Het is wel verdacht stil rondom Tigger. Ze zal toch niet stiekem ? En jij hebt ook niet doorgezet lz. Jij houdt je vast aan je woord En 2 mei vind ik ook prima voor mij.
Momtobe, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Zo even snel te lezen wil iedereen op 2 mei gaan bevallen Dan zijn jullie iig 'echte' mei-mamma's, hihi. Tigger nog niet geweest vandaag, hmm, die heeft anders altijd wel gepost voor ik kom kijken. Ben benieuwd. Hier gaat alles prima, sinds vrijdag is de kolf de deur uit en hebben we ook geen poeder meer gebruikt. Ze 'draait' nu volledig op borstvoeding! En ze groeit er ook nog van, ze was gister 2925 gram, dus ruim boven geboortegewicht. We beginnen nu duidelijk steeds meer routine er in te krijgen en daar wordt het natuurlijk ook leuker van! Zo langzaam maar zeker kunnen er steeds meer van hun kleintje gaan genieten, de meiden die nog moeten: ik duim voor jullie!
Goedemiddag ladies @momtobe: van harte gefeliciteerd, weer een april moeder. Jeetje zeg wat veel hè in april. Alles goed gegaan? @tigger: waar blijf je meissie, druk bezig al? @goddess: dat omhelzing in je buik heb ik ook vaak gevoeld maar dat komt inderdaad omdat als je een harde buik hebt, je eigenlijk bijna je baby's houding kan zien. @LZ: gaat het dus weer een beetje? @amilah: wel fijn dat je toch thuis mag blijven, heel rustig aan gaan doen deze dagen vooral met het warme weer. @rebtam: volle maan ok zal je zien bevalt iedereen hier Ik had gisteren ook tonic gedronken, lekker @alida: mooie buik hoor Zo gisteravond had mijn man een poker avond bij ons thuis met zijn vrienden tot 4.30 uur Heel erg gezellig ik ging zelf pas om 1 uur naar bed maar kon amper slapen want prinsesje in mijn buik die had ook een feestje in mijn buik. Jeetje wat waren haar bewegingen heftig, ik dacht nog ff en ze breekt mijn vliezen met haar hoofd. Ik had continu pijn onderin en soms was ik ff bang dat ik mijn maaginhoud zou legen omdat ze zo hard bezig was. Ik ben nu doodop want ik sliep pas om 2 uur en werd om 9 uur al wakker. Vanmiddag verjaardag en 's avonds bij mijn schoonouders eten.
Even snel want mijn familie is er vandaag... Vandaag dus WEER aan de monitor gelegen. Gyn heeft me gruwelijk veel pijn gegaan met toucheren, de vorige keer voelde ik niks. Hij deed het echt heel hard en diep, omdat hij toch wilde onderzoeken hoe ik aan die krampen kom.... Dat weten we nu... Het zijn toch al wat weeen. Ook 1 cm ontsluiting... Morgen weer voor controle enz. naar mijn eigen gyn (deze was de gyn van wacht ivm weekend) dus we zullen zien. Vannacht wel iets beter geslapen. De kramp heeft zich nu goed verplaatst naar onder in mijn buik en rug, Maar dat zal ook wel komen door de verbouwing binnenin door de gyn... Allemaal rustig aan en geniet vh zonnetje! Ps momtobe gefeliciteerd! @ amilah wat vervelend zeg.... Succes en rustig aan doen!
het gezeur is weer begonnen..... buikpijn en trekt naar mijn rug... denk dat ik te lang rechtop ofzo heb gezeten... heb net de adressen af zitten schrijven.... vriendlief zit boven zijn admini te doen... in ontwetenheid, hij kan toch niets doen... toch heb ik niet het idee dat er iets begonnen is ofzo.. vast gewoon oefenrommelen ofzo... want de 30ste kan gewoon echt niet ik ga maar lekker ff liggen catanen ofzo... das een leuke afleiding.. maar wel op de non-ranking....
Nou dames, het gaat wel erg hard nu..... @Momtobe, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk zijn jullie nu heerlijk aan het genieten. @de rest; heb alles gelezen, en leef mee. Dinertje van gisteren was erg leuk en lekker Feestje erna ook, was om 02.00 thuis, was om 11.30 wakker IK denk dat ik voor de verandering maar weer eens mijn tuinligbed opzoek ( het is echt een straf). Fijne zondag iedereen.
Een goedemiddag allemaal. Momtobe gefeliciteerd met jullie meisje! Vraag me toch echt af waar Tigger uithangt? Hier alles rustig. Gisteren wezen bbqen bij mijn ouders, wel vermoeiend zo lang zitten. Wel weer lekker geslapen vannacht.
Oh, suffe ik.. Wat lief van jullie... *bloos* Had me wel even mogen melden vanmorgen.. Gek he, dat je dan gelijk gaat denken dat er wat is. Maar alles oke hier, beebje zit nog veilig in buik.. Ik heb zowaar geslapen! Half 9 werd ik wakker. Ja ook wel om 5 uur, 6 uur en 7 uur, maar ik kon zo weer slapen.. En gisteren middag zelfs 2 uur geslapen... Misschien helpt dat.. meer rusten.. Ben nu ook weer doodmoe.. Zo ga even bijlezen, las dat MomToBe een dochter heeft! Geweldig! GEFELICITEERD MomTobBe, weer een meid erbij..
Amilah, wel fijn dat je weer naar huis mag. Doe je rustig aan? Vind het niet niets, zw. vergifitiging.. *knuf* Alida, klinkt als een geslaagd weekend zo. Heerlijk! LZ, een soort berusting bij je lijtk het wel. spannend. Assepoester, goed te horen dat het zo lekker gaat! Bibiche, klinkt ook niet prettig zo'n druk ding.. Hopelijk is ze nu weer wat rustiger?
Female, spannend. Sterkte ermee.. LZ, ook sterkte ermee. Ik heb het nu ook. Vannacht erge buikpijn en rugpin. Vanmorgen ging het wel, nu weer.. Niet fijn. Jingels, ik lig nu ook geparkeerd in de tuin op luie stoel, Heel naar allemaal.. hihi.. Bianca, mooi dat je weer goed geslapen hebt.. Zo en bij!
Vannacht toch wel wat buik en rugpijn... Vooral toen Hubby naar ebd kwam, toen had ik het even slecht. Vanmorgen was alles oke. Nu weer zo'n last. Vanmorgen dus wat later wakker, lekker hoor. Met Hubby lekekr aan d ekoffie, wakker worden. Net met mijn vriendin naar stal geweest. Lekker even gezeten daar. Heerlijk! Pff, ben wel zenuwachtig voor van de week. Ik hoop zo dat het doorgaat allemaal..
Momtobe: Van harte gefeliciteerd! En guess what? Mijn zoontje komt er ook aan! MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN! Eindelijk. En ja, een dijk was wel handig geweest . Hij is gelijk ingedaalt, de navelstreng zit geloof ik nog op zn plek, ik kon wel een hoofdje voelen toen ik voor de navelstreng checkte, echt vreemd dat hij er bijna is!
Just for the record: Met 38 weken 2 dag zijn mijn vliezen op 29 april om 15.05 gebroken. *Ahh wat een opluchting zeg, nu die druk eraf is!*
Momtobe (of moeten we nu gewoon Mom zeggen? )... VAN HARTE GEFELICITEERD! Hier rommelt er ook vanalles, ik gok (en hoop al een tijdje) ook op 2 mei... we zullen zien. Zie 't niet zitten om lang te schrijven, dus voor iedereen... GOOD LUCK!
Oe... spannend Goddess! Heel veel succes de komende uren! Ik hoop dat DKK snel, en helemaal gezond, in je armen ligt!
Female, het lijkt erop dat het bij jou ook niet meer zo lang duurt (hoewel je aardig lang met ontsluiting rond kan lopen , heb ik toevallig gisteren gehoord)... Ook jij veel succes! En Tigger... ons niet meer zo laten schrikken hoor! Wel HEERLIJK dat je eindelijk weer eens wat langer geslapen hebt!
Goddess : Spannend, heel veel sterkte en success. "Knuf" Klinkt misschien cliché maar vind 2 mei ook wel een mooie datum Rustig aan gedaan vandaag, had gekeken op internet welke stad hier in de buurt vandaag open was, we willen een nieuwe keuken dus gingen we naar den helder, de stad was open maar de meubel en keuken winkels niet , Misschien morgen meer geluk, net bij thuis komst dacht ik ga even lekker in de tuin zitten, nou ik denk dat het bij mij 30' in de tuin is. Dus zoals jullie zien ben ik maar even achter de laptop gekropen. Ga even catanen, dames spreek jullie later.... gr babymei