Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ik ga zo even met mam naar de stad om wat boeken te kopen. Heb een boek gelezen waar nog 2 delen achteraan komen en die wil ik ook graag hebben.
    En mams gaat hier nog even stofzuigen en ik dweilen en dan gauw naar de stad dan kan ons huisje even lekker drogen.

Ik zie jullie vanmiddag wel weer.

Groetjes

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ga hier ook weer wat in huis doen. Ff stofzuigen enzo..

Krijg net een smsje dat het allemaal een misverstand is en waarom ik het op de site heb gezet. Maar ik laat het gewoon staan, zijn mijn gevoelens toch? Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen ;)

Bedankt voor het luisteren meiden!

@Alida veel plezier in de stad!

3. Go Rachel! ;) .
    Raar hoor, hoe ze reageert.

Bij mij is het ook zo hoor, dat een aantal "vrienden" van me eisen dat ze meteen e eerste dag naar mn beeb mogen kijken.
    In mijn hele zwangerschap hoor ik niks van ze, sterker nog, ik zocht wel contact met hen maar zij bliezen me steeds af. En dan nu wel doodleuk aan komen zetten met: We willen het kind binnen 24 uur na de geboorte zien.
    :confused: You're kidding, right? :confused:

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hallo, wat kletsen jullie ineens veel.. :D

Assepoester, goed te horen! Super joh!

Rachel, lekker laten gaan. Als je elkaar n ou veel zag is het wat anders, maar kom op.
    Mijn beste dinentje mag ook gelijk komen.. Ik zie haar nu elke dag! Zij is veel te belangrijk om haar een dag weg te houden bij de kleine..
    Tuurlijk weet ik niet of ik de eerste dag al bezoek ontvagg, maar als er bezoek komt, hoort zij er als eerste bij...

(schoon)moeders, pffff...
    Mijn schoonmoeder heeft zich nog nergens mee bemoeit, gelukkig... Ze woont ook erg ver weg. Mijn moeder bemoeit zich niet met hoe ik het ga doen, maar is mij wel veel te hyper allemaal.
    Ze doet net alsof het alleen voor haar en mijn vader spannend is. En als we er zijn wordt er alleen nog maar in kleinkind vorm gepraat. Voel me daar niet altijd prettig bij, ik bedoel er zijn nog wel andere dingen waar we over kunnen praten toch? Maar steeds vloeit het weer terug naar kleinkind, Blugh.. :oops:

Tja, ons meisje is al geen druktemaker natuurlijk..
    Pff, wordt nu wel zenuwachtig, gezien ik echt veel last heb van mijn schaambeen en diep in mijn kruis... Kan moeilijk lopen...

Erica, ik ben ook wel blij dat ik elke week op controle ga nu... Ben er wel rustiger onder daardoor.

Jingels, hihi... Moeder de gans.. Maar inderdaad ik waggel nu ook echt.. Lekker hoor even je nagels laten doen.. geniet ervan!

Pff, en nu krabbeld ze terug, Rachel? Lekker ding dan...
    Lekker laten staan.. ;)

Ik moet eigenlijk klossen ophalen, maar ik heb geen zin om uberhaupt wat te doen.. :oops:

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff en ik vind het te zot voor woorden dat ze vind dat ze de tweede dag wel gelijk mag komen kijken..
    kan z eniet even een week opbokken? zodat de mensen die je wel vaak ziet en spreekt eerst kunnen? Pfff, eerst weinig van je laten horen en als het dan zover is, je opstellen als een zeer close vriendin? Brrrrrrr

6. Help, mijn borsten geven al melk :confused: !

Ik kan gewoon zo wat melk eruit "pompen" (kwam ik net per ongeluk achter, schrok me half dood).
    Een beetje gelige vloeistof, klopt dat?
    Dat is toch melk?

Wat vaag...

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Tigger ach ja wij bepalen altijd alles nog zelf...ben benieuwd hoe het nu verder loopt, zie het vanzelf. Jasper regelt de afspraken en wil gewoon familie en goede vrienden eerst.....dus hun pech :D

Ondertussen ff gestofzuigd en ga zo naar het kinderdagverblijf.

@Goddess gebeurt vaker! Mijn schoonzusje (37 weken 1 dag) heeft dat ook bij haar lekken ze ook al echt.....

Hoe gaat het verder met je? morgen weer naar de vk toch?

8. Niet meer actief

Wat is er gezellig veel gekletst.

Tigger; dank je wel. Ben benieuwd zo.

Rachel; Heel goed hoor van je. Meteen laten weten wat wel en niet wilt.

Nemo; Ik heb ook zo een schoonmoeder, maar ze is wel de enigste oma dus ik laat er maar een beetje en als ze te ver gaat dan zeg ik het wel. Verder geven we tussendoor wel aan wat we en niet willen na de bevalling dus dat scheelt wel.

Liefzonnetje; fijn te lezen dat je een hele kilo bent aan gekomen hartstikke fijn. Ik ben nu in totaal 12 kilo aan gekomen en het blijft nu redelijk stabiel. Dus ik vind het wel netjes.

female; Veel plezier in Zeeland!

Sorry meiden die ik ben vergeten, maar ik weet het ff niet meer.

Ik zag dat er al aardig werd geschreven over visite. Ik heb besloten dat in het ziekenhuis alleen mijn schoonmoeder en 2 goede vrienden mogen komen. Verder sturen we de kaartjes de maandag na dat de kleine is geboren. Zo hebben we zelf even tijd om te genieten en wennen aan ons gezinnetje en daarna mogen mensen komen maar niet tegelijk en alleen op afspraak.

Nou ik ga me zo maar even klaarmaken voor ons bezoek aan het ziekenhuis.

Tot straks!

Liefs Nathasja

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goddess, doet het bij mij al weken.. ;)

Tassie klinkt wel erg goed. Ik denk dat wij ook een paar dagen wachten..
    Mijn ouders, broer, schoonmoeder en schoonzus en mijn beste dinnetje mogen uietraard komen! en verder wachten ze maar even... ;)

10. Niet meer actief

Tigger; Ik had eerst zo iets maakt mij niet, maar man had dit heel sterk en ik moet zeggen dat idee me steeds meer bevalt. Het wordt al hectisch genoeg. En tuurlijk er is een klein groepje mensen die je wel ziet, maar de rest heeft maar geduld.

Liefs Nathasja

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ja daarom. wij hebben al afgesproken dat er in principe pas na half 4 bezoek komt op een dag...
    en dan 1 visite per dag. Ik wil in alle rust inkomen met die kleine..

12. Niet meer actief

ja, dat hebben wijk ook.
    1 x per dag visite.

13. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Nou ja Rachel... echt belachelijk zo'n reactie van haar en dan ook nog terugkrabbelen.... suffe griet...
    Pff na 1 dag al komen.... ik heb zelf (nu althans) het idee dat de eerste week voor mijn (schoon)ouders en broers/zussen zijn en mijn beste vriendinnetje... na een week kan de rest eens komen... of is dat ook weer raar?
    Ach ik zie wel hoe ik me dan voel....
    Zelf bel ik ook pas meestal na een week als ik eengeboorte kaartje heb gehad... denk dan altijd laat ze maar even genieten en bijkomen. Wel stuur ik altijd direct een kaartje...
    Nu hoop ik dat anderen dat ook gaan doen....

Female, ik denk overigens dat je MZ bedoelt die je ene pbtje heeft gestuurd... wanteh ik kan het me neit herinneren ;)

Assepoester, super nieuws joh! Fijn dat ze nu wel groeit! Maar ik dacht dat ze de eerste 10 dgn mochten afvallen of moeten ze dan weer terug op het geboorte gewicht zijn... kan me voorstellen dat je helemaal happy bent dat ze aan het aankomen is! Tja we zijn volgens mij allemaal jaloers op je (behalve natuurlijk Simone want zij heeft haar kleintje ook al)... geniet lekker!

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Rachel,
    Wat kinderachtig om je ook meteen te blokkeren op msn.
    En waar gaat het over ik wil ook niet meteen iedereen op bezoek lijkt mij normaal.
    En als je haar toch zo weinig ziet zou je haar ook niet missen.

Ik ben 17 kilo aangekomen bij elkaar maar na mijn
    miskraam in een paar maanden wel 12 kilo.
    Bij elkaar dus 29 kilo die ik echt weer kwijt wil dus
    ik meld mij ook aan voor een afvalforum.

15. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi hoi,

Ben ik weer. Ik heb het een en ander gelezen, maar ook weer veel vergeten.

Goddes: Heel veel sterkte de komende tijd in de onwetendheid, waarin je nu zit. Lijkt me erg zwaar. Ik hoop dat je morgen weer wat meer krijgt te horen.

Tigger: succes met je paard. Vervelend dat de gynaecoloog zo raar deed. Wie heb jij?

Simone en Assepoester: gefeliciteerd met jullie dochters. Fijn dat alles goed gaat.

Rachel: gewoon de mensen laten komen die jullie willen zien en wanneer jullie ze willen zien. Hebben wij bij Kris ook gedaan. Soms hadden we een dag dat we even helemaal niemand wilden zien. Even lekker rustig met z'n 3en. Hoef je je ook helemaal niet schuldig over te voelen.

Alle andere meiden: hou vol. Het wordt warm de komende dagen.

Hier zit de kleine er gelukkig ook nog in. Hij zit er alweer 3 weken langer in dan Kris. Ik heb al 2 maanden erg veel last van harde buiken en heb in 1,5 maand 2x een blaasontsteking gehad. Dat is niet prettig. Krijg je nog meer harde buiken van. Verder gaat het goed. Ben af en toe een beetje benauwd. Ik ben nu al 17,5kg aangekomen en weeg 73,5kg. aankomende donderdag moet ik weer naar de gynaecoloog.

Groetjes en veel liefs Mariska

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik hoop ook echt dat ze doordeweeks word geboren zodat in het weekend alle familie pas komt. Door de afstand kunnen ze pas in het weekend dus scheelt wel ;)

Wij hebben er ook geen behoefte aan meteen mensen over de vloer wil eerst zelf genieten samen met m,n mannetje en ook aan de BV etc werken zodat alles lekker loopt.

Wij gaan ook een agenda neerleggen bij de foon en wie het eerst belt heeft geluk de andere moet maar andere keer komen.

Pffff zitten ons nu dus allemaal druk te maken over kraamvisite haha!

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Mariska75 leuk weer wat van je te horen! En de 37 weken al bereikt, fijne gedachte he :D Succes donderdag bij de gyn!

Ik ben ongeveer 17 kg aangekomen en heb er echt last van, wil na de bevalling ook weer gaan sporten (niet meteen hoor :p ) en dan hopen dat ik ooit weer rond de 70-75 kg kom. (toen ik zwanger werd woog ik 80)

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Maris, wat goed van je te horen!
    Had nu Gyn de Bie.

Ik ben denk ik nu 14 kilo aangekomen, wil weer terug naar 65, woog 69 voor de zwangerschap.

19. Rachel: Ow ok. Maar ik ben me wel helemaal kapot geschrokken :) .

Ik moet eerlijk zeggen dat het niet zo goed met me gaat, sterker nog, het gaat helemaal niet goed. Zowel mijn lichaam en geest zijn het in een rap tempo aan het opgeven. Ik hoop maar dat de vk besluit me heel snel in te laten leiden want dit hou ik echt niet lang meer vol.
    Ik loop nu al weken mezelf sterk te houden en mezelf te pushen om door te gaan (mijn moeder is woest dat de vk zelf niet heeft gezegd dat het echt niet meer langer kan zo). Met de dag gaat mijn lichaam slechter functioneren door de druk van mijn buik, ik kan bijna niet meer eten,ik heb ernstige ademhalings moeilijkheden ik kan bijna helemaal niks meer, mijn lichaam schuert helemaal kapot (striae hoort bij de zwangerschap, maar ik heb echt groeven in mijn buik, liezen en bovenbenen, het is echt helemaal kapot, niet gezond meer, mijn moeder schrok zich rot toen ze mijn lichaam zag). En zo kan ik nog wel even doorgaan. Mijn lichaam toont duidelijk aan dat het het niet meer aankan.

Tigger: Rare vraag: Heb jij nooit de rare neiging om het te gaan proeven? :oops: Ik wel... :) .

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goddess, jawel hoor.. Is toch ook niet raar?
    Ik hoop dat ze wat aan je situatie kunnen doen Goddess.. *knuf*

Deel Deze Pagina