Heb best last van ongi krampen nu....niet echt fijn....wat zal het zijn? Ze is al ingedaalt... Misschien ligt ze ff anders waardoor ik dat nu heb best vervelend. Nou ik ga ff naar de winkels zo.....
Pfff en wat moet iemand die zwanger is van een drieling nou bij een borstvoedingscursus! Neem niet aan dat ze alle drie zo kunnen drinken of heeft ze zulke enorme (.)(.) hihi
@ Assepoester -> Ik hoop dat het snel beter gaat met het gewicht van Sabrina. hebben ze enig idee hoe het komt dat ze afvalt? @ Rachel -> Spannend lijkt me dat toch dat slijmverlies ook al zegt het misschien wel weer niks. @ Alida -> Ja koeienmaag is echt goor hoor.. en allebei Nederlands zijn heeft idd voordelen. Dat maakt het soms een stuk makkelijker.. maar ik mag niet klagen. Ik ben blij trouwens dat het redelijk goed met je gaat verder @ Bibiche -> Balen dat je slecht slaapt. Ik slaap ook een stuk minder dan voorheen maar ben toch niet heel ontevreden. Maar ik moet soms wel overdag even bijdutten. @ Female -> Ik snap dat je ook zin hebt in borstvoeding geven enzo. Lijkt me ook zo bijzonder. Helaas mag ik het door mijn medicijnen niet dus moet ik wel de fles @ Natasja -> Ik kijk ook niet naar bevallingen op tv ofzo hoor.. Daar wordt ik alleen maar onrustig van. @ Liefzonnetje -> Mooi dat je weer wat kan eten en dat het weer een beetje beter gaat. Elke dag is weer meegenomen toch? Hopelijk blijft het zo.. ennuh laat je ook nog wat dingentjes voor ons over in de winkel? @ Tigger -> Ik ben hier al druk aan het duimen voor je paard, zou het helpen? En van harte gefeliciteerd met je moeder en veel plezier met het vieren. @ Chantal -> Lijkt me SUPER moeilijk om de naam 7 dagen geheim te moeten houden. Ik weet niet in hoeverre het me gaat lukken. Maar ik ga mijn best doen, het is voor mijn man erg belangrijk dus dan lukt er een hoop @ Erica -> Ooooh wat herkenbaar dat verhaal over die chocoladevla. Ik heb dat soort dingen ook. Mijn zus had pas zelfgemaakte appelmoes en ze zei die kunnen we vanavond opeten. De hele dag heb ik aan die appelmoes gedacht hahaha.. Hopelijk heb ik iedereen gehad, zo niet excuses 1000 maal Ik ben net thuis van de yoga en de gynaecoloog. Yoga was weer heerlijk en grappig, echt melige meiden daar hihi. Bij de gynaecoloog moest ik heeeeel lang wachten, maar alles was verder in orde gelukkig. Alleen vond hij de buik groot en het kindje groot en wilde hij over twee weken toch weer een echo laten maken om te kijken hoe groot mijn kindje is. Ook ga ik volgende week naar mijn vaste gyn en gaan we afspraken maken over eventueel inleiden..
Thanks allemaal weer... Tassie, fijn dat je er wel goed onder bent. Ik ben er wel goed onder hoor. Ik heb geen keus.. Ze kan er alleen zo uit. Whaha Erica, geweldig dat de chocolade vla je wakker heeft gehouden... Simone, zo leuk om van je te horen! En heerlijk die Yildou verhalen! Echt genieten! Whaha, Eva, hoe kom ik er op? Ik bedoel natuurlijk Sara... Ulgh, Jingels irritant dat soort mensen... :s Goeie trouwens, vwb die kraamzorg. Ik ben benieuwd of dat dat nog verschil maakt? LZ, Nee, morgenavond komt ze eerst weer even rijden, daarna zal ik wel meer weten. Nemo, ik verwacht wel een sms van Goddess als het zover is. Ik vind het zo stom om nu te gaan smsén. Verwacht dat ze in Alkmaar is nu.. Ze zal vanavond of morgen wel bij dr moeder komen weer... Bibiche, lekker geshopt dus! Mooi zo! En Lz ook.. En LZ heeft gewoon goed gegeten! Super! Oh Amilah das ook spannend!
Bij mij begint het toch ook te kriebelen hoor als ik de lieverdjes zie van assepoester en simalex. Alida, dan neem ik toch maar schaap hoor. haha rachel, spannend je bent aan het rommelen. haha erica, er zijn andere dingen die mij wakker houden hoor, zoals het gesnurk van mijn vriend, en dan heb ik af en toe de neiging om mijn hoofdkussen erop te leggen, maar in plaats daarvan, geef ik hem een tikje en dan ligt hij weer anders. En is het voor 2 min gedaan (NOT) wishfull thinking hier vandaag weer heel veel last van mijn ribben, kleine uk is weer aan het stampen, ik denk dat ik hem stampertje ga noemen, pfff nog even en ik heb wel een paar blauwe plekken. Zalig weertje vandaag, heb gehoord dat het dit weekend weer puffen wordt, 25 graden zondag Groetjes, N23
Heeeeel fijn dat jullie begrip voor mijn verloren chocoladevla strijd hebben! LZ goed bezig met de drie boterhammen en shoppen. Wie weet hoor ik je dingen in je vriezer ook maar er komen nu zoveel signalen binnen dat ik ze niet helemaal kan plaatsen van waar ze komen @Simone wat super dat het goed gaat en je aan het genieten bent. 11 kilo lichter, goed joh. Lijkt me heerlijk dat je dan lekker kan shoppen. Verwen jezelf maar goed dat heb je verdiend hoor! @Amilah weer helemaal ontspannen. Mooi dat alles goed was bij de gyn. Je kindje groeit in ieder geval goed. @Rachel ik heb soms ook van die rare krampen en gevoelens. Eerlijk gezegd begin ik eraan te wennen, denk dat het bij de laatste weken hoort. @Bibiche ook geslaagd bij de prenetal lees ik. @Nemo zoals je ook tegen mij zegt, wij hebben een goed excuus. Geniet maar lekker van al die lekkere dingen. @Tassie heb je wel eens eerder een ruggeprik ergens voor gehad. Ik niet hoor. @Jingels klinkt irri.....Gelukkig vond je de voorlichting verder wel nuttig. Krijg je extra uren kraamzorg als je een ks hebt gehad? Net effe lekker naar buiten geweest, goed weer. Wel veel wind trouwens, vang natuurlijk ook veel zijwind nu Ik moet eigenlijk mijn kledingkast uitzoeken. Ik ben zo slecht in het wegdoen van oude kleding. Maar er ligt zoveel wat ik al lang niet meer draag. Mischien kan ik nu ik zwanger ben beter weggooien dus eigenlijk zou ik dat moment aan moeten grijpen, eigenlijk...
Hoi meiden! Daar ben ik weer , we zijn een dag eerder thuis gekomen, vriendlief wou eerder weg, hij moest daar werken en wou gewoon naar huis, vond het wel jammer, heb het echt super naar me zin gehad! Heb 5 dagen heeeeel weinig gedaan, wel de hele caravan waar we in zaten gepoetst , kon het niet laten.....Maar is ook weer lekker om thuis te zijn. Hij moet aanstaande week wer de hele week daar zijn, dus kan hij weer in die caravan. Misschien ga ik maandag nog even heen tot woensdag, moet donderdag t/m zaterdag nog werken maar vriendlief wil net dat ik 250 km alleen rij, hij maakt zich een beetje zorgen, Lief hé. Nou ja kijk wel even wat ik doe. Ga zo terug lezen, jeetje moet maar liefst 52 pagina's terug lezen, weet niet of ik op iedereen ga / kan reageeren Morgen naar de vk, ienimini doet het goed (denk ik ) voel hem/haar geregeld, ( en 's avonds heb gaat het prima, dan slaapt ienimini ook ) met andere worden, "mom be ware" als ik er ben dan zal je het weten ...... nee hoor grapjewe zien het wel. Ben heel zenuachtig, de een na jongste zoon van me zus moet zo afrijden 16.00 uur... ben echt benieuwd dit wordt zijn eerste keer. Hoop echt dat hij het haalt. ga duimen , laat het jullie weten! Nou meiden, jullie zijn weer op de hoogte, fijnemiddag nog. gr babymei
Nou inderdaad, zo vertelde ze dat ze ging kolven en borstvoeding geven en bla bla bla. Ze was geloof ik nog maar iets van 20 weken zwanger ofzo. Jullie hadden erbij moeten zijn, het was bijna lachwekkend. Zo zaten zij en haar man constant commentaar te geven over de verpleegkundige die de cursus gaf, tijdens de pauze. Echt van die kansloze mensen.
AGENDA: April 19e Amilah - Gyn - Tiggers mama wordt SARA (50 jaar)! - Nathasja- anesthesist - - Janice - vk 20e Babymei & Nemo - vk Tigger - Gyn, mogelijkheden bespreken vanwege dwarsligging. 23e Jessie- Gyn - Liefzonnetje - vk - Babymei - intake kraamzorg - Nathasja - voorlichting Sectio 24e MomToBe - Jarig!!! - Bibiche - VK - Nathasja- Gyn 25e Rachel - vk Mei 1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn 2e Rachel - vk - Nathasja- Keizersnee 3e Rebtam - vk 4e Emmetje - vk 8e Verjaardag Moppies 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+19 (36.4) ~ verlof~ hoofdlig en volledig ingedaald Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+16 (36 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+12 (36.5) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en ingedaalt Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart ~ onvolkomen stuit ~ gevoels datum: 23 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+14 (35) ~ verlof: 1 april ~ dwarsligging Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+8 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ volledig ingedaald Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig, nog niet ingedaald Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 2 mei ~ hoofdje beneden, indalende N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan) Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: 1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: 47 cm ~ gew: 2635 gram 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 2840 gram 4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~geboren: 13 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 3208 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger
Zo even de lijst tevoorschijn gehaald.. Whaha Jingels, die lui werken echt op mijn lachspieren.. Of eigenlijk hoe jij het verteld.. whaha
nou ja zeg..... wat raar dat dat je niet lukt ppfff zijn we zulke kletsmajoors hier... Fijn dat je genoten hebt van je paar dagen weg.... en shit shit shit... heb te vroeg gejuigd vandaag... :-& haha N22 hoe verzin je het.... kweken van 3de borst.. ik zie het al voor me.... hihi Tigger ik ga voor je duimen! hoop dat de koop doorgaat, zal wel echt een zorg minder zijn voor je.... Amilah.... tja de prenatal is net gesloten... alles uitverkocht
@LZ hoe duur was de flessenewarmer? Ben ik vergeten te kopen maar ja kan ook au bain marie opwarmen duurt even lang volgens mij. Ik word gek van pijn in mijn rugwervel en rib ik kan niet eens meer op mijn zij liggen lang. En laat nou de enige manier zijn dat ik kan slapen want op mijn rug lukt al lang niet meer dan krijg ik het spaans benauwd.
die van prenatal heb ik gekocht... 22,99 dat is diegene die alleen thuis gebruikt kan worden, dus zonder stekker voor in de auto voor onderweg (maar wij hebben in de auto al een omvormer waar deze dus gewoon in kan... handig voor later) duurt volgens het boekje 8 min totdat fles is opgewarmd, lampje gaat dan uit... (is natuurlijk wel weer afhankelijk van hoe groot de fles is.. zitten ook diverse standen op, dus hoelang het echt duurt, dat weet ik niet) met au bain marie lijkt me lastiger, dan weet je niet goed hoe warm de voeding is.... maar als je flesvoeding gaat geven kan jehet ook gewoon in de magnetron doen... (bv weer niet daarom heb ik hem gekocht)
Nee ik wil bv geven maar au bain marie is ook makkelijk, ik heb op een babygroep gewertk en de flessenwarmer gaf bij ons ook niet aan of de fles klaar was of niet. Je moet gewoon een paar druppels melk op de binnenkant van je pols laten druppelen en dan moet het gewoon lauw aanvoelen dus niet dat het brandt, dan is het is goed.
dat ga ik ook voor de zekerheid wel doen... stel je voor.... mondje ofzo verbrand door dat achter wege te laten...
Ehm, ik herinner mij nog dat mijn moeder bij mijn broertje een paar druppels voeding op haar pols deed. Zo wist ze altijd of het warm genoeg was, en of het niet te warm was. Ik las trouwens dat je bv best in een flesje kan doen en dan op een laag vermogen opwarmen in de magnetron, mag echter niet boven de 37 graden uitkomen, anders gaan er teveel voedingsstoffen verloren. De verpleegkundige van gisteravond adviseerde juist igv bv om van een week of 5-6 de bv af en toe een keer in een flesje te doen, mocht je gaan kolven of onverwacht weg moeten, is je kindje bekend met een flesje, en loopt dat niet uit op een drama. Vond ik zelf een goede tip.
Hallo meiden Tassie: hoop voor je dat de kleine nog even tot 2 mei blijft zitten. Female: Ja vind het elke keer weer spannend als ik krampen heb, want gisteren werd het ook steeds erger. Mooi dat met jou alles goed gaat. LZ: Fijn dat je zo goed hebt geslapen vannacht. Tigger: Gefeliciteerd met de verjaardag van je mams. Hoop voor je dat het goed afloopt met de verkoop van je paard. Rachel: Vervelend dat je wakker wordt met maagzuur. Erica: Mooi dat je lekker hebt geslapen, hihi chocoladevla midden in de nacht moet er niet aan denken Simalex: Fijn dat alles goed gaat en al 11 kilo mooi hoor, lekker shoppen straks. Hoop dat ik niemand ben vergeten. Hier gaat het vandaag erg goed, heb hier heel veel opgeruimd. Hoop dat het zo de laatste paar weken zo blijft, dan kan ik zelf ook weer wat doen. Mams heeft de ramen gewassen, ben ik echt blij om. Krijg zo een vriendin op bezoek, denk dat ik morgen pas weer online kom Groetjes Alida