Haha, drukte in huize LZ.. Niet te druk maken hoor.. Heb je lekker een paar dagen rust voordat iedereen komt.. Nee gekheid.. Ik ben wel blij dat we gewoon een kant en klaar kaartje hebben genomen want pfff, het zou nooit zo worden als ik het wil..
ja errug he.... ben ik gewoon al zo lang thuis... en nu begint het eindelijk dan te kriebelen... Ik ga me maar eens aankleden en dan enveloppen proberen te scoren Jij veel plezier met de schilder en ik zie je vast later wel weer... en goede morgen alvast voor iedereen die nog lekker op 1 oor ligt
Shopse.. Ik hoop dat hubby lekker op tijd weer thuis is, kan ik even bloemetjes halen voor in de dakgoot voor het slaapkamer raam.. Lekker fris en vrolijk..
Goedemorgen Dames, Goddes; Wat een rare VK heb jij en net als de andere beginnen mijn handen ook wel te jeuken. Ik snap er niets van. Hoop dat je vanacht een beetje hebt kunen slapen. Female; Doe je rustig aan. Ik heb het ook hoor dat als ik maar even wat teveel hebt gedaan dat ik dan helemaal stuk ben, terwijl je normaal nog veel meer zou gedaan hebben. Tigger; Vroege vogel, jammer dat je s'middags niet kan liggen, maar misschien vanaf morgen wel. Nou wat betreft mezelf. Heb echt een *piep* nacht gehad. Last van mijn buik en rug en moest overgeven dus echt naatje. Nu gaat het redelijk. Nog een paar daagjes en dan is het voorbij hoop ik. Liefs Nathasja
Tassie, hoe is je bloedruk normaal? Want overgeven en een eventuele hoge bloedruk vraagt wel om een telefoontje.. Gelukkig voel je je nu wat beter.. *knuf*
Goedemorgen Neh nog niets van mama (oke geduld) en wat een mooie foto's toch allemaal, zo duurt het wachten wel erg lang hoor. ikke wil oooooooook. Godess wat grrrr vk heb jij zeg, hoop dat je niet meer tot een dinsdag hoeft te wachten en dat je hem al eerder in je armen heb. probeer zoveel mogelijk rust te nemen. En Yes morgen de 37 weken niet gedacht dat we die zouden halen maar zo zie je maar dat je met ontsluiting lang kan lopen, hadden ze ook al wel voor gewaarschuwd zowel gyn al vk (zeker als het om een derde kindje gaat) maar het zag er naar uit dat de kleine haast kreeg. Maar nu na 3 weken aanrommelen roep ik morgen ukkie kom maar het mag nuuuuuuuuu.
Goede morgen dames. Ook weer veel vroege vogels zie ik. Goddess: Hoop voor je meid dat je vannacht een beetje beter slaapt, wat doet jou vk raar zeg, hoop dat je gauw je kleine krokodil in je armen hebt. Tassie: Vervelend zo'n nacht, ik heb ook een slechte nacht gehad, was ook af en toe wat misselijk maar hoef niet overgeven. Heb ook de hele nacht wat last van mijn buik gehad. LZ: Shopse, en hoop voor je dat je het geboortekaartje nu af krijgt en dat je enveloppen gaat vinden. Tigger: Hoop voor je dat de schilder vandaag klaar is en dat je daarna gewoon weer kunt gaan liggen wanneer jij dat wilt. Groetjes Alida
goddess, ik hoop echt dat ze je gaan inleiden hoor, of dat je weeën deze keer goed doorzetten. Dat er eindelijk een einde kan komen aan de lastige periode. Mooie foto's hoor Rachel, kan ook niet meer wachten, maar ons ukkie moet toch nog even blijven zitten. Hier vannacht redelijk goed geslapen van 1 uur tot 0730 uur, dus toch 2 uurtjes langer dan anders. Groetjes, N23
N22: Fijn dat je wat langer hebt geslapen. Meiden hebben jullie dat gezien er is al een januari 2008 topic geopend, wat gaat dat vreselijk snel zeg. Groetjes Alida
Tigger; Mijn bloedruk is volgens mij wel normaal en nu gaat het wel weer. Dank je wle voor je bezorgdheid. *knuf* Rebtam; Gefliciteerd met de 37! Alida; Vervelend he! Het was echt drama, maarja N22; Mocht ook wel eens toch? Wat langer slapen lekker hoor. Liefs Nathasja
Ja echt wel, ik kan mij nog goed voorstellen dat ik positief testte en dat ik het nog lang vond duren voordat het 2007 is en nu is er alweer en topic dat in 2008 zit. hihihi Groetjes
Ja, ik dacht hetzelfde.. Gaat zo rap allemaal. Mijn vriendinnetje is nu zwanger en uitgerekend in december.. dan denk je dat duurt nog best lang, maar moet je zien hoe snel het gaat! Ik kan me ook nog de dag posi zo goed herinneren..
Apart eigenlijk he. Ik kan me ook nog de dag als gistern herinneren dat ik teste. Voor je het weet is de kleine een jaar daar wil iknog helemaal niet aan denken,maar als ik zie hoe snel het gaat. Moet je van alle momenten genieten.
@goddess: grrr kan pinslink worden om die vk. Meid ik zou gewoon huilend en in paniek bellen dat het niet meer gaat dan maar mega theatraal doen en misschien luisteren ze wel. Luister iig naar jouw lichaam meid echt. @female en Tassie: ik heb ook zo vreselijk geslapen was om 5 uur al wakker tot 8 uur en daarna toch nog om 8.15 tot 10 uur geslapen maar ik ben zo misselijk. Waar komt die misselijkheid ineens vandaan toch? Hoort dat bij het laatste loodje? Ik moet ook steeds vaker mijn grote boodschap doen. @Alida: jan 2008 wow wat gaat dat snel. Gisteren naar Mr Bean geweest was wel grappig en nu naar het zk voor groeiecho, ben benieuwd. Maar ik voel me nog steeds niet echt lekker brrrr gek zo'n gevoel.
Ja absoluut, daarom geniet ik toch wel erg van de zwangerschap.. Ondanks dat ik nu wel erg ongeduldig wordt en mijn lichaam terug wil.. Gek, ene kant wil ik haar zoooo graag vast houden, anderszijds vind ik het allemaal doodeng en mag ze nog wel even blijven zitten.. Lekker veilig zo dicht bij me..
Bibiche, ik ook.. die grote boodschap, kan nu ineens 2 tot 3 keer per dag... Terwijl ik de hele zwangerschap echt dik verstopt zat... En het is ook wat "dun". Niet heel erg, maar wel dunner dan hoort. *ahum* wat een onderwerp, haha. En slapen... ik heb het maar opgegeven... Ik val vanzelf wel een keer om...
Ja, wat leuk, nu al januari mama's! Het gaat idd snel. Pff tigger, om 7 uur al een schilder ? Ook hier weer een slechte nacht achter de rug, maar ik ben geloof ik niet de enige (helaas). Heerlijk die weeen... Ja wat een *vloek* vk zeg, ik zat me echt helemaal op te vreten. Ik zit daar in mn uppie, 24 uur niet geslapen, spacend van de weeen en het slaap tekort, ik kreeg opeens een lichte paniekaanval en hartkloppingen, en dan gaat zij mij in het putje gooien, en dan nog doen alsof ik gek ben en zij alles beter weet. Ik werd gewoon totaal niet serieus genomen. Ik kreeg bijvoorbeeld van het ZH te horen dat ik meteen moest bellen als ik weeen had (vk: nee hoor, vind ik niet nodig, die jij maar lekker zoals de rest het moet doen), en dan de ik het volgens het boekje, en dan vind ze het niet zo nodig om even te checken of het goed gaat (ja, maar hij is nog niet ingedaald - geen punt, ja maar ik heb een vergroot risico dat de navelstreng eruit knalt - geen punt, ik heb te veel vrcuhtwater - geen punt). Nou eh... dan weet ik het ook niet meer hoor. misschien komt ze wel langs als ik doodbloed, of eh, als ze baby gehuil op de achtergrond hoort, of misschien wel op de begravenis van mijn zoontje? Maar dat valt waarschijnlijk ook onder "geen punt" . Die scheuren in mn buik vond de vk trouwens ook "geen punt" . Hoeveel verder moet ik dan nog uitscheuren voordat dat wel een punt wordt? Zover dat je de baby er doorheen kan zien ofzo? Ik ben zo woest op dat mens! En maar lekker vol blijven houden dat ik me gewoon aanstel over mn kind, en zij weet het wel beter, en alle adviezen van het ZH moet ik afslaan, want zij weet wel hoe het wel moet. GRRR. Ik vroeg nog wat ik volgens haar moet doen als de navelstreng eruit knalt -> Nouja, dat zie je dan wel weer. WAAAAT? En ze gaf nog als advies mee dat ik dan op een handdoek moet zitten, en moet zorgen dat de navelstreng niet klem zit... En ik hoef dan niet meteen te bellen . Ik heb toch echt te horen gekregen van het ZH dat ik de navelstreng METEEN terug moet stoppen, METEEN moet zorgen dat de navelstreng niet afkoeld en METEEN moet bellen (daarna pas controleren of de ns niet bekneld is geraakt), want als de navelstreng afkoeld, dan stopt het bloed met stromen, en dan gaat de baby ademhalen (en dat is niet de bedoeling als de baby nog in mn buik zit, met alle resten en nieuw aangemaakt vruchtwater, dat overleeft hij echt niet.). Ik krijg altijd van iedereen te horen dat je op de vk moet vertrouwen en minder op je gyn/kvk, maar in dit geval... Wat ben ik daar beroerd van zeg! Jeetje, sorry van het lange verhaal, ik moest het gewoon even eruit gooien, want ik snap nu echt helemaal niks meer van...
Goddess: Wat een k*t vk zeg, anders als er iets gebeurd moet je het zh gewoon bellen. En hun het verhaal uitleggen dat zei hebben gezegt dat je direct moet bellen maar dat je niet serieus genomen wordt door de vk. Misschien dat zij dan wat voor jou kunnen doen. Meid kom op, ik heb het echt met je te doen *knuf*knuf* Ik geniet ook zeker van de zwangerschap en net wat tigger zegt, ik wil ook graag de kleine vast houden maar het mag ook nog wel even veilig bij mij blijven zitten. De grote boodschap komt bij mij ook vaker. Groetjes