Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Fijn Goddess medische indicatie! Super!
    We horen het wel van Tigger als je kereltje er is :D Succes meid 4 cm al het gaat nu snel hoor :D

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    heb alles gelezen, alleen weinig puf om te reageren

Hier nog steeds pijnlijke buiken en als het dan ff rustig is, dan gaat ons dreuteltje de boel verbouwen met zijn/haar rek en strekoefeningen...
    ga straks toch maar eens een zeiltje in bed leggen...
    eerst zo ff lekker in bad.. dat deed me goed gisterenavond....

Hoop dat het een rustig nachtje wordt.. sterkte iedereen die aan het rommelen/oefenen enzo is...

goddess sterkte

3. Niet meer actief

Jeetje meiden ben er 1 dag niet en moet meteen 5 pagina's bij lezen. Ik heb het allemaal gelezen, maar kan het niet onthouden. :oops:

Momtobe en man; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Goddes; Hoopdat je je zoon al in je armen hebt en anders strakjes lekker van hem mag genieten. fijn dat je een medische indicatie hebt gekreg.

Female; vervelend dat je er nu zo een last van hebt. Hoop dat het moreg n beter gaat.

Silvie; Je kan toch nu lekker mee kletesen!

Sorry, maar ik weet het verder even niet.

Mensen Ik weet niet meer wie het ook zei, maar ben echt niet koelbloedig. Komt misschien wel zo over, maar ik wilde niet meteen het ziekenhuis bellen. Eigenlijk heel stom :oops:. Ik heb geen vocht meer verloren vandaag. Dus ga er maar vanuit dat het niets was.

Vandaag lekker naar het tuincentrum geweeste en wat plantjes gekocht.

Liefs Nathasja

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Amilah, het schijnt dat mijn buik al wel behoorlijk gezakt is. Zelf zie ik het niet zo duidelijk, maar gisteren vond mijn moeder het zelfs opvallend laag. Ze was zelfs bang dat het dit weekend nog zou gaan komen. :rolleyes: Ik vind het zelf steeds moeilijker om nog verschil te zien. Vooral door de vele harde buiken lijkt alles erg strak.
    Voel het wel duidelijk onderin zitten, meer dan voorheen. Richting mijn liezen zit veel druk. Bovenin blijft het hetzelfde, strak kontje rechts en een beentje tegen mijn linker rib grrrr.
    Ach zal allemaal wel zo horen, we wachten "rustig"af. ;)
    Ga zo lekker liggen, truste!

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo meiden,

Heb een drukke dag gehad en maar even vluchtig gelezen.
    @Goddes succes nog even meid!
    @Silvie welkom om te komen en gaan wanneer je wil hoor, alleen maar gezellig!

Verder las ik dat er veel gerommel gaande is bij een ieder. Chantal houdt het rustig geloof ik.

Hier mijn slijmprop verloren maar ik weet dat dit nog niets hoeft te betekenen. Wel steeds meer ongi achtige krampen, ook in mijn rug. Dit is er gewoon soms maar het is ook net zo hard weer uren weg. Eigenlijk voel ik mij over het algemeen wel prima nu. Mijn mannetje is lekker een paar dagen vrij en door alle bezigheden vliegen deze dagen gelukkig om.

Allemaal succes en groetjes.

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Pfff ik kan niet slapen....... tralalala.
    Ik heb maar even wat vruchtenhartjes gepakt...een mens moet toch wat.

7. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Hier nog zo'n nachtbraker (c.q. vroege vogel)...
    Hoopte eigenlijk dat Tigger ons al voor was geweest met goed nieuws over Goddess ;)

Ik ga zo proberen nog wat slaap te pakken... geeeeeeeeeuw! Maar heb eigenlijk hetzelfde tralala-gevoel als Jingels! Goeiemorgen trouwens!

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier ook eentje die al vroeg wakker is (vanaf 5.30).
    Ben benieuwd hoe het met Goddess is ik denk dat ze haar kleintje inmiddels al in haar armen heeft :D

Hier gaat alles goed behalve dat de nachten heel vermoeiend zijn maar goed dat hoort erbij he ;)
    Vandaag komt een nieuwe kraamverpleegster omdat de andere op vakantie ging. Echt balen vonden haar helemaal geweldig en zijn nu beide beetje bang dat we iemand krijgen waarmee het niet klikt. Wel erg spannend dus! Zouden eingelijk 2 dagen van 5,5 uur nog krijgen maar ze belde gisteren of we 4 dagen van 2 uur en 3 kwartier ook goed vonden. Dus nu komt ze van 9.00 tot 11.45 ook wel fijn.

Ook krijgt Lindsey vandaag om 11.30 haar hielprikje en gehoortest en worden bij mij de hechtigen verwijdert. Drukke boel dus!

Fijne dag meiden!

9. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Hey Rachel! Spannend hoor, een nieuwe kraamhulp, hoop dat je weer net zo'n kanjer als hiervoor krijgt!

Kan me voorstellen dat je nachten kort zijn met zo'n nieuw mensje in huis (prachtige meid heb je!)... en ik geloof dat ik vast aan het oefenen ben met een nieuw ritme ;)

Succes vandaag!

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Morguh, Hier nog geen nieuws van Goddess nog... Dus nog spannend!

Erica, nou dat zal echt niet lang duren meer bij je nu!

Rachel, spannend dus vandaag! Toch lekker dat je nu nog 4 dagen KH hebt.. Ik hoop dat het klikt. Succes vanmiddag!

Haha, Jingels en Moppies in tralalala sferen.. :D

Tassie, het komt ook wel heel dichtbij nu.. *knuf*

LZ: Het is wel erg onrustig bij je, Hou je het nog even binnen?

Simone, we doen ons best om zo snel mogelijk bij de mama's te komen. Ik spiek af en toe wel, maar het is al 3 dagen stil, hihi. Nog even en dan wordt het drukker!

Female sterkte vandaag bij de Gyn, hopelijk doen ze wat voorzichtiger met je.. Klinkt niet echt prettig...

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hier alles wat beter.. Rustig gehad vannacht. Buik doet minder zeer, gelukkig.
    Heb redelijk geslapen ook, wel veel wakker geweest.

Gaan we nog wat leuks doen met koninginnedag?
    Wij gaan vanmiddag naar de stad en daar zet ik mezelf op een terras, haha. Lijkt me heerlijk!

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Goeiemorgen

Ook hier een slechte nacht gehad.
    Hoop gerommel in mn buik, de bekende ongie krampen en ook in mn rug.
    Maar we gaan er maar van uit dat hij later komt, kan het alleen maar meevallen toch?

Ben ook wel heel benieuwd hoe het met Goddess is. Heb haar verhaal helemaal gevolgt, vind het echt zo sneu. Hopelijk valt de bevalling haar mee.

Wij hebben geen koninginnedag hier. Dus voor ons een gewone maandag.

13. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    goede morgen,

ook ik ben benieuwt hoe het met goddess gaat.

hoi erica,
    je gaat me toch niet in de steek laten he?
    nee grapje hoop dat het lekker snel doorzet.

hier alles goed nog steeds geen gerommel.
    ga zo naar de vrijmarkt en dan zien we wel weer.

groetjes fijne dag.

14. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Momtobe: gefeliciteerd!

En wat spannend van Goddess, die zal inmiddels wel DKK in haar armen houden. Super, eindelijk een fijne vk!

@Nathasja: ik was het die je koelbloedig noemde omdat ikzelf waarschijnlijk meteen in de telefoon zou hangen, als ik serieus zou denken vruchtwater te verliezen. ;) Misschien zou ik dan zelfs wat te snel hebben gebeld maar ik trek me daar nooit wat van aan. Ze worden ervoor betaald, is mijn motto. :D
    Iig is het goed nieuws voor jou toch, dat je vliezen nog intact zijn? Het is nu bijna 2 mei...het komt erg dichtbij zo he...Mocht ik er morgenochtend in de hectiek van m'n eigen opname niet meer aan toekomen: alvast heel veel sterkte en succes meid!

En het rommelt flink, bij de meesten hier... ben echt benieuwd hoeveel er gaan bevallen met volle maan. 8)

Verder heb ik al jullie verhalen wel gelezen maar even geen puf om te uitgebreider reageren, sorry. Ben vreselijk moe, heb misschien in totaal 2 uurtjes geslapen... mijn vriend dacht me een hart onder de riem te steken, na een slechte avond te hebben gehad door de rugpijn, door me erop te wijzen dat het nog maar iets van 48 uur was tot de bevalling... Uuuh toen zat ik dus rechtop in bed! :)

Herkennen jullie dat gevoel, dat je partner heerlijk doorslaapt terwijl jij ligt te piekeren over alles wat komen gaat. Is het kindje gezond, etc... Ignorance is bliss.... :rolleyes:

Naja, het huis is schoon en we zijn er klaar voor. :)
    Allemaal veel plezier vandaag, diegenen die iets leuks gaan doen.

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @erica: oh spannend slijmprop verloren
    @female: vannacht heerlijk geslapen en geen last gehad van mijn buik, ben benieuwd hoe ze vandaag reageert. Sterkte morgen en hopelijk zal de gyn je niet zoveel pijn doen. Anders leg je uit dat de vorige keer wel heel erg pijnlijk was.
    @bianca: ik heb ook veel druk maar dan meer richting mijn vagina, alsof baby continu met haar hoofd druk uitoefen tegen de vliezen
    @rachel: zo drukke dag voor jullie. Ga jij kijken als de kleine wordt geprikt, volgens mij loop ik ff weg, ik vind het altijd zo zielig als ze een prikje krijgen.
    @silvie: gezellie dat je ook meekletst :D
    @Marielize: wat spannend zeg :D ik maak me ook weleens zorgen om van alles en nog wat maar gelukkig dat mijn man me weer ff op de wereld terugzet want het is toch niet goed voor de moeder om zoveel te gaan stressen/piekeren.

Zo ik heb heerlijk geslapen maar ik hou wel steeds meer vocht vast in mijn vingers en tenen. Het zijn nog geen worsten vingers maar kan ze amper buigen. Vandaag relaxte dag voor ons, we krijgen visite van vrienden en we gaan waarschijnlijk ergens nog naartoe.

16. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Hallo allemaal,

Jeetje wat slapen velen van jullie slecht! Ik slaap zelf ook niet echt heel goed. Vooral doordat ik veel hoest. Ik heb vrij hoog in mijn buik een drukkend gevoel en daardoor krijg ik van die kriebelhoest, erg vervelend. Maar tussendoor slaap ik gelukkig nog wel. Nu heb ik overdag ook vele behoefte nog aan slaap, ik bene cht continu moe, zal wel door de bloedarmoede komen.

Goh ik ben zo benieuwd naar Goddess.. Ik ben helemaal zenuwachtig voor haar. Ik hoop maar dat alles goed is met haar en DKK.

Vanochtend zag ik weer sterretjes en ook nu ben ik nog niet helemaal scherp gesteld. Is echt akelig gevoel. Ik moet om half 11 weer in het ZH zijn, hopelijk is het niet erger geworden nu.

Ik hoop dat jullie allemaal nog een beetje van koninginnedag kunnen genieten verder. Misschien kunnen jullie nog wat leuks zien, als jullie nog een beetje kunnen lopen ;)

Laterz :D

17. Niet meer actief

Marielize; Ik snap het wel dat ik zo wordt genoemd. Je hebt ook gelijk dat ze er voor worden betaald. Voor jou is morgen een spannende dag. Hoop dat het snel gaat voor je en dat je de kleine snel in je armen mag houden. Mocht ik je niet meer spreken dan heel veel succes!

Amilah; Wat vervelend dat je je zo moe voelt. Ik slaap s'middags ook wel, maar dat komt doordat ik in de nacht zo verrot slaap.

Bibiche; Ik heb ook meer vocht vooral in mijn rechterenkel en dat doet ook zeer in de avond. MIjn vingers zijn ook dikker, maar kan ze nog wel goed bewegen.

Tigger; Ik denk dat ik het zelfde ga doen vanmiddag. Fijn dat je buik minder zeer doet.
    Komt zeker dichtbij nu! Dank je voor de knuf.

Liefzonnetje; Hoe is het nu?

Zit ik gister in de tuin ff na te genieten. Zak ik zo dor mijn tuinstoel heen. hihih gelukkig niets aan de hand.

Liefs Nathasja

18. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Goede Morgen meiden,

Goddess, spannend, ik hoop dat je je kkd al in je armen hebt!

Heb echt goed geslapen maar de laatste aantal dagen al. Voel me gewoon kiplekker.... Wat is er mis aan dit plaatje? Stilte voor de storm? Geen idee. Maar vind de nachten dat ik door slaap heerlijk, wordt zelfs tegenwordig eerder wakker dan dat ik had met werken ;) . Vriendief slaapt nu nog... :rolleyes:

Vanmorgen om 9 uur kwam het dorps band / orkest, nou ja ik denk z'n 300 mensen met karren, kinderen, instumenten de hele boel, vond het echt leuk om te zien, aangezien we pas sinds september in dit huis wonen, had ik dat nog niet meegemaakt, maar vond het erg leuk. Alles oranje, zingen ouders met de kinderwagens er achteraan, over een par jaar lopen wij daar misschien ook....

Ga vanmiddag lekker naar de woon boulevards hier ion de buurt, kijken of er vandaag wel een keuken zaak open is. ;)

Nou meiden ga me klaar maken, spreek jullie vanmiddag weer, Doen jullie rustig aan? en voor de gene die op pad gaan, heel veel plezier!

kuz babymei

19. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ook ik meld me weer.... tis trouwens al best druk vanochtend hier...

Gisterenavond na het bad zakte alles weer.... maar vannacht rond 4:30 werd ik wakker van de krampen..... tot 5:30 gespookt en toen had ik honger (? haha das lang geleden) dus maar ff naar beneden gegaan om een ontbijtkoekje en een glas karnemelk te drinken.... en ik dacht nog op dat moment, zal ik nog wat posten.... maar niet gedaan dus. Maar zo te zien waren er meer wakker toen....
    Gelukkig daarna weer wat geslapen.
    Nu is alles weer redelijk rustig hier.... vast oefenen.

Erica, spannend....
    Marielize & Natasja: nog ff wachten... bijna 2 mei...
    Amilah: ik hoop dta je bloeddruk niet nog verder gestegen is... sterkte!
    Silvie: gezellig dat je ook mee post nu! tja en dat je het op een gegeven moment niet meer kon volgen, kan ik me best voorstellen hoor... er wordt zoveel gekletst
    Tigger: veel plezier op koninginnedag... nee hier blijven we lekker thuis... moet er niet aan denken om de drukte in te gaan... normaal al niet...nu helemaal niet ;)

20. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ohja, ik zit dus op de bank met laptop op mijn schoot (op de achtergrond de queen op tv aan) en mijn lief zit naast me ook wat te nerden... ;)
    gaat hij op eens op mijn buik tikken en zeggen:
    "wakker worden, tis mooi weer, je moet naar buiten toe! Papa gaat een zandbak voor je maken"

haha hoezo kijkt ie uit naar het moment dat ons ukkie er eindelijk is ;)
    zoooo lief

Deel Deze Pagina