Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    was alles goed met de kleine?

2. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Wow Goddess,

Gefeliciteerd met Josh,

kan niet wachten om een foto van die blonde ariër van je te zien, hopelijk is hij goed gezond!

En ik hoop dat je nu lekker kan genieten! We hebben allemaal erg met je meegeleefd.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Goddes: gefeliciteerd ! Verder alles goed met Josh ?

4. Female

Female Niet meer actief

Oh Goddes, blij eindelijk van je te horen... HEEEEEL ERG GEFELICITEERD! Ik ben zo vreselijk blij voor je, je bent echt een happy mama he! Hoop dat Josh verder helemaal gezond is. Ik ben echt blij voor je dat die zware tijd nu voorbij is en je van je kindje kunt gaan genieten. Toch even zeggen dat ik best wel trots op je ben!

Is iedereen koninginnedag aan het vieren? Ik doe hier rustig aan. Vanmorgen dacht ik dus naar de gyn te moeten maar bleek dus weer die ...monitor bij de vroedvrouw, niks geen gyn. baalde ik wel van, want ik heb nu al 4 dagen achter elkaar CTG gehad, weet onderhand wel dat de baby het goed doet... Maargoed ik begrijp wel dat het afwachten is, dat hoort erbij he...

Vraag me wel af, die gyn is gister dus behoorlijk hardhandig geweest gister... Het bloedde ook (was normaal en zou vanzelf overgaan)... Gister de hele dag helder rood bloed verloren en vandaag al wat bruin ( :oops: ), maar wel steeds met vrij veel slijm erbij (gister ook al.) Is het dan wel zo dat mijn slijmprop er waarschijnlijk nog zit? Of is die mss nu 'weg' doordat hij zo diep voelde en ik nu zoveel slijm verloren heb.....? Ik heb nl geen flauw idde... (sorry voor de vieze details)

Verder vaak harde buiken en nog de lage rug en buik pijn (lichte weeen, zoals de gyn al zei).... Vaak pijnlijk, vaak goed op te vangen. Ik hoop dat het niet weken gaat sukkelen. Ookal is het nog bijna niks, had gister al wel een beetje ontsluiting natuurlijk... Vind het erg spannend allemaal...

Voor alle andere rommelende meiden; succes en sterkte, en veel plezier voor iedereen die koninginnedag viert!

xxx

5. simalex

simalex Bekend lid

Goddess -> Heel hartelijk gefeliciteerd met Josh! Eindelijk heb je je ventje in je armen! Gelukkig. Hoe zit het nu met die beentjes?

Groetjes Simone

6. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Goddess... EINDELIJK is DKK er dan! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat hij helemaal gezond is. Geniet lekker van elkaar! :)

7. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    PS: In je banner staat "osh is nu oud"... dit moet wellicht even aangepast worden? ;)

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Goddess .. gefeliciteerd met je mannetje.
    Eindelijk is hij er .. super.

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Goddess; dat heb je geweldig gedaan meid, gefeliciteerd met je kereltje.
    En nu lekker genieten! =D>

Menno en ik hebben net de kinderwagen in elkaar gezet....hij had het zo door...ik stond er maar een beetje onnozel bij... :confused:

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    AGENDA:

Mei
    1e Alida & Rebtam - Gyn
    - Bibiche - VK
    - Marie-Lize naar ZH: inleiding
    2e Liefzonnetje & Nemo - vk
    - Nathasja - Keizersnee
    3e Rebtam, Chantal & babymei - vk
    4e Emmetje- vk
    - Tigger - Gyn
    8e Verjaardag Moppies
    - Tigger intake gesprek ks
    9e Tigger - De DAG
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

1: Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e
    2: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    3: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e
    4: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e
    5: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e
    6: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e
    7: Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e
    8: Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e
    9: Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e
    10: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    11: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    12: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    13: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    14: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    15: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    16: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    17: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    18: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e
    19: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    20: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    21: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    22: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    23: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    24: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    25: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e
    26: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    27: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e

Verwacht:
    8 meisjes 4 jongens 10 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ gew: 3208 gram ~ lengte:
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm
    8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm
    9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ gew: 2880 ~ lengte:

Geboren:
    6 meisjes 3 jongens

SMS-Buddy's:

Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger

11. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Goddess met je kkd Josh! Ben super trots op je!

Verder lees ik dat alle mama's hier een beetje door rommelen, ik ook :oops:

Niet heel veel te melden, vandaag bij de keuken zaak geweest, sorry dat ik het zeg maar kom je daar binnnen kijk je naar keukens, staat er een bordje bijv. E 3000,- ga je verder praten met die verkoper zegt hij, "nee mevr. dat is standard zoals hij hier staat kost hij E 14.000,- :confused: " vraag jij wat is dan standard, nou gewoon kaal en 2 m lang. Gaan dus wel even verder kijken. Schrok wel een beetje, maar als we deze week beslissen krijgen we 50% korting, toch vind ik het veel geld, moet ook een aannemer komen om bepaalde dingen te verbouwen. Dus we denken er even over na.

Toen lekker naar huis en in de tuin gaan zitten half onder de parsol, heerlijk... ;) Nou meiden ga, vriendlief even helpen zijn tas in pakken moet morgen weer de hele week naar brabant. Doei,

kus babymei

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goddess eindelijk meis! GEFELICITEERD!
    Nu lekker genieten van je mannetje!

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Babymei: lekker lokkertje hoor die prijzen ! En dat je binnen een week moet beslissen slaat helemaal nergens op. Ik zou als je al echt een andere keuken wilt gewoon lekker verder kijken.
    @Marie-Lize: ik wel je alvast veel succes wensen voor morgen. Wens je een vlotte bevalling.
    @Jingels: ik heb al meerdere keren geoefend met de kinderwagen (in en uitklappen enz) maar ik heb er nog niet echt handigheid in. Daar zijn mannen volgens mij beter in.

Wij zijn vandaag even weggeweest. Mijn vriend een babyfoon gekocht op de rommelmarkt. Ik had het ding niet eens zien liggen :) Nou ja ding doet het wel maar stoort heel erg. Binnenkort dus maar even om een goeie.

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff, ben echt te lui om 4 pagina's samen te vatten. :oops: Heb wel gelezen..

Alida enRebtam succes bij de Gyn morgen.

Bibiche succes bij de VK.

Marie-Lize, meid spannend morgen! Ik hoop dat het allemaal vlot gaat... We denken aan je!

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Een hoop gerommel bij de mei baby's.. :D
    We gaan wel hard hoor, al 9 mei baby's...

Amilah niet meer gehoord, ze zou toch niet moeten blijven in het ZH?

Hier alles wel oke.. Vanmiddag lekker op het terras gezeten met vrienden en nog lekker wat gegeten. Kon voor een paar weekjes wel even geweest zijn...

16. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Goddess: Van harte met de geboorte van je knulletje! Foto! Ik ga er zonder meer vanuit dat hij goed gezond is en dat jullie heerlijk van elkaar genieten (hij kan moeilijk anders met zo'n mamma).

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goddes meid gefeliciteerd met je krokodilletje :D

Alles goed met hem i.v.m zijn beentjes etc? Krijg je nu alle zorg bij je moeder thuis tot dat je weer naar Alkmaar gaat?

Ik herken je verhaal van de bevalling heel goed. Inscheuren voel je inderdaad niet en hechten ook niet. Ik lag ook grapjes te maken tijdens het hechten ;) En die spiegel werkte bij mij ook super! Lag al 1,5 uur te persen en toen de spiegel kwam was ze er veel sneller :) Hoop dat hij alsnog kerngezond is! Enne we zijn benieuwd naar hem uiteraard!

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Alida en Rebtam succes morgen bij gyn.

Bibiche Succes morgen bij de vk.

Marie-lize heel veel sterkte morgen met de inleiding.
    spannend hoor mischien de 1e mei mamna.

liefs chantal.

19. Niet meer actief

Goddes; Vanharte gefeliciteerd met je mannetje. Hoop dat allles goed is met hem. En natuurlijk ook met jou.

Verder heb ik even geen puf om iedereen te antwoorden. Sorry :oops:

Mensen die morgen naar de gyn, vk of etc moeten heel veel plezier en succes.

Liefs Nathasja

Deel Deze Pagina