Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Goed idee Tigger! Is wel fijn als het wat overzichtelijker is!

Is dat zo dat je boven de drie verdiepingen een lift zou moeten hebben? Dan zijn er volgens mij veel gebouwen niet goed. In Utrecht zijn er ook heel veel met meerdere verdiepingen zonder lift. Ik ken zelfs iemand die op de 7e verdieping woont en geen lift heeft :confused:

Bibiche -> Raar hoor dat iemand in een ziekenhuis nog zieker wordt doordat ze niet opgelet hebben... Ik weet dat sommige mensen zoiets hebben van die mevrouw is nou eenmaal valgevaarlijk en we kunnen er niet de hele tijd bij blijven. Dat is misschien wel zo maar misschien moeten ze dan andere maatregelen nemen. Of eindelijk eens een keer meer personeel aannemen voor deze mensen (maar ja met al die bezuinigingen :( )
    Oh sorry had ik het verkeer gelezen dat het haar heup was? Haar been dus, hopelijk knapt dat dan nog wel op. Schijnt meestal minder erg te zijn dan de heup. Ik zal hier flink gaan zitten duimen voor je oma, arme vrouw.

Hier verder alles hetzelfde.. Ik vind het merk ik een akelig idee dat ik elk moment kan gaan bevallen. Daar ben ik erg veel mee bezig. Ik wou dat het gewoon vast stond maar ja dat kan nou eenmaal niet met de natuur...

Sterkte allemaal meiden!

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    AGENDA:
    April

23e Jessie- Gyn
    - Liefzonnetje - vk
    - Babymei - intake kraamzorg
    - Nathasja - voorlichting Sectio
    24e MomToBe - Jarig!!!
    - Bibiche - VK
    - Nathasja- Gyn
    - Goddess - VK
    25e Rachel - vk
    26e Chantal-vk
    - Moppies-vk
    27e Babymei - vk
    Tigger - Gyn

Mei
    1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn
    2e Rachel - vk
    - Nathasja- Keizersnee
    3e Rebtam - vk
    4e Emmetje - vk
    8e Verjaardag Moppies
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

1: Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e
    2: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    3: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e
    4: Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e
    5: Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e
    6: Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e
    7: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e
    8: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e
    9: mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e
    10:Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e
    11:Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e
    12:Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e
    13:Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e
    14:MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e
    15:Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e
    16:Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    17:Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    18:Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    19:Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    20:Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    21:Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    22:Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    23:Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    24:Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e
    25:Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    26:Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    27:Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    28:Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    29:Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    30:N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    31:Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e
    32:wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    33:Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e

Verwacht:
    10 meisjes 8 jongens 10 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ gew: 520 gram
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ gew: 2635 gram
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ gew: 2840 gram
    4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ gew: 3208 gram

4 meisjes

SMS-Buddy's:

Assepoester --> Choco
    Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger
    Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger[/quote]

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik vind het wel moeilijk om mama's te verwijderen...

Waar is Liefzonnetje trouwens?

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Meiden voor de vk en gyn succes vandaag.
    nathas, succes bij de voorlichting ik heb hem vrijdag..

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Het laatste van LZ is een reactie op haar vraag bij de VK-forum. Ik vrees dat ze gebeld heeft en naar het ZH is.. :(

6. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Erica:Lekker hoor naar het strand met de hond. Ik kan dat niet meer als ik maar 10 min loop krijg ik al last van een miltsteek en dat is heel pijnlijk en kan ik niet verder lopen.
    Mooi buikfoto's trouwens.

Simalex: Heerlijk om het te druk te hebben met genieten, blijf dat ook doen. Het is zo'n mooi meisje. Ben soms echt jaloers :oops:

Amilah: Mooi dat het bij jou redelijk gaat.

Tassie: Die buikpijn ken ik die heb ik ook al sinds zaterdag en houdt maar niet op.

Tigger: Naar de 37 bijna meid, ik moet nog 2 weekjes voor ik dat heb bereikt.

Bibiche: Ik vind het een heel raar verhaal van je oma, dat dat zo maar kan. Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat je oma de kleine nog krijgt te zien.

Rachel: Ja dat vind ik ook dat de tijd langzaam gaat naar de 37. Maar ben blij dat je zegt dat het daarna juist snel gaat.

Ben erg benieuwd hoe het met mama1986 is.

Tigger: doe maar hoor het opruimen van de lijst, wordt het een beetje overzichtelijker van, want iedereen heeft nu volgens mij wel verlof.
    en het gewicht vergeet ik ook altijd om in te vullen.
    O had nog niet gezien dat je het al had gedaan ziet er veel beter uit zo.
    Je hoeft geen mensen te verwijderen hoor, zou ik ook een raar idee vinden.

Ben ook benieuwd hoe het met LZ is.

Hier gaat het redelijk, op de buikpijn na dan.
    Doe het vandaag even weer rustig aan, ben gisteren om 10 uur op bed gegaan en was er vandaag weer om 10 uur af dus lekker 12 uur geslapen, behalve de plaspauze's er tussendoor natuurlijk.

7. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Tigger en alle andere meiden....
    Nee ik ben er gewoon nog.... maar heb inderdaad weer slechte dagen gehad. Hier wel lekker meegelezen, maar ik had geen zin/puf om te posten (op dat ene berichtje voor Goddess na dan). Zat in een mega dip.
    Gisteren ging het eindelijk een beetje beter... alleen gisterenavond wel een hele onrustige buik...
    komt wellicht wel omdat ik eindelijk eens naar mijn beste vriendinnetje ben geweeest (woont 1 kilometer verder op, maar wel 4 hoog zonder lift (overigens las ergens dat iemand dacht dat je na 3 verdiepingen een lift moest hebben, die grens ligt bij 5 ;) )
    Ben er wel met de auto heen gereden, want en fietsen en dan die trappen dat is gewoon te veel... :confused: ookal is het zo dichtbij.
    Was leuk om er even uit te zijn, helemaal omdat ze het een en ander verbouwd had en ik er dus al weken niet meer geweest was!
    Ik moest toen wel denken aan wat hier gepost was over trappenlopen, ananashart en een goede beurt.. ;) dat zou mooi geweest zijn...
    maar helaas (of eigenlijk moet onze uk nog 1 weekje blijven zitten)
    ik ben het misselijk zijn zoooo zat! die harde buiken, menstruatie gevoel, steken enzo dat maakt me niet uit.... eigenlijk kijk ik ondertussen uit naar de bevalling, want dan weet ik dat het einde gekomen is aan dat misselijk zijn.... tenminste als ik de VK moet geloven...

Tigger: duim duim duim.... hoop dat je vanavond goed bericht krijgt en dat je je zorg om je paard kan gaan overdragen, hoe vreemd het waarschijnlijk voor je zal moeten zijn....
    ohja en ik wilde heel trots vandaag mijn gewicht gaan bijstellen... ben eindelijk sinds 13 maart 1 kilo aangekomen.... nu kan dat niet... :( geeft niets hoor... ik heb het hier toch lekker ff kunnen opschrijven! ;)

Nathasja, de rust in je buik weer wat terug gekeerd? ZOu wel mooi zijn als je ukkie tot 2 mei blijft zitten tja en anders... dan grijpen ze natuurlijk ook direct in.

Bibiche: wat een veselijk verhaal over je oma zeg.... ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed gaat komen en ze nog wel haar achterkleinkind gaat leren kennen. stom hoor dat de verpleging haar alleen laat gaan...

Nou meiden, ik houd het hier even bij.... ik zal weer wat vaker wat posten... ;)
    Vanmiddag om 16:15 u afspraak bij de VK, krijgen we het bevallingspraatje.....

8. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    LZ: Vervelend dat je slechte dagen hebt gehad, maar ben blij voor je dat het weer wat beter gaat.
    Veel succes straks bij de vk.

Groetjes

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ah Lz, pfieuw! Goed van je te horen.. wat zijn we ook Nosy he? :oops:
    Het is ook niet verplicht om wat te posten, maar je gaat je toch zorgen maken, hihi...

Anders zet je toch gewoon je gewicht erbij, haha.. Omdat je een kilo erbij hebt! Wat goed!

Oh Alida, ben echt jaloers op je, met je 12 uur slaap! Pff, ik red met moeite 7 uurtjes en dan ben ik het echt zat. Ik probeer nu wel 's middags steeds even te slapen..

Het ziet er weer super uit, vandaag het weer. Precies lekker lenteweer... Heerlijk!
    Morgen komen de schiders. de voorkant wordt geschilderd, de kozijnen. Wat een luxe!

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @liefzonnetje fijn om weer wat van je te horen meid! Nog ff volhouden hoor....de laatste loodjes zijn voor jou ook echt zwaar :(

@Tigger de lijst is meteen een heel stuk duidelijker, thnx :D

@Alida heerlijk dat je zoveel uurtjes hebt kunnen slapen meid! Hoop dat je je lekker uitgerust voelt nu.

Voor de meiden die nog geen 37 weken zijn...zodra je 37 weken bent gaat het echt heel hard ineens! Dus kop op nog ffies :)

Ik wil ineens niet meer deze week bevallen...maandag is het koninginnedag en dan zijn hier allemaal hele leuke dingen te doen en is mijn mannetje ook vrij dus wil heel graag naar de markten enzo...Laat haar nog maar ff tot 1 mei zitten :)

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Tigger was ook erg jaloers op mezelf. Dit is ook de eerste keer naar lange tijd dat ik zo lang heb geslapen.

Groetjes

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Rachel: Ik voel me nu eigenlijk niet echt uitgerust, heb denk ik nu teveel geslapen :) . En hoop ook zeker dat als ik de 37 gehaald heb dat het dan ook snel gaat. Ben er namelijk behoorlijk flauw van.
    Ik zal voor je duimen dat het tot 1 mei blijft zitten.

Groetjes

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Haha alida, jaloers op jezelf, hihi...
    Lekekr toch dat je zo geslapen hebt! Mooi meegenomen!

He Rach.. Ja koninginnedag komt er weer aan..
    Ik wilde ook nog even de stad in, Hubby denkt dat ik dat niet meer kan volgende week, hihi...

14. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Tigger jaja jaloers op mezelf hihi

15. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Bibiche, sterkte meid. [-o<

LZ, JOEHOE! 1 kilo, gefeliciteerd haha! :whistle:

Alida, mmmm slapen zalig, lang geleden dat ik dat deed pfff. :baby:

Hier alles erg rustig. Voor mijn gevoel is er erg weinig ruimte over, als de kleine wakker is voel ik het ook direct.Het heeft de laatste tijd wel heel erg vaak de hik, zielig hoor. Kan zelf niet echt ver meer lopen, wordt steeds meer een huismus :)
    Ga zo maar eens enveloppen schrijven en op zoek naar geboortesuikers via het net. Iemand nog een tip waar je deze kan bestellen? Anders maar ff googelen hihi.
    Straks komt moeders om te poetsen dus in ieder geval nog weer wat aanspraak vandaag, dagen duren wel lang nu hoor. Kijk echt wel uit naar de 37, hoop echt dat het dan ineens weer sneller gaat.

16. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Haha daarom besefte ik me eigenlijk vandaag pas dat ik gewoon ff wat neer moet schrijven... zodat jullie weten dat ik er nog ben :) :)
    en tuurlijk weet ik dat het niet verplicht is... maar zelf ga ik ook altijd speculeren als iemand zich al een tijdje niet gemeld heeft ;)
    Ja suf joh, stond helemaal blij op de weegschaal :) nou dat heb ik voordat ik zwanger was nog nooit gehad als ik 1 kilo was aangekomen ;)
    denk wel dat het voornamelijk vocht is, omdat het plassen nog steeds niet goed wil.... en mijn voetjes dikker zijn en slippers opeens HEEL lekker zitten! ;) maar dat maakt niet uit.... een kilo is een kilo!

voor diegene die pas na koninginnedag enzo willen bevallen... dan wisselen we toch...;) ik wil wel hoor!
    maar eigenlijk moet het wel hier rustig blijven tussen 3 en 11 mei... dan is mijn vader nog op zakenreis..... in verweggiestan.... tja en mijn ouders worden voor het eerst opa en oma... dus dan is het wel zo leuk als ze samen kunnen komen kijken naar hun klein kind... maar goed, dat zal wel gebeuren, ik sta immers pas voor de 21ste op...

hmm nog steeds slapen jullie weinig..... op een enkeling een keertje na... hoe houden jullie dat vol? Ik slaap nog steeds zo'n 12 uur per nacht... en moet er 1 keer uit om te plassen.... en overdag ook nog ff slapen....

midden in de nacht beneden zitten van het maagzuur... wow dat is echt vervelend...zeker als niets helpt... :(

ik ga zo maar eens strijken..... heb gisteren de laatste babyspullen gewassen... hydrofiele luiers, flanellen luiers.. ziet er toch mooier uit in de kast ;)

17. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    overigens, ik ben helemaal blij met mijn ene kilo...
    maar komen jullie nog steeds aan of blijft het bij jullie nu ook stabiel?
    of is het zo'n vreselijk onderwerp dat ik er maar niet naar moet vragen en moet negeren ;)
    bij deze dan alvast mijn welgemeende excuses ;)

18. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Goedemorgen dames! Heb tot mijn grote spijt geen tijd om alles bij te lezen, dus heb geen idee wat er allemaal gaande is bij jullie :oops:

Ik wou alleen even melden dat Sabrina een stijgende lijn in de groei heeft en hopelijk over een paar dagen weer geboorte-gewicht heeft bereikt. Vooralsnog bestaat mijn dag uit voeden, bijvoeden en kolven, tussen de bedrijven door het huishouden (maar natuurlijk niet teveel) en genieten van ons mooie meisje. Onvoorstelbaar dat ze nu al 1 week en 4 dagen oud is :confused:

Ik hoop iig dat hier alles goed gaat, geen rare klachten en dingen en wens iedereen een voorspoedige bevalling/keizersnede toe! Wie weet wie er de volgende keer dat ik kom kijken bevallen is!

Heb alleen gister even snel het verhaal van Goddess gelezen, ik weet niet hoe het er nu mee staat, maar meid: alle sterkte van de wereld voor jou en je jochie gewenst! Het wordt hoe dan ook een heerlijke knul met jou als mamma!

PS. van de 7 kilo die ik erbij had, ben ik nu 5 kilo kwijt. Mijn buikje begint al bescheiden weer in oorspronkelijke vorm terug te keren. Joepie!

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Haha, Lz helemaal aan de nesteldrang.
    HEt zou wel te gek als je vader er gewoon is natuurlijk...

Bianca, hier is meisje juist steeds stiller.
    De hik heeft ze af en toe, 1 keer per dag denk ik. En verder voel ik haar weer bar weinig.. Ze is er wel hoor, maar allemaal zo lief en zachtjes..
    pff, ik zal zoooo blij zijn als ik haar levend in mijn armen heb.. :oops:

20. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    AGENDA:
    April

23e Jessie- Gyn
    - Liefzonnetje - vk
    - Babymei - intake kraamzorg
    - Nathasja - voorlichting Sectio
    24e MomToBe - Jarig!!!
    - Bibiche - VK
    - Nathasja- Gyn
    - Goddess - VK
    25e Rachel - vk
    26e Chantal-vk
    - Moppies-vk
    27e Babymei - vk
    Tigger - Gyn

Mei
    1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn
    2e Rachel - vk
    - Nathasja- Keizersnee
    3e Rebtam - vk
    4e Emmetje - vk
    8e Verjaardag Moppies
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

1: Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e
    2: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    3: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e
    4: Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e
    5: Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e
    6: Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e
    7: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e
    8: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e
    9: mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e
    10:Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e
    11:Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e
    12:Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e
    13:Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e
    14:MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e
    15:Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e
    16:Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    17:Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    18:Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    19:Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    20:Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    21:Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    22:Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    23:Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    24:Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e
    25:Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    26:Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    27:Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    28:Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    29:Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    30:N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    31:Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e
    32:wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    33:Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e

Verwacht:
    10 meisjes 8 jongens 10 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ gew: 520 gram
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ gew: 2635 gram
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ gew: 2840 gram
    4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ gew: 3208 gram

4 meisjes

SMS-Buddy's:

Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger
    Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca