Female; Lekker dat je je zo goed voelt. Het lijkt wl of de energie met de dag minder wordt hihihi Ik kijk helemaal niet naar de bevalling. Zal wel een van de weinige zijn, maar ik vind hetmaar niets. Wel fijn dat je zo kan zien hoe het in Belgie gaat. Liefs Nathasja
Ha lieve meiden... Wat heerlijk die foto's van de kleine ukkies van Assepoester en Simone te zien. Dat fleurt gelijk de dag weer op! Even een extra stimulans om door te zetten.... wat een mooie meisjes hebben jullie zeg! Fijn dat alles met jou Simone, goed gaat. Jammer dat jouw kindje, Assepoester, wat eetproblemen heeft.... ik hoop dat dat snel goed gaat komen! Vannacht goed geslapen, 2 keer eruit geweest en goed geplast Gisteren is de soep goed gevallen en zelfs nog een pannenkoek gegeten met kaas Verder is ons dreuteltje ook nog wel lekker aan het bewegen... misschien wel iets minder dan een weekje geleden, maar zeker meer dan 10 keer per dag. (en heeft nu de hik) Ik ga ook straks ff naar de prenatal om de laatste spulletjes te kopen en dan is alles klaar volgens mij.... Gisterenavond is mijn lief nog bezig geweest om ons geboorte kaartje in het juiste bestand voor de drukker te krijgen... wordt zooooo mooi! Heb overigens nog geen reactie van de VK's hier.. ze zullen het wel druk hebben... Female, geniet ervan dat je je zo lekker voelt... dat kan wel heel anders zijn! Nathasja, vervelend dat je nog meer last van je bekken hebt... nog even volhouden tot 2 mei!
Ah Amilah, ik ben benieuwd hoe het zit dan..Wel leuk. Ook om inderdaad wat van elkaars cultuur te doen.. Nemo, whaha, ik moet wel even erg lachen om je opmerking over het schaap.. Simalex, joehoe! Fijn wat van je te horen van mij mag je hem al wel opnenen hoor.. En Yildou is echt een plaatje! *zwijmel* Assepoester, fijn om ook van jou te horen! Ik hoop dat sabrina nu op gewicht wil blijven.. Koppie op. Ik heb niets gehoord van Goddess... (ben buddy) Rach, slaapse... Tassie, spannend allemaal! Female, top dat je je zo goed voelt! LZ, goe te horen dat je wat binnen houdt enzo! Super! Hier alles oke. Gisteren is er iemand voor mijn paard geweest en het wordt nu wel spannend. Ze was in ieder geval erg enthousiast en zou me bellen/mailen.. Dus duimen meiden! Verder niet zo super geslapen, ben veel wakker en half 9 is echt max wat ik red. Dan wete ik echt niet hoe ik moet liggen. maar vooruit.. Vandaag is mijn mams jarig, ze wordt EVA! Vanavond erheen en zatedag gaan we uiteten...
Tigger; Van harte gefeliciteerd met je moeder! Veel plezier vanavond. Liefzonnteje fijn dat je gister lekker hebt gegeten. veel plezier met de laatste dingen kopen. Liefs Nathasja
Dank je natas.. Zeg hoe ben je er nu onder? De ks bedoel ik. Morgen moet ik naar de gyn en horen we meer...
Ben ik weer! Zit alweer aan de cola...werd wakker van het maagzuur...blegh! Tigger gefeliciteerd met je moeder! En hoop op goed nieuws over je paardje. @ De rest zie dat jullie ook weinig slapen. Ik voel ons meisje wel heel veel bewegen maar zijn wel andere bewegingen. Doen ook echt zeer....Komt denk door het ruimte gebrek
hoi meiden, hier een langslaper slaap op het moment heerlijk moet ik zeggen even afkloppen want het kan zo weer anders weet ik. hoi Simone, wat een schatje zeg heerlijk om die foto`s te zien. hoi Assepoester, ook een schatje om te zien. alleen jammer van dat gewicht maar komt vast goed. hoi LZ, mooi dat je lekker heb geslappen en ook nog goed gegeten ook houden zo. hoi Female, gelukkig voel je je goed geniet ervan het kan zo veranderen.{wil je niet bang maken } hoi Rachel, maar 2 uurtjes geslapen dat is niet veel. slaap maar snel wat bij. hoi amilah, 7 dagen de naam niet zeggen lijkt mij moeilijk. heb nu soms al moeite om het niet te zeggen. en voor iedereen die ik weer vergeten ben ook een hele fijne dag.
Thanks meiden! Tis stil hier! Iedereen aan het shoppen? Meisje belde net, komt morgen weer., in principe is ze helemaal om. Maar gewoon even een bevestiging.. Dus nog even spannend! Whoehoe.. zou dat even lekker zijn...
hoi Tigger, Ik duim voor je dat je paard verkocht word. ik alweer 38 weken maar nog totaal geen gevoel dat ze komt. als het beter is voor mijn meisje blijft ze maar lekker zitten maar niet te lang hoop ik
Dank je Chantal. ben nu wel een beetje Hyper hoor.. Stel je voor dat het voor de bevalling geregeld is dat ze verkcoht is. wat een rust geeft me dat! Kan bijna niet geloven dat het zo zou zijn.. Ben bang voor een teleurstelling. Ja, het is beter dat ze nog even blijft zitten. Raar he, dat je als eerst euitgerekend kan zijn en dan misschien wel als een van de laatste mama wordt..
Als laatste hoop ik echt niet hoor. Denk zelf ongeveer rond 14mei ofzo houd ieder geval rekening mee dat het nog even kan duren. En jij wat denk je bij jou?
Tja, gezien de dwarsligging denk ik sneller dan we dachten.. De ass-gyn zei vorige week dat ze niet te lang willen wachten, vanwege het risico als mijn vliezen vroegtijdig breken dat dat voor complicaties kan zorgen. Van een natuurlijk bevalling ga ik niet meer uit..
Ook goedendag! Wat zijn we toch druk met z'n allen zeg. Is er iemand wel druk met poetsen of houdt nesteldrang gewoon internetten in? Kom net mijn bedje uitrollen (letterlijk) en moet alweer 4 pagina's bijlezen. Rachel, erg he dat draaien van de kleine nu. Het doet mij ook echt heel veel pijn. Het lijkt er aan alle kanten uit te komen drukken. Waarschijnlijk heeft dit toch ook wel met mijn lengte te maken. Ben nl maar 1.57, dus veel ruimte is er ook niet. Had gehoopt dat na het indalen er weer wat ruimte zou zijn, maar nee..... nog meer pijn Tigger, spannend hoor moet je nog een dag wachten. Het klinkt wel heel positief! Chantal, ik geloof dat jij wel blij bent met de 38, dus GEFELICITEERD! Moet er zelf niet aan denken nog zo lang door te moeten. Kan nu al niet meer lopen zitten of liggen.
Prachtige foto's van de meiden van Simalex en Assepoester... ik ben nu ook zoooo benieuwd naar onze kleine! Gisteren is de nesteldrang enorm toegeslagen hier! Bijna geen kleren meer in de kast (goede reden om straks weer leuke nieuwe dingen te kopen) en het liefst gooide ik ook de bank eruit! Hahaha M'n mannetje heeft vrolijk met me meegedaan (die heeft nu helemaal bijna niets meer over), en hij was heel trots op me dat ik nu EINDELIJK eens iets weg durfde gooien (5 vuilniszakken met kleding)!
@Tigger, heel veel succes morgen! Kan me voorstellen dat je 't allemaal heel spannend vindt. @Bianca, nesteldrang is enorm! Maar ik moet mezelf af en toe dwingen om te gaan zitten (m'n lijf wil eigenlijk helemaal niet poetsen, auw auw), om toch wat energie kwijt te raken ben ik dus als een gek aan 't typen . Ik zie op je banner trouwens netjes 35 weken staan... of heb je 't aangepast?
@Moppies hihi kunnen jullie straks lekker een hele nieuwe garderobe aanschaffen @Tigger ik zal heel hard duimen dat ze word verkocht, lijkt me ook wel fijn als alles voor de bevalling gereregeld word! @Bianca ik heb geen energie om te poetsen...wel om te internetten @Chantal ik hoop dat je meisje volgende week komt, rond de 39 weken is wel mooi toch