Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hoi,

Rachel: fijne vakantie!
    MIr: Gefeliciteerd en welkom
    S1980: een voorzichtige felicitatie en ik hoop dat dit vruchtje wel blijft zitten.
    Simone: mooi echo!

LIefs Nathasja

2. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @tassie: blijf voor je duimen dat het bij dat oude bloed blijft!
    @Julie, Jantina en Moontjejl: welkom en gefeliciteerd.

@iedereen met mooie echo's: Gefeliciteerd! Ik moet nog 2 weken wachten.. Ik bungel ook aan het einde van de mei maand, dus ik loop gemiddeld op iedereen zo'n 2 weken achter.

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi rachel,

fijne vakantie geniet ervan.

liefs chantal.

4. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Mirre Gefeliciteerd en welkom
    @s1980 wat verdrietig dat je eerste weken zo gaan. Hopelijk blijft het vanaf nu goed gaan en kun je er straks toch lekker van genieten.
    @Rachel fijne vakantie!
    @Simone mooie foto weer.
    @Tigger hoe gaat het met jou, hoe voel je je?

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Rachel fijne vakantie en ik hoop echt dat je je beter gaat voelen!

s1980, ik hoop echt dat dit vruchtje blijft zitten! Wel fijn dat je elke week even mag komen laten checken! Ik duim heel gard voor je.

Erica, thanks for asking.. is echt per dag verschillend... De ene dag wel oke, de andere dag echt naar... grieperig zeg maar. Wel moe, moe, moe... Maar ik mag niet klagen...
    Ik ben wel heel benieuwd of alles oke is.. Het is zo ongrijpbaar, dat ik me op dagen dat ik me beter voel, niet kan voorstellen dat het goed zit.. Doodeng....
    20 oktober heb ik mijn 1e afspraak, hopelijk ook een echo dan... Want ik wil eigenlijk wel weten waar we aan toe zijn, stiekem.. :oops:

Hoe is het met jou dan verder?

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Tigger kan me goed voorstellen dat je het nu een keer wil zien, een extra bevestiging of zo. Nog twee weken wachten, dat wachten is niets he.
    Succes meid, het ziet er verder goed uit hoor!

Bij mij een beetje hetzelfde. Eigenlijk heb ik niets om mij ongerust te maken, voel me prima. En juist dat maakt soms onzeker. De laatste dagen heb ik nagenoeg nergens last van, soms wat misselijk (maar wel heeeel licht).
    Tel de dagen naar de magische twaalf weken een beetje af. Anderzijds vind ik het allemaal ook best snel gaan.

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Dat heb ik ook, het vliegt voorbij.

8. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Toen ik in eens die extra week kado kreeg, ging de tijd inderdaad heel erg snel. Het is bijna niet te geloven dat ik maandag al de 12 heb bereikt! Het begint best een opluchting te worden dat ik veilig de 12 zal halen.

Wat goed Erica dat je je steeds beter begint te voelen. Waarschijnlijk zal dat nu ook wel zo blijven, want op de 10e week is je hcg het hoogst en zal vanaf nu gaan dalen. Dusss, geniet er lekker van!

9. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Wauw Assepoester jij bent inderdaad bijna bij die magische grens, super hoor.

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    inderdaad de eerste bij de 12 weken Assepoester
    goed zeg.

voor de rest heb ik ook steeds minder kwalen wel
    moe maar niet meer zo erg als in begin.
    dus denk dat dat normaal is erica.

vandaag hebben wij wat spulletjes gekocht voor
    de baby kon het niet laten.
    dat is zo leuk om te doen.

liefs chantal.

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Tigger,

hoop echt voor je dat je snel een echo krijgt.
    dat geeft zo veel zekerheid.

liefs chantal.

12. Niet meer actief

Lekker hoor Assepoester dat je bijna bij die magische grens bent!

Chantal leuk dat je al wat spulletjes heb gekocht. Als ik de 12 heb bereikt ga ik zelf ook wel winkelen.

Emmetje dank je wel voor het duimen. nog maar 2 daagjes en dan weet ik of alles goed is, maar ik blijf maar op mijn gevoel ag gaan dat is meestal wel juist, maar vind het wel moeilijk, want straks is het toch mis heb ik mezelf wijs lopen maken dat he goed is. Dus een beetje mixed feelings.

Liefs Nathasja

13. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Tigger en Emmetje: wat moeten jullie nog lang wachten voor die echo! Je moet maar zo denken: jullie krijgen het nog lekker te zien, zou zelf ook wel weer eentje willen ;)

Tassie: maandag eindelijk jouw echo! Niet te veel druk maken, je gaat vast een prachtig kindje zien.

Vandaag weer bezig geweest met behangen in de babykamer. Heb ik even lekker mijn bilspier verrekt, grrrrrr. Nu kan ik net niets meer. Liefje moet me helpen opstaan, lopen en weer gaan zitten. Voel me zo hulpeloos en vooral ook veel pijn. Wil natuurlijk geen para slikken (hoezo eigenwijs?) dus ik hoop dat het morgen weer beter gaat.

14. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Assepoester, hoe behang jij in vredesnaam dat je tijdens behangen een bilspier verrekt :) . Succes meid, laat je lekker verwennen hoor.
    @Chantal fijn dat je het herkent het hebben van minder kwaaltjes. Wat heb je gekocht (nieuwsgierig nee hoor hihi)?

Gisteren heb ik van mijn zus het eerste rompertje met slofjes gekregen. Zo klein zo lief, zo aaaaahh. Ja daar gaat dan mijn "laten we nog wel even nuchter blijven" gevoel. ;)

15. Ajaxix

Ajaxix Lid

8 okt 2006
    17
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik hoop ook dat het morgen weer beter gaat met assepoester, want ik heb haar hulp bij het behangen nodig. Maar anders zet ik haar op een stoel in de deur opening en vraag een extra vriend even te helpen met die laatste banen.
    En dan maandag laminaat en saus (verf) halen en dan zorgen dat die kamer af komt. Moet lukken voor woensdagavond (hoop ik, want er komen steeds dingen tussen.)

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo meiden

Ik heb vandaag de 7 bereikt :)
    Met mij gaat het goed ben alleen moe moe en nog eens moe maar dat het ik er wel voor over heb verder geen klachten dus als dit het is dan doe ik het ervoor.

Ik ga even weer werken.
    Ik lees vanavond wel even weer

Groetjes

Welkom de nieuwe mei mama's

17. Niet meer actief

oh Assepoester, Ik hoop dat het snel weer beter gaat! Veel sterkte
    Ajaxix: ik zal duimen voor je dat het morgen beter gaat zodat ze je kan helpen.

Erica leuk he die kleine kleertjes. Ik heb ook al wat gehad en ik probeer zelf niets te kopen, maardat wordt wel moeilijk als je van andere al wat krijgt. Maar ik heb me nog steeds in gehouden.

Liefs Nathasja

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hallo meiden,

ik heb ook een leuk pakje gekocht zo lief.
    en kammetje met borstel en een aankleedmat.
    en van mijn schoonouders heb ik badje met standaard gekregen voor mijn verjaardag en een
    zeepdoosje.
    ik wil gewoon elke keer wat kopen dan is het niet
    zoveel geld in een keer.

liefs chantal.

19. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Wij hebben het gisteren onze moeders verteld, ik zou mee op visite naar m'n schoonmoeder, maar voelde me niet goed genoeg daarvoor.... dus hebben we maar besloten het te vertellen. M'n schoonmoeder had het trouwens al gedacht!
    Mijn moeder kon wel wat goed nieuws gebruiken, dus heb ik haar ook gebeld. Ze waren allebei blij dat ik nu meer last heb van misselijkheidsverschijnselen dan de vorige keer (mk) .. en ik eigenlijk ook . hoe dubbel dat gevoel ook is.

Aldia gefeliciteert met je 7, je loopt iets op me voor.

wij wachten nog even met kopen van babyspullen tot 12 weken. Ik heb nog wel een rompertje liggen die ik van mijn schoonmoeder de vorige keer heb gekregen (met nijntje erop), dus ik kan stiekem wel af en toe wegzwijmelen

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Ajaxix ik duim ook voor je dat Assepoester weer snel kan helpen. Welke kleurtjes gebruiken jullie?
    @Alida joepie de 7 go girl!
    @Tassie ik hou mezelf ook in hoor maar inderdaad het is wel erg leuk. Het wordt toch allemaal wat echter met die spulletjes.
    @Chantal leuk meid. Het is ook veel geld alles in een keer. Gelukkig heb je nog even de tijd.
    @Emmetje fijn dat je toch af en toe wegzwijmelt hoor! Niet genieten tot de 12e week is ook weer zonde.

Ik heb aardig wat vrienden met grotere kinderen. Daardoor krijg ik veel spulletjes. Die vul ik aan met nieuwe zodat het toch een eigen "kamertje"wordt.

Deel Deze Pagina