Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Jesie: gefeliciteerd met jullie zoon Mareno :)

@babymei: na 36 weken mag je niet meer werken. Je baas kan wel willen maar het mag echt niet ! Kom voor jezelf op. En wat akelig dat je ouders je niet meer steunen nu. Wie gaat er NU naar Amerika ? :(
    @Goddes: bel anders gewoon de vk weer. Vertel je verhaal dan moeten ze toch wel iets doen ?
    @Tigger: en waren de mensen enthousiast over je paard ?
    @Rachel1984: mooi dat Lindsey nu uit je borst drinkt. Ps jij bent wel echt verslaafd aan dit forum he.
    @Simone: en hoe was de bbq ?
    @Tigger: lijkt mij ook heel naar hoor. Lig jij daar gehecht te worden en is je kleintje en man weg....

Ik ben vandaag naar de vk geweest. Alles is weer goed. Verder gaat het prima hier.

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

AGENDA:
    April

27e Babymei & Nemo - vk
    - Tigger - Gyn
    - Nathasja - Gyn
    - Simalex en Yildou - controle kinderarts

Mei
    1e Jessie/alida/Rebtam - Gyn
    Bibiche - VK
    Marie-Lize naar ZH: inleiding
    2e Liefzonnetje & Nemo - vk
    - Nathasja- Keizersnee
    3e Rebtam en Chantal- vk
    4e Emmetje- vk
    8e Verjaardag Moppies
    - Tigger intake gesprek ks
    9e Tigger - De DAG
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

1: Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e
    2: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    3: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e
    4: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e
    5: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e
    6: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e
    7: Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e
    8: Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e
    9: Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e
    10: MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e
    11: Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e
    12: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    13: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    14: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    15: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    16: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    17: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    18: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    19: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    20: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e
    21: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    22: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    23: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    24: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    25: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    26: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    27: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e
    28: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    29: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e

Verwacht:
    9 meisjes 5 jongens 10 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ gew: 3208 gram ~ lengte:
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: ~ lengte:
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm

Geboren:
    5 meisjes 2 jongen

SMS-Buddy's:

Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb Loesje82 uit onze agenda verwijderd. Ze
    is al een paar maanden niet op het forum geweest.

4. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    @Mama 1986 en JeSie... van harte gefeliciteerd met jullie BOYZ!

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

6. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Ben even een tijdje 'rustig' geweest... veel last van allerlei krampjes en pijntjes en enorme voeten! :(
    Even dachten we dat ons meisje al wilde komen, maar dat heeft niet doorgezet.
    Bij de VK was gisteren alles weer prima in orde.

De nesteldrang heeft weer enorm toegeslagen, ik heb er zelfs mijn vriend mee 'besmet'... die krijgt het ook op z'n heupen! Gelukkig begrijpt hij me dus en krijg ik alle hulp die ik gebruiken kan van de schat!
    Verder jank ik iedere avond een potje en niet eens om een speciale reden. Misschien te druk, misschien van de komende spannende tijd, misschien van... geen idee eigenlijk! :(

'k Heb het enorm warm en zit weer niet echt lekker achter de pc, dus ik ga jullie weer verlaten.
    Voor iedereen... SUCCES met de laatste loodjes! :)

7. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

iedereen bedankt :idea:
    staan nu wat fotos op onze site :D

groetjes

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai lieve meiden!

Ik ga zo bij lezen... Maarrrrrr, Mijn merrie wordt volgende week gekeurd en als dat oke is, is ze verkocht! Ik kan het amper geloven...

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

AH Tigger dat is goed nieuws ! Ik feliciteer je alvast voorzichtig. :D

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Assepoester en Simone, dank voor het delen van jullie ervaring..
    Zoals ik het begrepen heb, wordt ze even bij me neergelegd, zodat ik even kan "snuffelen" :D
    Maar dan gaat ze in couveuse naar de kraamafdeling om gewassen en nagekeken te worden. Ze streven ernaar om haar binnen een uur aan te leggen...

Verder, allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden.. Thanks. *knuf*

Babymei, volgens mij kun je weigeren hoor. Je hoeft niet te werken.
    En wat een rare reactie van je moeder.. Ik kan me voorstellen dat je er even kaar mee bent... *knuf*

Goddess, lieve schat, ik heb echt geen idee wat ik kan doen, maar ik zou naar het ziekenhuis gaan.. Ze sturen je niet zomaar weg.. *knuf*

Nemo, fijn dat alles oke was bij de vk. Mooi zo!

Moppies, ook een knuffel voor jou... Echt de laatste loodjes..

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ja, te gek he? Ik ben helemaal beduust ervan. Wat ik zeg, ik heb helemaal geen opgelucht gevoel of zo. Zal wel komen als de keuring goed blijkt..
    Pff, nog een paar dagen...

Ik ga nu gauw foto;s van Bono kijken.. :D

12. Niet meer actief

Tigger; wat fijn zeg. Volgende week komt de opluchting wel. Zoals ik zei 3 maal is scheepsrecht. Kan je lekker rustig straks van je kindje genieten.

Liefs Nathasja

13. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Hallo allemaal..

Nou hier nog niets...

Volgens de VK waren het waarschijnlijk voorweeen, omdat ik niet elke keer een harde buik kreeg...

Nu heb ik dat wel.... ik ga weer even klokken of ze met regelmaat komen.... ze doen nu zo'n pijn dat ik niet eens kan blijven liggen....

Ik hoop dat het eindelijk door zet.. maar je zult zien, ik zal er wel dagen mee lopen.. mijn moeder had ook 3 dagen weeen toen ze zwanger was van mij... niet zo'n best voorbeeld....

Babymei: Ik zou gewoon zeggen dat je niet meer kunt! Je mag niet eens meer... 4 weken is het minimale wat je moet stoppen voor je uitgerekende datum... kom op zeg, zo heb je toch geen eens tijd om je geestelijk/lichamelijk voor te bereiden op de bevalling. Voor je zelf opkomen meid!

Goddes: ik zou echt de VK bellen dat je aan het doordraaien bent, dat je het allemaal echt niet meer ziet zitten... hopelijk dat ze je dan door verwijzen....

Jessie & Mama: gefeliciteerd met jullie boyzzz!

Nou ik hou jullie op de hoogte!

Momtobe

14. mignon

mignon Lid

13 mrt 2007
    49
    0
    0
    almelo
    Goddess, Meis als ik je zo hoor krijg ik de neiging om je persoonlijk op te halen en naar het ziekenhuis te brengen.
    Snap die vk echt niet hoor, wat hebben ze er aan dat jij dadelijk helemaal uitgeput niet meer kunt persen, je wonder in je armen kunt houden en er van kunt genieten.

15. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Hai meisjes,

Ik heb even niet bijgelezen maar wilde jullie even laten weten. Ik kom net van het ziekenhuis en ze denken dat ik misschien zwangerschapsvergiftiging heb. Ik mocht gelukkig wel thuis slapen omdat ik dat erg graag wilde maar ik moet morgenochtend gelijk terug komen voor verder onderzoek. Ik heb geen idee of ik dan moet blijven dat konden ze me nog niet zeggen.
    Dus als jullie een tijdje niks van me horen dan weten jullie waar ik ben.
    Als de baby is geboren krijgt Rachel uiteraard een berichtje en die zal jullie vast wel op de hoogte stellen. ;)
    Ik doe het in mijn broek van de angst joh! Maar zal wel goed komen.
    Jullie allemaal sterkte!

16. Female

Female Niet meer actief

Hoi meiden,

Er is veeel gepraat zeg! Was moeilijk bijlezen ;)

@ amilah Joh wat vervelend zeg! Veel sterkte en succes, houd je maar rustig...

@ goddes Waarom ga je morgen niet gewoon naar het zh want het is niet slim om dit gewoon te pikken. Denk aan jezelf en je kindje en blijf niet klooien zo, maar ga morgenvroeg meteen langs. Succes...

@ Momtobe Is vaak vals alarm bij jou zeg! Balen, ik hoop voor je dat het snel doorzet. Rustig aan en sterkte tot die tijd!

@ Jessie en Mama 1986 VAN HARTE GEFELICITEERD, SUPER!!!

@ Tigger Wat spannend zeg nu je een datum hebt! En super dat het er toch goed uitziet met de verkoop! Zal een hele opluchting voor je zijn!

@ Moppies Welkom terug hier dan :) ... Ook voor jou succes met de laatste loodjes!

@ Baby mei Pfff wat een gedoe zeg... Je moet nu idd niet meer werken hoor. Ik vind eerlijk gezegd 6 wk van te voren verlof al zwaar... Zo'n zwangerschap is toch niet niks vind ik... Succes met alles, en rust goed uit voor de bevalling!

@ Nemo Gelukkig was alles ok!

Vandaag gaat het iets beter en daar ben ik erg blij om. Vannacht wel weer heel slecht geslapen maar sinds vanmiddag niet meer zo heel veel kramp als de laatste dagen, al blijft het behoorlijk rommelen. A.s. maandag heb ik alweer een afspraak in het zh, ook weer gewoon CTG. Ben benieuwd of die harde buiken net zo vaak komen of mss meer...

Morgen avond komen mijn pap en mam en broertje (en hond....) Ze wonen 200 km van mij dus is een beetje tricky om nu naar hen te gaan, dus ze blijven lekker tot maandagochtend bij ons, echt leuk...

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @ Jesie, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Ik hoop dt alles goed gegaan is tijdens de bevalling? Nu lekker genieten :D

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Mama 1986 wat een schatje zeg! Nogmaals gefeliciteerd!

@Jesie gefeliciteerd met jullie zoontje, mooie naam!!

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Amilah veel sterkte, je bent in goede handen als je in het ziekenhuis bent. Gelukkig ontdekken ze het nu. (Hoewel ik echt besef dat het heel vervelend is hoor). Je bent gelukkig bij de 37 weken dus je kindje is er klaar voor.
    @Female fijn dat het wat beter met je gaat, veel plezier met de familie.
    @Tigger zou mooi zijn he als de verkoop nu rond komt.
    @Moppies dus je huis is lekker aan kant. Heeeeel herkenbaar die emo buien, heb er ook flink mee te kampen. Ik laat het maar gebeuren, tis ook niet niks allemaal toch. Effe huilen en hup de draad weer op pakken.
    @Goddes het houdt maar niet op he meid.

Alle andere ook weer de groetjes.

Hier veel harde buiken. Sommige ook pijnlijk tot in mijn rug aan toe. Toch is het nog goed te doen en heb ik nog steeds het idee dat ik de 41 weken zeker wel ga halen. Vandaag gewoon weer een dag waarop stofzuigen en even naar de winkel al meer dan genoeg was. Hopelijk fiets ik morgen het dorp weer rond (of kan ik bevallen ;) ).

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Zo meiden vannacht ben ik de nachtbraker. Ik wou gewoon een keer eerder dan Tigger posten deze zwangerschap. Anders krijg ik zo een naam als lui .... ;)
    Nee hoor kan gewoon niet slapen pfff. Zit nu aan de warme chocomelk. Las net in een boekje dat een kop warme melk je slaperig kan maken en helpt tegen kuitkrampen (die ik ook heb nu). Ik lust geen warme melk maar wel met cacoa :)

Denk dat ik mijn strijkgoed maar weg ga werken, had ik vandaag eerder geen zin in :rolleyes: .

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina