijft er weinig over, de was en de dagelijkse boodschappen. en dat lukt wel, vaak in stapjes. vanmiddag even naar de stad (en bieb). Daarna pannenkoeken maken. En beginnen met de enveloppen te schrijven. morgenochtend naar de vk, zal eens vragen of ze een schatting van het geboortegewicht kan maken. Ik heb namelijk geen idee. Wel dat het kindje voorlopig blijft zitten waar het zit.