Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik vind het ook heel erg raar van Goddess. Eerst iemand helemaal bang maken dat iets mis is maar wat weten ze niet precies maar haar verder helpen, nee daar doen ze niet aan. Ik zou pissig zijn jammer dat ze geen vriend heeft want ik weet zeker dat die het niet zo had laten gaan.
    @mignon: brede bekken heeft niks met kledingmaat te maken. Ik ken een vrouw die heel dik is en die had dus juist te kleine bekken zeg maar.
    @rebtam: jij ook misselijk en onrustig dus het is normaal. Ik dacht misschien bij mij door de stress van oma maar het is dus gewoon echt aan het rommelen.
    @tigger: balen joh weer niet door de verkoop.
    @Alida: vreselijk he dat niet kunnen slapen maar ik zou liever mijn baby nog minstens tot week 37 bij me willen houden van met 35 weken is nog wel vroeg.
    @LZ: mijn vriend drinkt echt niet de laatste maand maar hij drinkt sowieso niet veel en gaat ook niet uit met vrienden. Het enige wat hij doet is pokeren met vrienden maar uitgaan naar kroegen/disco's is echt niet ons ding eigenlijk. Ik zou het gewoon uitleggen dat je het een eng idee vindt dat hij misschien dronken, is als jij aan het bevallen bent.

Vannacht heerlijk geslapen gelukkig en geen last meer van mijn buik gehad. Tot 9 uur uitgeslapen het lukt me niet meer om langer uit te slapen. Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor de groeiecho van morgen eigenlijk.

Hebben jullie mijn nieuwe buikfoto's al gezien?

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Weet je wat het is... Zolang er geen gevaar is voor het kindje, doen ze niet zo snel een medische indicatie. Goddess heeft heel veel ongemak van het gewicht en dergelijke, maar het kindje is niet in gevaar.. Dat Dkk misschien iets mankeert aan zijn beentjes is geen reden om een medische indicatie te geven, dus dat gaat ook niet op.
    Ik zie dat anders, ik denk: als een moeder er zo onder lijdt, is dat toch ook niet goed voor het kindje?
    Maar goed wie zijn wij. ;) Het kindje zo lang mogelijk laten zitten is natuurlijk uiteindelijk het beste, ondanks dat wijzelf vaak zoiets hebben van: het is mooi geweest.. Maar het kindje is gewoon het beste af met 40 weken..

3. Female

Female Niet meer actief

Goeiemorgen meiden...!

@ Tigger dankjewel voor het op de hoogte houden! Maar z weet dus helemaal niets meer als voordat ze ging?! Wat bizar zeg... En gaan ze haar wel eerder inleiden?
    Wat balen van de verkoop zeg! Steeds in spanning en dan gaat het weer niet door. Sterkte, hoop dat het alsnog snel lukt....

@ LZ Oei ik vind het ook niet echt slim hoor... Toevallig zei mijn man vd week nog; "ik zal er vanaf nu maar goed op letten dat ik 's avonds in ieder gevaal niet meer als 2 biertjes drink. Als je nu opeens naar het zh moet..." Tja stél dat, dan zit je mooi met de gebakken peren als hij dronken is. Niet alleen voor het vervoer, maar hoe gaat ie dan je bevalling bijstaan?! :confused:
    Maargoed je zult het nu wel uitgesproken hebben toch? Hij zal er vast rekening mee houden nu ;)

@bibiche mooie foto's hoor! Lief bescheiden buikje :)

@ mama 1986 spannend!

@ erica grappig zeg dat je kindje opeens zo druk was! hihi nu al lekker eigenwijs :) :)

Ik lees hier veel over meiden die zich niet lekker voelen... Ik heb eigenlijk een 'vlekkeloze' zwangerschap gehad tot nu toe, maar de laatste week ik het echt knudde... Ik voel me zo verschrikkelijk vaak wisselvallig, depry en vooral onrustig dat ik mezelf gewoon in de weg zit. Ook heb ik al vaker last van mijn onderrug en veel harde buiken. En nu wordt ik ook ineens misselijk! Toen ik opstond ineens heel erg misselijk en nu nog niet over, hoe dat nou weer komt......

4. N22

N22 Actief lid

5 dec 2006
    119
    0
    0
    Bediende
    Antwerpen
    rachel van harte gefeliciteerd

Mama1986, laat de eerste knul geboren worden, iig veel succes vandaag.

Goddess, ik hoop dat je al iets wijzer bent geworden, en dat ze besloten hebben om in te leiden.

Groetjes,
    N23

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Bibiche, wat heb je toch een mooie buik!
    Fijn dat je zo goed geslapen hebt.

Alida, voor jou weer juist balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad.. *knuf*

Mignon, spannend morgen dus!

6. mignon

mignon Lid

13 mrt 2007
    49
    0
    0
    almelo
    Tigger, ben Het wel met je eens, wat dat betreft heb ik het heel erg getroffen met mijn gyn, zij luisterd heel goed naar ons en houd er ook wel degelijk rekening mee hoe het met mij gaat. Gezien de hele geschiedenis van al mijn zwangerschappen,
    Wou echt dat er iets was waardoor al die onzekerheid weg genomen kon worden want ik ben van mening dat het niet weten erger is als het wel weten. Asl je zeker wist wat er aan de hand was dan kun je dat verwerken maar die onzekerheid daar wordt je niet goed van

7. Niet meer actief

Ik vind ook dat Tigger gelijk heeft. Ik vind wat jij zegt ook helemaal waar. Dan kun je je instellen op bepaalde zaken en nu wordt ze een beetje in het ongewisse gelaten.

8. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    goeiemorgen... ook ik meld me weer...
    dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! We hadden het er al wel eens over gehad... en eigenlijk alle 2 vonden we het oke dat deze week nog wel kon.... maar goed, dat gevoel slaat opeens om... vanavond hebben we het er wel weer over.
    Hij begrijpt het wel.

Verder lees ik dat er meer een rotnacht gehad hebben... hier nog 1 tot een uur of 4 geen oog zowat dichtgedaan, weer lopen spugen en veel krampen....gewoon super onrustig gevoel.
    Gelukkig heb ik daarna nog wel geslapen tot 11 uur...
    Vervelend dat er meer zijn die ook weer misselijk worden... heel eerlijk gezegd troost mij dat wel een beetje... sorry want het is echt heel rot... maar toch....

Bibiche, jij hebt ook een mooie buik! en ook nog zo'n lief klein iniemienie naveltje.....
    mijn lief vindt dat bij mij zo schattig en ik zelf eigenlijk ook wel....(voorzover je dat zelf natuurlijk nog kan zien ;) )

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Lz, sorry dat ik zo uithaalde naar je mannetje.. :oops:
    Ik geloof ook niet dat hij geen rekening met je houdt hoor... Ik was even verbaasd eigenlijk.. ;)

Ik vind het ook niet echt prettig dat Goddess haar zo laten zwemmen in onzekerheid...
    Wat dat aangaat is het gewoon super irritant dat je zo overgeleverd bent aan hun kunde.. Ik merk dat nu bij de Gynaecoloog.. Blugh. Ik hoop dat ze bij de gyn meer gehoor krijgt.. :)

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Goh wat een hoop onrustige buikies.. Bij mij ook. Ik had vannacht last van menstruatieachtige krampen in mijn buik en rug maar niet zo dat ik dacht au au wat een pijn maar zoals ik het ook had als ik ongesteld werd. En wat harde buiken, die heb ik ook vooral s nachts en s avonds! Mijn buikie heeft het maar zwaar hihi

@ Bibiche -> Wij hebben wel twee namen. Eerst maar eentje maar in Afrika (althans het gedeelte waar mijn man vandaan komt) krijgen kinderen als achternaam de voornaam van de vader maar hier mag dat niet dus hadden we het erover om zijn naam als tweede naam te doen. Maar eigenlijk wilde we dan liever de naam van zijn vader als tweede naam. Dus dat hebben we nu besloten. Zijn vader was een hele bijzondere man en het lijkt me super om de naam te gebruiken. Maar ik weet eigenlijk niet of dat mag een mannennaam als tweede naam :(

@ Liefzonnetje -> Ik kan me goed voorstellen dat je het akelig vind als je vriend uitgaat en drinkt want ja je weet het nooit. Maar misschien als je het er met hem over hebt dat hij het wel begrijpt.

@ Erica -> Ja leuk joh van die eigenwijsjes. Ik lag de hele tijd te giebelen in het ziekenhuis. En dan kijken die verloskundigen allemaal zo van aaaaw wat schattig. Ik voelde me zelf ook net een klein kindje haha

Tigger -> Heb jij nog enig idee van de dames die nu zijn bevallen hoe lang ze zwanger waren? Dan wil ik het er best bij zetten maar ik weet het eigenlijk van hun niet :oops:
    Wat balen dat je paard niet is verkocht. Ik kreeg bijna medelijden met je paardje, alsof niemand hem/haar wil. Hopelijk is er iemand die zijn/haar kwaliteiten ziet en het wel doet!

Mignon -> Ja ik was ook wel verbaasd dat Goddess geen medische indicatie krijgt. Ik zou willen dat ze wat meer zouden onderzoeken en dat ze haar misschien wat gerust kunnen stellen. Het is allemaal al zo onzeker enzo. Arme goddess :(

Goh ik zit wel met mijn gedachten bij mamma1986 aka Chantal, hopelijk gaat alles goed met haar!
    En ik hoop dat het ook goed gaat met Rachel. Ben zo benieuwd naar de fotos van haar meisje :D

11. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Goedemorgen meiden.

@Bibiche mooie buik! Groeit nog best he vergeleken paar weken geleden.
    @Lz even ter troost dan, ook ik ben misselijk opgestaan ;) Het word nu wel minder gelukkig.
    @Tigger balen dat ze je merrie niet kopen :x
    @Female vervelend meid. Ik herken het, tot een paar dagen geleden alles top en nu wat minder soms. Vind het nog mee vallen maar i.d.d. hormonen, ongeduld, verveling, harde buiken etc.
    Maar mag het we zijn nu echt bijna op het einde hoor. (hoewel het natuurlijk vervelend blijft)

Alle andere ook groetjes en fijne dag.

Zelf ook slecht geslapen. Precies zoals rebtam zegt; veel harde buiken, misselijk, onrustig en ik had het ook warm.
    Nou ik ga zo lekker douchen en kijken of ik buitenshuis nog wat kan ondernemen. Gaat de dag sneller en doet mij meestal goed.

12. Nemo

Nemo Niet meer actief

We hadden het er laatst over om onze agenda op te schonen. Volgens mij kan Loesje82 er wel tussenuit. Die is sinds febr. niet meer online geweest. (volgens mij heeft ze haar eigen forum)

En ik ben benieuwd hoe het met Rachel en mama1986 is.

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Nee, ik weet niet hoelang ze zwanger waren. :oops: Misschien kunnen de mama's dat even roepen, hihi.

Nou het stomme is dat iedereen die geweest is, helemaal gek zijn van dr, het is ook echt een super braaf en leuk paard. Veel karakter, maar door haar schoon heidsfoutje het toch niet aan durven. wat zonde is, want het is een beter paard. maar goed, niet iedereen neemt het risico en terecht ook.. ;) Maar dat maakt het soms juist zo moeilijk.. Omdat het zo'n te gek dier is, verdient ze gewoon een goed huis!

Ja warm, dat had ik het gisteren ook.. Pfff, gewoon zweetuitbarstingen... Blugh...

Zo heb de ramen achter gedaan, buiten en binnen. Nou kan ik van de week als de schilder klaar is de voorkant doen.. Lekker hoor.
    Het wordt echt mooi! Ben blij dat we het uit handen hebben gegeven. Het mag wat kosten, maar die lui doen niet anders en je ziet het er wel vanaf...

14. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Geen probleem joh, ik heb het niet eens zo opgevat! Tja en ik was er nog mee akkoord gegaan in eerste instantie, maar toen het gisteren weer zo aan het rommelen was, kreeg ik ineens de kriebels....
    maar net in de chat zei hij al dat hij zich vanaf nu verantwoordelijk ging gedragen ;) :)

Balen overigens dat ze nu WEER je paard niet hebben gekocht! nou vrijdag dan maar......

Erica, THANKS meid voor je mededeling! rot voor je, maar wel fijn dat het nu aan het zakken is.... ohohoh eigenlijk best erg dat ik dat net zo neer typte... :rolleyes:
    lieve meiden vanaf hier een rectificatie: ik hoop dat jullie NIET misselijk zijn of worden... dat doe ik wel voor jullie ;)

15. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    misschien hadden we Rachel toch niet weg moeten sturen om te rusten... ;) iedereen is veel te benieuwd..... :)

Nee hoor Rachel, als jij dit toevallig wel leest (want tja, als je binnen 7 uur na de bevalling hier gezellig je al weer meldt, dan ben je wel een beetje verslaafd ;) ) geniet van je prille gezinnetje en wij hebben ECHT wel geduld....
    Hoop trouwens dat je meisje al lekker gedronken heeft en dat je eerste nacht niet te zwaar was!

16. N22

N22 Actief lid

5 dec 2006
    119
    0
    0
    Bediende
    Antwerpen
    Ben je zeker lz, we zijn allemaal ongeduldig aan het wachten op onze (b)engels :p

Hier ook slecht geslapen vannacht, van 3 uur tot 0730, pfff want dan gaat die rot wekker af :evil:

Gisterenavond ook zware menstruatie pijnen gehad, en harde buiken, kan toch niet dat het al begint te rommelen :(:

Snap de mensen ook niet goed hoor, zeggen dat het een te gek paard is, en dan toch niet kopen, omdat er een uiterlijkstoornisje is. pfff, misschien dat onze jongen wat groter is, dan ga ik ook eens rondneuzen, voor een paardje, want god ik mis het zo :cry:

Ben toch blij dat de mannen beginnen te beseffen dat het nu elk moment kan gaan gebeuren en dat ze zich niet dronken moeten vertonen. Ik zou razend zijn. Maar al een geluk weet mijn vriend dat hij zoiets niet moet doen. Heb ik heel duidelijk gemaakt ;)

Rachel, geniet van je gezinnetje, en kom maar terug als je je beter voelt.

Groetjes,
    N23

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    gelukkig, LZ. Zou niet willen dat je het verkeerd opnam..

Hubby hier kwam er zelf al mee, hij is veel te nerveus dat ie er niet is als ik hem nodig heb. Zelfs niet met een geplande ks. want het kan natuurlijk alsnog gewoon beginnen...

Tja, N23, de verkoopsector is zoo slecht momenteel (teveel aanbod en te weinig vraag) Dat het gewoon ook heel slecht verkopen is.

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Lz nee nee gedeelde smart is halve smart dus in het kader van steunen misselijken (nieuw ww) we af en toe met je mee ;) .

Wat ik nu ineens heb. Mijn mannetje belde op of hij vrijdag vrij zal nemen. Nu heeft hij maar een beperkt aantal dagen en ik heb liever dat hij zo lang mogelijk thuis is na de bevalling. Hij vatte het verkeerd op en vond het jammer dat ik niet zo enthausiast was. Gevolg een groot tranendal die maar niet stopt. Mijn rug doet ook pijn, heb steeds harde buiken, vind 21 graden in huis ineens aanvoelen als 26. Hij heeft 100 keer gezegd dat het al goed is maar niets is even goed nu :cry: :cry: .

Zo dat was de vrolijke mededeling van deze kant :rolleyes: :oops:.

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    O ja, heb vandaag gewoon 37 weken bereikt!
    Ik word alleen weer wat nerveus van die kleine.. Ze is de laatste tijd weer zooo rustig. Ik voel dr wel af en toe zachtjes glijden hoor. Maar een skup krijg ik 1 keer in de 3 dagen en keer... :oops:
    Tis en blijft zo'n rustig meisje..
    Een rustige dwarsligger, haha, klinkt dat niet wat tegenstrijdig.. :D

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Tigger vervelend he als ze zo rustig zijn. Maar glijden en schuiven is ook beweging hoor!
    Ben benieuwd of je meisje ook zo rustig is als ze geboren is. Mijn neefje was altijd heel rustig in de buik, die is druuuuuk nu haha.

Deel Deze Pagina