Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Natascha: Fijn dat het bloedverlies gestopt is. Bij mij is de misselijkheid weg, maar als ik iets eet dan voelt het wel zwaar op de maag. Ik ben ontzettend moe, maar dat gaat hopelijk gauw over. Bij mijn zoontje was ik de hele zwangerschap moe. :cry:

@Erica: Ik ben er wel mee bezig, maar toch gaat het voor mijn gevoel sneller. Ik ben wel erg benieuwd naar de echo volgende week. 19/9 wel hartje gezien, maar ben volgende week wel meer gerust als het dan klopt. Ik heb niet zo heel erg veel contact met mijn oom en zijn vriendin. Ze is wel aardig, maar ik heb niet zoveel met haar. Ik vind haar een beetje saai :oops:

@Nemo: Ik ben doktersassistente op een KNO-poli. Lekker he die darmen :( .

@Assepoester: ik open altijd 2x internet en bij de 1 lees ik dan en op de andere reageer ik. Ik zal proberen om impulsiever te reageren ;)

@Rachel: Iedereen zegt tegen mij "Je hoopt vast op een meisje" (omdat ik al een jongen heb). Ik zeg dat het mij niet uitmaakt. Als het maar net zo makkelijk kind is als Kris :) .

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    oeps nemo jou vergeten... :oops:
    ik heb in die zin last van mijn darmen dat mijn buik opgeblazen is en er niet teveel uitkomt.... :confused: nooit gehad.... maar nu begrijp ik wat andere mensen daarmee bedoelde... echt hoogst irritant!

3. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Liefzonnetje: bij mij gaat het beter. Erg moe. Jammer dat je bent teruggezet. Die 8 staat toch beter dan de 7 :D . Yes morgen een 9!

4. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Liefzonnetje: moet je flink pruimen gaan eten. Ik eet elke ochtend een bord Brinta (moet je natuurlijk wel lekker vinden), daar zitten veel vezels in. Geen bananen eten of appelsap drinken, want dat stopt.

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hoi mariska

Ik las dat jij elke controle een echo hebt? Waarom?
    Misschien heb je het al een keer verteld maar dan heb ik het niet gelezen
    Sorry :oops: :oops: .

Bij mij rolt het maar door ben af en toe wat misselijk maar niet noemens waardig ben alleen wat moe maar dit begint iets af te nemen was eerst de hele dag moe nu alleen 's avonds en dan mag het.
    Mijn man is dan 's avonds ook erg lief voor mij :D het heeft ook zijn voordelen :)

Groetjes aan iedereen

6. simalex

simalex Bekend lid

Hey dames, bedankt voor het medeleven. Maar er is in een dag weer zoveel getypt dat ik niet iedereen kan beantwoorden... sorry.
    Ben nu in ieder geval nog voldoende zwanger. Vanochtend voor het eerst boven de pot gehangen en gelijk natuurlijk 5 x overgegeven. Dubeelvla, met chocolade hoef ik nooit meer in ieder geval. En vandaag geen afscheiding meer, dus het duimen heeft gewerkt. Morgen om 11 uur weten we meer, maar moet heel veel werken, dus ga maar uit van geen bericht is goed bericht.

Groetjes van Simone

7. simalex

simalex Bekend lid

@ Mariska... we zijn precies even lang zwanger!

8. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    Hallo iedereen. Ik heb niet alles gelezen, maar wel gelezen dat het met Siamex en Tassie tot nu toe nog goed is afgelopen! Fijn!
    En ergens las ik ook de vraag over hoever ik ben. Nou, ik denk zelf ongeveer 7 weken, maar m'n uitgerekende datum is nog niet bekend dus vandaar dat ik nog geen banner heb. Pas na de echo, weet nog niet wanneer ik die heb, maak ik een banner.
    Met mij gaat het overigens vrij redelijk. Gisteren thuis gebleven van 't werk, was zooooo moe en maagpijn. Vanmorgen wat misselijk geweest, maar verder niets. Alleen vanmiddag steeds een enorm hongergevoel...

9. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Nemo ja ik herken je darmverhaal wel, mijn vriend ook ;)
    @Liefzonnetje en Chantal dan kunnen jullie nu genieten van de echo! Fijn hoor. Liefzonnetje veel plezier met het rondje ouders, verheug je je erop?
    @Alida klinkt alsof je wel kwaaltjes hebt maar die zijn te doen, fijn toch. Bij mij eigenlijk net zo op het moment.
    @Simalex fijn dat er nog voldoende kwaaltjes zijn die er voor zorgen dat het er positief uitziet.
    @Elisabeth knap dat je wacht met een banner. Ik kon niet wachten er een onder mijn naam te zetten hihi.

10. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi,

Gelukkig vallen de kwaaltjes nog mee bij jou of niet?
    Ik loop bij de gynaecoloog ivm hoge bloeddruk (sinds mijn 22e, waarvoor medicijnen) en ivm vroeggeboorte van mijn zoon (bij 34 weken). Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook elke keer een echo, dus ik ga daar nu weer vanuit. Vind ik helemaal niet erg :)

11. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik weet het :) :) :) . Zullen we ook op dezelfde dag bevallen ;) . Moet ik het deze keer wel minimaal 38 weken volhouden en niet weer 6 weken te vroeg.

12. simalex

simalex Bekend lid

Dit is mijn eerste, dus ik weet niet of ik al met 38 weken bevallen. Ik gok eigenlijk dat ik op 12 mie beval, dit is namelijk onze trouwdatum... Maar we wachten het nog maar even af.

Groetjes Simone

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hallo allemaal,

Blij te horen dat het met iedereen goed gaat!
    Voor mijn gevoel ben ik nu door de meeste extreme vermoeidheidsperiode heen. Jullie ook?
    Ik moet eerlijk zeggen , heb nog geen enkele keer boven de pot gehangen vanwege misselijkheid. Ik merk wel dat mijn buik 's avonds wat meer opzet.

En voor de rest tja... morgen alweer 9 weken, het gaat wel heeeeeeeeeeeeeeeel snel!

14. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo

Iemand heeft mij verteld dat als je bij de gyn onder controle staat dat je ook elke keer een echo krijgt.
    Kan iemand mij vertellen of dit ook zo is?

Groetjes Alida

15. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik in ieder geval wel. Ik geloof dat dat altijd zo is.

16. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Goedemorgen allemaal.

@Simone: we lopen ook gelijk met Jingels

17. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Vanochtend toch weer geschrokken, had weer wat bloedverlies maar wat donkerder als van de week. Du ik ik zit mezelf moed in te praten dat het oud bloed is, maar vind het nu toch wel eng worden.

Het is ook wel tegenstrijdig want aan de ene kant heb ik weer sinds 2 dagen last van mijn borsten( en dat was weg) en ben ik ook weer moeier als aan het begin van de week. Dus op dit moment weet ik niet wat ik er mee aan moet ik weet wel dat het lang gaat duren voor dat het maandag is.
    Ik heb gelukkig genoeg te doen van het weekend.

Sorry dat ik even niet in ga op de berichtjes, maar het zit me niet lekker nu.

Liefs Nathasja

18. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    HE Nathasja,

No worries dat je niet op berichtjes ingaat! Kan me helemaal voorstellen dat je hoofd daar nu absoluut niet naar staat. Wat ontzettend vervelend dat je toch weer wat bloed had.... maandag zal dan inderdaad heel ver weg zijn.... heel veel sterkte en probeer je niet al te veel zorgen te maken!
    knuffel!

19. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Erica,
    Wij kijken er inderdaad naar uit! Zal wel heel blij zijn als ze het weten, zodat ik eens geen leugentjes meer hoef te vertellen... wil het graag delen, met name natuurlijk met mijn moeder.
    Maar tegelijk kijk ik er ook een beetje tegen op... erg vol gepropt weekend. Heb namelijk zaterdagochtend eerst nog een cursus, dan door naar mijn ouders, waar we ook blijven slapen (1 uur rijden) volgende ochtend door naar de vader van mijn vriend en daarna door naar zijn moeder. Verder ben ik ook wel benieuwd hoe mijn ouders zullen reageren, aangezien we niet getrouwd zijn en zij toch enigszins wat ouderwets daarover denken... :rolleyes: . Wij hebben het wel over trouwen gehad, maar willen dat nu niet halsoverkop doen, liever als het kleine dreuteltje kan lopen en ons de ringen kan brengen :) . Verder moet ik nu ook even niet denken om dat soort dingen nu te moeten regelen, voel me nog steeds heel erg moe en ben erg misselijk.
    Tja en dan sta ik de maandag van 9 tot 18:00 uur ingeroosterd met lessen en 1 uurtje pauze.... hoe ik dat ga doen weet ik dus nog niet. Ademhalen en de studenten zelf aan het werk zetten ;) .

Dus dat wordt wel heel erg druk......

Hebben jullie het allemaal al verteld trouwens, ben ik de laatste???

20. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Wij hebben het meteen met 4 weken verteld (nu dachten we zelf 5 weken te zijn, maar goed).

@Tassie: kop op meid! Maandag krijg je vast goed nieuws te horen. Positief blijven denken ;) Zal voor je duimen.

Bah, vandaag weer naar de tandarts. Vorige week ook al, maar waarom dat nu niet in 1 keer kon? Ik woon ook al niets eens in dezelfde plaats als waar de tandarts is, dus weer lekker heen en weer reizen, maar niet heus.

Deel Deze Pagina