Morguh.. *gaap* Och Amilah... Heel veel sterkte meis... Ik voel het gewoon in je berichtje! Maar je bent sterk, Het komt allemaal goed! Dikke knuffel! Female, oh heerlijk dat ze langs komen. Geniet ervan! Succes maandag! Erica, spannend hoor, je zit nu echt op je einde.. He nachtbraker, je hebt me verslagen, haha. Ik was weer om half 6 wakker.. Ik snap ook niet hoe ik het vol hou zo, zonder 's middags te slapen.. Raar...
@ Jessie: gefeliciteerd! @Nathasja: jij kan nog goed de 1e echte mei mams worden hoor! De gyn heeft me heftig getoucheerd want ze heeft nog gevoeld of ze m'n vliezen kon breken. Gevolg is dat ik nu met een super onrustige en pijnlijke baarmoeder rondloop, om de haverklap nasty harde buiken, menstruatie pijn en darmkrampen... the whole enchilada. Het zou me niet verbazen als ergens komende dagen alsnog de bevalling spontaan begint. Hoewel ik nu liever gewoon as dinsdag in het ZH begin ipv alsnog thuis, en dan halverwege de weeën op pad te moeten. @Tigger: Wat super voor je, als je merrie eindelijk verkocht gaat worden! Lijkt me toch een relaxed vooruitzicht, zo vlak voor je kleintje er is. Ik duim voor je. @Nemo: heerlijk zeg, dat je deze laatste fase van de zwangerschap zo goed doorkomt. @Babymei: uuh, dat moet je dan toch kunnen weigeren, dat werken? Ik zou daar even achteraan gaan, wat je rechten zijn want ik vind het niet normaal van je baas, om een hoogzwangere nog zo lang door te laten werken. En wat vervelend van je moeder om er juist nu vandoor te gaan! Je zou toch zeggen dat ze ook beste een paar weekjes moet kunnen wachten. Kan me voorstellen dat je er goed van baalt hoor... Hou je maar rustig en denk aan jezelf. @Erica: hehe, warme chocolade melk...voor ik las dat je geen warme melk lust dacht ik aan een heftige midnight craving. En dat terwijl het zo warm is, brak het zweet je niet uit? @Amila: ugh wat vervelend zeg! Maar ze zitten er duidelijk bovenop dus het zal vast goed komen. Sterkte en succes, en wie weet heb je dit weekend al wel je kleintje in je armen? @Goddess: meid...ik snap echt dat je er doorheen zit, je bent zo sterk maar het was een heel zwaar jaar voor je. Maar het moet me van het hart: hier help je jezelf niet mee... Je bent je energie aan het stoppen in het vechten tegen feiten waar je (hoe oneerlijk ook) niets tegen kunt doen. Misschien dat door het schokkende nieuws van het vruchtwater en de baby, je geen vertrouwen meer hebt in je lichaam? Ik zou absoluut wel blijven proberen naar de gyn doorverwezen te worden maar probeer ook een beetje de boel te relativeren. Je bent er bijna! En je kan het, je hebt meer kracht in je dan je zelf door hebt. Ik denk dat we daar allemaal van overtuigd zijn. En ik bedoel dit echt niet lullig want ik weet zelf ook hoe fijn het kan zijn om je gewoon even te kunnen laten gaan, om de ruimte te voelen en te benutten is heel belangrijk. Maar ik hoop dat je toch wat aan mijn feedback hebt. Een hele dikke knuf en sterkte...
Amilah; Heel veel sterkte vandaag meid! Komt allemaal goed. knuf Erica; Lekker zoeen warme kop chocolademelk. Hoop dat je nu toch nog een beetje slaap hebt kunnen pakken. Tigger; Jij vroege vogel . Je lichaam geeft het vanzelf wel aan als het meer rust nodig heeft. Marielize; Wat vervelend zeg dat je daar nu zoeen last van hebt zeg! Nee joh je wacht gewoon tot dinsdag en dan ben je de eerste meimama. Kan me voorstellen dat je niet met weeen op pas wil hihi. Zou ik ook niet willen. Ik heb nu wel zoiets van is het nog geen woensdag. Ik heb vandaag een redelijke nacht gehad, maar toch weer vroeg wakker half 5, maar blijf dan toch nog maar liggen. Komt in ieder geval mijn lijf tot rust. Liefs Nathasja
@jessie: jippie gefeliciteerd met jullie zoon alles goed gegaan? @tigger: heeh eindelijk wordt je paard verkocht wat een opluchting zeg, zijn het ook aardig mensen? @goddess: meid kom voor jezelf op nu. Dit is NIET normaal meer dat je zolang bezig bent en als het wel normaal is dan nog hoort de VK wel dagelijks langs te komen voor veranderingen. Pak de telefoon en zeg dat er nu gelijk iemand moet komen dat ze je vinden aanstellen kan je nu ff geen reet schelen. Kom voor je baby op en jezelf want vergeet niet je moet ook nog eens gaan bevallen meid en dat kost me een energie, die je nu opmaakt. Misschien kunnen ze je inleiden of pijnstillers geven zodat je wel ff kan slapen. Echt gaan bellen hoor! @babymei: je mag niet meer werken na 36 weken dus gewoon weigeren, ze kunnen zeggen wat ze willen maar jij mag het niet eens meer. Wat als er wat gebeurd met jullie dan kan zelfs misschien de arbo zeggen dat het je eigen schuld is omdat je het zelf wilde na 36 weken werken. En is de vergadering 's avonds? Want in de avonden mag je al heel lang niet meer werken. Kom voor jezelf op meid. En ik zou wel ff met je ma praten dat het je wel pijn doet dat ze er niet is voor je als je kind ter wereld komt, dat zij het moeilijk heeft begrijp ik wel. Maar ik begrijp niet dat ze haar dochter zo alleen kan laten. Sterkte meid. @amilah: sterkte meid Ik heb wel heerlijk geslapen vannacht maar ben nog steeds moe Ik heb niks bijzonders te melden eigenlijk.
wat een ochtendactiviteit weer zeg! Erica blijkbaar heeft je warme cocao (ik moet er niet aan denken... ) goed gewerkt, want na 3-en heb je niet meer gepost.... of ben je keihard aan het werk nu..... en kom je straks met mooi nieuws? Jesie en mama 1986: gefeliciteerd! met jullie jongens! Hoop dat alles een beetje oke verlopen is! en dat jullie kereltjes het goed doen! Babymei: zoals al een aantal anderen hebben gezegd: je baas kan je gewoon niet meer dwingen om te werken! Je moet minimaal 4 weken van te voren stoppen.... dus niet meer gaan en die vergadering... onzin... straks moeten ze ook 16 weken zonder jou... of willen ze je in je verlof ook nog terug laten komen voor het een en ander? Wat voor werk doe je eigenlijk? Meid kom voor jezelf op! Goh en dan zo'n bericht van je moeder er achteraan en je vader die ook geen contact opneemt... wat lijkt me dat vreselijk rot voor je... juist nu in deze mooie bijzondere tijd.... lieve knuffel en hoop dat ze een beetje bijdraaien! Amilah: sterkte meis, waarschijnlijk ben je al in het ziekenhuis en lees je dit niet meer.... ik hoop dat alles goed gaat zijn! Marielize: SPANNEND! wie weet ben jij de volgende wel...... Nathasja: jij ook al zo vroeg wakker.. wel slim om nog ff te liggen snoezen, heb ook altijd het idee dat dan in ieder geval je lichaam wat uitrust... Bibiche: fijn dat je lekker geslapen hebt! en geniet van vandaag Ik heb weer een spooknacht achter de rug. Komt denk ik omdat het gisteren wat te druk was. Gisteren waren mijn ouders op bezoek.... was heel gezellig, paps gaat komende donderdag voor 1 week nog op zakenreis (en zijn baas wilde eigenlijk dat hij half tot eind mei ook nog naar Italie op zakenreis ging, maar dat heeft hij geweigerd ) tja en hij wilde zijn bolle dochter natuurlijk nog even zien! Mams heeft heel lief hier wat in het huishouden gedaan toen ik lag te rusten s middags. (voel me dan wel genant hoor... kan dat maar lastig loslaten, tja als het nou gewoon een poets was dan vind ik het anders, maar mijn mams... moet haar maar verwennen als de baby er straks is en ik me weer beter voel ) S avonds gebbqd (lees de anderen ) en kwamen mijn broer en schoonzus ook nog even langs... die kwamen net terug van een week vakantie. Gelukkig ging iedereen optijd weer weg... maar denk dat ik daarom zo heb lopen spoken.. buikkrampen, enorm misselijk. Maar alles is weer gezakt en rustig hier.
goede morgen meiden. tigger,goed dat je paard vekocht is zeker een heerlijk idee. erica,zo nachtbraker we doen het wel om en om geloof ik ik ben gisteren middag een paar uur gaan slapen dat is geen goed idee want dan duurt het lang voor je moe bent. dus overdag bijslapen zou ik niet doen. female, veel plezier vandaag met je familie. amilah, sterkte meid hoop dat alles goed komt. en de baby er snel is. momtobe, hoop voor jou dat je niet 3 dagen met weeen krijgt. sterkte en hoop dat jij ook snel de baby in handen heb. goddess, gewoon huilend de vk bellen dat je het niet meer aankan die stres allemaal kan toch ook niet goed zijn. ze moeten toch wat voor je gaan doen vind het echt niet normaal dat ze je zo laten lopen. heb ook opeens last van harde buiken heeft even geduurt maar bij gebeurd er toch ook eindelijk wat niet dat dat wat zegt want ook ik heb het idee dat het nog wel even duurt. denk dat ik iedergeval de mei maand wel haal we zien wel groetjes chantal.
Goedemorgen iedereen. LZ: Jammer van de spooknacht, wel lief van je moeder dat ze wat in het huishouden heeft gedaan, maar kan me wel voorstellen dat je je genant voelt hoor maar dat hoeft helemaal niet. lekker barbequen gaan wij zondag bij vrienden doen. Tigger: ik hoop voor je dat je paard door de keuring komt en dat hij dan verkocht is, snap dat het een dubbel gevoel is maar het is zoals jezelf ook zegt beter zo. Kun je straks lekker van je kleine genieten. Babymei: Je mag niet meer werken hoor, kom op voor jezelf meid. Goddess: Ga aub naar het zh daar doen ze echt wel wat voor je ze laten je daar echt niet zomaar gaan. *knuf*knuf* Hier gaat het verder rustig, manlief moet vanmiddag korfballen dus gaat om half 12 weg en komt pas tegen 6 uur weer. Dus dat wordt weer een middagje vervelen. Groetjes Alida
hoi liefzonnetje, klinkt als een gezellige dag die jij hebt gehad. mischien savonds nog te druk mee bezig geweest. doe vandaag maar weer rustig aan net als de rest . gr chantal.
Tjee wat kunnen jullie allemaal slecht slapen. Zeer vervelend lijkt me dat. Zou je lichaam dat doen omdat je dan alvast kunt wennen aan de gebroken nachten ? Lekker grapje dan. Ik kom nu pas net mijn bedje uitgerold En warme chocolademelk. Met slagroom ? Jummie @Amilah: veel succes in het ziekenhuis ! @lz: mischien heb je het een toch een beetje te druk gehad dat je daarom zo'n slechte nacht hebt gehad ? Hoop in elk geval dat aankomende nacht beter wil. @Alida: is anders wel lekker tuinweer. @Chantal87: ook hier wel harde buiken, maar niet "echt" iets. Ik heb het idee dat het hier ook nog wel even duurt. Dus wij houden elkaar in elk geval nog even gezelschap. @Bibiche: dan even een midagslaapje doen zo ? @MarieLize: ik ben benieuwd of het doorzet. Spannend !
hoi nemo, er moeten er toch een paar de 40 weken halen. er waren toch al genoeg april mama`s vind je niet gelukkig is het nog maar een paar dagen april en zijn ook nog niet alle april mama`s bevallen lees ik. ik denk dat Marielize de eerste mei mama word spannend hoor.
Bedankt voor de reacties iedereen. Vannacht weer een rampnacht gehad, huilend van de pijn op de bank gehangen , maar vannochtend even een paar uurtjes geslapen (weinig pijn gelukkig) en nu gaat het wel weer een beetje. Die vk wil ik zoiezo ff niet meer spreken, dus nee, ik ga haar niet bellen. En naar het ziekenhuis, tja wat kunnen zij voor mij doen? Ik ben bang dan gewoon weer naar huis gestuurd te worden, omdat het er allemaal "gewoon" bijhoort. Iedereen die ook aan het rommelen is: suc6! Tigger: Wiehoe, het lijkt eindelijk mee te zitten, ik hoop dat je paardje helemaal goedgekeurd wordt! ML: Ja hoor, ik heb wel wat aan je feedback, thnx. Heel veel suc6 de komende dagen, het is al bijna 1 mei! SPannend joh!
Hallo weer. Helaas deed de chocomelk pas om 5.00 vanmorgen zijn werk. Had ik er twee moeten nemen mischien Heb net de ramen gelapt en aangezien ik vannacht toch niet gestreken heb ga ik dat nu maar doen. @Chantal er gebeurt dus eindelijk iets in je lichaam... Ook ik had 's middags geslapen wat ik anders niet vaak doe. Ga het ook niet meer doen. @Lz lief van je mama dat ze je zo helpt. W.s. vindt ze het ook alleen maar fijn om zo wat te kunnen doen, oma worden is ook niet niks toch. @Bibiche mooi dat jij goed geslapen hebt. @Tassie ook vroeg wakker... Ja gewoon je lichaam laten rusten is ook belangrijk. @Ml ben benieuwd of je een april of mei mama gaat worden. @Goddes nog steeds aan het romellen. Mischien kun je wat afleiding gaan zoeken. Maar ja makkelijk gezegd met veel last w.s. @Jaaaa Tigger was even schrikken vanmorgen dat er al gepost was he... Maar komop zeg 6.32 hoe doe je het weer....
Tis stilletjes hier.. Allemaal aan het "genieten" van het mooie weer? Jeetje ML, klinkt niet echt prettig... 1 mei zou toch het mooiste zijn he.. Tassie, dat doe ik ook, ik blijf wel zo lang mogelijk liggen.. Maar een uur was echt max nu.. Alles doet me dan zeer en ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen... LZ, klinkt iig als een geslaagde dag, balen dat je dan een spooknacht hebt... Chantal, ze is verkocht als ze van de week goed gekeurd, wordt. Dus nog steeds ben ik er niet klaar mee. Ik moet zeggen ene paard kpen is leuker.. Het wordt bij jou echt spannend nu.. Alida, is niet leuk he, om dan alleen te zijn.. en mee gaan is nu ook weer zo wat.... Goddess, fijn dat je toch nog een paar uurtjes hebt kunne slapen.. alle beetjes helpen. Pff, ik ga zo maar slapen, proberen althans. Ik heb vanmorgen de ramen in de keuken gedaan, binnen en buiten. Gestofzuigd enzo, dus ben er wel weer klaar mee. Nog even op stal geweest en even op mijn vorige stal gebuurt... Klinkt best druk eigenlijk... Maar het viel wel mee hoor. Maar merk wel dat het me heel veel moeut ekost nu. Mijn schaambeen doet zo ongelooflijk zeer, blugh.. Maar goed.. Vanavond lekker met vrienden wat eten bij ons thuis, lekker in de tuin zitten en nog een filmpje kijken.. Ik zal vast nog wel aanwaaien vandaag hier.. Kan toch niet veel anders dan zitten, haha.
Hoi Hoi Meiden, ben er weer even, ja hoor de bevalling is opzich wel heel goed gegaan dinsdag middag voelde ik steeds krampen en dacht laat ik maar ik turfen om te kijken of het regelmatig is....Nou dat was dus iedere 25 min het geval dus heb ik maar naar de gyn gebeld ik kon komen om een ctg te laten maken......Nou in het ziekenhuis gaf hij dus niets aan op het apparaat maar ik had er nog steeds last van, dus kon ik blijven om de volgende ochtend nog een ctg te laten maken en dan kon ik gewoon mee naar huis....jaja nou tegen 12 uur kreeg ik dus krampen om de 5 min en heb weer aan de bel getrokken toen werd ik appart gelegd en weer aan de ctg een weer kwam er niets uit werd en gek van leek wel of ze het niet geloofde maja toen uiteindelijk ging ik tegen 01:30 uur naar toilet met verpleegster en jah hoor toen knapte het water, ze kwamen kijken en ik had 4a5 cm ontsl wat erdaar na allemaal gebeurde zal ik jullie besparen.....Mareno werd de volgende ochtend om 10:07 uur geboren. Het gaat heel erg goed met hem hij eet goed slaapt goed hoop dat we snel samen naar buiten mogen. Nou meiden dit was een beetje mn verhaal alle andere succes nog he..... Liefs van Jessie
Hier ook geen nieuws eigenlijk. Vanavond een dinertje met 2 afscheidnemende collega's. Daarna een feest van onze buurtjes die ruim een maand geleden in het huwelijksbootje zijn gestapt. Ik kijk wel hoe lang ik het volhoud. Bij mij zijn de ramen aan de voorkant nog steeds niet gedaan, gaat vandaag denk ik ook niet meer gebeuren. . Heb net even mijn wederhelft gebeld ( die is aan het werk), en die gaat even kattenvoer halen ( zelfs daar ben ik vandaag te lui voor ). Ik ga zo voor de verandering de tuin maar eens in. Ook ik heb vannacht slechter geslapen als anders ( gisteren denk ik toch teveel gedaan). Iedereen nog een fijne zaterdag.
Zal ze stiekem haar wekker zetten om elke keer eerste te zijn? Marielize, mooi gesproken overigens naar Goddess toe! Hoe gaat het verder met je...... Female ook nog niet gezien vandaag... terwijl zij gisteren toch wat aan het rommelen was? Ik lig nu lekker lui op de bank . Verder eigenlijk weinig te melden... ohja pas 1 perenijsje op vandaag nog 10 in de vriezer.....
Erica: Ja ik doe mn best om mezelf af te leiden, gelukkig kan ik jullie nog terroriseren . Tigger: Ja zeker, alle beetjes helpen, ik voel me wel weer even iets fitter en kan weer even iets beter tegen de pijn, het scheelt echt. Gezellig zeg, zo'n vrienden avondje, heel veel plezier alvast! Jesie: Gelukig gaat alles goed met hem. Wat raar dat die weeen niet geregistreerd werden, misschien had je rugween? (schijnt wel vaker te gebeuren dat er niets/weinig geregisteerd wordt als je rugweeen hebt). Geniet lekker van je kleintje! jingels: Heel veel plezier met alle ondernemingen vandaag! LZ: Hahaha, ja echt he? Tigger ligt op de loer... Ik hoop voor Female dat het is gaan doorzetten. En ik hoop het natuurlijk ook voor Momtobe. Hmmm...nog even wachten... Ik krijg zometeen een hamburger van McDonalds *Jeej* . En ik heb net lekker verse jus d'orange gedronken... en ik ga denk ik (als ik genoeg energie heb) de vriezer even omspitten op zoek naar ijs *kwijl*. En ik ben weer helemaal verliefd op DKK (ok, ik ben nog wel steeds boos op hem dat hij er nog zit... maar we hebben even een wapen stilstand ), toen ik wakker werd ging hij heel vrolijk liggen trappelen en vlinderen, en toen ging ik weer voor het blok . We zitten elkaar nu te kietelen (hij beweegt steeds met zn handjes, en ik kan elke keer precies bij zn voetjes komen) . Ik vind het zo zielig voor die kleine... die weeen zijn natuurlijk ook zwaar voor hem, bij elke wee zet hij zichzelf helemaal klem (dat is niet zo heel fijn, grote druk op je lichaam, een wee, en een baby die zich met alle kracht tegen je afzet). Ik hoop voor ons allebei dat we er snel vanaf zijn, en dat hij lekker warm in zn bedje kan liggen en zich dus niet meer zo hoeft in te spannen... Arme hummel... Ik had toch weer zo'n rotdroom... Ik droomde dat ik een vreselijke bevalling had (zal de details besparen), en toen was DKK tijdens de bevalling gestorven... Dan staat je hart echt ff stil hoor, ook al weet je dat het een droom is... Bah! En dan allemaal artsen die staan te roepen: Hij is dood, maar hij moet eruit. Terwijl ik zoeist had van: Nee, hij moet bij mij blijven, hij hoeft er niet uit, bij mij is hij veilig. Echt misselijk makend...
@goddess: he getsie wat een enge droom, kan me voorstellen dat het je de hele dag achterna zit. Ik heb ook MAC gegeten Zo vandaag weer zo'n onrustig gevoel en vaak harde buik. Baby drukt ook continu op mijn blaas, ik word er gek van. Net nog ff geslapen en ik ben nu druk bezig met de was. Vanavond visite dus ff het huis opruimen.
Hoi meiden, ik ben er nog gewoon! Weer slecht geslapen en vanmorgen weer vreselijk pijn in mijn buik. Het is een soort kramp over mijn hele buik (overal waar mijn baarmoeder zit zeg maar) en blijft constant aanhouden, krijg er steeds koude rillingen van. Weer naar het zh gegaan, weer CTG en check... Mijn eigen gyn was er vandaag niet en nu moet ik morgen weer terug bij mijn eigen gyn, weer CTG en kijken of zei meer kan zeggen.... Nu gaat het weer even iets beter, zolang ik niks doe (en dan duren de dagen best lang ) Hoop dat alles goed gaat bij jullie, rustig aan en morgen laat ik het weer weten! Groetjes