Jeetje Tigger wat een gedoe met die gyn zeg. Kunnen ze het niet gewoon dan met 38 weken doen? Tja en zij kan het wel jammer vinden dat je geen stuitbevalling wilt maar zij hoeft ook niet te bevallen! Duim nog even voor je paardje! Verder ff nog geen energie om op iedereen te reageren hoor....Fijn dat met jullie allemaal wel goed gaat. Lekker weekend nu Ook al ff niets van mama1986 gehoord trouwens...zou het :
Dat is lekker dat je er nu al van kan genieten moppies, dan had ik zijn kado ook mooi vast gegeven. Tja het blijft gewoon gissen naar het uiterlijk he, spannend hoor. Ik stond net wat broekjes en shirtjes bij elkaar te houden, kijken wat leuk staat. Ik heb in maat 62 al 12 t -shirtjes. O als ik dan zo tussen die kleding en spullen sta dan begint het helemaal te kriebellen. Zo echt maar toch nog zo onwerkelijk dat daar straks een klein mensje, meisje van ons ligt. Met van die kleine voetjes, kleine handjes, neusje om te kussen o o. Erica back to earth... sorry roze wolk. Ja Rachel bij iedereen van wie je nu even niets hoort denk je meteen "zou het". Aan de andere kant de meeste zijn nog niet voorbij de 38 weken en de meeste baby's komen tussen 38 en 41 weken.
Volgens mij is iedereen ineens kasten aan het opruimen hihi... Ik ben ook klaar! Was veel werk alles lag door elkaarmaar had niet veel wat weg moest. Dat houd ik altijd wel bij en heb ook geen moeite met weggooien... Heb de logeer/hobby/was-kamer ook meteen helemaal op z'n kop gezet... Vanmiddag was ik écht misselijk, ben gewoon nog naar bed gegaan. Hoop eenmalig want tot nu toe had ik daar geen last van... @Tigger dat is balen zeg! Probeer je niet teveel op te vreten, laat maar kletsen... Maar ik begrijp goed dat je er de balen van hebt! Ik heb zelf trouwens helemaal geen ervaring met een vk, ik ben al vanaf het begin bij de gyn. (ik las vd week nog dat hier 99 % vd vrouwen in Belgie in het zh bevallen en de hele zw.schap onder controle vd gyn staat. Gelukkig is die van mij SUPER! heb nog nooit zo'n super prettige arts gehad...) En Tigger, hoop dat het lukt met je paard. we duimen verder! @moppies: Spannend idd. Ik ben ook erg nieuwschierig, mijn man is indo en ben benieuwd wat het wordt! Hij heeft van die grote bruine ogen (die hij vooral gebruikt om te slijmen of als ie wat nodig heeft, misbruik maken dus )... Jammer dat ogen pas na 2 wk duidelijk worden he... @assepoester, super dat t goed gaat! @jingles: leuk he al die dingen kopen. Ik heb het vorige week gedaan en vond die laatste spulletjes echt het leukste om te kopen van alles. voelde zo vreselijk echt al om met een pak luiers en zoogkompressen over straat te lopen! hihii @erica: lekker zeg een tuin straks! heerlijk. Jij bent ook nogal een buitenmens of niet... @babymei nog een keertje suc6 vanavond
Die roze wolk is heel herkenbaar hoor Erica... daar sta ik ook regelmatig op! Ik heb een aantal schattige dingen in maat 50, waar ze misschien helemaal niet in gaat passen! Een vriendin van me is in december bevallen en van haar mocht ik een hele zak met kleertjes lenen in de kleine maatjes. Da's wel fijn, want ik heb werkelijk geen idee wat ze past en voor hoe lang. Ook schijn je nogal veel te krijgen van kraambezoek Misschien is 't tegen die tijd zulk prachtig weer dat de kleine alleen maar in een romper ligt (als 't zichzelf op temperatuur kan houden).Voorlopig schaf ik dus ff niets meer aan. Bij ´windstilte´ is ´t inderdaad spannend of er iets aan het gebeuren is. Maarre Erica... jij zou natuurlijk ook nog wel eens nr. 5 kunnen worden met je 38 weken!
Mwa heb niet het gevoel dat er iets aan zit te komen, maar je weet het niet he. Chantal bedankt! Female is de misselijke bui nu verder wel weg? Je bent lekker bezig met opruimen Straks heb je ook een kindje met van die mooie bruine ogen en dan krijgen ze van twee kanten hun zin Ja ik ben inderdaad een buitenmens. Hoop op de jackpot met de koninginnendag loterij. Dat word dan een grote boerderij met veel beestjes en een moestuin..... en een dierenverzorger en tuinman want wil het natuurlijk alleen als ik er zin in heb Denk dat ik een bad ga nemen.
Female, ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Mijn nicht is trouwens ook met een indo getrouwd. Zij hebben 4 kinderen die er allemaal heel verschillend uitzien! Bruin haar, zwart haar, blond haar... bruine ogen en blauwe ogen. HEEL bijzonder, prachtige kinderen! En het opzetten van die grote ´reebruine´ ogen, daar prik ik nu wel zo´n beetje doorheen hoor, hahahaha. Heb ik er straks twee in huis die dat gaan proberen. Erica... ik wil ook een tuin! Ben helemaal jaloers op iedereen die nu een tuin heeft. Maar toch ook wel lekker he, je balkonnetje opfleuren?
Moppies dat met maat 50 vind ik ook zo lastig. Heb eerlijk gezegd maar twee pakjes. Verder 56. Je hoort van die verschillende verhalen. Fijn dat je wat kon lenen. Ach anders stuur ik mijn mannetje of zus op pad. Heb je wel een balkon nu? Ja nu weet ik het zeker ik ga echt in bad voor ik jullie gek typ met meer verhalen is ook veel te verslavend en gezellig zo een forum.....
Inderdaad... je weet het niet! Je zal niet de eerste zijn bij wie het uit het niets begint Hahaha... In ieder geval gefeliciteerd met je 38 weken en geniet van je bad!... Hmmm bad... weer jaloers!
Inderdaad gezellig zo... en ook nog wel bij te houden als er niet 20 online zijn. Wij hebben wel een balkon, maar daar komt maar 5 minuten zon per dag... dus niet echt tof.
Ik moest ook maar weer eens iets nuttigs gaan doen (hoogstwaarschijnlijk opruimen). Wilde eigenlijk de boekenkasten gaan aanpakken, maar die zijn me te zwaar. Tot later!
@ moppies: bij jou ook zo herkenbaar? Als ie weer aan komt lopen en van die grote bruine puppy-ogen opzet vraag ik meestal automatisch al: wat heb je nu weer nodig? (En ik trap er nog steeds bijna altijd in hihi) Doe maar rustig aan met die boekenkast he, lijkt me niet slim. (hoor wie het zegt, ahum ) @erica: misselijkheid is over. gelukkig. alleen dat opgeblazen gevoel he, zoals iedere avond... Hoe was je bad? Ga je volgend jaar verhuizen dat je een tuin krijgt? Wel in dezelfde woonplaats? LEuk, ik heb ook veel met buiten zijn enz. Gelukkig hebben we veel ruimte om het huis. We hebben nu 12 kippen (erg gezellig, én iedere dag bijna 10 eieren!) en 5 konijnen. Ook hebben we vorig jaar een grote groententuin gemaakt (de aardappelen, boontjes, peultjes, bieten enz zitten al in de grond ). Voor de bruiloft hebben we van mijn ouders een nieuwe kas gekregen en ik ben al druk aan het voorzaaien. Héérlijk s morgens met een bak koffie even er doorheen wandelen en kijken of het alweer gegroeid is
In een ver verleden heb ik ook nog een indo-vriendje gehad. Hij was half indo half nederlands, mooi donker bruin, bruine ogen. Zijn zusje was blank, blond, blauwe ogen, maar........wel echte indo-lippen! Dat was wel een apart gezicht hoor. Mmmmm bad, had ik er maar één zalig.
Thanks lieve, lieve, lieve meiden! Wat zijn jullie toch toppers.. *smak* Nou paard is ook nog niet zeker.. *zucht* Ze had een vriendinnetje mee en die was aan het rijden en toen zei ze nog dat het rond was en we verder gingen.. en later toen ze even hadden staan praten werd ze er ineens wat vaag over. Morgenavond belt ze... Schiet mij maar lek.. Ik heb het echt even gehad vandaag... Ga zo naar bed en hoop morgen op een wat betere dag.. Bah, voel me echt even k*t... Sorry heb wel gelezen, maar even geen zin om nog te reageren..
Hoi allemaal, Alles was prima bij de vk, hartslag 120 / 70. Goed dus. Hartje klonk erg mooi. Ligt goed, hoofdje naar beneden maar nog niet ingedaald, maar ze zei dat dat nog kon en niks was om zorgen over te maken nu. Dus doen we dat ook niet. Moet aanstaande vrijdag weer heen daarbij moet ik urine mee nemen geen idee waarvoor maar dat hoor ik dan wel denk? Verder wel een mooi tuinset gezien vanmiddag maar manlief en ik hebben blijkbaar een hele duure smaak alles bij elkaar (tafel en stoelen) bijna E 2000,- zoals jullie begrijpen staat die practige tuinset nog steeds in de tuincentrum winkel 8) dat wordt een beetje te veel van het goede, we kijken even verder. Kreeg ook een telefoontje vanmiddag dat de enveloppen van de kaartjes binnen waren, mog ik op komen halen kan ik alvast gaan schrijven, nou met 120 kaartjesn , (wist niet ens dat ik zoveel mensen kende) Maar ook en aantal bedrijven van me werk) heb ik op me werk maar stikkers van gemaakt, dus groten deels hoeven we allen maar adressen te plakken wat bedoel je verveling op je werk ... Nou meiden slaap leker straks gr babymei
@O tigger hopelijk pakt het morgen allemaal toch goed uit. @Moppies balen zo weinig zon. Maar je kan het toch "opzonnen"met plantjes. @Female jouw huis en tuin klinken zo geweldig. Lijkt me heerlijk kipjes, konijntjes etc. mmmm jaloers Ik verhuis 100 meter verderop haha. Kijk nu vanuit mijn zijraam op de bouw. Daar zijn ze een heel blok huizen aan het bouwen en een van de huizen is voor ons. Naast een tuin hebben we dan ook een slaapkamer extra (3 in totaal) en heel hele grote zolder 30m2. Vind het overigens ook niet erg om hier nog even te wonen, we hebben een gezellig appartement. Bad was heeerlijk. Aansluitend meteen maar even de hele badkamer gedaan. Nu ga ik op de bank hangen weltrusten allemaal voor straks en goed weekend!
AGENDA: April 23e Jessie- Gyn - Liefzonnetje - vk - Babymei - intake kraamzorg - Nathasja - voorlichting Sectio 24e MomToBe - Jarig!!! - Bibiche - VK - Nathasja- Gyn 25e Rachel - vk 26eChantal-vk 27e Babymei - vk Mei 1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn 2e Rachel - vk - Nathasja- Keizersnee 3e Rebtam - vk 4e Emmetje - vk 8e Verjaardag Moppies 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig en dalende Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+19 (36.4) ~ verlof~ hoofdlig en volledig ingedaald Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+16 (36 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+12 (36.5) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en ingedaalt Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart ~ onvolkomen stuit ~ gevoels datum: 23 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+14 (35) ~ verlof: 1 april ~ dwarsligging Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+8 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ volledig ingedaald Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig, nog niet ingedaald Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 2 mei ~ hoofdje beneden, indalende N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan) Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: 1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: 47 cm ~ gew: 2635 gram 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 2840 gram 4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~geboren: 13 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 3208 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger
Ooh ja er zijn trouwens 2 meiden van de " Puf club " al bevallen 1 jongen (martijn) en 1 meid (dewi) , met alle meiden hier denk wel dat we in mei een overvloed van meiden krijgen, grappig tot nu toe ben beniewd hoe het loopt... Gaat wel snel met hun (en ons) , ik moet nog z'n 5 weken, kan nu al niet meer wachten om ienimini in me armen te houden
Nou tigger hoop op goed nieuws voor je morgen. En wat goddes betreft ben wel nieuwsgierig hoor wat de reden is dat krok er niet door kan. En wat betreft het hebben van halfbloed kindjes mijn vriendin heeft drie zonen 1 van een afrikaanse man en 2 van een afgaanse man (weet eigelijk niet hoe je het schrijft) en het zijn zulke droppies om te zien. Zit er voor nu helemaal door en ga bedje opzoeken. Zou zeggen weltrusten allemaal, tot morgen.
@tigger: vervelend ervaring zeg met de gyn. Ik begrijp die artsen soms echt niet, ze hebben toch niet voor niks dit vak gekozen Je doet gelukkig wel wat je zelf wilt en zij hebben het maar te acceptereren. @moppies: mijn vader is italiaans en mijn moeder NL en van de 5 kinderen heeft er maar 1 bruine ogen de rest allemaal blauw/groen. Dus bruin domineert niet altijd en dat terwijl mijn vaderskant allemaal bruine ogen en bruin haar hebben. Wij krijgen ook een halfbloedje nou ja ik ben dus half NL en italiaans en mijn vriend iraans. Dus ben benieuwd We hebben een tuin die vanaf 12 uur tot zonsondergang zon heeft echt heerlijk, kan echt genieten want tuin grenst ook aan water (lees sloot ) Ik heb echt steeds minder trek de laatste tijd, hebben jullie daar ook last van? Ik eet echt heel weinig en als ik trek heb, is het zoet. Sinds vanavond beetje gek gevoel in mijn buik, ben benieuwd wat dit is.