Hey tassie, wat naar. Gisteravond rommmelde bij mij het ook weer met roze slijm. Maar ik heb strakjes al een echo... dus ik hoef minder lang te wachten gelukkig. Heel veel succes en sterkte! @mariska... ja idd, jingels is ook gelijk met ons! GRoetjes Simone
tnx voor de positieve woorden. Ik probeer wel positief te blijven, maar het is wel moeilijk. Ik geloof dat het nu ook weer weg is, maar de schrik zit er weer. Hoi Simone sterkte straks en laat ff wat horen. Liefs Nathasja
@Tassie sterkte meid, hopelijk vindt je het weekend voldoende afleiding en lukt het je positief te blijven denken. @Liefzonnejte, wow druk druk . Veel plezier met vertellen het weekend. Wij hebben het onze directe familie na de echo verteld (8,5 week). Verder weten ze het op mijn werk. Vrienden, buren, verdere familie etc weten nog niets. Vertel het na 17 oktober als de echo dan goed is. @Simone weet je al wat? @Assepoester succes bij de tandarst, mijn hobby is het niet @Jingels fijn dat je je goed voelt. Ik moet zeggen dat ik me op het moment ook prima voel maar dat maakt ook een beetje onzeker (en kwaaltjes maakte ook weer onzeker ) @Mariska had je bij je vorige zangerschap extra hinder van die hoge bloeddruk? Kwam de vroege bevalling daardoor of had dat niets met elkaar te maken? Nou ik heb vandaag weer een dagje vrij, lang leve de onregelmatigheid en lange diensten. Werk dus vaak 25 uur achter elkaar en dan paar dagen niet. Als het weer mooi blijft ga ik maar eens bewegen. Ik merk dat ik dat veel minder doe nu. Verval een beetje in hangen hangen en pc hangen.
@ tassie ook ik zal voor je duimen kop op he Ik heb eigenlijk wel goed nieuws heb gisteren voor het eerst de Echo gezien en we hebben het hartje zien kloppen en hij/zij was heel actief bezig hahaha was echt heeeeel leuk om te zien Doei doei
@Tassie: balen meid. We gaan ervanuit dat het allemaal goed is en dat je maandag een kloppend hartje ziet. Ik kan me voorstellen dat je angstig bent. @Liefzonnetje: Veel succes met het vertellen het weekend en sterkte maandag met werken. Balen dat je zo misselijk bent. @Assepoester: sterkte bij de tandarts @Simalex: ben je al geweest? Hoe was het? @Erica: Ik heb geen hinder gehad van de bloeddruk. Met medicijnen bleef hij rond de 130/90 hangen. Ze weten niet waardoor mijn vliezen te vroeg braken, maar ze denken niet door de bloeddruk. Ze zeggen wel dat ik nu een iets hogere kans heb op weer een vroeggeboorte. Ben benieuwd. Geniet van je vrije dag Hier gaat het verder goed. Alleen gisteren met mijn zoontje naar de huisarts en die constateerde pseudokroep. Nu heeft hij voor een paar dagen een inhalator en dat vindt hij niet leuk . Hij heeft echt een zeehonden hoestje en af en toe benauwd. Heel zielig. Volgens de huisarts moet het met een dag of 2/3 over zijn.
hoi hoi, @Erica dank je wel en geniet van je vrije dag. @jesie, dank jewel en leuk dat je een goed echo had ben blij. Ik zal proberen positief te blijven. Het bloeden is alweer weg ik bel zodirekt nog even met de vk. En dan wachten we maandag af. Liefs Nathasja
@Jesie wat leuk voor je! Kon je het al goed zien? @Mariska beterschap voor je zoontje. O mijn zus is zo erg. Ze belt me net op of ze alsjeblieft al een pakje mag kopen. Ze vindt het zo moeilijk te wachten tot 12 weken. Ik mag mee uitzoeken maar ze wil het zo graag. Mooi dat ze ongeduldiger is dan mij (als ik, dan ik, dan mij, jaja dat nederlands hihi). Eerlijk gezegd vind ik het natuurlijk ook wel erg leuk maar ook nog een beetje vroeg. Ach mischien moet ik ook wat meer genieten.
dan ik hihi Ik hoop voor je dat je zoontje zich snel beter gaat voelen Mariska. Klinkt vast heel naar zo'n akelig hoestje. En ja hoor: mijn zwangerschapsdementie heeft weer toegeslagen! Moest om 10.50 bij de tandarts zijn. Keurig op tijd opgestaan, dienstregeling bus uitgeprint, zou de 10.40 bus nemen, was dan om 11.00 op plaats van bestemming, nog even een kopje thee bij mams halen en dan 11.50 bij de tandarts zijn. Sh*t, moest 10.50 zijn! Maar even gebeld. Met de 10.40 bus zou ik al ongeveer 20 minuten te laat er zijn (ook nog 10 min lopen). Dus ben niet meer geweest en moet nu 16 november weer. Vond het al heel wat dat ik de juiste dag voor me had
@ Mariska eerst was het 9 mei en het is nu 6 mei geworden ben dus iets verder, beterschap met je zoontje @ Erica ja hoor we konden het best heel duidelijk zien ondanks dat het nog zo klein is 25.9 mm hahaha eerst lag het stil maar naar even wachten begon het ook echt te bewegen echt een heel mooi gezicht vooral het hartje zo snel zien kloppen. doei doei groetjes
Hey ben ik weer. Alles is goed (gelukkig)! Het hartje klopte, het bewoog en was 27,3 mm lang. Ligt a 4 dagen voor op de groei! Dus ook mijn banner maar weer even aangepast. Maar moet vanavond werken, dus ga nog ff relaxen voor de tijd. Groetjes Simone
Simone Wat fijn zeg! ik heb net mijn eigen vk gesproken en situatie uitgelegd. Zegeeft aan dat omdat het donker bloed was het om oud bloed gaat. Dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Ook zegt ze van 50% van de vrouwen verliest bloed in de eerste maanden en 90% daarvan gaat goed. Ze geeft ook aan dat omdat het zo weing bloed is geweest dat het vast om een adertje gaat. Ze zegt wel dat je het nooit zeker kan weten, maar omdat ik ook weer meer last heb van de symptomen. denkt ze dat het goed gaat. Ik voe me in ieder geval weer wat opgeluchter en maandag zien we verder. Liefs Nathasja
@Simone wat geweldig dat alles goed is en de banner weer vooruit, go girl! @Natascha klinkt toch heel goed hoor! @ Assepoester wat een stunt super Als we toch eerlijk zijn over zwangerschapsdementie ik had dinsdag ook een stunt. Ik ben normaal voorzitter bij de vergadering en omdat ik wat moe was vroeg ik mijn collega het deze keer te doen. Ik zou dan notuleren. Halverwege de vergadering vroeg mijn colleg hoe het ging met de notulen, ik keek naar mijn papier en had alleen bloementjes getekend Deed net alsof ik het zelf al door had dat ik het vergeten was maar dat was niet zo (nu moet ik dus uit mijn hoofd de notulen uitwerken van het eerste uur, kun je best aan een zwangere overlaten ).
hoi allemaal! allereerst proficiat met jullie zwangerschap. sinds vanavond ben ik er achter gekomen dat ik al 7 weken zwanger ben! joepie! volgens berekeningen van een banner zou (als alles goed gaat) de bevalling voorzien zijn voor 23 mei. kan nog spannend worden, 21 mei is de verjaardag van mijn mannetje! ik heb alleen zooo een schrik dat het fout gaat gaan!
Mooie stunt Erica ! Succes met die notuultjes, gewoon de fantasie de vrije loop laten @Julie: gefeliciteerd en welkom bij de mei-mamma's! Komt vast helemaal goed joh.