@Nemo spannend hoor en een nieuwe baan en zwanger. Wat doenjullie voor wek als ik vragen mag? Ik heb het ook niet op mijn werk verteld, ik vertel het eigenlijk aan niemand tot na de echo, alleen aan mijn zus.
Hoi Meiden, Kheb een trieste mededeling, ik ben geen meimama meer... Vanmorgen is de miskraam begonnen, het bloed loopt er rood af. Hoewel ik wel tot 2 keer toe positief getest heb, mag het dus weer niet zo zijn. Helaas. Liefs, Jo.
Thnx Ingiemoppie.. Trek het je maar niet teveel aan, het was maar 5 wk. Niet dat ik geen verdriet heb, dat wel (zit nou op mijn werk en af en toe moet ik ff naar buiten om de oogjes te drogen) Ik was natuurlijk wel onwijs blij dat het weer raak was, maar goed. Het mag niet zo zijn... op naar de volgende keer. Ik hou de moed erin!!!! 8)
Super Joaney..... Ook al is het maar 5 weken, maar toch.... Ik hoop dat je deze keer meer geluk hebt. Dan wordt je misschien een juni-mamma.... (klinkt ook heel leuk)
Ow Ladies, ik hoop zooooooo dat het in 1 keer lukt!!! Erica Wat GAAF mag je voor de echo?!!!!! Ben benieuwd naar de foto.... liefs, Jo.
@Joaney wat verschrikkelijk, weet verder niets te zeggen. Veel sterkte, ik weet wat het is. Het is nu ook mijn grootste angst, maar wil me er niet teveel mee bezig houden. Vanacht werd ik wakker van de buikpijn, zo ging dat toen ook met mijn MK, maar gelukkig kwam het nu omdat ik heeel nodig moest plassen. Dus vandaag ff een zekerheidsdipje, hiervoor was ik er zeker van dat deze zwangerschap wel goed zou gaan. Nogmaals sterkte meid ! Voor jou en je mannetje. En dat je nog niet zo ver was doet er niet toe, ook jij mag echt verdriet hebben.
Is ook verder niks op te zeggen he Nemo... het is verdrietig dat het gebeurt, maar toch hou je er rekening mee, dat zul jij ook wel hebben denk ik? Lees net je buikpijn-angst; gelukkig moest je plassen zeg! Zolang je geen krampen hebt is er niks aan de hand hoor. Pff, de krampen worden nou wel heel erg hevig, toch maar een paracetamolletje of 2 kauwen...
@Chantal fijne vakantie, waar ga je heen? Lijkt me heerlijk om juist in die eerste spannende weken zo een afleiding te hebben. Maar ik heb er al 5 weken vakantie opzitten dus stort mij maar in mijn werk grrrr .
Hoi Chantal, dat hoop ik ook voor je. Als het maar wat droog blijft, kun je een beetje wandellen en rond kijken. Limburg is zo leuk, ben er dit jaar ook al weer 2 keer geweest. Ga maar lekker genieten!!
Ik word ook in mei een mamma! Ik moet er wel nog even aan wennen dat ik nu (voor het eerst) mamma zal gaan worden.. Nou, wie volgt er?
Ikke !!! Ben al even aan het idee gewend zwanger te zijn, maar nu wilde ik me toch aan sluiten bij de mei mamma's. Als alles goed gaat is 1 mei de dag =)
En ikke ook! Ook een meimama! 5 mei zal de grote dag zijn...wanneer hebben jullie de VK gebeld? Aangezien er al veel echo's zijn gemaakt van mama's op dit forum met 6, 7 of zelfs 8 weken! Vriendin van me zei dat ze met 6 of 7 weken gebeld had en toen zei de VK: "Je bent er wel vroeg bij!"