Nu je zo met verlof bent heb je het ook druk met niets doen he. Tenminste dat vindt ik wel. Ik loop nu nog steeds in pyama en heb dus ook nog niks gedaan. Als ik aan het werk was geweest en gewoon een vrije dag had gehad had ik al vanalles gedaan. Als de baby niet snel komt wordt ik lui
Zo weer terug van de Vk. Was gewoon ff een gesprekje, odat ik nu ben over gedragen aan de gyn en zij dan niets meer doen tot na de keizersnee. Wanneer ik weer thuis ben gaan zij de controle's weer doen. Nu we daar toch weer waren toch gewoon een controle gedaan. Bloedruk was nog steeds prima 110/75 hartje deed het goed van de kleine. dus al met al prima. Ik heb nog niets van Rachel gehoord. Ben toch wel nieuwsgierig nu. hihihi.
Hoi Alida, Hoop dat het bij jou dan niet erfelijk is die bevalling van je broer wil niemand na doen. Sterkte bij de begrafenis. Hoi Nemo, Hoe meer tijd ik heb hoe minder ik doe. Lekker achter de computer beetje spelletjes doen zo kom ik mijn dagen door. Rustig het huis opruimen met veel pauze tussen door.
ik hoop dat heel de bevalling niet erfelijk is, mijn broer is ook pas met 43 weken geboren. en heeft mijn moeder 72 uur weeën gehad. Ikzelf ben op de uitgerekende datum geboren, en mijn zusje zelfs 2 weken te vroeg. Dus ja van welke datum moet je dan uitgaan. We zullen wel zien Momtobe = van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er toch nog een fijne dag van. Groetjes, N23
@Chantal: ja idd zo gaat dat hier ook. Ik doe veel spelletjes op www.chello.nl @lz ( en nog iemand maar weet niet meer wie): hoe gaat dat dan online kolonisten ? Lijkt mij ook leuk ! @N23: ja wordt een beetje lastig wanneer je dan gaat bevallen. Maar zou het echt invloed hebben ?
Ik ga maar uit van de bevalling van mijzelf. Dan kan het altijd meevallen mijn broer en zusje zijn 1 dag voor de uitgerende dag geboren maar allebei in stuit. Het blijft gewoon afwachten.
nemo je gaat naar www.xplorers.nl. daar maak je een account aan en dan kan je tegen anderen en tegen de pc spelen
Whaha, ben dus niet de enige die niets meer doet.. Er kom echt niets uit mijn handen. er is nog niet gebeld. Ik denk dat het niet doorgaat, anders had ze al wel gebeld.. Pff, balen weer.
Toevallig heb ik dat net ook in Wij jonge ouders gelezen.... nou dan zou 30 april nog gaan kunnen lukken ook Mijn oudste broer kwam ruim 3 weken te vroeg, ik en mijn jongste broertje 2 weken te vroeg hmmm misschien echt maar eens een tasje gaan klaarmaken Overigens stond er ook dat alleen de zwangerschapsduur erfelijk bepalingen had en niet de duur van de bevalling... dat geeft weer hoop voor sommige andere.. incl mezelf, want de eerste duurde bij mijn moeder lang...
he tigger, heb je een pbtje gestuurd met mijn msn... kunnen we met z'n 3-en kolonisten of misschien zijn er nog meer die mee willen doen.... gaan we onze eigen pool maken
Hallo Allemaal, Was ik weer een xtje. Hoe gaat het met jullie, sorry ik ben zo lang niet geweest en er is zoveel geklets dat ik even wat zinnetjes heb over genomen Ik heb ook last van (voor)weeen maar bij mij zit er ongeveer 15 min tussen en dan blijft het weer een tijd weg, rare vraag hoor (ben niet een van de slimste hihi) hoe merk je dan of je ontsluiting heb? Ik heb een brandend gevoel vanaf vanacht bij mn onderste heeft dat er iets mee te maken? @Rachel: zet hem op ! @Amilah: lucht hier je hart maar lekker. Je kunt hier alles kwijt. Hopelijk voel je al wat beter beter. En zeker overleggen met je gyn ! @Bibiche: wat een goed nieuws dat je oma de operatie goed heeft doorstaan. Nu nog een goede revalidatie. @Bianca: hopelijk kun je vanavond de slaap wat vatten. En succes met je drukke dag. @Erica: en alles goed bij de vk ? @Tigger: en blinken de ramen alweer ? @Alida: veel sterkte voor de begravenis. @Migmon: hopelijk kunnen ze donderdag wel bij je vliezen. @Emmetje: nog veel succes met de laatste loodjes en dan lekker genieten van je welverdiende verlof ! @MomToBe: gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een "leuke" dag hebt. @Simone: mooi dat je de zorg van Yildou kan delen met Alexander. Een middagslaapje heb je wel verdient hoor. Nou meiden speelse he en zet hem op.... Liefs van Jessie
Beste mensen, Rachel heeft om 12:15 het leven geschonken aan een dochter. Zij heet Lindsey Eline en weegt 3320 gram en zij is in het ziekenhuis geboren. Rachel van Harte gefeliciteerd! Liefs Nathasja
@rachel: van harte gefeliciteerd en weer geen mei mama wow gaat ineens allemaal zo snel. Elke week wel eentje of zo Ik heb 2 nieuwe buikfoto's geplaatst van vandaag.
AGENDA: April 24e MomToBe - Jarig!!! - Bibiche - VK - Nathasja- Gyn - Goddess - VK 25e Rachel - vk 26e Chantal-vk - Moppies-vk 27e Babymei & Nemo - vk Tigger - Gyn Simalex en Yildou - controle kinderarts Mei 1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn 2e Rachel & Liefzonnetje - vk - Nathasja- Keizersnee 3e Rebtam - vk 4e Emmetje - vk 8e Verjaardag Moppies 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST 1: Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e 2: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e 3: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e 4: Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e 5: Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e 6: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e 7: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e 8: mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e 9:Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e 10:Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e 11:Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e 12:Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e 13:MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e 14:Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e 15:Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e 16:Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e 17:Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e 18:Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e 19:Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e 20esi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e 21:Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e 22:Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e 23:Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e 24:Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e 25:Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e 26apop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e 27:Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 28:Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e 29:N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e 30:Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e 31:wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 32:Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e Verwacht: 9 meisjes 8 jongens 10 onbekend 5 geheim Geboren: 1: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ gew: 520 gram 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ gew: 2635 gram 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ gew: 2840 gram 4: tatlim23 (23) --> Alani aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ gew: 3208 gram 5:Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ gew: 3320 gram Geboren: 5 meisjes SMS-Buddy's: Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger Rachel en man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik wens jullie een fijne tijd samen !