Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Uhm Goddess, wordt het niet tijd voor een andere VK? Want dit is gewoon onproffesioneel gedrag. En je mag gewoon wisselen hoor.
    Dat van die navelstreng, niet aan zitten! Plat gaan liggen en blijven liggen en bellen...
    Wat een domme vk, Want dit is gewoon echte kul! Volgens mij moet ze wel een hekel aan je hebben, om zo met je om te gaan.. :oops:
    Sorry vind het niet normaal en kan het amper geloven dat iemand zo onverantwoord haar werk doet... dat dat nog gebeurd.

2. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ja tigger het is zeker onproffesioneel,
    Goddess: Als je kunt wisselen, ga dan aub wisselen anders weet je zeker dat het misgaat met zo'n mens.
    En gewoon een klacht indienen bij zo'n commissie waar zij ondervalt, want dit kan ze toch niet ongestraft doen.

Groetjes Alida

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Hallo dames,
    Jeetje goddess wat een rare vk word je toch helemaal kwaad om.
    En de stres die je er allemaal van hebt is toch ook niet goed.

Tigger Gefeliciteerd met je 37 weken :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

hoi Bibiche,succes bij de groeiecho spannend zeg.

Rachel,mooie foto`s krijg echt zo een wil ik ook gevoel.

Assepoester,jij ook een prachtig meisje zeg heerlijk om naar
    te kijken.

Hoi N23,gelukkig heb je goed geslapen is ook wel eens lekker.

Hoi Tassie,jij een slechte nacht dat is weer minder.

En over mijzelf ik ben alweer 39 weken vandaag over wat vliegt
    de tijd zeg .
    word wel erg spannend allemaal.
    Heb een goede nacht gehad en voel mij eigenlijk best wel goed.
    Nog steed geen voorweeen of gerommel maar dat zegt niks ze
    kan zo geboren worden.
    een fijne dag vandaag allemaal.

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    WOH chantal 39 weken alweer, gefeliciteerd. Binnen nu en 3 weken ben je mama hihi
    Spannend hoor

5. Female

Female Niet meer actief

Goeiemorgen... Tenminste... :cry:

Ik heb 3 kwart vd nacht wakker gelegen, ik heb heel erg rugpijn en zo'n vreemde pijn in mijn buik... Niet alleen onderin maar echt mijn hele buik, een soort kramp en buikpijn ineen en het blijft steeds hetzelfde, wordt niet minder. Ik ben heel misselijk en heb steeds het gevoel dat ik moet overgeven, lopen gaat nog niet eens... Ook nog diarree... Ik weet echt niet wat ik heb hoor maar het is zo vervelend (en voel me dan ook nog zo rot omdat ik gewoon niks kan doen, hou er niet van om te 'zeuren' over allemaal pijntjes...)
    Ook de bewegingen vd baby zijn heel erg gevoelig (lees bijna pijnlijk) de laatste dagen. als ik op mijn buik doe voel ik ook dat het helemaal pijn doet en ik heb steeds rillingen en kippenvel als het pijn doet....

Sorry voor het verhaal, maar ik moest het even kwijt... Moet ik er verder nog iets mee doen denken jullie of gewoon maar afwachten...?

6. In de praktijk zitten 3 vk's, die doos, eentje die wel gaat, en eentje (degene die me dus terecht heeft doorverwezen naar het ZH) die ik wel aardig vind.
    Ik heb geen andere keus want dit is de enige vk praktijk in de buurt...
    .... Ik tref het ook wel altijd he?

7. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Female wat vervelend meid *knuf*knuf*

Die buikpijn herken ik, die heb ik vannacht ook gehad, maar doordat jij haast niets kunt lijkt het bij jou stukken erger.
    Kom op meid de laatste loodjes, je hebt binnenkort de kleine in je armen en ben je alle pijntjes weer vergeten.
    En dat je nu flauw bent van de pijntjes kan ik mij heel goed voorstellen.

Groetjes

8. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goddess: Wat vervelend dat je niet kunt wisselen, en als je het echt niet meer weet gewoon het ziekenhuis bellen en anders gewoon 112 als de navelstreng naar buiten klapt.

Groetjes

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Female, meisje toch.. bel anders even naar de vk.. Gewoon for the sure. Klinkt alsof het toch allemaal wel wat bezig is bij je..

Chantal, whoehoe, 39 weken alweer.. Jij gaat echt rappie! Spannend..

10. Chantal: Woehoe!
    Female: Ik denk dat het bij jou ook aan het rommelen is, maar je kunt idd je vk bellen voor de zeker heid?

Ja, ik vertrouw nu toch niet meer op die ene vk, ik moet zoeizo bellen naar hen, want zij moeten alles noteren, en als er iets ernstigs is dan luister ik gewoon niet en doe ik wat ik goed vind hoor.

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goddess: Groot gelijk gewoon op je gevoel afgaan, het gaat immers om jou en je kleine dus gewoon doen *knuf*knuf*

12. Alida: Thnx! *knuf terug*. '
    Wat reageer jij trouwens snel!

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Gelijk heb je Goddess. Ik snap het gewoon niet. Dat ze zo bot doet... Het lijkt bijna iets persoonlijks..

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Wat lief, ik krijg net een kaartje binnen van mijn nicht. Om me op te vrolijken.. Voor de laatste loodjes! Echt lief!

15. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo Dames,

Ik ben maandag uitgerekend dat is op 30 april..maar heb ook nog niet veel signalen van een naderende bevalling..jaa..savonds last van maagzuur en ik laat echt vaak boertjes nou soms echt geen boertjes te noemen het zijn gewoon echt boeren:)(srry hoor) al een paar dagen een beetje pijnlijk als ik met mijn rechterbeen een stap zet..benauwdheid door ademtekort...maar nog niet veel iets wat op een wee lijkt..dus het zou heel goed kunnen dat ik misschien ook een mei mamma zal worden:)

16. Tigger: Ja, je zou het bijna gaan denken he? En zelfs als dat zo is, dan mag ze natuurlijk nog steeds niet zo doen, vind ik. Dat zou wel heel erg onprofessioneel zijn.

Wat lief van je nicht zeg!

Hoi Ozzy!
    30 april is wel echt op het randje zeg! Het zou heel goed kunnen dat je een mei-mama wordt (al hoop ik voor je dat je april nog haalt), dus wat dat betreft: welkom! En klets gezellig mee!

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Nou dat bedoel ik dus, Goddess. Zoiets kan toch niet waar zijn? Ongehoord vind ik het.

He Ozzy! Welkom hier!
    Spannend, zo op het randje. hihi...

Ik ben net gebeld, we weten wanneer we papa en mama gaan worden...
    Ik hou het nog even voor me, ik heb Hubby net wel gesproken over de foon, maar wil het even met hem nog persoonlijk over hebben en even laten bezinken..

18. Tigger: Jeetje wat spannend zeg! Ik snap dat je het eerst even met hubbie wil bespreken en laten bezinken.

We horen het wel, ik hoop voor je dat het heel snel is!
    *knuf knuf*

Heel vreemd maar ik ben nu helemaal zenuwachtig voor jou :) .

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ja goddess: Ik verveel me echt de hele tijd, maar heb nu even buiten gezeten te lezen.

Tigger: Zo kreeg ik laatst een kaartje van een collega, die is ook zwanger maar die moet nog wat langer, die is nu geloof ik op de helft.
    Het doet je wel wat als je zo'n kaartje krijgt.

Ozzy: Hoop voor je dat je nog een april mama blijft en anders een mei mama is ook een leuke maand hoor :) ;)

Tigger: wat leuk dat je weet wanneer je mama wordt, ben benieuwd wanneer.

Groetjes

20. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi hoi.. :)
    Tigger er zal wel een verhaal aan vastzitten misschien maar aangezien ik hier pas komen kijken snap ik het niet helemaal :confused: weet je wanneer je mama wordt? je hoeft niet te zeggen wanneer dat is maar ik vroeg me gewoon af hoe je dat kan weten dan..inleiden ofzo?

Deel Deze Pagina