Hoi meiden, heb me ff snel bijgelezen maar heb hellaas geen puff om overal op te reageren, voel mij de laatste dagen zo beroerd, zou de hele dag wel kunnen slapen en heb nog last van maagzuur, terwijl de kleine al weg ingedaald is, Tigger vind het echt vervelend voor je dat je zo,n nare ervaring heb met de gyn, vooral omdat zij toch je kleine wonder gaan halen. Hopelijk zijn ze dan normaal tegen je want het is jouw wonder moment en laat hun eigen chagerein maar lekker thuis, Zelf ben ik ook vanaf het begin bij de gyn maar heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen daarmee, Gelukkig maar. Heb van mijn gyn te horen gekregen dat ik nu twee maal per week terug moet komen en dat zo langzaamaan gaan kijken om het in te leiden. zodat de moederkoek niet te veel op de proef gesteld gaat worden. ben benieuwd maar 1 ding is zeker ik mag niet over de 40 weken heen komen. dus binnen nu en drie weken worden wij ouders van ons tweede wondertje. spannend spannend spannend.
... ... Hoi iedereen, Ik heb alles gelezen, maar even geen zin om te reageren. Ik ben vandaag naar het ZH geweest... Er is iets mis met de baby(, en met mij). Ik weet wat er allemaal mis is, maar hoe het komt, wat het inhoud, wat er verder gaat gebeuren weet ik allemaal niet. Niemand kon me iets vertellen. We weten allemaal dat het echt niet goed zit, maar wat er nu moet gebeuren en hoe het komt kan geen enkele arts me vertellen. Er zijn zelfs geen speculaties omdat dit allemaal zo ontzettend vreemd is. . Het spijt me heel erg, maar ik kan me er nu even niet toe zetten om alles uit te leggen, ik wordt helemaal gek van de zorgen, en probeer me de hele dag al sterk te houden. Ik ben nu weer heel erg veel gaan roken en daar voel ik me heel slecht over, en anderzijds kan het me echt even niets schelen omdat ik het nu gewoon echt even nodig heb. Ook wordt ik helemaal gek van alle doemgedachten die in mij opkomen en die nare rotzin die in mijn hoofd blijft hangen: "Ik hoef mijn kind niet meer" . Ik wil mijn kind zo graag, meer dan alles, en toch blijft die vreselijke zin door mijn hoofd heen gaan. Ik heb het gevoel alsof mijn lichaam hem teleursteld en dat zijn lichaampje mij teleursteld, en dat is wel zo'n vreselijk gevoel. Ik voel me zo ontzettend schuldig, want geen van ons kan hier ook maar iets aan doen. Ik dacht dat ik het nulpunt wel al bereikt had... God was dat maar waar... Ik ben echt kapot, ik weet even niet meer wat ik nu moet. Ik ga denk ik maar even googlen, en hoop wat positievere dingen tegen te komen. Oja, Tatlim gefeliciteerd! Ik wens jullie een fijne avond dames, ik leg jullie een andere keer wel uit wat er allemaal aan de hand is... Nu even niet, sorry.
He getsie Goddess maar hebben ze helemaal niks kunnen vertellen? Vind ik wel vreemd. Nou meid heel erg veel sterkte en hopelijk kunnen ze je zsm meer vertellen want dit is niet menselijk meer om dit uit te houden. Wanneer moet je weer terug? Mocht je daar niet blijven of zo? Dikke kus
Hoi Meiden, Heb alles gelezen, maar voel me niet zo lekker. Heb steeds last vanmijn rug en harde buiken. Dus reageer even niet op iedereen. Tigger; jeetje wat ontzettend vervelend die gyn bij jou. Ik wist wel daat ze het liefst rond week 39 de baby halen daarom is het bij mij ook met 38 weken en 5 dagen. Wel raar dat ze je zo in het gewisse laten. Ben wel blij dat je je niet hebt om laten praten tot iets wat je eigenlijk niet wilt. Wou het vanochtend nog zeggen. IK zal voor je duimen dat het meisje morgen met goed nieuws belt Goddes; wat vervelend dat er iets niet goed is met en de baby. Hoop dat je het snel kan uitleggen, maak me wel een beetje zorgen nu. Hou de moed er in he. Hoe positiefre hoe beter. Hoe moeilijk dat ook is. Maar je bent al zo een eind gekomen deze run ga je ook redden. Sorry dat ik even niet op de rest reageer, morgen zal ik mijn best doen om op iedereen te reageren. Liefs Nathasja
Hoi Goddes, gelukkig horen we in ieder geval iets van je... Ik maak me wel erg zorgen om je. Weet ook even niet zo goed wat ik het beste tegen je kan zeggen omdat ik niet weet wat er aan de hand is. Ik hoop dat je kunt proberen om een beetje rustig en sterk te blijven. En dat je het ons snel kunt vertellen zodat we jou misschien weer kunnen helpen, al is het maar een klein beetje... Nogmaals; véél sterkte en moed... tot gauw. Liefs.
@ Goddess; meid, ik weet niet wat moet zeggen. Neem je tijd, en denk rustig na. En als je er klaar voor bent, dan vertel je het ons, en anders maar niet. Ik kan me voorstellen dat je tijd nodig hebt, neem die ook. Wij gaan nergens heen. @ de rest; slaap wel.
Bedankt allemaal, ik heb net zitten googlen, kwam vreselijke dingen tegen, maar dat was gelukkig allemaal bij mij niet het geval. Helaas weet ik nog steeds niet wat er dan wel aan de hand is. Ze konden mij daar niet houden omdat ze niet weten wat er aan de hand is. Plus dat ze zeker willen weten of het niet misschien dit weekend nog verbeterd (nogal vreemd, dit veranderd niet zomaar, lijkt me). Ik mag nog wel steeds naar de vk (weet waarschijnlijk ook niet wat ze hiermee moet) en daar moet ik dinsdag naartoe. Dus tot die tijd moet ik maar afwachten wat er gaat gebeuren. Leuk is anders.
Hoi Goddess, Kunnen ze je helemaal niets vertellen? Alleen maar dat er iets mis is met de baby maar niet wat er mis is met hem? In ieder geval heel erg veel sterkte meis! @ De rest dat reageren lukt niet meer jullie kletsen zoveel Tigger ik zal vandaag ook nog voor je paardje duimen!
Ik lees net op de site van mama1986 op 17 april is opgenomen in het ziekenhuis....meer info staat er niet. Waarschijnlijk word zij dus nummer 5
Jeetje Goddess, schrik me wild! Wat is er in godsnaam aan de hand? Lieve lieve schat, ik weet even niet wat ik moet zeggen... Thansk allemaal weer, lieverds! Tassie, ik wist dat ook van 39 weken, maar vanwege het gevaar van die navelstreng bij het breken van de vliezen enzo, zeiden ze vorige week wat anders. Maar ik vind het niet erg hoor, later... Ik bedoel hoe langer ze zit, hoe beter. Maar het tegenstrijdige, dat maakt je zo onzeker. Je moet het maar aannemen van hun, je bent aan hun overgeleverd zeg maar. Rachel, jeetje... wist het ook niet van mama1986. Hopelijk is alles oke en is zij inderdaad nr 5...
AGENDA: April 23e Jessie- Gyn - Liefzonnetje - vk - Babymei - intake kraamzorg - Nathasja - voorlichting Sectio 24e MomToBe - Jarig!!! - Bibiche - VK - Nathasja- Gyn 25e Rachel - vk 26eChantal-vk 27e Babymei - vk Tigger - Gyn Mei 1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn 2e Rachel - vk - Nathasja- Keizersnee 3e Rebtam - vk 4e Emmetje - vk 8e Verjaardag Moppies 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig en dalende Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+19 (36.4) ~ verlof~ hoofdlig en volledig ingedaald Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+16 (36 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+12 (36.5) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en ingedaalt Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart ~ onvolkomen stuit ~ gevoels datum: 23 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+13 (36) ~ verlof: 1 april ~ dwarsligging Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+8 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ volledig ingedaald Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig, nog niet ingedaald Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 2 mei ~ hoofdje beneden, indalende N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan) Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: 1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: 47 cm ~ gew: 2635 gram 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 2840 gram 4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~ geboren: 13 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 3208 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger
Ja, slapen gaat niet zo... Maar doe vanmiddag wel weer even slapen... Pff, heb echt last van hormonen... Blugh...
Fijn he...hormonen en het niet kunnen slapen Maak me trouwens erge zorgen om Goddess...jij ook denk ik....brrr
Ja zit me ook van alles in m,n hoofd te halen wat er nu aan de hand kan zijn. We gaan zo ff naar prenatal nog wat laatste dingen voor het wiegje halen...is nu mooi meegenomen met die 20% korting.
Tja, wel een vreemd verhaal... ik hoop echt dat het allemaal meevalt en dat ze gewoon kan bevallen van haar wondertje. Wel jammer dat ze niet iets kwijt wil over wat er speelt, ben toch best geschrokken.
Heey Marie Lize! Hoe gaat het? Ik gokte een paar keer dat jij nummer 5 zou zijn maar zo te zien zit ze nog lekker in je buik?
rachel: succes bij Prenatal! Op zaterdag blijf ik er altijd weg want je staat hier in Breda zo een half uur of langer in de rij te wachten bij de kassa.
Oooh I sooo wish dat ik nummer 5 ga zijn! As maandag mag ik naar de gynaecoloog want mevrouw heeft het inderdaad nog erg naar d'r zin in m'n buik...ben dus druk aan het duimen dat die me wil inleiden maja, dat doen ze niet 1,2,3. Spannend dus....