Heb me maar voor de rest van de week ziek gemeld.... Maar kom nu wel uren tekort (ben 1 febr klaar met deze stage en opleiding dus misschien dan maar wat langer doorgaan) en nu weer naar bed......hoop dat m,n roze wolk snel weer terug is!
He Rachel, Vervelend voor je hoor! Als je dat kan doen met je stageplek en opleding zou ik dat zeker doen. En die roze wolk komt wel weer. Sterkte! Liefs Nathasja
Weet iemand misschien hoe ik Sonja die pendelt een berichtje kan sturen? Kan nergens iets vinden waar ik haar kan bereiken ben al uurtje bezig geweest met zoekfunctie maar helaas....
Hoi, Ik heb het idee dat ik na mijn laatste (hele lange bericht) een beetje genegeerd word). Simone: ontzettend veel succes vandaag
Dankje wel Mariska! Sorry dat ik niet gereageerd heb, heb je berichtje wel gelezen hoor! Maar doordat ik me zo beroerd voel reageer ik de laatste tijd wat minder, sorry.
Nee kan pas morgen terecht....afwachten maar..... Heb de pendeluitslag van Sonja, ik beval 7 mei van een dochter.... Ben benieuwd
@Rachel ben benieuwd of het uitkomt : : @Mariska persoonlijk lukt het mij niet steeds op iedereen te reageren. Dan wordt het zo een moeten i.pv. ontspanning. Wel lees ik zeker alle berichtjes en leef ik met iedereen mee! Negeer je dus zeker niet want voor mij ben je gewoon een van de mei meiden . Eentje waar ik mijn petje voor af neem want jij hebt al een kind. Je kunt je dan toch moeilijker aan het moe en ziek zijn over geven. @Tassie zeker fijn dat je eerder voor de echo kan, goed dat je ook positief kan blijven. @Rachel rust lekker uit. @Tigger succes met de misselijkheid . Hier voel ik me nu prima. Ik heb weer lang geslapen. Maandag op Dinsdag had ik een lange dienst. Nu ben ik lekker 2 dagen vrij. Ik krijg steeds meer zin om in baby winkels te kijken maar beheers me.
@Rachel: balen he dat wachten. Kunnen ze het niet telefonisch? Raar dat je moet langskomen. Ik ben zelf doktersassistente (niet bij een huisarts hoor) en toen ik bij de huisarts werkte, gingen zulke dingen ook telefonisch. Ik hoop dat je wat krijgt. @Erica: bedankt. Geniet van je vrije dagen . Je hebt een 10!. Morgen heb ik een 9. Ik vind dat het voor mijn gevoel wat sneller gaat die 1e weken, dan bij mijn vorige zwangerschap. Ik hoorde zaterdag dat mijn oom ook vader wordt. Hij wordt binnenkort 44 en zij is 38. Ik had het totaal niet verwacht. Hij wilde eerst nooit kinderen en zij wel. Vindt het wel leuk voor ze. Zij is precies 5 weken eerder uitgerekend op 5 april.
Hoi Mariska, Ook ik negeer je niet hoor, maar soms lees je zoveel en vergeet ik wel eens iemand. Spijt mij Liefs Nathasja
Hoi Mariska, nee helemaal niets meer. Gelukkig. Maandag echo en dan hoop ik dat alles goed is. Voor mijn gevoel is dat het wel , maarja je weet het nooit he. Vandaag ook weer erger last van mijn borsten en ben echt super moe. Ik moet vanavond naar school maar weet niet of ik dat wel ga trekken. Gaat bij jou ook alles goed? Liefs Nathasja
@Nathasja fijn dat je geen last meer hebt van bloedverlies. @Mariska grappig dan om met iemand ongeveer tegelijk zwanger te zijn (naast alle meiden heir hihi). Ik heb van andere ook al gehoord dat ze de tweede zwangerschap minder bezig waren met de eerste spannende weken als de eerste zwangerschap. Wel fijn toch?
Fijn Tassie dat het over is, hoop dat de echo jullie duidelijkheid geeft! Mariska leuk dat er nog iemand in de familie zwanger is he Kan je er lekker over kletsen enzo
@Mariska: ook ik negeer je niet hoor, maar is me soms een beetje teveel allemaal hiero. Maar ik ben ook doktersassistente en Emesafene geven wij ook telefonisch. Mag ik vragen wat voor werk je nu doet ? Of werk je gewoon als doktersassistente maar dan ergens anders ? Ikke hier vandaag weer last van mijn darmen ale:. Mijn vriend komt strax thuis kan die ook meegenieten (snap ie ?) Meer meiden die daar last van hebben ?
Nee, heb altijd al een erg langzame stoelgang gehad. Die is eigenlijk niet veranderd. Mariska, ik zou niet durven om je te vergeten! Ik lees erg snel en lees vaak over dingen heen. Tegen de tijd dat ik het laatste berichtje gelezen heb, ben ik de vorige allemaal al kwijt. Vond het trouwens wel knap dat je op iedereen gereageerd had. Heeft vast veel tijd gekost. Doe gewoon lekker als ons en reageer impulsief wat je te binnen schiet!
Ha allemaal, even voordat ik ga bijlezen, want zie dat we "opeens" al op pagina 51 zijn aangekomen, het antwoord van Mirjam VK van hier op mijn echo vraag. Dus iedereen weer helemaal gerustgesteld die zich heeft opgegeven.. en ik ga donderdag bellen denk ik maar! (kan op woensdag geloof ik niet) hoi, nee, dat is niet schadelijk, een echo duurt al snel 20 minuten, nu dus het dubbele in verband met onderwijs. Maar dat kan echt geen kwaad. Veel plezier gewenst bij de echo. Geef wel vantevoren aan of je het geslacht wilt weten en of je wilt horen als er afwijkingen worden gevonden. Mirjam
Krijgen jullie ook al de vraag of je voorkeur hebt wat het word? Ik heb zoiets van als het maar gezond is Jasper vind een meisje wel erg leuk, maar een jongen ook Zelf vind ik een jongen weer heel leuk, maar een meisje ook Maakt mij eingelijk niets uit, vind het belangrijkste dat het een gezond klein babytje word! Mijn schoonzusje wil een meisje.
@Rachel: ik hoop dat je je nu steeds beter gaat voelen en dat die zetpillen niet meer nodig gaan zijn..... lijkt me echt heel rot als je zovaak moet spugen. Ik slechts 1 keer gehad (even afkloppen op hout) maar wel natuurlijk precies op mijn werk.... Hoop dat ze op je opleiding niet te moeilijk gaan doen over gemiste stagedagen, je hebt immers een goede reden! Februari zou je klaar zijn.. gelukkig heb je nog iets speling voor dat je met verlof gaat... klinkt wel heel leuk he! @Simone: hoe is met je? Nog bruine/rose afscheiding of is het weer rustig? Ik hoop het voor je en hoop helemaal op een super echo morgen. Erg spannend! Ik DUIM voor je! @erica: wat goed dat je een beslissing hebt genomen. Ik moet zeggen dat ik het heel moedig van je vindt, terwijl de kans op een minder positieve uitkomst natuurlijk heel klein is.... ik wil het niet weten, maar misschien is dat ook wel een vorm van mijn kop in het zand steken...? Maar jij mag wel een keertje extra naar je kleintje gaan kijken! Dat is ook wel weer helemaal super! @assepoester: onze koploopster (toch?) TX voor de mededeling dat je je echt beter gaat voelen zo rond 12 weken..... soms vraag ik me dat namelijk met recht af... maar gelukkig is dat bij jou echt zo. Hmm en positiekleding kopen... gaaf... lijkt nu nog zover weg.... @tassie: hoe is het bij jou nu? ook voor jou ga ik maandag duimen... @mariska: natuurlijk vergeet ik jou niet..... zeg kom, we zijn er toch voor elkaar! maar ik moet wel zeggen dat ik vaak weinig puf heb om op iedereen te reageren (zoals nu) want voel me de laatste tijd niet echt super... (tja zwanger he..) en moet wel fultime werken. Vandaag iets eerder naar huis gegaan, voor fysio en dat heb ik weer gehad. Lig nu lekker ff te relaxen op de bank en mijn laptop... heerlijk! Elke avond lig ik zo rond 20:30 in bed... na het journaal haha lijk wel een klein kind, alleen heeft die dan sesamstraat als maatstaaf... Maar hoe gaat het jou af? Voel je je al beter? Jij hebt morgen de 9 ...... shit we liepen bijna gelijk, ben ik nu hardhandig door ons kleine dreuteltje weer terug de 7 in gezet... maar goed... binnenkort ik ook de 9.....na de 8.... Zo heb volgens mij iedereen gehad... oh het laatst berichtje van Rachel: bij ons vraagt nog niemand of we voorkeur hebben, want we hebben nog niets verteld . Alleen mijn beste vriendin weet het. Maar dit weekend gaan we een rondje ouders doen Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren! We hebben boekjes gekocht: 97 tips voor oma en natuurlijk ook de opa variant.... Nou lady's ik ga jullie weer ff verlaten...