Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

2. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Nog zo'n mooi meisje! Rachel, geniet er maar lekker van!
    De mei-jongens hebben het straks wel voor het uitzoeken, hihi.

En allemaal bedankt voor de complimentjes :oops: Straks hebben jullie ook allemaal je kleine schatje in de armen.

3. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    OEHHHHHHH filmpje! Fantastisch, tranen in de ogen! Wat een schatje zeg, ben helemaal jaloers dat wij nog moeten wachten.

Rachel, wat een mooie dochter zeg. Stiekem ook ff op jullie eigen site gekeken.

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Wat allemaal mooie foto's en filmpjes, ik wordt gewoon jaloers.
    Maar onze kleine moet nog even blijven zitten.

Voor de rest wel alles gelezen maar weet niet alles meer. Vanmiddag was manlief lekker vrij en hebben we lekker van het weer genoten.

Iedereen nog een fijne avond.

Groetjes

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Oh wat een popjes dames :D kan niet wachten om de mijne vast te houden :) Morgen ben ik alweer 37 weken jippie.

Hebben jullie een onrustig gevoel in jullie? Ik heb soms dat ik niet weet wat ik voel, nog nooit zo'n gevoel gehad in mijn leven. Maar kan het niet anders uitleggen dan onrustig zijn.

Mijn man neemt mijn vanavond even weg, we gaan gezellie naar de film met zijn tweetjes. En ik mag helemaal niks meer doen in het huis, wat een scheet toch :)

Overdag ga ik wel 1,5 uur in bed liggen maar echt slapen lukt niet het is meer 5 minuten slapen en dan weer wakker. Ik ben wel bezig met alle afleveringen van Twin Peaks aan het kijken.

6. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    nou voor de herhaling, want ik heb hier net een heel verhaal geschreven... is het weg :(

maar goed... Rachel wat een mooi meisje heb je en wat een boel haartjes! Tja en ook ik heb een kijkje op jullie site genomen... mooie foto's helemaal de allereerste met jou en je meisje... maar eigenlijk zijn ze allemaal prachtig!

Pff het wachten wordt wel moeilijker met al die mooie kindjes hier.....
    Wie zou nou de eerste worden die echt in MEI gaat bevallen? en met al die meisjes... wie zal het eerste jongetje krijgen?
    spannend.....

Ohja ik heb een "verslaving" die goed blijft zitten... water perenijsjes van AH... heb er al 3 gegeten vandaag.... oeps....

7. Niet meer actief

Rachel; wat een mooie meid en wat een boel haartjes. Ik kan niet wachten tot het woensdag is als ik jullie kleintjes zie. ook ik heb ff gekken op de site.

Liefzonnetje; lekker zijn die ijsjes he. :D

Bibiche; Ik lig ook iedere dag op bed meestal 2 uurtjes en de enen keer slaap ik wel en de ander niet. Maar je rust wel uit . Veel plezier bij de film.

Alida; Lekker hoor dat jullie samen hebben genoten.

Jingels; ik hoop dat je ene goed gesprek hebt gehad en dat je er een beetje vertrouwen in hebt. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig wanneer je de keizersnee hebt. :D Vind je het niet raar dat je weet wanneer je mama wordt. Ik vind het nog steeds raar, maar het gaat me eigenlijk te langzaam. hihi

Ik heb ook weer last van onrustige buik en benen. Zelfs mijjn rug doet zeer om de zoveel tijd. Buiten de normale pijn die ik heb. Verder had ik gister even gekeken naar de babykleertjes en kwam ik er achter dat ik maar 1 pakje had van maat 50/56. Dus moest verplicht winkelen vandaag ( he wat naar nou). Heb leuke pakjes gekocht., maar ben het nu ook wel weer zat.

Ga straks maar weer tv kijken ncis en criminal minds.

Liefs Nathasja

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden.
    Heb even gekeken of we al wat van mama hebben
    gehoord helaas nog niet.
    Voor de rest vandaag lekker bezig geweest met van alles.
    Morgen schrijf ik wel weer wat meer.
    Groetjes van Chantal.

9. Niet meer actief

Rachel van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lindsay!

Jeetje zeg al 5 meiden!

Enne vraagje ,, BEnthe staat nu 2de met baby v/d maand dus als er nog mama's zijn die nog kunnen stemmen? zou lief zijn :D hahaha slijm slijm

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ooooh Assepoester wat een beauty! Echt lief, wauw ik kan niet wachten om alle andere mei-kindjes ook te zien!

En Lindsey is ook een plaatje zeg. Ze heeft zo'n apart gezichtje, nu al, dat vind ik zo leuk :D

Nou ik heb niet echt veel puf om goed op iedereen te reageren. Ik heb continu harde buiken, vervelend joh.. Ik heb dan gelijk nergens meer puf voor en zin in.
    Zometeen ga ik in bad eens lekker wassen en ook mijn haar want in de douche lukt het me niet meer, ik kan zo lang niet staan. Mijn vader helpt me als ik klaar ben dan om ook weer uit bad te komen hahaha..

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    AGENDA:
    April

26e Chantal-vk
    - Moppies-vk
    Bibiche - groeiecho
    27e Babymei & Nemo - vk
    - Tigger - Gyn
    - Nathasja - Gyn
    Simalex en Yildou - controle kinderarts

Mei
    1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn
    Bibiche - VK
    2e Liefzonnetje - vk
    - Nathasja- Keizersnee
    3e Rebtam - vk
    4e Emmetje - vk
    8e Verjaardag Moppies
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

1: Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e
    2: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    3: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e
    4: Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e
    5: Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e
    6: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e
    7: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e
    8: mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e
    9: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e
    10: Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e
    11: Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e
    12: Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e
    13: MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e
    14: Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e
    15: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    16: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    17: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    18: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    19: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    20: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    21: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    22: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    23: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e
    24: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    25: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    26: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    27: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    28: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    29: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    30: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e
    31: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    32: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e

Verwacht:
    9 meisjes 8 jongens 10 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ gew: 3208 gram ~ lengte:
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm

Geboren:
    5 meisjes

SMS-Buddy's:

Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Rachel, wat een schatje! *zwijmel*
    Ik ga gauw op je site kijken.. :D

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Mama krijgt het eerste jongetje.. ;)
    En ik ben ook benieuwd wie de eerste Mei-mama is.. :D

14. Hoi iedereen,

allereerst: Rachel gefeliciteerd!

Ik ben echt een zombie, ik heb sinds gisterochtend (vanaf 6 uur) (bijna) niet meer geslapen. De hele nacht weeen gehad, uiteindelijk om kwart over 6 de vk gebeld (ik kan dat mens wel villen! Met haar " Maar je kindje is toch in orde, je hebt niks om over te zeuren hoor, " :evil: "Nee hoor, je kind is gewoon in proportie heel klein hoor" :evil: ), met het advies om te gaan douchen, waarna de ween stopten (is niet leuk na 6,5 uur weeen). Ik uiteindelijk rond een uur of acht sochtends mn bed weer ingekropen, maar om 11 uur bgeon het weer helemaal van voor af aan. Alleen nu dan niet regelmatig, maar het maakt het niet minder pijnlijk. En sindsdien is het ook niet meer gestopt, dus ik heb na een nacht vol ween ook een hele dag vol weeen en kramp (en pijn van de "scheuren" in mijn buik/liezen/bovenbenen die met elke wee net even verder uitscheurden, en ik zit nu ook nog eens vol met kleine bloeduitstortingkjes).
    Ik heb echt ernstig slaap te kort, maar slapen gaat niet.

Ik heb dinsdag een afspraak bij de gyn (na heel lang aandringen), en ik hoop dat hij wel de ernst van de situatie inziet en me besluit snel in te leiden.
    Maar natuurlijk hoop ik nog meer dat ik dinsdag niet eens hoef te gaan, en al een kindje in mn armen heb.

Wat apart trouwens dat meerderen zo zaten te rommelen vannacht. Was het volle maan ofzo?

Ik reageer een andere keer even op iedereen, goed?

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mama's ik heb genoten van de foto's en het filmpje, kunnen jullie echt trots op zijn.

@Tassie ; ja het is heel vreemd dat we de datum weten maarja.... ik ben er zo aan toe! Ik kan mij nu helemaal richten op die datum. Mijn man z'n hoofd loopt om heb ik het idee.... het is echt onwerkelijk af en toe.

Wel een verschrikkelijk weer als je vandaag hebt moeten puffen, hoop dat mama 1986 een beetje vol heeft kunnen houden.
    Nou morgen weer een dag.... ohja dat van die ramen is niet gelukt, ik had er geen zin in.

Goddess, sterkte meid, hopelijk hoef je idd niet tot dinsdag te wachten.

16. Female

Female Niet meer actief

@ goddes wat een kutvk, ik zit me verschrikkelijk op te vreten over dit mens. Is er geen mogelijkheid om nu nog over te stappen, met hulp van je moeder? Dit slaat toch werkelijk alles, ik bedoel maar... Hoeveel kan een mens hebben... Ze moeten ook aan jou denken en het is echt belachelijk dat je met weeen en 1 groot vraagteken rond blijft lopen... Heel veel sterkte en stort maar veel je hart hier. Rustig aan meid, ik blijf aan je denken ;)

Op de rest reageer ik morgen weer even. Ik heb heel lang met vriendinnen op een terrasje in de schaduw gezeten, was heerlijk. Maar ik moet me echt rustig houden want ik voel me zo rot en vreemd. Ben al de hele dag misselijk, om gek van te worden. Het lijkt ook alsof ik 50 kilo extra gewicht mee draag... Het enige wat ik heb gedaan vandaag is een paar uurtjes opruimen in huis en voel me nu nog rottiger... dus rustig aan dan maar weer. Gelukkig nog maar eventjes!

Jullie ook rustig aan he, meiden...!

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Morgen meiden...

He Goddess, wat een gezeik weer...
    Wat heeft de gezondheid met je kindje nou te maken met het feit dat je weeen hebt? Grmbl, heb hetzelfde als female, krijg jeukende vingers van jou vk..

Female, klinkt heerlijk! Ik hoop maandag ook even lekker op het terras te hangen... Toch nog een beetje genieten van koninginnedag..
    Doe je rustig aan? *knuf*

18. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    he ben ik eens zo vroeg uit bed... ben ik nog steeds niet de eerste die hier een berichtje achter laat... :( Tigger wat doe jij zo vroeg uit je bed?

Tja ik bedacht me nadat de wekker van mijn lief al 30 min aangestaan had, dat ik er net zo goed uit kon gaan (alhoewel ik natuurlijk altijd weer in slaap zou vallen) en even zou kunnen genieten van het koelere ochtend weertje... :) en dan ga ik gewoon tegen 12 uur weer mijn bedje in en houd ik lekker siesta! :) :)

Vannacht hier een veel betere nacht als gisteren.. maar wel een super drukke baby gisterenavond die mijn buik flink aan het verbouwen was... :)

Female: voel je vooral niet rot dat "het enige" wat je gisteren hebt gedaan een paar uurtjes opruimen in huis was...... ik heb gisteren echt zo ongeveer NIETS gedaan.... dus het kan veel erger! ;)

Goddess: vervelend joh.... sterkte! tja het halve forum hier heeft gisterennacht lopen spoken... echt vaag... hoop dat je vannacht wel ff hebt kunnen slapen!

Nog geen nieuws van mama1986...... Rachel heeft het trouwens wel "slim" aangepakt, zo vlak voor deze hittegolf te bevallen! Goed gedaan Rachel! :) :);)

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    LZ, de schilder staat om 7 uur voor de deur.. :(
    Niet dat hij vroeg is, want ben meestal toch al om 6 uur wakkker.. :(

En overdags slapen gaat nu ook niet met de schilder over de vloer.. (slaapkamer raam wordt ook gedaan) Begin best af te draaien nu na 2 dagen, vandaag 3e dag. Als het goed is, is ie vandaag klaar!

20. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    aha dus jij hebt echt een reden om zo vroeg op te zijn.. wel erg jammer dat je overdag niet ff kan gaan liggen door die schilder....
    Maar wel super lekker dat het huis weer strak in de verf zit! (alvast rose kozijnen geverfd voor de komst van jullie meisje ;) )

Zie dat jij de 37 bent gepasseerd JOEPIE!
    voor mij nog een paar dagen wachten.... ik krijg het trouwens wel op mijn heupen.. gisterenavond poging gedaan om het geboorte kaartje echt helemaal af te krijgen... is nog NIET gelukt :( :(
    Als het een meisje wordt, dan is het oke.... maar als het een jongetje wordt, dan is het lettertype niet mooi vind ik.....
    In het lettertype zit namelijk 1 letter die ik niet mooi vind... laat dat nou net de 2de letter van de jongens naam zijn......
    vriendlief vindt het wel mooi.... vandaag dus nog maar eens hard op zoek naar een nieuw font....
    en dan vanavond het kaartje afmaken en dan morgen naar de drukker brengen voor een proefdruk en dan maar hopen dat de VK geen gelijk krijgt wat komende maandag betreft ;)

Vandaag ook maar eens enveloppen halen of bestellen.... watn die moeten ook nog geschreven wroden.... wel hebben we de adressenlijst min of meer af.... alleen bedacht ik me vannacht dat we iemand vergeten waren... maar weet nu niet meer wie :(
    Ondertussen zitten we op 75.....
    maar postzegels heb ik al wel in huis ;) JOY toch iets voor elkaar... ;)

Deel Deze Pagina