Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Jeetje Jesie, GEFELICITEERD! Nou zeg, wat een verassing! Geniet van elkaar!

2. Niet meer actief

Tigger; ik snap wat je bedoelt. Ik vind dat ook wel naar. Kan me oorstellen dathet je aangrijpt. Doe rustig aan!

Liefs Nathasja

3. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    AGENDA:
    April

27e Babymei & Nemo - vk
    - Tigger - Gyn
    - Nathasja - Gyn
    - Simalex en Yildou - controle kinderarts

Mei
    1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn
    Bibiche - VK
    Marie-Lize naar ZH: inleiding
    2e Liefzonnetje - vk
    - Nathasja- Keizersnee
    3e Rebtam en Chantal- vk
    4e Emmetje- vk
    8e Verjaardag Moppies
    - Tigger intake gesprek ks
    9e Tigger - De DAG
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

1: Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e
    2: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    3: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e
    4: Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e
    6: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e
    7: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e
    8: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e
    9: Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e
    10: Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e
    11: Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e
    12: MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e
    13: Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e
    14: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    15: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    16: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    17: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    18: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    19: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    20: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    21: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    22: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e
    23: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    24: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    25: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    26: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    27: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    28: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    29: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e
    30: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    31: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e

Verwacht:
    9 meisjes 7 jongens 10 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ gew: 3208 gram ~ lengte:
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: ~ lengte:
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm

Geboren:
    5 meisjes 2 jongen

SMS-Buddy's:

Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger[/quote][/quote]

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Jesie: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon mareno.

Geniet van jullie kleine knul.

Groetjes.

5. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Jesie: van harte gefeliciteerd! Super, je knulletje is lekker bij pappa en mamma!

Tigger: dat was ook 1 van de dingen waar ik het meest tegenop zag (naast de ruggeprik). Het besef dat ik daar nog een half uur lig, terwijl man en kind ergens anders zijn. Gelukkig hebben ze haar vrij lang bij me gehouden en konden we met z'n drietjes nog best lang van elkaar genieten. Ondertussen waren ze mij al aan het dichtnaaien, dus uiteindelijk ben ik niet heel lang zonder ze geweest. En toen ze weg waren en alles goed was gegaan, begonnen de artsen melig te worden. De grapjes vlogen over de tafel waardoor ik ook heel ontspannen daar lag te lachen. Dit laatste heeft er ook wel voor gezorgd dat ik heel fijn gevoel over de ks heb gehouden en het niet heel naar vond dat ze bij me weg waren omdat vriendlief mooi de controle in de gaten kon houden.

6. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Dames

Ik wou even kijken op de site van mama1986, om de kleine bono te bewonderen maar ik kan niet op de site komen.
    Ze zeggen dan dan hij niet bestaat, heeft iemand anders dat ook.

Groetjes

7. Niet meer actief

Alida; Ik heb het ook. Misschien dat ze er mee bezig zijn.

8. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    :whistle: JOEHOE VOOR MARENO! :whistle:

Jessie gefeliciteerd! Nog een klein mannetje erbij. \:D/

9. simalex

simalex Bekend lid

Jesie: Gefeliciteerd met je zoontje Mareno! Wat een bijzondere naam!

Tigger: Dat was ook gelijk na mijn bevalling het geval. Ik heb Alexander meegestuurd met Yildou en daar lig je dan alleen. Tegen de tijd dat ik was gehecht en gedouched kwam Alexander terug om mij te halen voor de borstvoeding. Alleen moesten we nog verplicht iets eten/drinken van de verpleging, voordat we naar Yildou toe gingen.
    Het verschil tussen mij een Assepoester was dat Yildou maar 5 min bij mij mocht liggen en daarna gelijk de couveuse inmoest... En dat is geen leuke ervaring. :(
    Ow... hier word je waarschijnlijk helemaal niet vrolijk van... Sorry! *knuffel*

Rachel: Fijn dat Lindsey aan de borst heeft gedronken!

Assepoester: Super dat de kunstvoeding van de baan is! Nog ff doorzetten en je hebt haar volledig aan de borst.

Ik heb mijn avond (1,5 uur) zonder Yildou overleefd. Was eigenlijk best wel ontspannen voor mij. Tenminste... ik vond het echt heel naar om de deur uit te moeten, maar toen ik eruit was, viel het wel mee. Alleen heeft Yildou 1,5 uur lopen brullen (krampjes) dus Alexander was wel blij toen ik weer thuis was. En toen ik er weer was... was ze stil ;) *glim*

Vandaag naar de kinderarts geweest. Alles was goed in orde. Ze was het dubbele gegroeid van wat ze zou moeten groeien en ze deed het verder prima. 8 juni mogen we nog een keertje er naar toen, gewoon om de ontwikkeling in de gaten te houden.

We gaan strakjes lekker BBQen... jummie!

Groetjes Simone

10. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Mooi zo Simone! Ik moet ook nog over die drempel (weg zonder de kleine). Probeer het stiekem toch zo lang mogelijk uit te stellen.

De kolf is vanmiddag de deur uitgegaan! Ze was vanochtend 2900 gram en gaan het proberen om alleen op borstvoeding te doen. Zal haar nu meteen weer even aanleggen, want ze kijkt me met grote oogjes aan :D

11. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Chantal nogmaals gefeliciteerd met Bono

En Jesie ook van harte gefeliciteerd met Mareno, what een super naam!

@ tigger -> Ik d8 al dat ik me aanstelde maar ik vond het dus ook zo erg toen ik hoorde dat de man dan me de baby meegaat (tuurlijk wel fijn dat hij de baby kan bewaken ;) ) en dat je daar dan alleen ligt.. Iedereen deed zo verbaasd zo van DUH das toch logisch. Maar we hebben nu afgsproken dat mijn moeder dan in ieder geval bij mij is. Tuurlijk ben je dan nog even liever bij je mannetje maar ook fijn dat er in ieder geval wel iemand is die je kent.

12. TiggerL Jeetje meis *knuf. Het valt ook allemaal niet mee he? Weet niet zo goed wat ik moet zeggen , anders dan het absoluut niet gek is dat je je zo voelt.

Jesie: Gefeliciteerd met je zoon!

Simone:Hahaha, lekker mama's kindje ;)
    Gelukkig was alles in orde.
    BBQ ze!

*scheld*, ik heb net tranen met tuiten zitten huilen, ik kan niet meer tegen die weeen en niet meer tegen die pijn in mn onderbuik (ik kan dan verdorie niet eens opstaan of naar de wc van de pijn, heb er niet 3,5 minuut over gedaan om uit de stoel te komen, huilend), ik kan bijna niet meer ademen/eten van de pijn in mn ribben, ik space van de slaap, ik heb het gehad.
    En douchen helpt ook geen moer (ja, dan zakt de pijn wat weg, NIET DUS!). En alles is nog verder gaan scheuren, dikker, dieper en op nieuwe plaatsen, dus nou zitten er zelfs scheuren bij mn schaamstreek.
    Stomme kut vk met haar: "Ja dat hoort erbij he".
    Ik kan echt wel wat hebben, maar dit niet, wanneer hebben mensen nou eens door dat mijn lichaam het echt niet redt zo? Als ik uit elkaar knal ? En om dan achteraf te zeggen: "Oh, dus het ging echt niet meer?

Ik ben echt helemaal klaar met deze hele (!%@#$%&!)zooi. Ik heb nu echt zoiets van : Die hele baby kan me gestolen worden, schiet me desnoods door mn harses, het kan me allemaal niets meer schelen. Maar ik heb het nu echt gehad!

Ik wordt echt aan alle kanten gek, ik ben even helemaal de weg kwijt. Ik hoop maar dat het allemaal snel achter de rug is, anders doe ik mezelf nog wat aan...

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jesie gefeliciteerd met jullie zoontje! Hele mooie naam!

De site van mama1986 is: http://www.evabono.kidzsite.nl/

De link die hier staat werkt idd niet.

Zonet heeft Lindsey weer gedronken ben zo blij :D Wel veel last van stuwing nu, doet echt zeer maar is het allemaal waard :D

Moet nu weer gaan komt zo visite! Probeer vanaaf ff bij te lezen.

14. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Krijg ik net te horen dat ik volgende week waarschijnlijk ook nog moet werken terwijl morgen me laatste dag zou zijn :evil: Ben echt boos, wil ook niet meer, sorry maar ben die mensen gewoon zat.... :cry: Dinsdag avond moet ik ook naar vergadering, 1 1/2 uur heen rijden 3 uur zitten en 1 1/2 uur terug rijden, me zus gaat gelukkig mee, wil niet alleen :rolleyes: maar daar heb ik ook geen zin in. :rolleyes: :oops:

Toen belde me moeder, zegt ze heb besloten 10 dagen naar amerika te gaan as zondag, zegt ze " alles is me even te veel, ga daar even wat vriendinnen opzoeken "( me ouders zijn net uitelkaar na 25 jaar) . en of ik even wilde wachten met bevallen tot 11 mei! Nou nu breekt echt me klomp, dan ben je er toch lekker niet als je aller eerste kleinkind komt! :evil: Ben er helemaal klaar mee, me vader belt me ook al niet meer sinds 8 weken, ze zoeken het allemaal maar uit. Snap dat ze niet lekker in d'r vel zit maar toch, we zijn niet zo super close, maar had wel verwacht dat ze bij de bevalling in iedergeval in het land zou zijn!

Sorry meiden maar moest het even kwijt, heb het nu van me af geschreven. Hoop dat jullie het niet erg vinden. Ga vanavond genieten van me vriend heb hem de hele week niet gezien en volgende week moet hij weer weg de hele week. Heb wel terug gelezen maar sorry even geen puf om te reageren. Moet vanavond om 20:30 bij de vk zijn. Hou j ullie op de hoogte. (Met ienimini gaat het trouwens goed)

Jessie : Nog gefeliciteerd met je jochie!

gr babymei

15. simalex

simalex Bekend lid

Hey Goddess,

Je kunt toch gewoon even vragen aan de vk of ze langs komen of dat jij langs kunt komen. Je hebt nu al zo lang weeen. Misschien heb je zelfs al ontsluiting... En als ze daar dan toch naar voelen... kunnen ze je misschien strippen? Of dat de vliezen breken door het voelen?

Kom op meid. Je hebt nu al zoveel meegemaakt. Die bevalling kan er nu ook nog wel bij. (hopenlijk duurt het niet nog eens 48 uur) En als je dkk strakjes in je armen houdt.... ben je deze nare week vast snel vergeten!

*knuffel*

Groetjes Simone

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Jesie gefeliciteerd met je zoontje Mareno :whistle: :whistle: :whistle:

17. simalex

simalex Bekend lid

Babymei -> Voor jou dan ook maar een hele dikke knuffel. Als je niet meer 'kunt' werken, moet je het niet doen hoor? En flauw dat je ouders niet wat meer rekening met jouw gevoelens houden. Je voelt je al zo kwetsbaar op dit moment.

Groetjes Simone

18. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    @chantal: hoop voor je dat je bloeddruk beetje daalt!
    @liefzonnetje: jee dus jij bent ook al zolang thuis?pfff...ook voor je bloeddruk?heb je ook medicijnen?wel mooi dat je bloeddruk nu wat zakt...80 onderdruk mooi hoor!ik kom niet onder de 95 onderdruk met medicijnen(die al 3 keer zijn verhoogd)
    @goddess: jeetje meid wat een verhaal weer zeg...maar zet hem op!
    is misschien erg moeilijk maar je bent er bijna.....kom op!
    @babymei: jeetje wat vervelend wbt je ouders...kan je er nu ook wel bij hebben...hou je rustig...
    @jessie: gefeliciteerd!
    @mama1986: gefeliciteerd!
    @tigger:hoop dat het weer beetje met je gaat....is allemaal erg raar voor denk ik zo...

iedereen heel veel succes!
    groetjes

19. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    @babymei: je verlof is toch officieel al begonnen?je moet toch 4 weken van tevoren stoppen?waarom willen ze dan dat je langer door gaat werken?hoop dat je dat nog beetje trekt!lijkt mij erg zwaar!

20. Niet meer actief

Babymei; jeetje wat vervelend allemaal. Kun je niet tegen je moeder zeggen dat je wel verwacht had dat ze bij haar eerste kleinkind zou willen zijn en dat je dit niet leuk vind. Wat betreft je werk, je hoeft niet werken sterker nog je mag niet werken. je bent verplicht 4 weken van te voren te stoppen. Dus ze kunnen nergens toe verplichten.

Goddes; kom op meid. Je hebt al zoveel mee gemaakt dat je dit ook kan overwinnen. je kan het! * knuf*

Liefs Nathasja

Deel Deze Pagina