hoi Goddess, Wat een onzekerheid zeg zou ik ook depri van worden. Hoop echt dat het meevalt als het geboren is of dat ze snel weten wat er aan de hand is. Hoop dat je dinsdag meer te horen krijgt. heel veel sterkte en knuffel van Chantal.
Je he Goddes ,wat een verhaals zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je je zorgen maakt en dat jeje depri volet. Ik snap ook niet dat ze je niet gehouden hebben. Ik bedoel ze kunnen dan wel niet weten wat er aan de hand is, maar dan ga je dat toch uitzoeken. Sorry hoor zit me gewoon een beetje boos te maken hierover. Probeer je hoofd boven water te houden en als je even tegen iemand aan wilt kletsen je hebt mijn nummer. LIefs Nathasja
Bibiche: Haha, een dijk ook echt . Ja ik weet wel dat het kindje komt wanneer het er klaar voor is, en ik hoop maar dat hij er heel snel klaar voor is! Moppies: Dankje. Tja die stomme randvoorwaarden... ik hoop dat ik al aan die voorwaarden voldoe! Hahaha, nee ik had er nog niet over nagedacht om in een bad te gaan slapen. En als je vliezen gebroken zijn mag je toch niet meer in bad ? Mignon: Tja ik snap het ook niet zo goed, maarja, zij weten dus blijkbaar gewoon niet wat zij met mij aan moeten...ofzo... Ja die onzekerheid is echt slopend, ik duim ook voor mezelf dat ik snel ga bevallen haha . Hahaha, ik kan me heel goed voorstellen dat je tijdens je bevalling niet je vriend in je oor wilt hebben hijgen, hahaha. He gatsie! Chantal: thnx, ik hoop ook zo dat het allemaal meevalt achteraf gezien, maar daar echt op hopen durf ik niet. Ja, misschien dat de vk me meer kan vertellen, maar daar durf ik ook niet op te hopen. Ik ben het wachten nu al zat. Tassie: Maak je daar maar niet boos over (vind het wel lief van je hoor!), zo is het nu eenmaal, ze zullen ongetwijfeld een goede reden hebben, ook al kan ik er onmogelijk een vinden... Awww... lief van je! Als jij mij ooit wil bellen mag jij dat ook doen hoor! Vind ik alleen maar gezellig . Mijn hoofd boven water houden ? Zolang mijn vliezen niet gebroken zijn zal dat wel lukken . Weer even serieus: Dankjewel Nathasja .
Goddes heel veel sterkte, hopelijk weet je dinsdag meer. Knap dat je je humor houdt, kan mij goed voorstellen dat je piekert. Hier alles ok. De hele dag harde buiken, zelfs als ik gewoon zit. Verder voel ik mij wel fit en goed maar het beperkt je zo in je doen en laten en daar heb ik moeite mee. Lees dat sommige al de foefjes tot opwekken willen uitproberen en aparte theorieen over bevallingen opzoeken . Allemaal de groetjes
Goeiemorgen allemaal! Hier alles goed, word weer warm vandaag (blegh!) Tigger hoe is het met je paardje afgelopen? Fijne zondag allemaal
goedemorgen, goddes; geen dank hoor! ben blij dat je het kan relativeren voor je zelf en dat je ook nog grapjes kan maken. Erica; vervelend he die harde buiken. ik heb het ook steeds. Rachel; jij ook een fijne zondag! denk maar dat je op noordpool zit dan valt de warmte wel mee! hier gaat het redelijk. ik heb nog meer pijn in mijn bekken en bij mijn stuitje. Veel last van harde buiken en een raar gevoel in buik en rug. Heb maar voor de zekerheid het matje in bed gelegd. Straks gaan we de box ophalen bij mijn neef en nicht. fijne zondag! liefs nathasja
Wat is het rustig zeg, als het maar goed gaat. Ga vandaag lekker in en om het huis rommelen, vanmiddag lekker eten met me mannetje, hij gaat morgen weg tot vrijdag om te werken op dat andere park in brabant, dus vanmiddag nog even lekker bij elkaar. Hij is nu even vissen, met dit weer ben ik maar thuis gebleven Nou meiden fijne dag allemal vandaag en de rustig aan met dit weer he? knuf babymei
@goddess: maar toch vind ik het vreemd dat ze je niet willen houden gewoon ter controle. Ik kan daar ook zo boos om worden dat ze jou zo angstig maken en allemaal vage dingen zeggen maar geen uitleg kunnen geven :x Hopelijk weet je dinsdag meer maar zoniet dan gelijk weer bellen met het zh en om uitleg vragen want dit is niet uit te houden zo. Vanochtend belde mijn moeder over mijn oma, ze ligt al 2 weken in het ziekenhuis ivm wisselende suikerspiegel 's ochtends 3 en 's avonds had ze laatst 36 wist niet eens dat het zo hoog kon. Maar mijn moeder belde vanochtend en ik hoorde aan haar stem dat het niet goed ging dus ik gelijk huilen dacht dat ze overleden was. Maar ze is gevallen in de wc en waarschijnlijk de heup gebroken arme oma zoveel pijn lijden. Opereren doen ze niet meer op die leeftijd. Ze vindt het ook vreselijk want ze mag alleen op bed liggen of ff op stoel zitten maar lopen met rollator mag niet meer ivm infuus. Ik vind het zo zielig want elke keer als we komen, vraagt ze wanneer ze naar huis mag. Maar ik vind het vreemd dat ze gevallen is want ze mag nooit alleen naar de wc dus ik hoop dat de verpleegster een goed excuus heeft en niet mijn oma alleen achter heeft gelaten :x Sorry ff eruit maar mijn oma is echt mijn alles hopelijk houdt ze het wel vol tot de bevalling want ze wilt zo graag onze meid zien.
Goede morgen iedereen Even een berichtje van mij. Bibiche:Heel veel sterkte met je oma. Ik reageer even niet op iedereen want ga nu weg en ben dan ook de hele dag weg dus ik zie jullie laat vanavond of morgen weer. Groetjes Alida
pfff, Bibiche, wat rot van je oma, hopelijk kan ze inderdaad snel naar huis. Maar dan heeft ze thuis ook uiteraard hulp nodig, een gebroken heup op oudere leeftijd ben je zo een paar weken zoet mee. Ik ga zo lekker de tuin in. En ga voor de verandering maar eens niets doen vandaag
@Babymei ga je toch maar niet een paar dagen mee naar dat park? @Bibiche wat naar, sterkte. @Tigger weet je al wat over je paard? @Tassie ja vervelend he die harde buiken. Maar die pijn in bekken en stuitje maakt je w.s. nog minder mobiel. Hopelijk is het een mooie box! Hier alles prima, vannacht wel een paar keer wakker geweest. Gelukkig wel steeds de slaap weer kunnen vatten. Allemaal een fijne zondag.
Erica: Dankjewel . Het is eigenlijk geen kwestie van "knap" dat ik mijn humor houdt, meer een kwestie van ; niet anders kunnen. Hihi, ja ook hier druk aan de foefjes hoor, ik weet bij voorbaat al dat het niet werkt, maar ik wil het toch even proberen . tassie: Oeh spannend, misschien zijn het wel voortekenen! Ik duim voor je *duim**duim* . Naar dat je zo'n last hebt van je bekken en stuitje... Wat lekker dat je de box al gaat ophalen, die heb je dan maar vast in huis. babymei: Rommel ze ! . Ben je nog naar Alkmaar geweest gister? Was het leuk? Bibiche: Ja ik hoop ook dinsdag meer te horen. Bellen naar het ZH heeft niet zoveel zin, omdat ze ook echt niet weten wat het is, en er zoizo niks aan kunnen doen zolang de beeb nog in mn buik zit. Heh God Bibiche *knuf* wat een gedoe met je oma, kan me voorstellen dat je daar even helemaal beroerd van bent, zeker als je oma zoveel voor je betekent. Ik vind het idd ook wel heel vreemd dat ze van de wc is gevallen, zoeits zou toch niet moeten kunnen met een verpleegster erbij? En ik vind het niet kunnen dat ze niks aan een gebroken heup willen doen. Vind ik echt onmenselijk hoor! Kijk daar kan ik nou weer boos om wrden. Ik hoop ook dat ze het nog volhoudt tot de beeb er is, en als dat niet het geval is, is het alleen maar beter voor je oma, dan heeft ze iig geen pijn meer (ja sorry, het klinkt heel hard maar ik bedoel het echt heel goed). En ik weet wel zeker dat je oma dan over je kindje gaat waken. *knuf* Heel veel sterkte Tigger: Hoest met je paardje? Weet iemand hoe het met Jesie is, die heb ik geloof ik al een tijdje niet meer gezien?
AGENDA: April 23e Jessie- Gyn - Liefzonnetje - vk - Babymei - intake kraamzorg - Nathasja - voorlichting Sectio 24e MomToBe - Jarig!!! - Bibiche - VK - Nathasja- Gyn - Goddess - VK 25e Rachel - vk 26eChantal-vk 27e Babymei - vk Tigger - Gyn Mei 1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn 2e Rachel - vk - Nathasja- Keizersnee 3e Rebtam - vk 4e Emmetje - vk 8e Verjaardag Moppies 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ hoofdlig en dalende Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+19 (36.4) ~ verlof~ hoofdlig en volledig ingedaald Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+16 (36 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en volledig ingedaalt Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+12 (36.5) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en ingedaalt Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+15 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging & niet ingedaalt ~ Gevoelsdatum: 16 april Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart ~ onvolkomen stuit ~ gevoels datum: 23 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+12 (34) ~ verlof: 16 maart ~ hoofdjelig, deels ingedaald Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+13 (36) ~ verlof: 1 april ~ dwarsligging Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april ~ hoofdlig en dalende~ gevoels datum: 2 of 12 mei Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+8 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ volledig ingedaald Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig, nog niet ingedaald Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 8 (33,1 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje naar beneden Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+17 ~ verlof: nu in ziektewet ~ hoofdje beneden en ingedaald nog niet vast Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+13 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje beneden Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 2 mei ~ hoofdje beneden, indalende N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: 59+11 ~ verlof: 21/05/2007 ~ hoofdje ligt beneden ~ gevoelsdatum = 01/06/2007 (volle maan) Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: 1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ lengte: 47 cm ~ gew: 2635 gram 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 2840 gram 4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~ geboren: 13 april 07 ~lengte: ? ~ gew: 3208 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger
@Goddes: tjee wat een verhaal. Weet niet wat ik ervan moet zeggen. Wens je veel sterkte. En hopelijk krijg je dinsdag wat meer info. @Bibiche: sterkte met je oma. Ik hoop dat ze het wel mee mag maken. Ik bedoel natuurlijk jullie kleine spruit. Weet iemand al iets over mama1986 die was opgenomen toch ? Hier gaat het allemaal prima.
Dankje Nemo, dat hoop ik ook. Ja, ik begin me nu ook wel een beetje zorgen te maken over mama1986... Op het lijstje staat dat haar man ons op de hoogte zou houden...ik heb hem nog niet gezien hoor. Awww...so cute! Hebben jullie die foto van Yildou gezien, met die *big puppy eyes*? LIEF! Kom op babies! Jullie zitten er al lang genoeg, d'r uit! . Ik vind persoonlijk dat de volgende mei-baby zich vandaag of morgen aan moet kondigen. De vorige beeb was op de 13e geboren en het is nu de 22e, ik vind dat gat al groot genoeg... NEXT! Hey tassie, zullen wij samen morgen even gaan bevallen? Vind ik wel een goed plan! . Of nee, nog beter, vandaag begint de bevalling, en dan worden ze allebei om 5 over 12 geboren. dan hebben we allebei de 23e gehaald en dan hebben ze een lekkere lange verjaardag . Deal?
Goedemiddag meiden volgens mij is iedereen van het zonnetje aan het genieten want het is erg rustig nu. Maar goddes meid wat jij allemaal te verduren krijgt is echt niet niks. Hoop dat je dinsdag wat meer te horen krijgt want deze onzekerheid is niks. Als ik jou was zou ik niet eerder weg gaan voor ze duidelijkheid hebben gegeven. @bibich wat vervelend voor je oma op die leeftijd en dan de pijn die ze heeft @Tigger hoe staat het met de verkoop? En wat mama 1986 betreft heeft niemand nog niks gehoord ? Hier verder is alles rustig, geregeld een buik die aan het rommelen is maar echt doorzetten nee. Slapen gaat redelijk de laatste dagen behalve verschillende keren eruit om te plassen. Hebben vandaag echt z'n luier dagje dus ga zo eerst maar is even douche en dan is kijken hoe het buiten bij de rest is. Tot later
rebtam: Tja, het probleem is dat ze mij geen duidelijkheid kunnen geven, ze zijn zelf ook allemaal het spoor bijster... Maak er een lekker dagje van! Ik heb mama1986 een pbtje gestuurd, misschien dat haar man via de mail kan zien dat ze een pb heeft gekregen? Ik hoop maar dat ze gewoon bevallen is en het te druk heeft met de kleine, maar je weet maar nooit natuurlijk... O we moeten trouwens niet vergeten om, als we bevallen zijn, de bevallingslijst in het menu bij te werken.
@Goddes: wat jij allemaal meemaakt tijdens je zwangerschap. Eerste gedumpt door je vriend, dan dat gedoe met je vader, dan een vriend die van de flat springt en dan dit nog eens. Is toch gewoon niet normaal ?
Tis hier idd erg rustig zeg! zal morgen wel weer over zijn @ @Goddes je houdt je erg sterk, je mag daar trots op zijn! Ik moet wel zeggen... Heb het gister nog even met mijn man gehad over jouw situatie en ik vind het gewoon te zot voor woorden dat je gewoon naar huis wordt gestuurd. Ookal weten zij het niet, dat is het toch logisch dat ze ZSM ALLES gaan uitzoeken om daar wel achter te komen?! Tis toch te bizar dat jij op internet via google moet gaan kijken of je er iets over kunt vinden...... Sorry maar moest het toch even kwijt... Ook voor vandaag weer sterkte! @ Tigger, vertelde mijn man ook over jouw verhaal met die ks, dat er een week geen plek was. Hij schudde zijn hoofd ook en zij dat het te achterlijk voor woorden is... Wat als het nu in die week vanzelf zou beginnen?!soms hoor ik hier dingen voorbij komen, dat sta ik echt met mijn oren te klapperen hoor... Ps weet je al iets over de verkoop? @ mama 1986 je maakt het spannend! succes! @ bibiche sterkte nu, kan me voorstellen dat het echt lastig is... @ babymei, ga je niet met hem mee daarnaar toe? Te grote gok ivm de afstand zeker? Hier gaat het goed, gisteren de hele dag vreselijk verkouden geweest en duizend keer geniest. vandaag gelukkig iets beter. De rust is hier wel weer teruggekeerd na alle bruiloft stress, en alles voor de kleine is klaar. Ook in huis staat alles al bijna 'strak'... ben nu al vanaf begin dit jaar thuis en nu pas voor het eerst verveel ik me! Hoop niet dat het nog ruim 5 weken duurt want ik wordt nu een beetje gek... heb hier wel een paar vriendinnen maar verder woont alle familie en vrienden 200 km verderop en kan niet meer alleen overal naar toe als het zo ver is. Daarnaast maakt mijn man vaak dagen van smorgens 10 tot 12 uur savonds...... Niet om me aan te stellen, maar toch best lastig soms... Ik denk dat ik echt maar wat hobby's moet verzinnen ofzo...