Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erica: Ja ik heb in de namiddag gezellig met mijn moeder in de tuin gezeten, de rest van de dag was het veel te warm.
    Mooi buik zeg! Mag je idd trots op zijn!

Simalex: Ja je hebt een prachtige dochter!

Dankjewel!
    Ja, Lilliputter was ook al in mijn gedachten geweest, zeker toen ik het op google aantrof na de rare dingen die ik heb ingetyped te hebben. Maar dat is dus ook nog onzekere, dat hangt o.a af van de grootte van de armpjes, en ik weet niet hoe groot of klein die zijn. En er kan pas echt duidelijkheid komen na de geboorte. Fijn dat je met mij meedenkt, dat stel ik echt heel erg op prijs.
    Ik zal zoiezo geen uitleg krijgen over de beentjes, maar misschien wel waarom ik zoveel vw heb. Maar ook dat zie ik niet gebeuren, want ze konden er zelfs in het ziekenhuis niets mee.

O, bij jou moest er ook een dijk aangelegd worden :) . Ik ben zo slim geweest om de plastic hoes die om mn nieuwe matras zat gewoon te laten zitten, en daar om heen een molton te doen. Als mn vliezen dan breken trekt het tenminste niet mn bed in. *smart*

Dankjewel, en een knuffel terug voor jou en Yildou!

Ahhh *zwijmel* Wat lijkt me dat heerlijk, een baby in badje doen!

Tassie: Ik hoop voor je dat dit het begin van de bevalling is, doe wel rustig aan he?
    Heel veel sterkte (en suc6 ;) ), en laat het ons weten als... ;) .

Female: Mooi zo, graag gedaan hoor! Gelukkig maar, want ik ben toch wel 1 uur bezig geweest om vanalles te bedenken ;) .

Ik zit hier ook te vergaan van de buikpijn, harde buiken en oefenweeen. :cry: . Ben nu echt in staat mezelf van de trap te gooien met de hoop dat ik die pijn minder voel, en metde hoop dat de bevalling dan begint (vriendin van een vriendin van mn moeder beviel nadat ze van de trap was gevallen).
    Laat ik dat maar niet doen...

2. Tassie: Ik wil je geen valse hoop geven maaruh...
    Dat komt mij erg bekent voor(buik en benen, vreemd voelen), en toen had ik een lange nacht met behoorlijk wat weeen achter de rug, dus misschien...
    Nouja, dat is altijd maar afwachten...
    *duim**duim*

3. Niet meer actief

we wachteb af

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Bibiche,
    heel veel sterkte met je oma wat vervelend.

hoi Erica,
    echt een mooie buik heb jij.

hoi Tigger,
    hoop dat deze mensen je paard gewoon kopen.

hoi Janice,
    gefeliciteerd met de 37 weken :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    gr Chantal.

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Dames,
    Zit weer eens beneden heerlijk hoor.
    Ben om 10 uur naar bed gegaan was echt moe
    werd om 12uur wakker last van maagzuur en er
    helpt weer even helemaal niks voor.
    Vandaag weer lekker naar de hei/bos geweest met
    de hond echt heerlijk.
    Daarna verjaardag van de man van mijn schoonmoeder was ook erg leuk lekker te veel gegeteten[daardoor maagzuur beetje eigen schuld]
    was een lekker weekend.
    Groetjes aan iedereen en sterkte met de harde buiken voorweeen enz.
    Chantal.

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Morgen,

Getver Chantal, wat rot dat je weer aan het nachtbraken bent geweest.. *knuf*

Goddess, idd slim van je om het plastic te laten zitten... ;)

Meiden thanks allemaal weer. Ik weet het ook niet hoor met dat meisje.
    Zo raar. Ze is zo onzeker over dr zelf. Jammer is dat. Mijn merrie is echt heel leif en ik weet zeker dat ze er veel plezier van gaat krijgen. Maar goed... Vanavond komen die mensen van gisteren weer.. Dus ik hoop dat dat wat wordt. Want het meisje waar ze voor is is 16 en reedt echt super met haar weg! En ze was echt gelijk helemaal dol op haar.

Erica, klinkt heerlijk een dagje op het strand! Fijn dat d ebuiken minder zijn nu...

Oeh Simone, heerlijk genieten van jullie meisje.. Lekker hoor! *smelt*

Amilah, lkker druk met het huis dus? Pff, moet je straks met die keline ook steeds 4 hoor.. Das pittig. Volgens mij is het wettelijk verplicht om vanaf drie etages een lift te hebben...

Tassie, ik hoop dat het niets is nog.. Nog even een weekje vol houden..
    Hoe voel je je inmiddels?

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oeh ik ga naar de magische 37 weken.. :D

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nog maar 2 dagen Tigger :D

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    He Loeki.. :D Ja, nog 2.. :D
    Wanneer ga jij nou dingen doen? Ik ben zooo nieuwsgierig naar jullie meisje...

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    hahaha geen idee, hier nog totaal geen activiteit.

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Nou meiden we kregen als antwoord dat oma wel vaker alleen gelaten werd en dat ze ook uit de rolstoel had kunnen vallen :confused: . Geloof er geen reet van want mijn oma kan niet alleen lopen of staan want ze zit helemaal aan het infuus.

Maar nu komt het ze heeft natuurlijk zoveel pijn en het is een ingewikkeld fractuur dat ze toch nog geopereeerd moet worden ondanks haar leeftijd. Dus gistermiddag kreeg ze al een ruggeprik om de pijn te verminderen maar daar reageerde ze heel slecht op. Mijn ouders moesten gelijk komen want haar ademhaling was 2 minuten gestopt.

Gisteravond moesten we eigenlijk al een soort afscheid nemen van haar want vandaag gaat ze om 14 uur onder algehele narcose en ze weten niet hoe ze hierop zal reageren :cry: nou ik heb gisteren alleen maar gejankt. Nog maar 3 weken dan zou mijn oma onze kleine meid zien daar was ze al zo lang op za te wachten. En nu door nalatigheid zou ze komen te overlijden omdat ze MOET geopereerd worden. Ik ben helemaal op van verdriet. Plus dat ze zoveel pijn heeft.

Ze zat gisteren de hele tijd naar mijn moeder te roepen en ze was totaal anders dan ze altijd is. Ik vond het zo moeilijk om haar zo te zien, ik ben helemaal op, kan alleen maar janken. Ik hoop zo erg dat ze het wel overleefd en dat alles goedkomt want ze zat in het ziekenhuis voor haar suiker en niet hiervoor. Meiden sorry dat ik niet verder reageer maar mijn wereld is echt ff op zijn kop nou.

Ps: haar bovenbeen is gebroken en niet haar heup.

12. Niet meer actief

goedemorgen,

chantal; wat vevelend dat je weer aan het nachtbraken bent geweest.

Janice feli met de 37 weken.

Tigger ik duim voor je dat je je paard vanaaf verkoopt.

Ik voel me nu weer redelijk. Ben erg moe en nog wat last van mijn buik,maar verder niets. Het blijft gewoon zitten tot 2 mei.

13. Niet meer actief

bibiche; wat vervelend zeg! Ik ga duimen voor je dat met oma alles goed komt. Heelveel sterkte!

liefs nathasja

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff Loeki, ze heeft het wel naar dr zin bij je dan... ;)

Pff Bibiche, wat een ellende allemaal. Heel veel sterkte, lieverd!

Alles weer rustig, Tassie? Zal toch wel wat voorweeen zijn denk ik..

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nogmaals sterkte met je oma Bibiche, echt ontzettend rot allemaal!

@Tassie fijn dat je je iets beter voelt.

@Chantal vervelend he dat maagzuur! Vanacht ook weer 2 uur opgezeten omdat niets hielp...blegh!

@Tigger hopen dat het vanavond doorgaat *duim*

Zijn veel meiden die nu rond de 37 weken beginnen te komen...SPANNEND! Ik morgen alweer 38 weken, vind de tijd ineens vliegen! Tot die 37 weken ging het ineens langzaam en nu gaat het super snel :D

16. Niet meer actief

Ja dat denk ik ook!

Laat het maar gewoon zitten tot 2 mei. Die 9 dagen heb ik nog wel geduld :D

17. Niet meer actief

Heeft iemand al wat gehoord van mama1986?

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nee niets meer gehoord maar weet eingelijk wel zeker dat ze al bevallen is ligt nu al een week in het ziekenhuis....

Haar site word niet meer bijgewerkt en ze had geen sms buddy dus denk dat we moeten afwachten (en wij zijn niet ongeduldig :p )

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ja, meiden het wordt nu wel ECHT spannend allemaal.
    Zit te denken om de lijst een beetje op te ruimen om hem wat overzichterlijker te maken...
    Zoals gewicht aangekomen, datum ingang verlof enzo weg te halen..iemand problemen mee?

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nee van mij mag je hoor Tigger!

Zelf vind ik het ook best wel lastig soms dat er meiden instaan die hier al maanden niet meer geweest zijn eingelijk :oops:

Zoals nummer 4 die nu bevallen is, ik kon haar helemaal niet :oops: Kan me niet eens herinderen dat ze hier ooit is geweest haha....

Deel Deze Pagina