vind handgeschreven enveloppen mooier, en ik heb wat te doen, hihi. Met ons trouwen heb ik ook de enveloppen geschreven. maar dat moet iedereen voor zichzelf weten, als ik straks bezig ben, dan heb ik er vast ook spijt van. wij sturen trouwens geen bedanktkaartjes. Moet ook nog postzegels halen.
Zo weer terug. Heb voeding bh's gevonden bij de hunkemoller. Ze moesten er alleen 2 bij bestellen omdat ze er nog maar een in mijn maat hadden. Ook al komen ze volgende week binnen dan gelden ze nog wel voor de actie. Dus voor 44 euro 3 bh's, vind ik wel goed. Trouwens geen voorgevormde want ook daar hadden ze die niet. Op de terugweg even langs de kapper geweest. Daarna boodschappen gedaan maar het enige waarvoor ik echt ging vergeten, kan dus zo weer terug Mijn zwangerschapsdementie is nog niet over. Janice ik heb mijn kaarten ook geschreven, vond het wel een leuk klusje inderdaad. Rebtam wat moet dat allemaal een dubbel gevoel zijn op het moment. De dagen net na het overlijden zijn toch altijd al zo alsof je in een roes leeft vindt je niet?
Hihi, Janice, ik schrijf niet zo netjes.. En maak veel te snel fouten.. Stickers recht plakken is al een hele opgave, haha. Nee, hoor het liefst ha dik ook gecheven, maar wat ik zeg, ik schrijf gewoon niet netjes genoeg daarvoor. Dus dan toch liever zo. Wij doen ook geen bedankjes, geloof ik. Misschien bedenk ik me nog..
Ik lees steeds iets over geboortezegels, zijn dat speciale postzegels? Erica, mooi dat geslaagd bent! En hihi, zal je altijd zien, denk je alles te hebben, vergeet je het belangrijkste..
janice; het is ook mooier, maar net als tigger is mijn handschrift niet zo mooi dus vandaar de stickers. erica nog even geduld en dan ben je weer van de dementieaf Tigger ja dat zijn speciale postzegels een ooievaar met een baby
Die geboortezegels gaan wel alleen per 50. Nou zeg wat een avontuur zo'n voedingsbh kopen. In de eerste winkel werd mij 80C geadviseerd. Ding zat voor geen meter en was niet in het zwart. Dus op naar de volgende winkel. Die verkoopster aan het meten. Ik zou 80E moeten hebben. Aangepast en zat eig. wel prima. Alleen kwam die bh zo hoog. En dat staat zo lullig he in de zomer als je een hemdje aan hebt en je bh komt er bovenuit. Dus toen naar de volgende winkel daar zeiden ze dat ik 75D moest hebben. Zat prima dus die maar gedaan. Maar al die maten ik snap er geen r*k van. Enne we hebben proefdruk binnen vandaag. Tjee leuk hoor !
Nemo, hou er rekening mee dat je boobs nog flink groeien na de geboorte! Lastig inderdaad al die verschillende adviezen.. Is de proefdruk leuk geworden? Ik heb vandaag even gebeld, wij hebben ze besteld bij geboortekaartjes.nl. Wilde nog wat aanpassen, heeft ze gedaan en dan zetten ze hem gelijk online voor je. Dan kun je inloggen op je persoonlijke pagina en zien hoe het geworden is. Echt handig..
@Tigger: ik ga er niet vanuit dat mijn boobs nog enorm gaan groeien. Zullen mischien wel iets groeien maar dat moet passen. En als ik stuwing heb, ach daar zijn wel geen bh tegen opgewassen zijn als je die verhalen soms mag gelofen. Proefdruk is leuk geworden. Wil alleen toch wel een paar dingen veranderen. Dat van jullie is wel handig dat je gelijk even online kunt kijken. Heb je wel een op papier gehad ? Dat lijkt mij toch wat echter. Kun je ook even papier voelen enz. Enne ook ik ben benieuwd hoe het met MomToBe is. En of lz nog haar vk heeft gebeld.
Ja, we hebben wel gewoon een proefdruk thuis gehad en het kaartje ook. Maar als je nuwat wijzigd zetten ze het voorbeeld in Pdf online... Ah zoals je zegt, anders maar geen Bh aan.. Ik draag nu zelden een BH, als ik de deur uit ga, maar thuis niet. schijt beter te zijn. Nu ben ik ook niet zo bedeeld dat ik er last van heb als ik er geen 1 aan heb.. Ja, inderdaad, wat LZ heeft gedaan ben ik ook benieuwd naar.
@ momtobe -> Ze hebben bij mij wat vocht afgenomen en onderzocht om te kijken of het vruchtwater was. En ik moest aan de CTG maar dat doen ze geloof ik altijd als je in het ziekenhuis komt. @ nemo -> Ja het is mijn 1e kindje. Dus dat het lang duurt de 1e keer heeft soms ook voordelen Wat een gedoe met die geboortekaartjes. Ik ben er nog niet zoveel mee bezig. Omdat mijn man islamitish is wordt de naam pas bekend gemaakt 7 dagen na de geboorte. En ik wil op mijn geboortekaartje graag een foto van mijn kindje. Mijn vader schrijft een gedicht (handig een dichter in de familie ) En dan ontwerp ik het kaartje gewoon zelf. Ik stuur het dan via tnt zij zorgen dan dat het gedrukt wordt en dat de enveloppen geschreven zijn en dat het gestuurd wordt. Wel handig en het is niet zo duur
Ha Nemo fijn dat je ook geslaagd bent. Ik heb inderdaad alleen witte, heb ook effe getwijfeld maar bij mij zat het zo lekker (80b is ook niet zoveel he). Ga nog wel op zoek naar een extra voorgevormde, vind ik toch leuker staan onder shirtjes. Denk dat ik er gewoon een via internet bestel (huidskleur), kan ik toch altijd terug sturen. Wij hebben onze kaartjes bij multi copy besteld en kregen geen echt proefkaartje. Alleen de tekst op een a4 zoals het op de kaart komt maar geen kaartje, vond ik erg jammer. Zo net effe op het fietsje de boodschap gehaald die ik vergeten was, zo komt het lichaam wel in beweging vandaag he.
Amilah, wat is de reden van die 7 dagen? Ik vind dat altijd interresant... Weten jullie de naam al wel, of ook niet? Erica, vind ik ook hoor, voorgevormde bh's mooier.
ik meld me weer even.... enneh wat ik heb gedaan.... geslapen, geslapen en geslapen! ik kijk het nog even aan.... heb tot nu toe wel weer wat binnen gehouden.... dus dat geeft de burger moed... als het morgen nog zo is ga ik bellen..... heb ik besloten Nu even een soepje maken.... dat is vocht en eten tegelijk en misschien dat ik straks wel een pannenkoekje bak..... dat is lekker neutraal en valt meestal wel redelijk... maar eerst maar een soepje en dan zie ik wel... jullie hebben lekker geshopt zo te lezen! en geslaagd wat bh's betreft! Erica, ik heb er eentje bij de hema gehaald... en morgen bij de prenatal wil ik nog ff kijken ja tis wel suf dat die dingen van de brede banden hebben en zo hoog oplopen... maar ja.... t zal wel een reden hebben... (om mannen weg te houden die op dikke (.)(.) vallen ) ik reageer ff niet op iedereen.. heb niet zo geod onthouden.... sorry... maar wel super gezellig dat hier nu zo gekletst wordt! trouwens hoeveel kaartjes hebben jullie nodig... ik lees dat sommige 50 postzegels veel vinden...
Gelukkig dat het wat beter met je gaat Lz. En daar zijn die foeilelijke bh's dus voor. Tegen die vieze kerels. Maar wees eens eerlijk na al die maanden zo'n lelijke meegroeibh wil je toch wel weer eens wat leuks ? Ik wil mijn lichaam terug ! En wij hebben ook meer dan 50 kaartjes nodig. Maar gaan ook veel kaartjes brengen (buren en collega's) dus hebben minder postzegels nodig. @Erica: voorgevormde bh's vind ik ook mooier hoor. Mocht ik de bv een heel poos volhouden ga ik mischien wel gewone bh's kopen. Doe ik die aan als ik werk of uit ga ofzo. Ik wil gewoon weer iets leuks aan
ik heb ff mijn vraag neergelegd bij de VK's hier.... Tot vorige week heb ik gewoon steeds normale bh's gedragen, alleen andere maten dan dat ik normaal had... dus voor mij hier is nu pas de lelijke bh-tijd aangekomen